Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте!
До този момент ползвам услугите на варненският интернет доставчик TCV, ако това има значение, но напоследък имам едни spike-ове, които не се забелязват по време на браузинг, а по-скоро по време на геймнинга. Тези падения се оправят временно при рестарт на рутера, а от скоро вече и от това не се оправя. Направих и ъпдейт на фърмуера на рутера, белким нещо се промени - нищо. Хммм.., а защо не свържа направо ЛАН кабела към компютъра, лишавайки се от функциите на рутера? Устройва ме, така и направих. Свързах кабела,  (забравих да вметна, че до сега съм използвал интернетът безжично) влязох в IPv4 настройките, за да въведа предоставените ми от доставчика данни, а именно IP адрес, net mask, gateway и DNS и .. нищо - изписва ми неидентифицирана мрежа. Моля, помагайте!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, iconi95 написа:

Здравейте!
До този момент ползвам услугите на варненският интернет доставчик TCV, ако това има значение, но напоследък имам едни spike-ове, които не се забелязват по време на браузинг, а по-скоро по време на геймнинга. Тези падения се оправят временно при рестарт на рутера, а от скоро вече и от това не се оправя. Направих и ъпдейт на фърмуера на рутера, белким нещо се промени - нищо. Хммм.., а защо не свържа направо ЛАН кабела към компютъра, лишавайки се от функциите на рутера? Устройва ме, така и направих. Свързах кабела,  (забравих да вметна, че до сега съм използвал интернетът безжично) влязох в IPv4 настройките, за да въведа предоставените ми от доставчика данни, а именно IP адрес, net mask, gateway и DNS и .. нищо - изписва ми неидентифицирана мрежа. Моля, помагайте!

Вероятно имаш филтрация по МАК адрес.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Емил Костов написа:

Вероятно имаш филтрация по МАК адрес.

Един приятел ми каза същото, какво се прави в такъв случай?

 

преди 57 минути, plamen_petrov_80 написа:

Аз бих пробвал с рутера, но да се вържа по кабел с него и ако тогава го прави да го мисля.

Рутера ти какъв е?

Прав си, ще опитам и ще кажа резултати. TP-LINK   TL-WR841N

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, iconi95 написа:

Един приятел ми каза същото, какво се прави в такъв случай?

По принцип на моя доставчик настройките (за интернет протокол версия 4) са на "Получавай автоматично "... така че може и да не ти е от MAC адреса, но ако е от него - трябва да знаеш какъв е MAC на рутера и да промениш този на компютъра да бъде същия ... с помощта на една програмка Technitium MAC Address Changer ... ( https://technitium.com/download/tmac/TMACv6.0.7_Setup.zip )

 

Аз така си бях направил на лаптопа адреса да е същия като този на рутера, та като свържа лаптопа и рутера с кабел - НЕ ми даваше интернет, тъй като двете устройства бяха с един и същи MAC... :D  Сега си го промених на някакъв случаен, но пък ако вържа директно кабела към лаптопа - няма нет, освен ако не го променя MAC-а пак както си го бях направил... трябва през рутера да минават кабелите сега. ;) 

П.С : Сега видях че си добавил и модела на рутера...  Е, моят е същия ... в такъв случай - отиваш на http://tplinkwifi.net/ ...

по подразбиране името и паролата са и двете " admin " ... но доставчика ти е много вероятно да ги е променил ...

Ако все пак успееш да влезеш, отиваш на "Network" и "MAC Clone" ... там "

Your PC's MAC Address:"  е МАК-чето на компютъра/лаптопа ти. На теб ти трябва първото - "WAN MAC Address:"  - това е адреса на рутера. Копираш го и го поставяш в онази програмка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Значи ако е филтриране по мак!
Петров е посочил как става!

И ако забие мака на Wan-a на Tplink-a в жичната мрежова карта на компютъра, ще може да се върже директно!

Освен ако няма и PPPOE или друг тип аутентификация!
За повече информация може да се обърне към доставчика си.

Ако установи че при директно свързване няма проблеми с рутирането и пакетите и самата производителност.
И гейминга му е наред.

Ресетва си тплинка и си го конфигурира на ново!
И за всеки случай се тества и при жична свързаност на компютъра към рутера!
Ако се установи че с жинча свързаност през рутера няма ядове.
Се анализира на 2,4 гигахерца кои канали са натоварени, избира се канал по малко натоварен!
Прави се компютъра и рутера да си говорят на един стандарт например N стандарт!
Каналът и стандартът са ключови за постигане на определени скорости по Wireless, както и качеството зависи от това!

Ако пак има ядове, купува си нов рутер.

Ако иска да е нщео стабилно но на достъпне цена, забравя за тъпото мрежово оборудване, и минава на по умни устройства!
Например HAP Микротик!


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Ivailo Mihalev
      Здравейте! 
      От известно време имам проблем със зареждането на определени страници в интернет.Винаги ми излиза ''няма достъп до интернет'' а реално имам интернет. Имам втори компютър който е на същия интернет и при него няма никакъв проблем със зареждането на определени страници.Реших че имам някакъв вирус и сканирах с Malwarebytes Premium и той откри няколко заплахи след което ги изтрих но нямаше резултат.Долу-горе 50% от страниците не ми ги отваря.


      Поздрави!

    • от barbuncela
      Здравейте!  Не знам какво да правя!
      Имам два лаптопа, единия в стаята, другия в кухнята. Рутера преди време го смениха тези от Мтел, някакъв HUAWEI, нямам достъп до него. От известно време този в кухнята започна да губи сигнала. Излиза удивителна на иконката за мрежата. Забранявам адаптора на WI-FI, разрешавам го, оправи се, кара няколко минути и пак удивителна! Хванах се за драйверите...и по-стари, и по нови, никаква промяна. Помислих си...мамка му хардуер! Сложих една флашка WI-FI, работи на пушка! Лаптопа е на три метра от рутера, през вратата на кухнята, стени няма.Другия лаптоп в стаята на около 5-6 метра през стената, няма проблем. Преди няколко дена спря нета, някакъв проблем...Реших да се вържа с тоя на съседа...Правим си тази услуга когато някой не си е платил сметката!    Хвана веднага. На 15 метра през 4 стени панел. По едно време нещо се сетих, махнах флашката и включих неговият си WI-FI. Моментално свърза, без проблем! И си работи! Пуснаха нета. Въртях антените на моя, нищо и половина. А онзи в стаята си работи.
      Естествено се обаждам На Мтел и обяснявам случката. Слушах 5 минути музика, обажда ми се мацката и ми обяснява, че са проверили, да включа и изключа рутера и т.н. Тоя номер съм го правила много пъти не става. При тях всичко било наред!?   Тръгна нета за около час и пак удивителната!   Пак се обадих, пак същото, при тях проблем нямало?!?! С този на съседа връзва моментално хем е доста далече!
      Тая сутрин кара 30 минути, и сега съм пак с флашката! Домашния комп дето си е с кабел от рутера, проблем също няма! 
       Не знам какво да правя?                                                                
    • от kemkama
      Здравейте,
      Имам рутер Dlink DIR-842, който e главният ми рутер в единия край на апартамента. Имам и друг такъв, който уж трябваше да бъде настроен като WDS Repeter в другия край на апртамента, но не виждам съответните опции за да направя промяната.

      Много ще бъда благодарен ако получа вашата помощ (очаквайте да задавам тъпи въпроси).
       
      Благодаря,
      Поздрави
    • от 5FDP
      Здравейте, търся си интернет в София, широк център без договор. Можете ли да препоръчате нещо евтино10-12лв/месец, може и с предплата за няколко месеца?
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.