Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте!

Въпроса ми е следния: имам бюджет 5000лв.(+~1000 за обслужване).

За сега съм се спрял на следните автомобили: Renault Megane II Diesel(тук съм в дилема 1.5 или 1.9), Mazda 3 1.6D, Volvo S60(като цяло волво като модели по голямата част ми допадат), Alfa Romeo 147 1.9 JTD, Opel Astra 1,6.

Това, което търся в една кола е да е удобна от към интериор,да има някой екстри(климатроник,мултиволан), не търся супер мощна печка, порядъка на 110-130 коня 1.6-2.4 е достатъчно за да може и да не харчи твърде много.

Спрял съм се предимно на дизелови двигатели и ги предпочитам, затова съм писал опела като краен вариант тъй като те вътре са като каруци имат 2 "врътки" :D :D :D  и седалките са :X.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Рено Меган - DCi двигателите създават много проблеми.

Мазда - добър двигател на Форд. Много икономичен. Гният.

Волво - скъпи за поддръжка.

Алфа Ромео - много бързо се обезценяват. Дизелите им са добри.

Опел Астра - дървена возия, но евтина за поддръжка. Гният.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, andreygg написа:

Рено Меган - DCi двигателите създават много проблеми.

Мазда - добър двигател на Форд. Много икономичен. Гният.

Волво - скъпи за поддръжка.

Алфа Ромео - много бързо се обезценяват. Дизелите им са добри.

Опел Астра - дървена возия, но евтина за поддръжка. Гният.

Е като цяло кое от всичките е най-добре :D

преди 4 часа, Белгиеца написа:

Още един опит от един и същ човек да пусне нова фейк тема от различен ник.

??????????????????


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това, което е най-запазено. Слагаш 5000 в джоба и тръгваш по автокъщите. Ще разбереш коя е твоята кола, като я видиш. Или започваш да ходиш на оглед за колите от обявите в сайтовете. Аз бих взел нещо такова. По-стари са, като година, но всеки си има предпочитания. Обявите са случайни /първите попаднали ми/, дизел - бензин също е случайно.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11519557591662840&slink=69tfb7

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11518710165085695&slink=69tfb7

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11512761904587075&slink=69tfb7

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Меганите не случайно са толкова евтини и то именно DСi, този път франсусите са изложиха при дизелите.

Мазда 3 - за мен това е една от най- ужасните каруци, в които съм се качвал. Инак държат чат- пат.

Волво - струвами се, че трудно ще намериш читаво S60 за тези пари.

146 - тези измряха, сигурен ли си, че не бъркаш модела?

Астрата според мен е най- добре, освен ако не попаднеш на запазено Волво.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, sound написа:

Меганите не случайно са толкова евтини и то именно DСi, този път франсусите са изложиха при дизелите.

Мазда 3 - за мен това е една от най- ужасните каруци, в които съм се качвал. Инак държат чат- пат.

Волво - струвами се, че трудно ще намериш читаво S60 за тези пари.

146 - тези измряха, сигурен ли си, че не бъркаш модела?

Астрата според мен е най- добре, освен ако не попаднеш на запазено Волво.

147 ... моя грешка

Ами за сега астра, защото и други хора попитах и всички викат астра...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За Алфите бих ти препоръчал да поразгледаш форума им - има една такава особеност при тях, че нещо не се справят добре из сервизите.

Астрата е най- добре, защото за този бюджет имаш по- голям шанс да намериш по- нова година и по- читава - сетне и се котират на нашия пазар, в смисъл някой ден, като тръгнеш да я продаваш + че и автомонтьорите по им разбират на астрите.

Но преди всичко си остава правилото за стар автомобил - гледаш да е читава, дали ще е астра, дали ще е мазда е на второ четене, по- важното е да е пазен автомобил. Имай предвид това, щото като тръгнеш по автокъщите коли много и е напълно възможно да мернеш някой арен екземпляр, но не от марката и модела, който търсиш. Много познати имам така, тръгва да си търси да речем пасат, обаче попада на глезена астричка - е що да не си вземе нея човек.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 1.03.2018 г. в 17:14, sound написа:

За Алфите бих ти препоръчал да поразгледаш форума им - има една такава особеност при тях, че нещо не се справят добре из сервизите.

Астрата е най- добре, защото за този бюджет имаш по- голям шанс да намериш по- нова година и по- читава - сетне и се котират на нашия пазар, в смисъл някой ден, като тръгнеш да я продаваш + че и автомонтьорите по им разбират на астрите.

Но преди всичко си остава правилото за стар автомобил - гледаш да е читава, дали ще е астра, дали ще е мазда е на второ четене, по- важното е да е пазен автомобил. Имай предвид това, щото като тръгнеш по автокъщите коли много и е напълно възможно да мернеш някой арен екземпляр, но не от марката и модела, който търсиш. Много познати имам така, тръгва да си търси да речем пасат, обаче попада на глезена астричка - е що да не си вземе нея човек.

Ще го имам предвид благодаря за отговора !

Хора имам въпрос разглеждах коли вчера и попаднах на Нисан Примера 2.2 ДЦИ , въпреки че някои хора казват, че е двигател на рено колата изглежда много запазена и читава някакви мнения ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Божидар Борисов написа:

Ще го имам предвид благодаря за отговора !

Хора имам въпрос разглеждах коли вчера и попаднах на Нисан Примера 2.2 ДЦИ , въпреки че някои хора казват, че е двигател на рено колата изглежда много запазена и читава някакви мнения ?

Задаваш въпрос за нисан не където трябва. Питай за нисани в Нисан клуб България и ще получиш точни отговори- там са много коректни.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Soviet Soldier
      Отварям тази тема, за да представя по-детайлна информация, която аз не успях да открия из българските форуми, когато трябваше да направя избор. 

      Та заслужава ли си покупката на бюджетна китайска бензинова резачка за домашни нужди?  Моето мнение е, че си заслужават, защото конструкцията им е проста и надеждна. Повечето китайски бензинови резачки в ценови клас между 100 и 200лв са копие на японските Хитачи. Най-често техните разлики са в качеството на детайлите, сглобката и разни евтини пластмаски, докато картер, валове, бутала, цилиндри са сходни. 

      Марката и цената при този тип китайски продукти не винаги гарантира качество. Не е рядкост и да попаднете на заводски брак, което при бюджетните китайци се случва по-често, отколкото при марковите конкуренти.

      Основен плюс на китайските верижни триони е тяхната ниска цена. Към днешно дата прилична 45 кубикова китайска резачка, може спокойно да си намерите за 120-160лв. Докато един от най-евтините и слаби модели на немската компания Stihl примерно 32 кубиковата MS-180 в момента върви около 400лв. Разбира се цената на части, консумативи при марки като Stihl и Husqvarna e, поне 3 пъти по-висока. 
      За пример ще дам основен ремонт на двигателя на една китайска резачка, който би ви струвал към 30-40лв, толкова върви ремонтният комплект, цилиндър, бутало, втулка, сегменти. Отделно картерите са еднакви, а това ще рече, че ако вземете примерно 45 кубикова резачка, без проблем може да купите и да ѝ поставите бутало и цилиндър с работен обем 52 кубика. Това е правено неведнъж и гарантирано работи без проблеми. Има и други бутални групи, по-слаби и икономични, като 38 кубиковата и по-мощни, като 58 кубиковата. Варианти много, а това са най-разпространените.
      В моите разбирания 45 кубика са златната среда между нисък разход и мощност необходими за едно домакинство при шина 40см. По-мощните варианти вече ги ползват предимно професионално и с по-големи шини. Да, реално китайските бензинови резачки се ползват и за професионални цели, и се справят на ниво. 

      При избор на китайски верижен трион е най-добре де идете на място, а не да поръчвате онлайн, и не да се водите по, марки, цени или екстри, а по следните конструктивни особености: 

      Първата важно конструктивна особеност е въздушният филтър. Сваляте капачето на машината и гледате, обичайно са 2 типа: 

      Малък:

      И голям: 

      Големият е за предпочитане, защото се запушва по-бавно и по-слабо възпрепятства постъпването на кислород в двигателя. 

      След това развивате капачето на горивния резервоар и гледате бензиновия филтър, при тях също най-често срещаните типове са 2 

      Мрежест, който е добре да избягвате, защото при китайските най-често филтриращия елемент е само ситната мрежичка, която не върши добра работа:


      И с мека филтрираща тъкан, който е за предпочитане и реално върши работа, защото освен меката тъкан, след нея има и фина цедчица, подобна на тази в самия карбуратор: 


      След това гледате резачката да е без така наречения "мек старт", защото той е слабо звено и доста често създава проблеми. Мекият старт фактически се състои от спирална пружина, по-масивна от възвратната, и тя често се къса, или се износва пластмасата, в която обичайно стои. Да, реално стартерът с нея е много по мек и комфортен, но за жалост това е елемент често създаващ проблеми. 

      След това, ако имате видимост към маховикът, към който контактува стартера, гледате да е с метални крачета: 

      Защото пластмасовите по-често създават проблем, макар да не са скъп или труден за подмяна елемент:


      Наличието на ръчна помпичка, която прокарва бързо гориво до карбуратора е приятна опция, която може да ви спести няколко халосни дърпания на стартера. Желателно е да я има, но отсъствието ѝ не е особен проблем: 

      Колкото до шините и веригата, там е до късмет, а и са консуматив. Зависи какъв метал е ползван за изработката. Raider примерно на някои модели слагат уж "маркови' на Oregon, но и за тях мненията са доста противоречиви. 

      След като вече сте избрали и закупили най-подходящата за вас китайска машинка, е добре да я огледате хубаво, и при нужда да я доработите. Случва се някои неща да не са сглобени или завити, както трябва, да не пасват добре пластмасите, както в моя случай се оказа. Най-често при китайските машинки се случва да отсъства филтриращ елемент на въздухозаборника при маховика, или да е там, но да е зле поставен, или изрязан неправилно, и да не върши своята работа. За това е хубаво преди употреба капачето на стартера да се свали и да се види, а при нужда да се доработи.
      В моя случай филтриращ елемент присъстваше, но бе изрязан неправилно, в резултат на което отделението при карбуратора и основния въздушен филтър се запълваше с прах и фини стърготини, плюс това имаше луфт между пластмасите от към веригата, та от две места проникваше мръсотия. Този проблем се решава лесно, взимате една обикновена гъбка за миене на чинии, отделяте абразивната ѝ част (тя пропуска много добре въздух и в същото време филтрира добре), изрязвате и поставяте в луфтовете между пластмасите, ако такива има и от тях влиза мръсотия, също така, ако отсъства филтриращ елемент, или наличният не пасва добре. 



       



      Ето до къде води въпросният въздухозаборник: 


      Ето какво количество мръсотия улавя въпросният филтриращ елемент, само за едно ползване на резачката: 


      Добрата филтрация удължава живота на двигателя, защото тази мръсотия попадайки в цилиндъра се превръща в нагар, който с времето го надрасква и компресията намалява. 

      Избор и дозировка на двутактово масло: 
      Най-добре е да се взима пълна синтетика, защото тя оставя много по-малък нагар, има по-добри смазочни свойства, и по-дълго време издържа в смес с бензин без да влошава неговите качества. Дозировката на маслото спрямо литър бензин трябва да е според указанията на производителя на маслото. Ако се ползва синтетика, предозирането не е проблем, но ако се ползва минералка или полусинтетика, предозирането ускорява образуването на нагар, който съкращава живота на двигателя. 

      Относно маслото за веригата, най-добре е да ползвате специално предназначени за целта продукт, макар че обикновено 4-тактово масло също върши работа. Важно е да не е отработено от автомобил, защото помпите се задръстват, не са скъпи, но замяната им не е особено проста. 

      Реално нюансите по бензиновите резачки са доста, и ако не се нуждаете от мобилност, по-лесно и евтино е да изберете електрическа. Електрическите са по-евтини, експлоатацията им е по-проста и евтина, по-леки са, не дишате бензиновите изгорели газове, вибрациите са по-малко, стартирането е по-лесно, и като цяло си имат доста положителни страни.

      Изборът е ваш, успех!  

       
    • от Greak
      Здравейте,
       
      Наскоро си купих Opel Astra G 1999 г, която разполага с бутони за контрол на радиото на волана, но я закупих с радио, което не поддържа тази функция, при което намерих оригиналното радио за тази кола, където вече би трябвало да работят, но това, което искам да направя, е да интегрирам bluetooth така, че да може се сменят песните от бутоните на волана. Идеята ми е подобна като от този клип:
      https://youtu.be/Np4fpJmfu50
      Дали въобще има такива bluetooth адаптери, които да могат да се интегрират така, че при връзка с телефон, да може да се сменят песните от бутоните на волана?
       

       
      Търсих из Aliexpress, има десетки видове bluetooth адаптери за интегиране, но не знам кой точно би могъл да свърши работа.
      Искам да използвам този метод, тъй като качеството на звука би било най-добро, разни трансмитери не ми вършат работа, пък и не искам да ми заемат място в колата. 
       
      Благодаря
    • от Метин Шабан
      Здравейте хора, нужна ми е препоръка за избора на HDD или SSD. За сега обмислям само да си кача всички снимки и видеа (заснети са с телефон, не става въпрос за професионални,) документи и файлове за университета (ще има чертежи и визуализации, но все пак не са кой знае колко). Чудя се дали не е по-добре да взема ссд 512г, което да се закачи и да си стои постоянно. Може да го ползвам да запиша и нещо друго. Първоначалната ми идея беше да взема 1тб HDD и да го закачам само като трябва да прехъврля някой по-важен файл, но като видях, че има ссд на адата 512гб за 200лв  при положение че моето ссд на самсунг го взех на същата цена но 200гб се чудя кой вариант е по-добрия. Ще съм благодарен за съвет и да подскажете за какво да следя при избора. 
      Скоро може би ще трябва да сменям конфигурацията, това е една от причините също да съм се насочил към ссд-то.
      Благодаря на всеки отделил време и помогнал  !
       
      Кутия : CM N200 BLACK /USB3 /NO PSU
      Дъно: GB B85M-D3H /1150
      Графичен ускорител: MSI R9 280X GAMING 3G BF4
      Процесор: XEON E3-1230V3/QUAD/3.3/8M/B0X
      Рам: 2X4G DDR3 1600G ADATA XPG CL9
      Захранване: PSU FORTRON RIDER 550 BRONZE
      SDD:  Samsung SSD 840 EVO 250GB ATA Device  (250 GB, SATA-III)
      HSD:  WDC WD5000AAKX-00ERMA0 ATA Device  (500 GB, 7200 RPM, SATA-III)
       
    • от Angel Palchev
      Предлагат ми два компютъра втора ръка.Единият е:
      Intel pentium g4600
      8gb ram
      1tb hard 
      Rx560 2GB
      390лв
      Или вторият:
      Intel pentium g4600
      8gb ram
      1tb hard 
      Hd7770 1GB
      280лв
       
    • от t.boev
      Здравейте, тъй като нямам голям опит с мониторите, бих желал да ми препоръчате добър монитор, който ще се ползва главно за гейминг. Предпочитам да е 144hz. Ще се играят предимно Esport игри и World of warcraft. Видео картата ми е Nvidia GTX 1070Ti. Спрял съм се на тези 4 монитора. Приемам предложения, но да бъдат в този ценови диапазон. Благодаря предварително!
       https://www.ozone.bg/product/monitor-acer-kg241-pbmidpx-24-1920x1080-144hz-1ms-cheren/  
      https://www.gplay.bg/монитор-zowie-xl2411p
      https://www.gplay.bg/asus-mg248qr-24-fhd-1920x1080-1ms-144hz
      https://ardes.bg/product/23-6-msi-optix-mag241c-mag241c-137089
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...