Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте!

Решил съм да  закупя употребяван автомобил на цена до 10-12,000-лв., като съм се ориентирал към дизелов двигател, но не изключвам и бензинов такъв, на който мога да "закача" газова уредба. Задължително механична скоростна кутия. Насочил съм се към следните марки:

-  BMW E60(>2007), 2.0/3.0 дизел, както и бензиновите енджини, тъй като разбрах, че може да им бъде поставена газова уредба. Четох мнения в местни форуми и на такива в чужбина, както и статии от бенч сайтове за е60. Общо взето отзивите са много добри и за дизелови, и за бензинови мотори, определят ги като доста здрави. За дизелови се препоръчва 2.0/3.0 а за бензиновите 3.0. Има докладвани случаи с проблеми по електрониката по осветителната уредба. Частите за автомобила са скъпи, но за сега БМВ Е60 ми е фаворит.

-Ауди А4 2.0TDI (>2009)  - чета различни отзиви, определят го като здрав автомобил.  Но ако се наложи да се сменя нещо по колата, частите са доста скъпи. Разбрах, че всичките им двигатели (дизел и бензин) горели масло.

-Пасат 6 2.0 TDI (>2007) - като цяло добра машина, няма визията но горните две, има същия проблем с двигателя като на Ауди. Евтина поддръжка, по-нисък ценови клас.

-Lexus IS 220D(>2006) - нисък разход на гориво, надежден, не лоша визия, частите за автомобила са скъпи.

 

Моля за препоръки и споделяне на опит. Може и да включите, и други модели/марки, с които имате опит.

Благодаря предварително!

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това е огромен таралеж в гащите. Приготви си още 10 000 лева за ремонт и поддръжка!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При избор на кола на старо,не може да се даде конкретна марка и да се каже че е по-добра от другите,без да се знае състоянието.Иначе можеш да попаднеш на някоя,която постоянно да излиза нещо за ремонтиране,а в крайна сметка да ти излезе двойно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Димитър 59 написа:

При избор на кола на старо,не може да се даде конкретна марка и да се каже че е по-добра от другите,без да се знае състоянието.Иначе можеш да попаднеш на някоя,която постоянно да излиза нещо за ремонтиране,а в крайна сметка да ти излезе двойно.

То и при покупка на нов автомобил няма гарант, че след 5000км няма да дефектира, но е факт, че излиза с гаранция, която ще бъде покрита.

Идеята е, че някои марки/модели по определени причини са по надеждни от други и при избор, късметът не е достатъчен фактор сам по себе си.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имаш си стабилна информация, тук друго освен да ти обясняват колко си тъп, за дето не си вземеш пластмасова Дачия на лизинг, друго няма да чуеш. Иначе това не са нисък клас автомобили, така че като изкочи ремонт, трябва да имаш средства да си го платиш. А колко често ще се чупи, зависи от предишния собственик, а това във форумите няма как да ти го кажат.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, N1K17Y написа:

Имаш си стабилна информация, тук друго освен да ти обясняват колко си тъп, за дето не си вземеш пластмасова Дачия на лизинг, друго няма да чуеш. Иначе това не са нисък клас автомобили, така че като изкочи ремонт, трябва да имаш средства да си го платиш. А колко често ще се чупи, зависи от предишния собственик, а това във форумите няма как да ти го кажат.

:D 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мнението ми и препоръката са ми за Дачия за около 14 000 - 16 000 лв. Вярно. Дачията е нисък клас автомобил, но е НОВ. На 10 / Десет / годишно БМВ са му взели душата от каране и не се знае как е поддържано. 10 годишно БМВ е най- малко на 200 000 до 300 000 километра реални. Новият автомобил си е нов. Вярно. Автомобил от нисък клас , като Дачия не става за фукня. Друго си е на гол корем - тумбак, чифте пищови - Беемвета. В стар автомобил са пъ*рд*ели по- седалките, а може и да са си возили кучетата. Няма добър и хубав автомобил на 10 години или 200 000 километра реални. Избери нов автомобил според джоба си без лизинг и без изплащане. Не се занимавай с лихвари и банки. НЕ взимай Дизел , защото Дизела е проблемен. Успех.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най добрия автомобил е възможно най новия когато си с ограничен бюджет  https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11519117453112773 

Има и Ford Fiesta, Opel Corsa.

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 часа, IvanIv написа:

-Ауди А4 2.0TDI (>2009)  - чета различни отзиви, определят го като здрав автомобил.  Но ако се наложи да се сменя нещо по колата, частите са доста скъпи. Разбрах, че всичките им двигатели (дизел и бензин) горели масло.

+1

 

преди 11 часа, IvanIv написа:

Разбрах, че всичките им двигатели (дизел и бензин) горели масло

това са пълни глупости

преди 6 часа, PigManu написа:

Най добрия автомобил е възможно най новия когато си с ограничен бюджет  https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11519117453112773 

Има и Ford Fiesta, Opel Corsa.

 

 

това става ама да си караш градско, примерно  от София до морето като стигнеш 5 мин трябва гимнастика да се прави за раздвижване:giggle1:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, =Ivan= написа:

това става ама да си караш градско, примерно  от София до морето като стигнеш 5 мин трябва гимнастика да се прави за раздвижване:giggle1:

Не са толкова неудобни за дълъг път , виж модели от 80,90г. бяха доста по некомфортни но пак се пътуваше на дълги разстояния.

За тия пари може да кара автомобил на 4г и то VW отколкото БМВ и Аудита които са на 11,12г и освен едно непрестанно наливане на пари в тях за друго не стават, колкото да ги поддържаш в движение.

 

Kолите ги деля на три категории от 0 до 5г перфектни от 5 до 10г са добри но много зависи как са поддържани през първите 5г и от 10г натам всичко е гробници.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 часа, IvanIv написа:

Идеята е, че някои марки/модели по определени причини са по надеждни от други и при избор, късметът не е достатъчен фактор сам по себе си.

По надеждни от другите ?Това лесно може да се разбере,ако запиташ гугъл.Има проучвания,статистики и сравнения по различни показатели.Винаги на първите места са Японските коли.Най вече Тойота.Сега четох една от класациите и не ме изненада,че на второ място са поставили корейските Хюндай,след него Мерцедес,БМВ и Фолксваген.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 часа, IvanIv написа:

Здравейте!

Решил съм да  закупя употребяван автомобил на цена до 10-12,000-лв., като съм се ориентирал към дизелов двигател, но не изключвам и бензинов такъв, на който мога да "закача" газова уредба. Задължително механична скоростна кутия. Насочил съм се към следните марки:

-  BMW E60(>2007), 2.0/3.0 дизел, както и бензиновите енджини, тъй като разбрах, че може да им бъде поставена газова уредба. Четох мнения в местни форуми и на такива в чужбина, както и статии от бенч сайтове за е60. Общо взето отзивите са много добри и за дизелови, и за бензинови мотори, определят ги като доста здрави. За дизелови се препоръчва 2.0/3.0 а за бензиновите 3.0. Има докладвани случаи с проблеми по електрониката по осветителната уредба. Частите за автомобила са скъпи, но за сега БМВ Е60 ми е фаворит.

-Ауди А4 2.0TDI (>2009)  - чета различни отзиви, определят го като здрав автомобил.  Но ако се наложи да се сменя нещо по колата, частите са доста скъпи. Разбрах, че всичките им двигатели (дизел и бензин) горели масло.

-Пасат 6 2.0 TDI (>2007) - като цяло добра машина, няма визията но горните две, има същия проблем с двигателя като на Ауди. Евтина поддръжка, по-нисък ценови клас.

-Lexus IS 220D(>2006) - нисък разход на гориво, надежден, не лоша визия, частите за автомобила са скъпи.

 

Моля за препоръки и споделяне на опит. Може и да включите, и други модели/марки, с които имате опит.

Благодаря предварително!

 

mobile.bg BMW

BMW СМЯНА НА МАСЛО.

Оферта, напр. за BMW Серия 1 (E87) от 129 лв.*
Оферта, напр. за BMW Серия 3 (E46) от 139 лв.*
Оферта, напр. за BMW Серия 3 (E90) от 139 лв.*
Оферта, напр. за BMW Серия 5 (E60) от 139 лв.*
Оферта, напр. за BMW Серия 7(E65) от 149 лв.*
Оферта, напр. за BMW X1 (E84) от 149 лв.*
Оферта, напр. за BMW X3 (E83) от 179 лв.*
Оферта, напр. за BMW X5 (E53) от 199 лв.*
Оферта, напр. за BMW X5 (E70) от 169 лв.*
Оферта, напр. за BMW X6 (E71) от 169 лв.*

СМЯНА НА СПИРАЧНИ НАКЛАДКИ.

Оферта, напр. за BMW Серия 1 (E87), от 239 лв.*
Оферта, напр. за BMW Серия 3 (E46), от 259 лв.*
Оферта, напр. за BMW Серия 3 (E90/E91), от 329 лв.*
Оферта, напр. за BMW Серия 5 (E60/E61), от 329 лв.*
Оферта, напр. за BMW Серия 7 (E65), от 349 лв.*
Оферта, напр. за BMW X1 (E84), от 349 лв.*
Оферта, напр. за BMW X3 (E83), от 349 лв.*
Оферта, напр. за BMW X5 (E53), от 299 лв.*
Оферта, напр. за BMW X5 (E70), от 449 лв.*
Оферта, напр. за BMW X5 (E71), от 449 лв.*

повече информазия ТУКА

Колкото по скъпа кола вземеш толкова е по скъп ремонта 

и audito е същата работа евтини неща няма във живота купуваш си една опел корса и кеф.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Човека пита за Е60 и Пасат 6, а вие му предлагате корси и фиести. :Д

Инак за тези пари, аз със сигурност бих си търсил W211, като фаворит - сетне Е60 и Пасат, този Лексус ми е малко грубичък на мен, в смисъл например возията му е много твърда за този клас. За е60 нямам преки наблюдения, но за Пасата - вярно, че отвън изглежда малко ненаред откъм дизайн, но вътре комфорта е пълен, супер удобно се чувствах, само че ми се струва, че лежиш на грешна кълка що се касае за цени на подръжка. От Ауди бих стоял далеч, но все пак за двигателите съм чувал, че 3,0 дизел са най- дуракоустойчивите.

п.п. а относно корса и фиеста - предпочитам да си взема такси .... но да съм паралия, вероятно бих си взел едно такова, че да ходя до магазина с него. Пък кога Дачия доживее годините и километрите на германците - да ми се обадят, дотогава може, но само за служебен/ работен автомобил.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Димитър 59 написа:

По надеждни от другите ?Това лесно може да се разбере,ако запиташ гугъл.Има проучвания,статистики и сравнения по различни показатели.Винаги на първите места са Японските коли.Най вече Тойота.Сега четох една от класациите и не ме изненада,че на второ място са поставили корейските Хюндай,след него Мерцедес,БМВ и Фолксваген.

Прав си за едно. Човек може да попита гугъл, а той често казва различни неща. Ето например какво казва за класацията на Декра от 2016-а, където се следят има-няма 15 млн. автомобила в 11 класа:

https://www.dekra-certification.com/c/document_library/get_file?uuid=49a6238d-1b5c-4523-a0e8-a573bc68cea6&groupId=10100

 

Това казва класацията за 2014-а:

Победител в класацията на Dekra е Mercedes-Benz E-Class

Най-популярната в Германия компания за технически анализи и наблюдения - Dekra, публикува годишната си класация на най-надеждните автомобили. За 2 години нейните експерти са провели технически прегледи на общо 15 млн. машини, като се оценяват единствено тези, продавани на местния пазар – повече от 1000 модела.
В Германия избраха най-надеждните автомобили
Новата E-Class. Снимка: Mercedes-Benz
 
Dekra базира класацията на широк кръг от проблеми при автомобилите, но в калкулирането на резултатите не се взимат предвид недостатъци като износване на гумите, лоши чистачки или повреди на огледалата за задно виждане.
 
Изследваните модели са разделени на категории, но не по възраст, а по пробег - до 50 000 км, между 50 000 и 100 000 км и от 100 000 до 150 000 км. Събралият най-много точки автомобил получава наградата „Най-добър във всички класове“. През тази година за такъв е обявен Mercedes-Benz E-Class. През миналата титлата отиде при седана Audi A4.
 
Първите 3 модела в отделните категории
 
Супермини автомобили до 50 000 км – 1. Audi A1, 2. Mazda2, 3. Toyota iQ
 
Супермини автомобили от 50 000 до 100 000 км – 1. Mazda2, 2. Volkswagen Polo, 3. Ford Fiesta
 
Супермини автомобили от 100 000 до 150 000 км – 1. MINI, 2. Toyota Yaris, 3. Toyota Aygo
 
Компактни модели до 50 000 км – 1. BMW 1-Series, 2. Ford Focus, 3. Toyota Prius
 
Компактни модели от 50 000 до 100 000 км – 1. Mazda3, 2.Volkswagen Golf VI, 3. Toyota Prius
 
Компактни модели от 100 000 до 150 000 км – 1. Volkswagen Golf VI, 2. Toyota Yaris, 3. Volkswagen Jetta
 
Среден клас автомобили до 50 000 км – 1. Volvo S60/V60, 2. BMW 3-Series, 3. Seat Exeo
 
Среден клас автомобили от 50 000 до 100 000 км – 1. BMW 3-Series, 2. Audi A5, 3. Audi A4
 
Среден клас автомобили от 100 до 150 000 км – 1. Audi A5, 2. Audi A4, 3. Mercedes-Benz C-Class
 
