Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте, 

Преди около месец си закупих горепосочения телевизор, свъзах го с wifi без проблем, преди 2 седмици някъде обаче при опит да стартирам Smart функциите, телевизорът не реагира изобщо, при което реших да го преинсталирам - да го върна към заводски настройки. От тогава изобщо не може да открие нито 1 безжична мрежа, а наоколо има поне 10, моят рутер е буквално на сантиметри и не го намира, а с останалите устройства няма проблеми. Пробвах WPS свързване и чрез бутона на рутера и онлайн през настройките, изписва, че се е свързал, след което като се опитам да заредя нещо, пак няма.. Моля дайте съвет какво може да е, трябва ли да го нося в сервиз..?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, did90 написа:

Здравейте, 

Преди около месец си закупих горепосочения телевизор, свъзах го с wifi без проблем, преди 2 седмици някъде обаче при опит да стартирам Smart функциите, телевизорът не реагира изобщо, при което реших да го преинсталирам - да го върна към заводски настройки. От тогава изобщо не може да открие нито 1 безжична мрежа, а наоколо има поне 10, моят рутер е буквално на сантиметри и не го намира, а с останалите устройства няма проблеми. Пробвах WPS свързване и чрез бутона на рутера и онлайн през настройките, изписва, че се е свързал, след което като се опитам да заредя нещо, пак няма.. Моля дайте съвет какво може да е, трябва ли да го нося в сервиз..?

Като за начало направи мрежата на рутера си без парола, за да видим дали ще успее телевизора ти да се свърже.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Телевизорът не открива абсолютно нито 1 мрежа, включително моята, как ще помогне това да си махна паролата?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Телевизорът е бил свързван към Wi-Fi мрежа демек когато си махнете паролата би трябвало тв-ът да се connect-не автоматично към Wi-Fi-я ви

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, did90 написа:

Телевизорът не открива абсолютно нито 1 мрежа, включително моята, как ще помогне това да си махна паролата?

А, да! Прав си не го прочетох! Извинявам се. Добре, а като влезеш в настройките на телевизора какво ти дава за настройка на безжичната мрежа и въобще излиза ли такава опция, както и да се свържеш???


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пусни го да се ъпдейтне,щом е на сантиметри от рутера закачи му кабел.На сайта има ъпдейт за твоя модел,ако искаш ръчно или през нета и пробвай тогава.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Виж с коя версия е в момента операционната система и виж в сайта на Fhilips дали има нова, ако има вържи тв. и рутера с кабел и ако се свърже го актуализирай.

Ако не стане връзката или пък нямаш кабел го актуализирай чрез флашка.

 

 

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване