Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Така преинсталирах си компютъра и съм с asrock n68c-gs fx дъно свалих си драйвери от сайта инсталирах ги и пак нямам звук :( ако някой знае защо какво ли не направих  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, ice_lion__01 написа:

Драйвъра за звука инсталиран ли е?

да естествено :( via hd  със windows 10 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, plamen_petrov_80 написа:

Като пуснеш аудио файл мрънка ли ти, че нямаш устройство с което да го възпроизведе или си върви, но ти не чуваш нищо?

Коя ОС сложи?

Къде включваш колоните?

Дава ми долу дето е за сила на звука в червен хикс 

то няма за windows 10 сложих за windows 7/8.1 както преди съм го правил 

слушалките съм ги включил отзад в дъното където си се включва 

преди 2 минути, ice_lion__01 написа:

В диспечъра на устройствата има ли "жълти удивителни знаци"?

Няма нищо дава ми драйвера че е инсталиран и пак нищо :( 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, Кристиян Кръстев написа:

Няма нищо дава ми драйвера че е инсталиран и пак нищо :( 

Опита ли да преинсталираш драйвъра?

Ако го махнеш работи ли с вградения в windows-а или с автоматично изтегления?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Провери услугата Windows Audio стартирана ли е?
Кликни с десен бутон по иконата на говорител при часовника и избери Troubleshoot sound problems и следвай съветника. Ако и това не помогне деинсталирай аудио устройството от диспечера на устройства и рестартирай компютъра.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Боис оправих го с ръчно включване на драйвера от тука го видех :)https://social.technet.microsoft.com/Forums/ie/en-US/04866119-0028-4a33-96b2-8b3fe4026ff0/tutorial-how-to-fix-via-hd-audio-not-working-after-windows-10-anniversary-update-?forum=win10itprohardware се пак благодаря :) 

преди 9 минути, DarkEdge написа:

Провери услугата Windows Audio стартирана ли е?
Кликни с десен бутон по иконата на говорител при часовника и избери Troubleshoot sound problems и следвай съветника. Ако и това не помогне деинсталирай аудио устройството от диспечера на устройства и рестартирай компютъра.

Благодаря аз го оправих виж долу :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Иво Огнянов
      Здравейте, на майка ми компютъра спря да се включва преди месец. Едвам днес намерих време да й го преинсталирам, но при пускане запчва да пищи и да свети червено. Звуците са 4 на брой, еднакви. Качвам звука и параметрите на щайгата..Ако може да ме ориентирате от какво може да е, да знам дали да го хвърлям или да се прави някъде.  https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2082279315141235&id=100000775608299

    • от Plamen Sedlarski
      Здравейте , но незнам проблема е следният как влогърите и геймърите записват видеата си , аз правя същото , но имам проблем като седна да записвам някое видео от камерата-фотоапарата и като почна да се чувам ми се чува звука от камерата апак аз имам отделен звук на микрофон и се чувам и по-същото време и на компютъра и се разминават звуците от камерата и от компютъра и немога да си обработя клипа както трябва-разминаване и от двете се чува звука!!!как да го оправя!!!
    • от Белгиеца
      Здравейте съфорумци,
      абе едно проблемче ме мъчи и не ми дава мира на душата.
      Тия инженерчетата дето ги правят телефоните, много често забравят да сложат отделни бутони за намаляване и усилване на силата на звука на слушалката.
      Значи купил съм един Fixed GSM стационарен е на вид, ама си е и мобилен GSM щото има батерия вътре в него и може да се разнася навсякъде из Европа и работи също като мобилен, със СИМ карта на произволен мобилен оператор.
      Значи звукът му се увеличава от лява и дясна стрелки, ама при условие че не трябва да избираш опции натискайки цифри, преди да чуеш жив човек да си говорите. Нали ги знаете тия отвратителни машини, дето те карат да избираш и пак да избираш за какво се обаждаш и т.н.
      Като се добера най-накрая да съм уцелил кои цифри да натискам, пък ми казват че всички труженички при тях си лафят с други клиенти и трябва изчакам още 5 минути и ми пускат музика, ама много силно записана. И понеже съм натискал цифри разни и на екранчето са се събрали например така:
      21323412
      и повече стрелките не действат да намаляват или увеличават силата на звука.
      Ако съм го намалил предварително, после не чувам уморената мацката щото микрофона ѝ е някъде встрани от бузата и на нея въобще не ѝ пука, че не я чувам. Тя мен ме чувала добре.
      Ако пък съм усилил до край звука предварително, слушалчицата ще вземе да се развали нещо от много зор 10 минути.
      И се принудих да сложа един потенциометър между телефона и слушалката. Сега като знам че ще звъня на машина някаква, увеличавам взука докрай с дясната стрелка и го намалявам с потенциометъра по всяко време.
      А на снимката двата мобилни телефона имат отсрани бутони за увеличаване и намаляване на звука, които действат независимо от другите бутони на клавиатурата.
      Имам други мобилни GSM-и които няма отделни бутони за звука и е същата мъка както със белия стационарния.
      Вие как се справяте с липсата на отделни бутони ?
      Ако някой знае някакъв тарикатлък да може да не ползвам потенциометъра, да казва. Щото не е удобно за разнасяне из стаите ако е свързан потенциометъра.
      Ето и една снимчица сега
      htt
      p://prikachi.
      com/images.php?images/992/9465992a.jpg
      трябва да си го залепите, наставите линка

      https://radikal.ru/big/ejtv69is7ri7e
      на този линк пък кликате по снимката докато стане голяма
      хххххххх
    • от AngryChichko
      Здравейте,
      За първи път ми се случи нещо толкова нелепо като настоящатата яростна битка, която водя за да си върна обратно звука на машината. Всичко започна след като Windows "подобри" аудио драйверите ми довеждайки до тотална загуба на звука; независимо дали ще да е колони или слушалки свързани с преден / заден аудио жак, резултатът е все същия - тишина.  Опитах какво ли не:
      Писах във форумите на Windows  Инсталирах най-новите Realtek драйвери Върнах старата версия на драйверите Рестартирах драйверите от диспечъра на устройства Проверих дали някъде звукът не е mute-нат Махнах подобренията на звука Направих Realtek High Definition Audio по подразбиране в панела "Звук" Активирах Stereo Mix Резултатът е все един и същ. След гореспоменатия troubleshooting, единствено и само ако махна Realtek драйверите имам звук но само от задния аудио жак. Преди всичко си работеше както трябва и сега не знам какво да предприема за да се преборя с този проблем.
      ПП: За да отхвърля всички питанки дали има проблем със слушалките / колоните - тествах на друга машина  и работят идеално. Няколко скрийншота направих за всеки случай. Ако ви интересува какво е дъното, то е ASUS PRIME H270-PRO. Ще съм ви много благодарен за съдействието!
       



    • от Klin411
      Здравейте имам рутер TP-LINK Archer C2 AC900. Тази сутрин ми светна лампичката за интернета в оранжево и няма интернет... какво означава като светне в оранжево?

  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване