Премини към съдържанието

Препоръчан отговор

публикувано (редактирано)

Здравейте, от близо седмица компютърът ми постоянно получава blue screen с най-различни грешки ( Със Windows 7 съм ), някой от тях са: Memory_management, IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL, SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION имаше и други преди, но не ги помня. Сега съм пуснал Memory Diagnostics да видя какво ще ми излезе.. Ако някой има идея дали може да се оправи, да пише ☺ The file is possible corrupt. The file header checksum does not match the computed checksum.. Ми излиза сега, дори и не се пуска компютъра, да го засилвам ли през терасата или?!? :D

Редактирано от MaDCoW (преглед на промените)
  • Любов 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

на 26.01.2018 г. в 17:00, Gregory House написа:

Пуснете проверка на файловата система на диска !

Пуснах проверка, сканира ми всички файлове, но нищо не намери. За сега не е правил проблем, надявам се и за напред да е така 

  • Любов 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Следващата стъпка е проверка на системните файлове !

  • Харесва ми 1
  • Любов 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 26.01.2018 г. в 15:56, MaDCoW написа:

Memory_management
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION :D

Първото и второто обикновено са свързани с РАМ-та и по-точно с това, че някой драйвер се опитва да получи неразрешен достъп до нея. Най-добре си свали програмата WhoCrashed и като я стартираш натисни бутона Analyze. Винаги познава кой е виновникът за синия екран и даже ти пише какво можеш да направиш по въпроса.


  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от xXx*Triple*xXx
      Добър вечер колеги !!! От няколко дни имам един много странен проблем който преди НИКОГА не ми се е случвал и незнам вече към кой да се обърна за помощ,защото не ги разбирам много проблема може да е от от дънната платка от захранването видеокартата или някоя плочка рам да прави проблеми !!! Но нека да не гадая а да ви споделя проблема и се надявам някой от вас да може да помогне !!! Проблема започна когато чаках да ме пусне в игра на League докато бях в Loading Screen екрана стана черен компа заби рестартирах го след като зареди ми излезе прозорец с надпис :
      Сигнатура на проблем:
        Име на проблемно събитие:    BlueScreen
        Версия на ОС:    6.1.7601.2.1.0.256.1
        ИД на езикова променлива:    1026
      Допълнителна информация за проблема:
        BCCode:    124
        BCP1:    0000000000000000
        BCP2:    FFFFFA8004CF98F8
        BCP3:    0000000000000000
        BCP4:    0000000000000000
        OS Version:    6_1_7601
        Service Pack:    1_0
        Product:    256_1
      Файлове, които помагат проблемът да бъде описан:
        C:\Windows\Minidump\102018-17531-01.dmp
        C:\Users\COMPUTER\AppData\Local\Temp\WER-41546-0.sysdata.xml
      Прочетете нашата декларация за поверителност онлайн:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0402
      Ако онлайн декларацията за поверителност не е налична, прочетете офлайн версията на декларацията ни за поверителност:
        C:\Windows\system32\bg-BG\erofflps.txt
      А когато отворих Event Viewer в графата на Errors имаше един BugCheck Event 1001 който изглеждаше така :
      Компютърът е рестартиран от проверка за грешки. Проверката е: 0x00000124 (0x0000000000000000, 0xfffffa8004d598f8, 0x0000000000000000, 0x0000000000000000). Разтоварването е записано в: C:\Windows\Minidump\102018-18375-01.dmp. ИД на доклада: 102018-18375-01.
      И 4  Event ID 18 WHEA Logger които изглеждаха така :
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 0
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 1
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 2
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 3
      Проверих температурите на процесор/видеокарта/харддиск всичко си е ОК с тях Снощи направих system restore и след това всичко си беше наред цяла вечер не ми е правило проблем но днес същата работа когато отворя браузера или клиента на League екрана става черен и след рестарт ми дава прозорец с надпис :
      Windows се възстанови от неочаквано затваряне и отдолу следното :
      Сигнатура на проблем:
        Име на проблемно събитие:    BlueScreen
        Версия на ОС:    6.1.7601.2.1.0.256.1
        ИД на езикова променлива:    1026
      Допълнителна информация за проблема:
        BCCode:    124
        BCP1:    0000000000000000
        BCP2:    FFFFFA8004CF98F8
        BCP3:    0000000000000000
        BCP4:    0000000000000000
        OS Version:    6_1_7601
        Service Pack:    1_0
        Product:    256_1
      Файлове, които помагат проблемът да бъде описан:
        C:\Windows\Minidump\102018-17531-01.dmp
        C:\Users\COMPUTER\AppData\Local\Temp\WER-41546-0.sysdata.xml
      Прочетете нашата декларация за поверителност онлайн:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0402
      Ако онлайн декларацията за поверителност не е налична, прочетете офлайн версията на декларацията ни за поверителност:
        C:\Windows\system32\bg-BG\erofflps.txt
      ето и частите на системата ако е нужно да се знае : Windows 7 64bit SP 1
      Процесор : Процесор
          Intel Xeon E5420 @ 2.50GHz  
      Оперативна памет
          4,00ГБ Двуканална-канална DDR2 @ 403 MHz 
      Дънна платка
          BIOSTAR Group G31-M7 TE
       Графика
      1024 MB ATI Radeon HD 4600 Series (Gigabyte) HD4670
      Storage
          232GB Western Digital WDC WD2500JD-55HBC0 ATA Device (SATA)
      Силно се надявам проблема да не е сериозен и да не се налага подмяна на някой компонент,защото в момента нямам финансовата възможност
      P.S. - Незнам дали тази вечер отново ще мога да вляза да отговоря на въпросите ви понеже този проблем с черен екран започна да го прави и когато вляза в браузера Ако не стане от компа ще пиша от телефона !!! Мерси Предварително на всички които ми помогнаха да реша проблема !!!
       
       
       
    • от hong yeonduk
      Лаптопа ми беше много бавен и реших да го сканирам за вируси и си изтеглих една антивирусна. Когато го сканирах ми излизе прозорче с отметка и ме попита дали искам да ми следи и онлайн сърфирането(или нещо от сорта) и аз натиснах да, и след това ми поиска рестарт. След рестарта нямах икони, показва ми че няма връзка с интернет и няма налични връзки. Това на снимката е съобщението което ми излиза.
      Също така каквото и да се опитам да направя(например да проверя за неизправности) ми дава грешка.
      Моля помогнете не разбирам от компютри.(Понеже не знам какъв е проблема най-вероятно категорията на темата е грешна).
    • от miteff
      Използвах Nitro_Pro_Ent_11.0.3.173_Portable_Eng_x64 за редакция на pdf файл, но след записване ми дава грешка при печатане - не иска да го печата при отваряне в Adobe Reader. Иначе го печата само от програмата за редакция Nitro Pro. Има ли решение на проблема?
    • от Krasimira Kirova
      Здравейте, Колеги,
      Имам проблем с инсталацията на PrestaShop 1.6. Пробвах няколко версии на 1.6..., но не успявам. Къде е грешката? Някой сблъсквал ли се е с подобно нещо?

  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.