Лимузини до 50 000 км – 1. Mercedes-Benz E-Class, 2.Audi A6, 3. BMW 7-Series
 
Лимузини от 50 000 до 100 000 км – 1. Mercedes-Benz E-Class, 2. BMW 5-Series, 3. Volkswagen Phaeton
 
Лимузини от 100 000 до 150 000 км – 1. Mercedes Benz E-Class, 2. Volvo S80/V70, 3. Mercedes-Benz S-Class
 
Спортни автомобили до 50 000 км – 1. BMW Z4, 2. Porsche 911, 3. Audi TT
 
Спортни автомобили от 50 000 до 100 000 км – 1. Audi TT, 2. Volkswagen Scirocco, 3. Porsche 911
 
Спортни автомобили от 100 000 до 150 000 км – 1. Mercedes SLK, 2. Mercedes SL, 3. Porsche Boxter/Cayman
 
SUV/4x4 до 50 000 км – 1. Mercedes GLK, 2. Volvo XC60, 3. BMW X1
 
SUV/4x4 от 50 000 до 100 000 км – 1. Audi Q5, 2.Volvo XC60, 3. Mercedes GLK
 
SUV/4x4 от 100 000 до 150 000 км – 1. Audi Q5, 2. BMW X5, 3. Porsche Cayenne
 
Миниван до 50 000 км – 1. Mercedes-Benz B-Class, 2. Ford C-Max, 3. Volkswagen Sharan
 
Миниван от 50 до 100 000 км – 1. Renault Scenic, 2. Toyota Corolla Verso, 3. Suzuki SX4
 
Миниван от 100 000 до 150 000 км – 1. Volkswagen Golf Plus, 2. Toyota Corolla Verso, 3. Mercedes-Benz B-Class
 
Ван до 50 000 км – 1. Renault Master, 2. Volkswagen Crafter, 3. Mercedes Sprinter
 
Ван от 50 000 до 100 000 км – 1. Mercedes Sprinter, 2. Volkswagen Crafter, 3. Fiat Ducato
 
Ван от 100 000 до 150 000 км – 1. Volkswagen Crafter, 2. Mercedes Sprinter, 3. Ford Tranzit
 
За 2015-а:
 

В класацията на DEKRA на първите 3 места са немски модели

Компанията за технически анализи и наблюдения Dekra публикува класация за най-надеждните автомобили в Германия. Подреждането е направено след технически прегледи на близо 15 млн. леки коли, реализирани на местния пазар през последните 2 години.
Mercedes-Benz E-Class е най-надеждният автомобил в Германия
За да участват в класирането, машините трябва да имат поне 1000 продажби на пазара в Германия. Експертите са изследвали повредите и износването на различните компоненти, като обявиха трите най-надеждни коли.

Първата тройка е представена изцяло от немски автомобили. Първото място е за Mercedes-Benz E-Class, а второто и трето за Audi Q5 и Mercedes-Benz GLK съответно.

В повечето класове победителите също са представители на германската автомобилна промишленост. При компактните машини с пробег от 0 до 100 000 км първи е Audi A1, при тези с пробег от 100 000 до 150 000 лидер е Volkswagen Polo.

Начело в „голф-клас” са Toyota Prius (категория с пробег 0 – 50 000 км), Mazda 3 (категория с пробег 50 000 – 100 000 км) и Volkswagen Golf VI (категория с пробег над 100 000 км).

При автомобилите от сегмент „D” начело е Volvo S60 (категория с пробег 0 – 100 000 км), а при тези с пробег над 100 000 км – Audi A5.

Най-надеждните кросовъри в класацията на Dekra са Mercedes-Benz GLK (пробег от 0 до 100 000 км) и Audi Q5 (пробег над 100 000 км).

При седаните от бизнес класа победител е Mercedes Е-Class, който печели както при тези с пробег до 100 000 км, така и при тези с над 100 000 км.

Първите места при спортните автомобили са за BMW Z4 (пробег от 0 до 100 00 км) и Audi TT (над 100 000 км).

 

 

За 2013-а:

 

Германците разпространиха статистиката си за надеждността на употребяваните автомобили

Най-популярната в Германия компания за технически анализи и наблюдения - Dekra, разпространи доклада си за надеждността на употребяваните автомобили. Докладът за 2013 година се основава на данните от над 15 милиона прегледи, направени през последните 2 години. Надеждността на автомобилите се измерва чрез индекс - DFI (DEKRA Fault Index), който показва съотношението между колите без проблеми и такива, показали дефекти.
Най-надеждните автомобили според Dekra
Големите победителите в тазгодишното издание на класацията за надеждността на употребяваните автомобили са Audi A4, Ford C-MAX и BMW Z4.

Audi A4 печели титлата "Най-добър във всички категории", регистрирайки индекс DFI 87.4. Возилото от Инглощад показва най-добър среден резултат при автомобилите с пробег до 50 000 км, до 100 000 км и до 150 000 км. Веднага след него се нареждат Mercedes-Benz C-Class (DFI 86.7) и Volvo S80/V70 (DFI 86.3).

Ford C-MAX и BMW Z4 пък си поделят наградата "Автомобил на годината", тъй като показват най-добър индивидуален резултат - DFI 97.7. 
Най-надеждните автомобили според Dekra
Най-надеждните автомобили според Dekra
Както обикновено Dekra подрежда моделите с най-малко поведи в осем основни категории. При малките автомобили победител е Audi A1 (DFI 97.1), а Ford Focus печели при компактните коли (DFI 97.3).

Първо място при големите автомобили печели Mercedes-Benz E-Class (DFI 97.4), а BMW 3-series оглавява категорията на колите със средни размери (DFI 97.1). BMW взима наградите и в категориите спортни коли и кросовъри - с моделите Z4 (DFI 97.7) и X1 (DFI 96.2).

При семейните ванове най-малко повреди показва Ford C-MAX (DFI 97.7), а при бусовете победител е VW Crafter (DFI 77.6)

 

Тук можеш пък да видиш и тестовете на ТЮВ, които тестват малко по-скромна бройка (по спомен около  9 млн. автомобила):

 

http://www.anusedcar.com/

 

В САЩ Consumer Reports ги тестват на уникален принцип:

 

- един, най-често арабин или латинос, казал и написал нещо си там. Събират анкетните карти на всичките подобни и обявяват резултатите!

За България класацията е още по-достоверна:

- един прЕател има Ярис хибрид, на 300 000км е, без нищо да е пипнал и му харчи 2л/100км.

 

Всеки човек с глава на раменете си може да види, какви автомобили се движат по пътищата, на колко години са, в какво състояние са и защо 20+ годишен японски автомобил в движение можеш да видиш веднъж на високосна година. Това последното е просто израз.Дано някой не се хване буквално за цифрата!!!

 

 

И още нещо по темата.От 1-2 седмици, предимно от любопитсво, се ровя из сайтовете за продажби на коли на употребявани автомобили в България и.....на много интересни обяви може да попадне човек, за супер,мега, гига здравите японски автомобили. При нужда мога да цитирам от самите обяви!

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, StoqnS написа:

Най-популярната в Германия компания за технически анализи и наблюдения - Dekra

Компания в Германия?Кои ли марки коли ще изкара най-добри?Близко е до акъла.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, Димитър 59 написа:

Компания в Германия?Кои ли марки коли ще изкара най-добри?Близко е до акъла.

За човек от България, кое ли ще е по-достоверно, според теб? Дали на тази в Германия или на тази в САЩ? И още по-важното е, дали данни от технически преглед са по-достоверни или данни събрани от "честната" дума на Хасан, Мохамед, Хуан или Педро да речем?!

Не на последно място, защо мътните да го вземат, по пътищата има толкова 10+, 15+, дори 20+ годишни автомобили от Европа, а тези от Япония и Корея са забележимо по-малко? Защо ли тук в Канада по пътищата изключително рядко вече виждам например Тойота Ярис 3 поколения назад, или пък Хюндай Акцент 3 поколения назад(тук ехидно някои наричат този модел Аксидент), или пък Елантра 3 поколения назад. Да продължавам ли с модели на Хонда, Нисан и останалите?

Да, имат и наистина корави модели(Корола, Сивик, Камри, Акорд) от които можеш да видиш по пътищата автомобили и 4-5 поколения назад, но странно как ми се случва да виждам почти всеки ден Бора или Пасат от същото поколение, а не коли на същата възраст на Мазда, Субару или Нисан да речем. Пълните боклуци от Мицубиши пък изобщо може да ги забрави човек!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отговорите.

Все още фаворити са ми автомобилите, които съм посочил в първата тройка.  Някой от тях ще да е :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, StoqnS написа:

Защо ли тук в Канада по пътищата изключително рядко вече виждам например Тойота Ярис 3 поколения назад, или пък Хюндай Акцент 3...

Това си е местната политика за внос на коли.Аз пък в Испания ги виждам много често.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Забелязвам следната тенденции при българския средностатистически шофер: С малко пари иска да е гъзар и да се вози ефтино.НЯМА ТАКОВА ЖИВОТНО КАТО ГЪЗАР БЪДИ С МАЛКО ПАРИ!!! Към автора: Пич като изключим пасата,всички други марки са стари премиум автомобили дизел.Които са вече на издихание и като здаде нещо по маторя багажа,щи падне ченето като чуеш колко ще ти излезе ремонта,няма да можеш да си го платиш и ще трябва да го продадеш за без пари на някой, който брат му има сервиз и ще му излезе сравнително по ефтино ремонта.Да купиш 10 годишно дизелово бмв си е чиста простотия,където е много вероятно по ремонти да дадеш толкова ,че в сравнително кратък период ,да я купиш още един път, и женати като чуе ,че си купил бмв за 10 хил. лева и си дал още толкова за ремонти ще те изхвърли през терасата.Заеби.А и в България смисъл от дизел лично аз виждам само градско до някъде,за извънградско не виждам смисъл.Различни дизелови кубатури и мотори съм карал в бг извън се върти винаги  8-9-10 нафта на 100км.( В Холандия 5,5-6,5 макс,ама Холандия е равна, а България предимно само на баири,заради които разхода скача зверски.) Бензин в бг 10-11 литра извън на 100км ,при една и съща цена на горивата  и с двойна по скъпа подръжка за дизела,твърдо предпочитам бензина ако километрите ще са предимно извънградски.Иначе конкретно по темата за тоя бюджет аз бих взел среден клас френски автомобил,където хем ще е по нов като година на прозиводство,  хем за тия пари ще е с къде къде по висока степен на обурудване.Или една адски красива Жулиета например.

преди 3 часа, StoqnS написа:

За човек от България, кое ли ще е по-достоверно, според теб? Дали на тази в Германия или на тази в САЩ? И още по-важното е, дали данни от технически преглед са по-достоверни или данни събрани от "честната" дума на Хасан, Мохамед, Хуан или Педро да речем?!

Не на последно място, защо мътните да го вземат, по пътищата има толкова 10+, 15+, дори 20+ годишни автомобили от Европа, а тези от Япония и Корея са забележимо по-малко? Защо ли тук в Канада по пътищата изключително рядко вече виждам например Тойота Ярис 3 поколения назад, или пък Хюндай Акцент 3 поколения назад(тук ехидно някои наричат този модел Аксидент), или пък Елантра 3 поколения назад. Да продължавам ли с модели на Хонда, Нисан и останалите?

Да, имат и наистина корави модели(Корола, Сивик, Камри, Акорд) от които можеш да видиш по пътищата автомобили и 4-5 поколения назад, но странно как ми се случва да виждам почти всеки ден Бора или Пасат от същото поколение, а не коли на същата възраст на Мазда, Субару или Нисан да речем. Пълните боклуци от Мицубиши пък изобщо може да ги забрави човек!

 

 

Зависи,във всяка държава има опрелено повече  потребление на определен тип автомобили за сравнение в други държави.Примерно тука най-търсената кола и карана кола е полото.Заради ефтините данъци,ефтината подръжка,донякъде и ниския разход.Страната е малка и равна, повече от 130км/ч,не може да вдигнеш, защото глобите могат да ти избият зъбите,20км/ч превишена скорост 200 евро.Така , че полото тука има повече търсене от колкото хляба по времето на виденовата зима в България.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, franchesko написа:

.....

Зависи,във всяка държава има опрелено повече  потребление на определен тип автомобили за сравнение в други държави.Примерно тука най-търсената кола и карана кола е полото.Заради ефтините данъци,ефтината подръжка,донякъде и ниския разход.Страната е малка и равна, повече от 130км/ч,не може да вдигнеш, защото глобите могат да ти избият зъбите,20км/ч превишена скорост 200 евро.Така , че полото тука има повече търсене от колкото хляба по времето на виденовата зима в България.

Аз нямам предвид, кое, колко се търси. Имам предвид, кой автомобил, колко дълго се кара. Тук японските и корейските ги карат доста, но до една възраст.После ги скрапират, т.к. за нищо не стават или трябва да се набиват много пари да ги лекуваш от изгнило най-вече.

 

Аз преди време, когато дойдох тук се подведох по съветите на хора, като Димитър 59 и си търсех на всяка цена японска машина. Точно същите неща ми разправяха, приятели, познати и колеги.Няма чупене, здрави, безпроблемни, кучета са, икономични и какви ли не още суперлативи.

Речено-сторено!

Започнах аз да търся и първо се хвърлих на една Мазда 323 Протеже(май така беше модела).Ееееей, толкова изгнил автомобил само Опел може да направи. Като се наведох отдолу да погледна - ами то нямаше нито един елемент без да е потънал в ръжда. Отварям предния капак - там същата работа.Шофьорската врата с дупка от ръждата направо. И това за 10 годишен автомобил. Естествено подминах я и дори не си помислих да я купувам. По-нататък отидох да гледам една Тойота Терсел. На малко км( ок. 130 000), гаражна, пазена....Отварям врата и.... релсите на седалките изгнили. Ама това нормално ли е, питам продавача?Ами, виж сега, то тука в Канада много сол, много студ(верно е), та затова така. Тръгваме да я караме в сервиз да видя колко ще ми струва смяна на накладки и дискове. Обаче ми направи впечатление, че в завой, каретата тракат ли тракат. Айде и от тази "здрава" японка се отказах.

Отивам да гледам една Хонда Сивик. Продаваха я от официалния дилър, с един собственик преди това, 10 годишна. Ами харесах я - на 181-182 000 км беше по спомен. Имаше ръжда, но на фона на Тойотата и особено на Маздата си беше в почти перфектно състояние....или поне така ми се стори на фона на другите две 10 годишни японки. Търкалях я към 4 години и я продадох на около 235-240 000 км.

Единственото, което се оказа вярно от това, дето ми ги хвалеха беше, че е икономична - в града рядко виждах разход повече от 7,5 л/100 км(без зимата в студа разбира се, когато се качваше)!

Обаче! Климатикът не и работеше още като я взех, катализатора се беше спукал, шарнирен болт замина, кормилните болтове и те, от покрива заради ръждата течеше при по-силен дъжд, шумоизолация тази кола нямаше, седалките и бяха най-неудобните в които и досега съм сядал(смърт бяха на дълъг път), беше тясна вътре, волана беше неудобен и се хлъзгаше, когато ми се изпотяха ръцете, кормилата рейка беше протекла, съеденителя беше заминал, счупи ми се механизма за чистачките, АБС-а работеше безумно, особено зимата(не даваше да пипнеш педала)... Повече вяра на хора, като Димитър 59, НЕ!

Сега гледам, кои автомобили и модели ги търкалят най-дълго време - такива и ще взимам в бъдеще!

Баща ми в България търкаля от над 10 години, вече над 24 годишно Венто. Тази кола е с класа над бившата ми Хонда.И най-важното - оказа се по-здрава, нищо, че е на повече км и нищо, че германците нагласяли класациите си за надежност, според такива като Димитър 59.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, StoqnS написа:

Аз нямам предвид, кое, колко се търси. Имам предвид, кой автомобил, колко дълго се кара. Тук японските и корейските ги карат доста, но до една възраст.После ги скрапират, т.к. за нищо не стават или трябва да се набиват много пари да ги лекуваш от изгнило най-вече.

 

Аз преди време, когато дойдох тук се подведох по съветите на хора, като Димитър 59 и си търсех на всяка цена японска машина. Точно същите неща ми разправяха, приятели, познати и колеги.Няма чупене, здрави, безпроблемни, кучета са, икономични и какви ли не още суперлативи.

Речено-сторено!

Започнах аз да търся и първо се хвърлих на една Мазда 323 Протеже(май така беше модела).Ееееей, толкова изгнил автомобил само Опел може да направи. Като се наведох отдолу да погледна - ами то нямаше нито един елемент без да е потънал в ръжда. Отварям предния капак - там същата работа.Шофьорската врата с дупка от ръждата направо. И това за 10 годишен автомобил. Естествено подминах я и дори не си помислих да я купувам. По-нататък отидох да гледам една Тойота Терсел. На малко км( ок. 130 000), гаражна, пазена....Отварям врата и.... релсите на седалките изгнили. Ама това нормално ли е, питам продавача?Ами, виж сега, то тука в Канада много сол, много студ(верно е), та затова така. Тръгваме да я караме в сервиз да видя колко ще ми струва смяна на накладки и дискове. Обаче ми направи впечатление, че в завой, каретата тракат ли тракат. Айде и от тази "здрава" японка се отказах.

Отивам да гледам една Хонда Сивик. Продаваха я от официалния дилър, с един собственик преди това, 10 годишна. Ами харесах я - на 181-182 000 км беше по спомен. Имаше ръжда, но на фона на Тойотата и особено на Маздата си беше в почти перфектно състояние....или поне така ми се стори на фона на другите две 10 годишни японки. Търкалях я към 4 години и я продадох на около 235-240 000 км.

Единственото, което се оказа вярно от това, дето ми ги хвалеха беше, че е икономична - в града рядко виждах разход повече от 7,5 л/100 км(без зимата в студа разбира се, когато се качваше)!

Обаче! Климатикът не и работеше още като я взех, катализатора се беше спукал, шарнирен болт замина, кормилните болтове и те, от покрива заради ръждата течеше при по-силен дъжд, шумоизолация тази кола нямаше, седалките и бяха най-неудобните в които и досега съм сядал(смърт бяха на дълъг път), беше тясна вътре, волана беше неудобен и се хлъзгаше, когато ми се изпотяха ръцете, кормилата рейка беше протекла, съеденителя беше заминал, счупи ми се механизма за чистачките, АБС-а работеше безумно, особено зимата(не даваше да пипнеш педала)... Повече вяра на хора, като Димитър 59, НЕ!

Сега гледам, кои автомобили и модели ги търкалят най-дълго време - такива и ще взимам в бъдеще!

Баща ми в България търкаля от над 10 години, вече над 24 годишно Венто. Тази кола е с класа над бившата ми Хонда.И най-важното - оказа се по-здрава, нищо, че е на повече км и нищо, че германците нагласяли класациите си за надежност, според такива като Димитър 59.

 

 

На мен някой като почне да ми слага етикети от рода на ,,френските за боклуци,японските са здрави,немските са най-добрите,автоматиците са по-скъпи за ремонт и т.н.,, спирам да говоря с него за коли.Това показва мега некомтенции на този човек.И принципно  така говорят кибиците на село където са се събрали пред кръчмата.Аз лично съм ги развенчал всички тия митове,защото всичко си е до подръжка и грижи.Вече каква марка и модел ще вземеш е въпрос на личен вкус и мироглед.Иначе в държава като Канада нормално японските да гният,те и тука от влагата гният сериозно,и в България гният.Но ако може да заваряваш,тука е 10евро на час подемник,барабар с инструментите,незнам да ли включва и електрожен,може би трябва да си доплатиш,защото една бутилка газ е 60 евро.Аз преди две години заварявахме с един приятел на една цялото дъно отидоха към две бутилки газ.Остана само едно много шибано  място до резервоара,викнах един мой човек холандец, който ги разбира тия пинизи ,после сглобих там седалките и другите неща от интериора, които трябваше да свалим и си в джаза:cheers:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, StoqnS написа:

Аз преди време, когато дойдох тук се подведох по съветите на хора, като Димитър 59 и си търсех на всяка цена японска машина. Точно същите неща ми разправяха, приятели, познати и колеги.Няма чупене, здрави, безпроблемни, кучета са, икономични и какви ли не още суперлативи.

Подвел се бил?Да не би да сме те излъгали за нещо?Дал съм съвет от личен опит.В България имах Мазда 323Ф бензинова.Купих я 1984 година на 100000км.Карах я 15 години,стигна 800000км.Двигателя работеше без грешка,но започна да гори малко масло.Заминах за Испания,но я оставих на роднина,който я кара до 2010 г. докато я блъсна и бракува. Тук в Испания колите не гният.Преди 5 години купих на жена ми една Мазда 626 бензин (1999г).беше на 180000 км.,всичко оригинално по нея.Все още нищо съществено не съм ремонтирал по нея.Вече е на 320000км. и никога не спира.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 43 минути, Димитър 59 написа:

Подвел се бил?Да не би да сме те излъгали за нещо?Дал съм съвет от личен опит.В България имах Мазда 323Ф бензинова.Купих я 1984 година на 100000км.Карах я 15 години,стигна 800000км.Двигателя работеше без грешка,но започна да гори малко масло.Заминах за Испания,но я оставих на роднина,който я кара до 2010 г. докато я блъсна и бракува. Тук в Испания колите не гният.Преди 5 години купих на жена ми една Мазда 626 бензин (1999г).беше на 180000 км.,всичко оригинално по нея.Все още нищо съществено не съм ремонтирал по нея.Вече е на 320000км. и никога не спира.

Наслушал съм се на тия легенди за "мойта кола е най хубава и никога не е ходила на ремонти"

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 33 минути, PigManu написа:

Наслушал съм се на тия легенди за "мойта кола е най хубава и никога не е ходила на ремонти"

 

 

Не само сме се наслушали.... Ама ни е писнало - как така все българинат каквото кола на старо си е купил - все най-добрата бе... Даже по-добра от новата от магазина, думи нямам, няма да кажат еййй да внимаваш от това и това, за този модел, че аз патих вече или нещо от сорта да те ориентират реално кое как е. 
Кола за 10К лв, каквато и да се вземе, дори обслужването няма да е евтино, но предполагам, че човек който отделя по толкова за кола ще може да си позволи и по някой ремонт/подмяна по-сериозни от време на време.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване