Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


преди 29 минути, Реджеп Иведик написа:

Глупости и Глупости не е едно и също

Не е, защото Самсара отразява субективните ментални нагласи, които са разнообразни, но илюзорни. А пробудения ум отразява реалността такава каквато е, без емоционални окраски. Затова двама пробудени могат да общуват спокойно, без да се замерят с представи. Представите също са отражение на реалността, но със знак минус. Вкопчения в представите си човек, подвластен на крайностите, далеч от Средния път, реалността, празнотата, отразява единствено собственото си състояние. Умиротвореното състояние на Буда е чистото, празно съзнание. Невежото състояние е гневно и бълва нечистотии.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 51 минути, Śūnyatā написа:

Не е, защото Самсара отразява субективните ментални нагласи, които са разнообразни, но илюзорни. А пробудения ум отразява реалността такава каквато е, без емоционални окраски. Затова двама пробудени могат да общуват спокойно, без да се замерят с представи. Представите също са отражение на реалността, но със знак минус. Вкопчения в представите си човек, подвластен на крайностите, далеч от Средния път, реалността, празнотата, отразява единствено собственото си състояние. Умиротвореното състояние на Буда е чистото, празно съзнание. Невежото състояние е гневно и бълва нечистотии.

Ти или си невменяем, ли си малоумен. Какво се правиш, на голямата работа е.......? 

преди 51 минути, Śūnyatā написа:

Не е, защото Самсара отразява субективните ментални нагласи, които са разнообразни, но илюзорни. 

Първо веднага ще ти обърна внимание, на това как "изчистено" се изказваш. Какво стана, къде са конструктите, програмите и каква беше онази глупост, за изначалното цяло..!?!?   Веднага обърна палачинката, колко си плосък само. 

преди 51 минути, Śūnyatā написа:

. А пробудения ум отразява реалността такава каквато е, без емоционални окраски. 

Демек, ти си пробудения и отрази реалността, такава каквато е? Кога е? Като ти се привиждат, меки китки ли? 

преди 51 минути, Śūnyatā написа:

Затова двама пробудени могат да общуват спокойно, без да се замерят с представи. 

Веднага смяна, на стилистика. Защото го навряха, където му е мястото. Вече, не казваш "просветлени" а само, пробудени..!? Хахах 🙂

Това е понижаване в длъжност е фатме, ти знаеш какво значи това.

И красиво, wow каква хармония. Да наблюдавам двама просветлени да си говорят, Няма лошо говорете си, никои не ви е забранил. Ама не ми се пишете будисти и не ми говорете с бозите си, за и от името на Будизма. Това е гавара!

преди 51 минути, Śūnyatā написа:

 Умиротвореното състояние на Буда е чистото, празно съзнание. Невежото състояние е гневно и бълва нечистотии.

WOW.....! Ти наистина си много безочлив. Демек ти си в това състояние на Буда! И даже и на другия му го преписа?! И си общувате блажено божествено?

Аве ти въобще нормален ли си е? Аз все повече се убеждавам че си тотално издухан вече. И не можеш даже а мислиш и разсъждаваш нормално. 

И да ви обясня защото явно, имате нужда. Този гняв, всичко което ви изглежда такова. Е чиста симулация, това е стандартна реакция на почети всеки нормален човек. Аз просто ви симулирам , но това предизвиквате, по дефолт и заслужавате. За гаврите, и гаргарата която си правите.

Щуная, толкова ли не можеш да намериш малко доблест е? Толкова ли си гузен и не ти пука, за чистотата на съвестта ти, мислите ти? 

Разликата между мен и теб в момента е, че аз ги казвам тези неща. Но не ги мисля. А ти ги мислиш , ама се правиш и не ги казваш. Колко си жалък. 

И във случая. Аз съм този който вижда това което е, изнесъл съм достатъчно достоверни факти и аргументи. Които даже и не правиш опит да обориш. Защото не можеш.. А ти си този, който се залъгва с илюзии, че бил пробуден и общувал просветено.. Вместо да приеме , реалността.

И да се мисли за велик, като се изказва от висока, с празнота и Буда състояния. Хахаха, не знам. По явно и ясно от това , може ли да бъде. Колко си елементарен. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 51 минути, Śūnyatā написа:

Невежото състояние е гневно и бълва нечистотии.

Рамус, като се ядоса. Ама не мисля, че ще се припознае, защото разликата в образователния ценз и интелектуалните възможности е грандиозна, а той държи на тези неща.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, Реджеп Иведик написа:

Рамус, като се ядоса. Ама не мисля, че ще се припознае, защото разликата в образователния ценз и интелектуалните възможности е грандиозна, а той държи на тези неща.

Изчезвай е...! Парцал....!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 55 минути, Реджеп Иведик написа:

 

То голям зор да се напълни това "аз" с някакви думи, търсейки каквито и да е взаимоотношения с другите, предимно конфронтации. Пълнят празнотата, то изтича, те се гневят, пак пълнят, наливат, сипват, използват другите за да попълнят собствената си празнота, но търпят само разочарования. Защо се получава така? Защото ги е страх да се изправят лице в лице с празнотата си и да я признаят за истинска ценност. Не могат да осъзнаят Буда-природата си, защото много пара вдигат. И в тази тема едни медитатори, практици, а не могат да се справят със собствения си гняв. Но това не е толкова до будистка практика, колкото до елементарно възпитание. Но карма, някои не са се родили в подходящи условия, не бива да ги съдим строго.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 55 минути, Śūnyatā написа:

То голям зор да се напълни това "аз" с някакви думи, търсейки каквито и да е взаимоотношения с другите, предимно конфронтации. Пълнят празнотата, то изтича, те се гневят, пак пълнят, наливат, сипват, използват другите за да попълнят собствената си празнота, но търпят само разочарования. Защо се получава така? Защото ги е страх да се изправят лице в лице с празнотата си и да я признаят за истинска ценност. Не могат да осъзнаят Буда-природата си, защото много пара вдигат. И в тази тема едни медитатори, практици, а не могат да се справят със собствения си гняв. Но това не е толкова до будистка практика, колкото до елементарно възпитание. Но карма, някои не са се родили в подходящи условия, не бива да ги съдим строго.

Какъв морал ми четеш ти на мен, е? Ти ли е? Много ли си култивиран? Ти нямаш елементарна срама е, пич. Ти ли говориш, който обиждаш по най подъл и селски начин. И то само защото, си пълен с комплекси. Ти лично, спомняш ли си въобще защо, започна конфликта? А? Аз си спомням много добре. Ще ти припомня малко, пак реални факти и действителни случки. Не приказки за измислици, празноти и Буда природа. 

Преди доста време вече, по време на една много разгорещена дискусия тук, в която ти критикуваше Скепсис. И ти говорихме нещо, за което аз и Скепсис бяхме на едно мнение, а ти не. И той, във един пост потвърди че аз, съм прав. И излезе че, ти не. Тогава веднага, почервеня от злоба. И започна да се опитваш, много елементарно. Да покажеш на всички тук, как аз няма как да съм по прав от теб, защото видиш ли съм "мека китка". Така ли беше е?

Започна да бълваш всякакви елементарни селски представи и простотии, за това какъв съм бил. Въпреки че уж, 3-4 часа, била работата. За това каква кола съм карал, как твоята колко по хубава била, и как си се наслаждавал на екстри а аз, не. Това ми е любимото. Хаха  И това трябваше да ме накара да ти завидея ли? Това, е толкова селско, че няма на къде повече.

Така до тук, общо. Сега конкретно.

преди 55 минути, Śūnyatā написа:

То голям зор да се напълни това "аз" с някакви думи, търсейки каквито и да е взаимоотношения с другите, предимно конфронтации. 

Ти на тези директни, обвинения, потвърдени с факти. Пълнене на думи ли наричаш? И къде видя аз да търся някакво взаимоотношения с други? Как си ги фантазираш само. Аз не идвам тук, да търся нещо подобно. Аз да не съм задръстен в пожарната. Аз съм тук, защото ти ми даваш прекрасната възможност, да поговорим за истински Будизъм. С дела и факти, а не на фантазии и измишльотини.

преди 55 минути, Śūnyatā написа:

Пълнят празнотата, то изтича, те се гневят, пак пълнят, наливат, сипват, използват другите за да попълнят собствената си празнота, но търпят само разочарования.

Ето поредния пример. "Пълната празнота"....!?!? Каква е тази пълна празнота? Ами празна празнота има ли? Как нахално се изказваш само, като че е твоята, прозряна от теб самия, установена и осъзната. Ти чуваш ли се е, невменяем ли си?

преди 55 минути, Śūnyatā написа:

Защото ги е страх да се изправят лице в лице с празнотата си и да я признаят за истинска ценност. 

Поредното, абсолютно безсмислено изречение. Какво значи да се изправиш пред празнотата си? Какво е това? Аз от никой учител не съм чул, да говори това и така за, празнотата. Кой си ти че си позволяваш да говориш така е? И то измислици за нея? Кой? На теб истинска ценност ли ти е празнотата? Охх малеее...!

преди 55 минути, Śūnyatā написа:

 И в тази тема едни медитатори, практици, а не могат да се справят със собствения си гняв. 

Да, няма нито един. Включително и вас. Така че, как ми се изказваш от името на празнотата тогава е? Смешен си отвсякъде. Колко пъти да ти го казвам. 

Ти си този който трябва, да се обърне към собствената си същност, и да я погледнеш. И там в този момент на наблюдение, да си тотално, безпристрастен. И видиш, на фона на постъпките ти, какво изпитваш. Ако там, няма наличие на усещане за вредна и просташка, постъпка. Трябва веднага да се усъмниш, защо нямаш. Веднага да се усъмниш че нещо не е наред. Защото след такава постъпка, всеки нормален човек би изпитвал такова чувство. А от там, ще можеш и евентуално да разбереш, защо си такъв дебил, след като не изпитва. И към колко други неща си се отнесъл дебилски, и колко много вреда ти е довело това отношение. И т. нататък. 

преди 55 минути, Śūnyatā написа:

 Но това не е толкова до будистка практика, колкото до елементарно възпитание. Но карма, някои не са се родили в подходящи условия, не бива да ги съдим строго.

Ти ли ще ми говориш за възпитание? Ти какво възпитание имаш? Баща ти ли ти създаде този комплекс, да гледаш първо, кой е мека китка и кой не? Ако те е възпитавал той, е направил голяма издънка. Да си отгледа сина, във хомофобия. Ти на това, възпитание ли му викаш? 

И много точно, Да Карма е поставил всеки където му е мястото. За това си в пожарната, със селски манталитет, разведен, тясно скроен и супер неатрактивен. Чети по Кармата си, кой си къде си. А ако аз чета по моята, значи съм заслужил много повече, от теб. Щом го имам.

Спри да се проявяваш по този начин тук,  това проявление, няма нищо човешко. Една фасада, маска, на един човек който няма със какво иначе да се представи. Но въпреки всичко, не това кой какво има, е най важното. Най важното е кой как го има. А гледам малкото което имаш, как и за колко голямо го мислиш. А не виждаш другите, с многото. Но се държат, много по земно от теб. И не говоря, за материални придобивки. А за човешки основни качества. 

На какво отгоре, са ти всичките претенции само, още така и не съм разбрал. Трудно е да се разбере, на човек му трябва много фантазия и догатки. Да успее да си предположи някой, нормален начин, по който да си се сдобил с тях. Претенциите. Но не се намира, остава единствения друг логичен извод, че всичко е от болна лудост. 

Мога още много да те нареждам, Кармата която си натрупал при мен, е много и достатъчна. Най интересното ми е да ти наблюдавам реакциите. Как си сгънал яко чадърите.  

А гнева отдавна съм успял да го осъзная, и вече мога да си го правя каквото искам. След като той направи всичко със мен. Сега вече сме приятели и го преживявам и канализирам, където и когато си искам. Повярвай ми, без да ме докосва дори.  Всичко е илюзия уж, ама не можеш да видиш илюзиите. Хаха 

 

А, и въобще не се напъвам, лее се от само себе си. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

scepsis108

  • kaldata маниак
  • pip_6.png.0e019ee44b4addbb1ea1d1d16855df
  • scepsis108
  • Потребител
  •  1509
  • 1176 мнения
  • 3.jpg.2d186fac14de1fdb035e0cba4f44c79c.j
  на 17.06.2017 г. в 20:15, König написа:

 

Приятно и полезно беше да разговарям с теб, Кьонинг. Пожелавам ти да ти спори във всичките ти начинания.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Śūnyatā написа:

Но това не е толкова до будистка практика, колкото до елементарно възпитание.

Първите седем години

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, Реджеп Иведик написа:

Първите седем години

Хахаха, няма как. Трябва да дойдеш, да си го защитиш. Милото, ще го изкарат, невежо. Вижте се само, нищо друго освен, пинк понк. Хаха :-)

Колко сте жалки, фатмака че е толкова прост, да прави такива постъпки. А ти че, на такъв човек, даваш потвърждение. 

И защо тогава аз, имам толкова много с което мога да ви разоблича и осветля. След като сте със, първите седем, а ти с последните седем вече, че и по малко. Да сте на един акъл, говори само че сте еднакво....!. 

Хахаха 🙂 Смях голям. 

 

 

преди 19 минути, Реджеп Иведик написа:

 

По горе съм цитирал даже, какво всъщност е проблема. Проблема е завистта която Шунаята изпита, тогава. Когато Скепсис, потвърди че съм прав. Завидя чак, щеше да се пръсне от завист и злоба. И то от човек на който си показал лице, от характер където в ежедневието няма къде да намери. С доброта. Ако аз, бях като него, и бях направил същото като него. Трябваше още в момента в който го видях, да му кажа веднага да изчезва. Най малкото защото няма търговки вид, а там аз съм го поканил. Ще кажат, къв е тоя мурук, който си довел. Но, не. Аз го приех, независимо от всичко. Защото това няма значение, какъвто и да е. Важното е какво носи в себе си. Няма пак да повтарям всичките му издънки, още от самото начало. Само ще да спомена, как ме излъгал, че не може да спи с друг човек в стая, а то всъщност. Причината била че, той хърка като див нерез. И през две стай, цяла вечер му слушах хъркането. От самот начало, започна с лицемерието и фалшивото си поведение. А и както се оказа, той не е дошъл да слуша учения. А да клюкари и да гледа, кой каква китка бил, какви фланелки носил, какви коли карал, колко пари имал, колко свидлив бил. и мн. др. Вместо да гледа какво му говори учителя. Ти представяш ли си за какъв, безочливо нагъл, и самоцентриран пич говорим? 

А знаеш ли кой завижда? Какво е завист? Завист е когато, признаеш на другия че, има точно това. Което ти нямаш, а толкова много искаш. И от безсилие и комплекси избива в грозни прояви. А това не нищо повече от признание, за собственото си поражение.

И тука после ми наглее от много време, да ми се изказва като извисен. Какво трябва да си мисля за такъв човек. А за човека, който въпреки всичко това, дава потвърждение на подобен? Ами точно това което се получава. Яко наляти с кофата направо, нахранени здраво. Да си знаят. Просветените тук.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Реджеп Иведик написа:

Първите седем години

Да, те в голяма степен предопределят последващите илюзии. Когато не успяваме да ги различим като такива сме в лабиринта на невежеството. Всички се раждаме в този лабиринт на невежество, мъки и неизбежна смърт. Но какъв е смисълът на целия ни опит, медитации, практики, ако не успеем поне за миг да угаснем напълно? Това не ни прави просветлени (понеже някои не харесват тази дума), прави ни пробудени. И когато види (чрез окото на мъдростта) през маската на съзнанието, човек разбира, че той е мираж, който не знае, че е мираж... Тогава всичко изчезва и настъпва пробуждане.

Зависимото от условия е празно от "аз". Ясно и точно е изразено от Буда, Нагарджуна, Дже Цонкапа и др.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, Śūnyatā написа:

Да, те в голяма степен предопределят последващите илюзии. Когато не успяваме да ги различим като такива сме в лабиринта на невежеството. Всички се раждаме в този лабиринт на невежество, мъки и неизбежна смърт. Но какъв е смисълът на целия ни опит, медитации, практики, ако не успеем поне за миг да угаснем напълно? Това не ни прави просветлени (понеже някои не харесват тази дума), прави ни пробудени. И когато види (чрез окото на мъдростта) през маската на съзнанието, човек разбира, че той е мираж, който не знае, че е мираж... Тогава всичко изчезва и настъпва пробуждане.

Зависимото от условия е празно от "аз". Ясно и точно е изразено от Буда, Нагарджуна, Дже Цонкапа и др.

За какво гаснене ми говориш е? Леле, ти наистина си невменяем! 

Шуня, теб те разцепват тук отвсякъде, ти ми се правиш на извисен! хаха 

Ти вярно си голям дебил, какво са ти правили за да станеш такъв мазохист! Само мога да предполагам. 

Направо съм те разпундрил на пух и прах. И всичко си седи тук. Да те знаят. Хаха. Как живееш със себе си, как се търпиш. Няма съвест, ням никой. На теб ясно ли ти е защо ти е набила шута, жена ти? Аз от тук мога да ти кажа. Празния само, който от нямане какво да каже, с плоските си празнотии, се опитва да спаси и ограничи щетите. Ама аз съм ти показал, какъв си. А ти и едно нещо не мижа да обориш и кажеш че не вярно. Защото всичко което посочвам е самата истина. А ти след като си толкова отворен, едва ли щеше да се оставиш, някой да те обвинява в нещо което не си бил или направил. А, даже и не правиш опит. Защото не можеш, защото всичко е така както го казвам.  А това е мълчаливо съгласие и потвърждение, че си направил всичко това.

И как, намираш наглостта просто, мерзостта ти продължава да ме изнендава. 

А това че ти дойде покровителя, и ти само благодарение на него, събираш кураж да се обадиш. И че без него не можеш а кажеш нищо, и го исползваш да ти върши работа, докато ми се правиш на интерес. Е още по смешно и пошло за теб. 

Айде прави ми се още на отворен. Сгънал селски бек!

А Чепа, какво ли не опита да ти помогне. Първо беше с тука има , тука няма. После гнева, после образованието, после първите седем години и въобще не трогна. Той освен ролята на менгеме, да ти играе и държи картите, не става. 

А и кой, човек проявява такава завист и злоба, за един форум? Колко трябва да ти е скъп и ценен че си готов, да се изложиш толкова и да паднеш толкова ниско заради него? Да се оставиш да си проявиш, истинската селска същност? Селската си природа и най първичната си посредственост. А това не е Буда природа. Ама ти понеже си чел някъде че всеки я има, си мислиш че вече си Буда природата. И даже нагло и надменно се изказваш от нейно име и на празнотата. 

Какъв човек, е този. Който едно форумче, му е толкова на сърце? Толкова скъпо? Ами човек, който няма нищо друго, и това му е единственото което има. Виртуала. На живо с никои не можеш да си говориш за празноти и висини. Защото никои не го интересуваш, и единственото което имаш е това тук. А и побесня тогава, защото. Толкова много ти се искаше, Скепсис да каже, че ти си прав, да ти даде потвърждение. Че ти, си този който разбира от Будизъм. Толкова много искаше, потвърждение, с такава жажда и копнеж. И когато, не го получи, и се оказа че някой който ти вече, мразише. Го получи. Вече не можа да се здържиш. Това не гняв, ама чисто безсилие и липса на стабилна самостоятелна вътрешна опора. 

Виждаш ли се колко си елементарен. И да вземеш да си четеш всичките ми постове за теб. Едва ли някой някога в живота ти е обръщал толкова внимание да ти направи такава ретроспекция. Това е безценна информация за теб и това което си. Ако си малко по хитър веднага ще се поучиш и коригираш. И да не забравиш да ме черпиш накрая. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 часа, Śūnyatā написа:

Зависимото от условия е празно от "аз". .

Добре де, един въпрос тогава. Защо си постоянно един и същ, след като си празен и нямаш присъщо съществуване? Как може през цялото това време да не си се променил и милиметър, въпреки че си илюзия, не съществуваш? 

Ако въобще можеш да си отговориш на такъв въпрос.

преди 14 часа, Śūnyatā написа:

Ясно и точно е изразено от Буда, Нагарджуна, Дже Цонкапа и др.

И ти, ми се криеш зад лицето на тези авторитети? Това пък каква наглост, е направо няма думи. След като ти никога не си имал автентичен достъп до Будизъм, а пък да не говорим да си бил ученик на някои от тях. И как така сам си, присвоил това величие и слава която те имат, и да ми говориш от тяхно име. Че те били ни казали през теб, какво било. И вече, никои не може да ти оспорва разбиранията ти, защото ти си с постиженията на тези Учители? 

Хахахаха 🙂 какъв заблуден индивид само. Тука няма нищо лично, просто чисто неутрално анализиране на тази проява. 

Виж се само какъв 'духовник" си, измамен. Оставям на страна персоналните ти типични навици, на си груб селянин.  Но като човек, който уж се занимава с духовност, как може да си такъв? Каква истиност има в твоята автентичност? Никаква. Ти си омотал, цялата си същност, в един филм, на който ти главен герой. И най важен, и така си позволяваш да правиш каквото, ти лично си сметнал за допустимо. И този главен герой, толкова убедителен в ролята си, че въобще не може да се види, че е един актьор в собствения си сценарии. 

Как искам да седнеш пред един Учител и да си разкажеш ей така приказките и фантазиите, и да даваш тези Учители за свой пример? Веднага ще те изгони, първо. Защото, самото неуважение на подобен, нищо общо нямащ с Будизма човек към тези учители,  е недопустимо. Това значи да си пази традицията учителя, от отровите и буламачите на такива като теб. И после се чудиш защо ти казвам какъв див още си. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Правильную Внимательность называют четырехсторонней, так как практикующий должен быть внимательным к четырем вещам:

1) к телу, 2) к чувствам, 3) к состояниям ума и 4) к мыслям.

Практикующий должен держать свой ум в состоянии «голого внимания» – отстраненного наблюдения за тем, что происходит с ним и вокруг него – все суждения и объяснения должны быть отброшены.

Осознанное наблюдение явлений ведет к тому, что человек начинает различать их возникновение и угасание, и со временем сможет увидеть прямым видением «Три характеристики Дхармы»:

1) непостоянство, 2) безличность и 3) страдательность.

Благодаря этому возникает прозрение, и человек освобождается от привязанности к земным вещам и печали по поводу их утраты.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Śūnyatā написа:

 

Една и съща муста на поведение, това вече се повтяра за не знам кой път. Сондажи, да видим какво е положението.

Тук, съм спокойно. 😂😂😂

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, Śūnyatā написа:

Какво е практика в Будизма? 

Това са резултат, от много практика. Пак изкарани думи от контекст, без нищо общо за това за което ти го представяш. Празнотата е нещо съвсем друго, от мъдростта и състраданието. Будизма учи, на мъдрост и състрадание, чрез будност и осъзнатост. 

Колко пъти спомена Празнотата вече в всичките ти постове? Направи си една сметка, много са. Никои тук въобще не обръща внимание на това вече, изтърка се тази дума. А пък да не говорим, че я лиши от всякакъв смисъл. Защото самия ти си обезсмислен. 

Има една поговорка. Ако не можеш д обясниш нещо по най простия начин, значи не го разбираш.

А и, знам какво правиш. Предизвикваш и очакваш реакция. Имаш я. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 47 минути, NoMeJodas написа:

Има една поговорка. Ако не можеш д обясниш нещо по най простия начин, значи не го разбираш.

А и, знам какво правиш. Предизвикваш и очакваш реакция. Имаш я. 

Освободи ума си.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 13.05.2019 г. в 20:27, Śūnyatā написа:

....той е мираж, който не знае, че е мираж..

Един мираж няма как да знае, че е мираж - инак не би бил мираж.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, sound написа:

Един мираж няма как да знае, че е мираж - инак не би бил мираж.

Чрез будистката логика и медитация може да се анализира всяко едно явление и да се досетим, че нещата не са такива, каквито ни изглеждат на пръв поглед. Или има осъзнати и неосъзнати миражи. Вторите лесно се объркват поради многослойността и различните характеристики (измислени от нас за "удобство") на явленията, като ги разделят на реалност, мираж, илюзия, сън, живот, смърт и тн. Оплитат се в представите, понеже нямат концентрация и дисциплина. В света на двойствените представи няма спокойствие, има неведение, незнание на празнотата - актуалното ни състояние или Буда-природа.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Śūnyatā написа:

Чрез будистката логика и медитация може да се анализира всяко едно явление и да се досетим, че нещата не са такива, каквито ни изглеждат на пръв поглед. Или има осъзнати и неосъзнати миражи. Вторите лесно се объркват поради многослойността и различните характеристики (измислени от нас за "удобство") на явленията, като ги разделят на реалност, мираж, илюзия, сън, живот, смърт и тн. Оплитат се в представите, понеже нямат концентрация и дисциплина. В света на двойствените представи няма спокойствие, има неведение, незнание на празнотата - актуалното ни състояние или Буда-природа.

Саунде слушай какво ти пее канарчето. Това са директни просветления, трябва и нас да ни втрещи внезапно.

преди 1 час, Śūnyatā написа:

Чрез будистката логика и медитация може да се анализира всяко едно явление и да се досетим, че нещата не са такива, каквито ни изглеждат на пръв поглед. .

Още първото изречение показва авсолютна липса на структура, както в разбирането така и в опита. Първо явленията не се анализират с логика, това е някаква представа пак, плод на общите ти обърквания. И медитация? Хаха, нали се става зеленчук от медитацията? Нали било да си бил кух? От кога започна да говориш за медитация? И въз основата на какъв опит? 

На никакъв! Както всичко останало си присвойл и това понятие за нуждите на целите ти. Да си задоволява малкото и, въпреки претенциите, абсолютно непознато Аз. Честно си адски безрамник, как може такова нещо! 

преди 1 час, Śūnyatā написа:

Или има осъзнати и неосъзнати миражи. Вторите лесно се объркват поради многослойността и различните характеристики (измислени от нас за "удобство") на явленията, като ги разделят на реалност, мираж, илюзия, сън, живот, смърт и тн. Оплитат се в представите, понеже нямат концентрация и дисциплина. В света на двойствените представи няма спокойствие, има неведение, незнание на празнотата - актуалното ни състояние или Буда-природа.

Осъзнати и неосъзнати миражи? Хаха, естествено. Логиката ти (която е като на малко детенце, което си дрънка просто), казва че трябва да има нещо такова, но. По това че няма начин метод, с който да се достигне и преживее всичко това. Само се говори за него, но сам не може да се усети. Че всеки който говори за нещо което не е преживял и усвойл. Е абсолютен, дрисльо. 

И другата поредна глупост което си издрънкал, 

преди 1 час, Śūnyatā написа:

. Или има осъзнати и неосъзнати миражи. Вторите лесно се объркват поради многослойността и различните характеристики (измислени от нас за "удобство") на явленията, като ги разделят на реалност, мираж, илюзия, сън, живот, смърт и тн. 

"многослойността и различни характеристики"...... WTF... 😂😂😂

Колко пъти съм ти казвал да не се изказваш от теб, защото ръсиш такива бисери. Че чак ме избива на смях като ги чета. 

Не доказваш че имаш разбиране, нищо. Колкото и лайка да ти дава чепа. 

Ти отговори защо си такъв селянин? Тава ме интересува повече. Не ми говори простотии. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, NoMeJodas написа:

Първо явленията не се анализират с логика, това е някаква представа пак, плод на общите ти обърквания.

Не си наясно с будизма и не осъзнаваш колко си личи. В пали канона Буда непрекъснато се опира на логиката, разяснявайки петте скандхи в сутрите: Ако човек я гледа, размишлява над нея, внимателно я изследва, ще види че е... СН 22.95. В тибетския будизъм Дже Цонкапа е установил, че трябва да се акцентира върху развитието на будистката логика. Има много трудове за четене, но от плюене нямаш време да прочетеш. Някаква голяма нужда изпитваш явно, нищо ще ти мине. Нагарджуна, Арядева, Дигнага, Дхармакирти, Чандракирти и др. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, Śūnyatā написа:

Не си наясно с будизма и не осъзнаваш колко си личи. В пали канона Буда непрекъснато се опира на логиката, разяснявайки петте скандхи в сутрите: Ако човек я гледа, размишлява над нея, внимателно я изследва, ще види че е... СН 22.95. В тибетския будизъм Дже Цонкапа е установил, че трябва да се акцентира върху развитието на будистката логика. Има много трудове за четене, но от плюене нямаш време да прочетеш. Някаква голяма нужда изпитваш явно, нищо ще ти мине. Нагарджуна, Арядева, Дигнага, Дхармакирти, Чандракирти и др. 

Оле, колко си глупав само. Ти наистина си се помислил за някой обаче. Всичко в тези сутри е, описано от реализирани и посветени учители, не от дрисльовци по форумите. Те са постигнали просветление след дълго и упорито упражнение на Будистки метод на медитация. 

Ти искаш да ки кажеш че, си постигнал всичко това че имаш правото да ми се изказваш от тяхно име и като най просветения? 

Логика ще ми използваш след като си постигнал пълно просветление. А не, логика по принцип. Или ти с логика постигаш просветление, теб та знаем. 

Няма как да ми говориш като такъв, а ми се наслаждаваш на екстри. Разбери го това! Колко пъти да ти обяснявам, че си много сгънал будист! 

Най елементарния пример, как е постигнал Буда Просветление. 

БЛАГОДАРЕНИЕ НА МЕДИТАЦИЯТА, И ПО ВРЕМЕ НА МЕДИТАЦИЯ......!!!!! 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Воздаяние добром за зло: (Притча о пиле)

«О бхикку, есть пять способов речи, с которой к вам могут обращаться другие люди: речь, соответствующая времени или не соответствующая ему; речь правдивая или лживая; мягкая или резкая; ведущая к выгоде или к убытку; речь добрая или обидная.

Когда люди говорят о вас дурно, вам необходимо так воспитывать себя: наше сердце должно быть непоколебимым; нам не следует произносить ни одного злого слова; мы должны пребывать в сочувствии к благу других, в доброте сердца без обиды; человека, говорящего таким образом, мы пропитаем мыслями, сопровождаемыми любовью; и мы пребудем в таком настроении; сделав это состояние ума своей опорой, мы затопим весь мир мыслями любви, далеко идущими, распространяющимися вширь, безграничными свободными от ненависти и недоброжелательства; и мы пребудем в этом состоянии. Так, о бхикку, надлежит вам воспитывать себя.

Более того, о бхикку, даже если бы грабители с большой дороги распиливали вас на куски двуручной пилой, если бы у кого-то из вас при этом ум оказался оскорблен, – такой человек не мог бы оставаться последователем моей вести. Именно так (как сказал я вам) должны вы воспитывать себя...

И эту притчу о пиле, которой я вас научил, вспоминайте снова и снова. Разве не видите вы, бхикку, что в ней нет ни одного слога, большого или малого, с которым вы не должны были бы согласиться?

– Конечно, господин.

– Поэтому, о бхикку, памятуйте об этой притче о пиле, которой я вас сейчас научил, ибо она должна послужить вашей пользе, вашему благополучию на много долгих дней».

(«Маджджхима-никая» I, 128–129)

Он обесчестил меня, он избил меня, он подчинил меня, он победил меня и ограбил – погруженный в такие мысли человек никогда не успокоит свою ненависть.

Он обесчестил меня, он избил меня, он подчинил меня, он победил меня и ограбил – отвергнувший такие мысли человек быстро успокоит свою ненависть.

Никогда ненависть не успокаивается ненавистью, но только отсутствием ненависти (успокаивается ненависть).

Таков древний закон.

(«Дхаммапада» 3, 4)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Śūnyatā написа:

 

Този тъп руски, който те знам как и колко го знаеш, какво ми го тролиш непрекъснато? Тези неща си ги постваш сам на себе си явно. И какво трябва да докажеш сега с това? Край вече, всички мирно. Фагмето, каза и даде инструкции, а другите да мълчат. Хахаха 😂😂😂

Единственото което правиш е да ми доказваш все повече своето дебилство, въобще осъзнаваш ли какъв проблем ти е това? А че те сърби и не ти дава мира, това отдавна е ясно. 

Ти си често, най смешния човек който съм срещал, който има такива претенции и се изказва относно будизма по такъв начин. А, да няма никакъв шанс даже да види, коло е далече от това да е разбрал и практикува будизъм правилно. 

Ка се наслаждаваш на екстри тогава? Как ти се превиждат меки китки? Осъзнат ли ти е филма въобще? 

И ако тролиш за да трупаш мнения и постовете ми за теб да минат назад в темата. Където съм ти показал, че няма как да си този за който се мислиш. Няма проблем, аз съм тук. Ще ти го цитирам. Докато не отговориш на всички обвинения. И не спреш да се държиш като бидиски говорител или PR на будистки учители.

И ако и аз ще стана като теб, да ми се при виждат разни работи от комплекси. И на твоята схема, не мерси. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване