Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Бонбон с катран!
      Обръщам и специално внимание на @Емил Костов да помогне, тъй като е част от системата, а никой от служителите не е наясно какво може и какво не в тази компания.
      Преди 6 месеца бях планувал да спра IPTV след като изтече договора и да остана само с интернет, тъй като вече ползвам друга услуга на IPTV. За съжаление една ранна утрин ми се обажда колекторска фирма да организира новият ми настоящ договор и то ДВА МЕСЕЦА преди да изтече стария! Което е повече от странно. След като дамата изчете условията за нов договор от 24 месеца, признавам че беше доста добра и ясна в мисията, аз отбелязах за желанието да прекратя телевизия. Не знам с каква идея го направи, но смятам че бях излъган, защото тя обяви, че комбиниран пакет ми е по-евтин с близо около 3 лв. отколкото самостоятелен - (ОТНОВО)!!!? По нейни думи ще плащам 37 лв. на месец (само за интернет), докато комбинирано (Телевизия + Интернет) ще бъде 33 лв. Сумите са някакви приблизителни, защото не ги фиксирам. След приключване сделката проверявам офертите и виждам (Интернет само) 15 лв.! Ха, бе мама му и прасе, нали условието беше в полза на комбинирания пакет. Реших, че е сменила тарифата от 24 месеца на 12 месеца договор. При което 15 лв. стават на 29.80 лв. Реално промоционалната цена с комбинация (Интернет + ТВ) трябва да е 12.80 лв. Или ако искам от 100 мбпс на 300 мбпс да е 15.86 лв. като направи впечатление, че каза, че не мога да премина на 300. Тъй като имаше и десерт да включа мобилен интернет с подарък таблет, а ми трябваше такъв нет, трябваше да се заплаща по още 12 лв. с което всичко стана (29.80+12) = 42 лв. говоря приблизителни стойности. Друг вариант е да изчислява не за 12 месеца, а за такса без договор! Това обаче не ми се споменава.
      Но да дойда и на основния мъчещ въпрос. Идеята е да спра телевизията, но TVGO да остане. По това всички служители не дават ясна компетенция и всеки лъже за да скрие безхаберието. Една каза, че остава само безплатния Free пакет от 30 програми при възможни 200. От 123 обявява, че спирането на телевизията спира напълно TVGO достъпа! После трети човек казва, че TVGO може да ползвам ако не с Телевизия, то с мобилен интернет за отделна услуга отново. Да, но дали ще мога да гледам на компютъра, тъй като си мисля, че услугата е обвързана с ID на рутера. Една погрешна стъпка и ще страдаме с години! Да плащаме двукратно повече или да изгубим услуга. Та основния въпрос - може ли да ползвам само интернет и TVGO? Ако може, дали е вярно, че мобилния интернет ще ми даде достъп само с акаунт и парола да гледам и от компютър?
    • от Hrisit D.
      Здравейте!
      Вчера реших да reset-на рутера си. ОК, но всичко се възстанови към първоначалните си настройки. Т.е. интернета ми остана без парола и се върна към предишното си име Vivacom_Net.
      Реших да променя името и да сложа паролата в сайта на Виваком, който е предназначен точно за това. Сайтът е my.contact.bg.
      Отидох в настройките за моята мрежа, но там ми изписа:
      Грешка: Няма връзка с крайното устройство, моля опитайте отново по-късно
       
       Как да оправя това?
    • от ninov
      здравейте искам да питам тези който са на виваком 50 Mbps с колко мб свалят в сайта гледам че гарантираната е 18 мб  или тя е валидна за 100 и повече
    • от Carolina Carreras
      Здравейте,
      от известно време имам следният проблем с интернета - сигналът на wifi рутера изчезва и се появява отново през няколко минути/ секунди, понякога мрежата изчезва напълно за определено време. Опитах какво ли не - сменях различни канали, пробвах и 20 и 40 MHZ, рутерът дори беше връщан до фабрични настройки и пренастройван, но за съжаление проблемът продължава. Обикновено се появява през няколко месеца,  макар че последните дни стана наистина нетърпимо.
      Абонат съм на Vivacom и моделът на рутера е Nokia G-240W-A.
      Около мен има доста Wifi мрежи, но само 5 от тях са с по-силен сигнал. Първоначално предположих, че има силна интерференция, но никой от съседите ми няма такъв проблем. Чудя се дали самият рутер не е за подмяна? Какво ще ме посъветвате? Благодаря предварително :).
       
    • от dream3dprint
      Здравейте. В момента съм поставен в шах  и мат от нашите мобилни оператори. 2 год бях на договор на теленор 22 лв - 10 гб и неограничени разговори...в момента ми предлагат 8 гб за 26 лв и неограничени разговори + 10 гб за вайбър или месинджър....аз естествено не желая това, понеже вайбъра и месинджъра ми хабят макс 500 мб на месец. Може ли да ми кажете ако знаете дали в момента има някаква изгодна оферта от който и да е мобилен оператор подобна на досегашната ми? Благодаря!
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване