Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте,

Каква кола бихте избрали вие за тези пари, ако приемем, че тя трябва да е практична, удобна, да става за града и извън града, да не харчи много гориво и да е здрава?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, respekt86 написа:

и да е здрава

Такива има само в магазина.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, PigManu написа:

Такива има само в магазина.

Въпросът е кое е най-доброто за тези пари.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като за начало добави още 1000 лева поне, за обслужване, регистрации, граждански, данъци и т.н. Освен това гледай дали поддръжката можеш да си я позволиш.  Покупката е най-лесна. Проблема идва след това. Избери си да е бензин(+газ), че с тая гадна нафта... Виж какво искаш да е -  седан, ван. За здравина - японските коли. Въпреки това всяка кола, без значени немска, японска или американска, си имат слаби места.

PS: Факт е, че новите коли са бъкани с електроника и бъгне ли се нещо, може да те остави на пътя. Помня майстора разказваше за некъв рейндж ровър, който изгаснал на пътя ей така. Докарали го, гледал, чудили се и накрая се оказало, че шибаната крушка за задните светлини е изгоряла и тъпата кола не иска да работи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, respekt86 написа:

Въпросът е кое е най-доброто за тези пари.

Няма такава кола на старо.

Зимай технически по запазена кола.

 

 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Eclipse2G написа:

Като за начало добави още 1000 лева поне, за обслужване, регистрации, граждански, данъци и т.н. Освен това гледай дали поддръжката можеш да си я позволиш.  Покупката е най-лесна. Проблема идва след това. Избери си да е бензин(+газ), че с тая гадна нафта... Виж какво искаш да е -  седан, ван. За здравина - японските коли. Въпреки това всяка кола, без значени немска, японска или американска, си имат слаби места.

И аз съм се спрял на газ/бензин. Иначе за купе-хечбек, миниван или комби, но не изключено и седан да взема заради външния вид. Японските са хубави, но ме притеснява слабата им ламарина.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, respekt86 написа:

И аз съм се спрял на газ/бензин. Иначе за купе-хечбек, миниван или комби, но не изключено и седан да взема заради външния вид. Японските са хубави, но ме притеснява слабата им ламарина.

Тойота са номер едно по продажби. Опелите също имаха гадна ламарина, до скоро.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хахахахахаха намерил си къде да питаш :D :D :D :D НАЙ-МНОГО ДА КУПИШ И СЛЕД 100МЕТРА ДА СЕ РАЗПАДНЕ :D :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бора, Пасат 2.0i и А4 как ви се струват? Други, които гледам са Пежо 307sw face 2.0i, Астра, Зафира, Тойота Корола, Корола Версо. Харесвам Мерцедес C клас, Авенсис и фейса на Корола Версо, но са доста над бюджета ми и са с по скъпа поддръжка..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Eclipse2G написа:

Тойота са номер едно по продажби. .....

Бяха номер 1 по продажби! От 2 години вече не са!!! Само за сведение, за изминалата 2017-а са на 3-то място по продажби.Това е в световен мащаб.

Конкретно в Европа никога не са ги броили за нищо, а и едва ли някога ще го направят. Просто в Европа тази ниша на масовките отдавна е запълнена и конкуренцията е меко казано жестока.

преди 2 часа, respekt86 написа:

Здравейте,

Каква кола бихте избрали вие за тези пари, ако приемем, че тя трябва да е практична, удобна, да става за града и извън града, да не харчи много гориво и да е здрава?

Купи си автомобил, за който ще ти е лесно, бързо и евтино да си намираш части. Насочи се към кола от Европа. И каквато и да купиш обаче, не очаквай да е здрава за тези пари!Аз лично, от тези които си  изброил в друго твое мнение бих избрал Пасат.Не за друго - по-голяма е от другите! Пежото и Астрата също не са лоши.Аудито и Мерцедеса - имаш ли пари да ги поддържаш?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 57 минути, StoqnS написа:

Бяха номер 1 по продажби! От 2 години вече не са!!! Само за сведение, за изминалата 2017-а са на 3-то място по продажби.Това е в световен мащаб.

Конкретно в Европа никога не са ги броили за нищо, а и едва ли някога ще го направят. Просто в Европа тази ниша на масовките отдавна е запълнена и конкуренцията е меко казано жестока.

Купи си автомобил, за който ще ти е лесно, бързо и евтино да си намираш части. Насочи се към кола от Европа. И каквато и да купиш обаче, не очаквай да е здрава за тези пари!Аз лично, от тези които си  изброил в друго твое мнение бих избрал Пасат.Не за друго - по-голяма е от другите! Пежото и Астрата също не са лоши.Аудито и Мерцедеса - имаш ли пари да ги поддържаш?

Европа е нищо на фона на Азия и Северна Америка. ;) А това, че от две години не са номер 1, а са на трето място, не е кой-знае какво.Спадът се дължи на

Цитат

ocнoвнo нa paзличиятa в cъдбaтa нa тexнитe нaй-гoлeми чyждecтpaнни пaзapи.

Все пак са в челната 3-ка. Рено -Нисан вече са номер едно. https://money.bg/auto/aliansat-renault-nissan-izleze-nachelo-v-sveta-po-prodazhbi.html  Аз карам колата от аватара. Доволен съм, въпреки, че е 98-ма година. Не ми яде масло, има газ, частите са на нормални цени.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 9.03.2018 г. в 8:10, Eclipse2G написа:

Европа е нищо на фона на Азия и Северна Америка. ;) А това, че от две години не са номер 1, а са на трето място, не е кой-знае какво.Спадът се дължи на

Все пак са в челната 3-ка. Рено -Нисан вече са номер едно. https://money.bg/auto/aliansat-renault-nissan-izleze-nachelo-v-sveta-po-prodazhbi.html  Аз карам колата от аватара. Доволен съм, въпреки, че е 98-ма година. Не ми яде масло, има газ, частите са на нормални цени.

Аз просто отбелязвам, че има неточност в твърдението ти!От номер 1, отидохме на номер 3!

Иначе не знам как Европа е нищо, но е факт, че там,  както и на най-големия пазар на автомобили - Китай, Тойота не се нравят на потребителите, ама хич! Тойота, както и останалите марки автомобили за ширпотреба, вървят на места, където хората търсят най-вече евтиното.Това е най-честият довод, който можеш да срещнеш от собственик на такъв автомобил! Евтина за закупуване, евтина за поддръжка и консумативи. Само дето в Европа и Китай тези ниши са заети от още по-евтино и хората търсещи евтиното избират именно такива продукти! Защо мислиш, че Дачия например е толкова популярна в Европа?!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А Дачия, като се нравят толкоз много на потребителите, я кажи кой номер след три се нарежда?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, sound написа:

А Дачия, като се нравят толкоз много на потребителите, я кажи кой номер след три се нарежда?

Много вярно.... освен това Тойота има и скъпи модели, вземи даже и Лексус. Дачия какво имат... а те са си евтини таралясници за бедните хора или за служебни коли стават. Вътре толкова пластмасов, че направо си е*ало мамата. Дачията си я връткат тука у Европата, щот е румънска. Виждал една-две такива коли в UK. Сметай колко са били пропаднали, че да взимат тази каруца.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 часа, sound написа:

А Дачия, като се нравят толкоз много на потребителите, я кажи кой номер след три се нарежда?

Ами Дачия в Европа си продават близо по половин млн. на година. Не са за оплакване.Тойота в Европа даже не знам дали в десетката ще влезе, ако смяташ всяка марка отделно.Сега като се замисля, само във ВАГ има 3-4 марки, дето би могло да имат по-големи продажби от Тойота в Европа. Отделно имаш МБ, БМВ, Рено, Пежо и други най-разни.

преди 13 часа, Eclipse2G написа:

Много вярно.... освен това Тойота има и скъпи модели, вземи даже и Лексус. Дачия какво имат... а те са си евтини таралясници за бедните хора или за служебни коли стават. Вътре толкова пластмасов, че направо си е*ало мамата. Дачията си я връткат тука у Европата, щот е румънска. Виждал една-две такива коли в UK. Сметай колко са били пропаднали, че да взимат тази каруца.

Ами Лексъс с техните около половин млн. продажби в световен мащаб не са много за хвалба! Даже не могат да си мечтаят, дори и след 10 години, да достигнат продажбите на немската премиум 3-ка(всяка една от тях продава ~2 млн. годишно в световен мащаб). Те дори все още не успяват да си върнат 1-то място по продажби в САЩ - вече няколко години поред станаха. Даже не знам дали вече са и 4-ти по продажби сред премиум моделите в световен мащаб?! Волво за 2-ра година поред продават над половин млн. и ми се струва, че може и да са ги минали по продажби. Не знам и как продават Ягуар и ЛР, но може и те да са с повече продажби в световен мащаб?!

Колкото до Дачия, аз точно това написах - че се продава доста добре в Европа. Между другото, Тойота са едни от каруците на тукашния пазар.Арабите и латиносите примират за японско или корейско. Един ден, когато евтини китайски подобия на коли навлязат тук, тогава тях ще налазят!

На Тойота С. Америка и е основния стълб в продажбите - доста сериозен дял имат и продажбите им трябва да са около и дори над 3 млн. С Лексъс може и над 3,5 да са, знам ли?! Обаче в Европа и Китай, където се продават над половината от автомобилите в световен мащаб (~40 000 000 от общо над 70 млн.) Тойота не знам дали и 2 млн. продажби имат.С Лексъс може и малко повече да са. Тойота естествено са силни при жълтурите извън Китай - там онези с дръпнатите очи им разбират странния дизайн на колите, особено този на Лексъс, дето отпред на колата сякаш са сложили градинска ограда от някой магазин от сорта на Мосю Бриколаж. Едно време Лексъс копираха МБ и дори БМВ, та поне имаха приличен външен вид, а сега дизайна има е пълен потрес. Четох, че май Тойота ще наемат европеец за дизайнер(?), та ако е вярно и стане поне ще станат по приятни за гледане. А ако попият нещо от БМВ, може и по приятни за каране да станат?!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз не разбирам от автомобили. Това ми харесва. С 50 лв. надвишава горната посочена граница на сумата.

https://nik-auto.mobile.bg/„

https://www.mobile.bg/11519026668329736

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Спрях се на Корола 2.0 след 2005г. дизел, Бора 1.9тди 90 коня след 2002г. и Пасат дизел 1.9 или бензин/газ поне 2000куб 2004-2005г. Шкода Супърб също много ми допада. Пежо 307 имат много хубави мотори, но вътре нещо не ме кефят материалите.

Субару Форестър и Аутбек много ми харесват, но разходът ме притеснява. Не знам на газ как ще са. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Subaru - си е скъпичко за поддръжка, не знам какви са ти възможностите, но поне аз бих подходил отзад напред. Питаш познати/познат майстор най-добре ако имаш колко излиза обслужването на даденият модел/марка, която си си харесал - така навремето аз се отказах от Волво, защото нямаше да мога да си позволя поддръжката.
Всяка марка/модел си има слаби звена, които след 200-300К км е почти сигурно, че ще сдадат багажа (говоря за по-сериозните ремонти) и това го имай предвид дали можеш да си позволиш, защото 10 годишна кола си е 200к+, да не говорим че гледаш 2005, което е 13 годишна, макар че в мобилето всичко от 2005-6-7 са на по 100-120х.км. РЕАЛНИ с големи букви го пишат :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване