Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


преди 33 минути, PigManu написа:

Наслушал съм се на тия легенди за "мойта кола е най хубава и никога не е ходила на ремонти"

Аз също.Но са ми минали през ръцете много коли и казвам че съм най доволен от Японските.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, icekiller написа:

... думи нямам, няма да кажат еййй да внимаваш от това и това, за този модел, че аз патих вече или нещо от сорта да те ориентират реално кое как е. 

Ето това е идея,за която е хубаво да се напишат повече мнения.Най-много съм патил от Опел Астра дизел, модел 2005 г.На кратко,за три години,пробег между 150000 и 250000км. Смяна на съединител,ремонт на ходовата част два пъти,смяна на амортесьори,ремонти по двигателя,като все нещо отказвало и не пали,защото е за смяна.Три пъти е спирала по път и е прибирана,но не на ход,а срещу солидна сума със специализиран транспорт.Три пъти се е налагало сваляне на двигатела.Единия път с основен ремонт,при който след 4 месеца,с около 30000 км. пробег,двигателя стана за боклука.После купих запазен двигател втора употреба,след който повредите си продължаваха переодично,през 2-3 месеца.Когато изпрегна втория мотор и казаха че е за основен ремонт,канчето преля.Ремонта му стуваше,колкото да купя друга,работеща кола от същия модел и година.Но след като знам,че съм дал по ремонти за тези три години,над 7000 евро,не исках да чувам за такава Астра никога повече.Продадох я със здраво купе за скраб,на символична цена.След което се почувствах  най-щастливия човек,който нямаше да налива излишни пари повече за нея.Та тя от вътре бръмчеше като трактор.Повече от 150 км. не вдигаше,освен ако не види надолнище.Палеше повечето време трудно,все трябваше поне два пъти да пробвам.Спомен за нещо,което да ми е харесало,сега установявам че нямам.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, Димитър 59 написа:

Аз също.Но са ми минали през ръцете много коли и казвам че съм най доволен от Японските.

Всички коли независимо от марка и модели навършат ли 10г. и минат ли гаранцията от 120 000 или 150 000км. зависи от производителя започват да се разпадат,  планирано остаряване.

Единственото което може да се направи през това време е да се обслужва и поддържа на време за да има най малко ядове, другото са митове и легенди.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, PigManu написа:

Наслушал съм се на тия легенди за "мойта кола е най хубава и никога не е ходила на ремонти"

 

 

Не знам някаква криворазбрана чест ли е, комплекси ли са, но е факт, че колите в България са най-здравите в света, според собствениците им.

Сменят се само масла и филтри и са изминали разстояния минимум до Луната и обратно! ЖеУезни са, брат!

Човек да се смее ли, да плаче ли.............................

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да кажа и аз мойте две стинки относно добавената тема.

За мен! отмина времето, когато се гледаше марката - днес се гледа модела. Всяка марка има ужасни трошляци, които и нови да ги купя, пак ще ме е яд. Днес човек може да си купи такъв Мерцедес, че завинаги да го откаже от марката - и може да си купи такъв Форд, че да го обикне, като жена си ...... или по- скоро, като любовницата си. :Д

При мен нещата така са се стекли, че съм карал доста автомобили - макар и не мои собствени: от трабантче, до ужасно скъпи маркови тунинзи. Най- малко опит имам с джиповете и бусовете, въпреки че най- скъпия автомобил, който някога съм управлявал да е именно джип. Тъй като не са били мои автомобили, то в една или друга степен впечатлението, което са оставили в мен е от гледна точка на водача, а не на собственика - едно е лично ти да поддържаш един автомобил да речем пет години, друго е само да навъртиш 3-4 хиляди километра без да плащаш дори горивото.

В моя град бъка от цигани - естествено някои сред тях са доста богати фамилии. Познавам се с някои от тях - то няма как да не се знаем. Та с очите си ги виждам - и не само аз - как през ръцете им минават какви ли не автомобили, ма наистина много и всякакви. И заради това съм ги разпитвал - според тяхното лично мнение, от кои са останали най- доволни. Сега то, че на циганин вяра да нямаш - аз ли не го знам - но в случая няма за какво да ме лъжат, а и за подчертаване е, че всичките са ми давали един и същи отговор. Японските!!! Категорично. Отделен е въпроса, че предпочитат Мерцедес - гъзарията, фукнята, престижа, то е ясно, разполагат с достатъчно пари, че да си позволяват каквато кола си пожелаят. Но като качество/ цена - японските според тях нямат стигане.

Е - не ми се искаше да се съгласявам с мнението на цигани, ама ........ и по моя опит е така.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, sound написа:

Да кажа и аз мойте две стинки относно добавената тема.

За мен! отмина времето, когато се гледаше марката - днес се гледа модела. Всяка марка има ужасни трошляци, които и нови да ги купя, пак ще ме е яд. Днес човек може да си купи такъв Мерцедес, че завинаги да го откаже от марката - и може да си купи такъв Форд, че да го обикне, като жена си ...... или по- скоро, като любовницата си. :Д

При мен нещата така са се стекли, че съм карал доста автомобили - макар и не мои собствени: от трабантче, до ужасно скъпи маркови тунинзи. Най- малко опит имам с джиповете и бусовете, въпреки че най- скъпия автомобил, който някога съм управлявал да е именно джип. Тъй като не са били мои автомобили, то в една или друга степен впечатлението, което са оставили в мен е от гледна точка на водача, а не на собственика - едно е лично ти да поддържаш един автомобил да речем пет години, друго е само да навъртиш 3-4 хиляди километра без да плащаш дори горивото.

В моя град бъка от цигани - естествено някои сред тях са доста богати фамилии. Познавам се с някои от тях - то няма как да не се знаем. Та с очите си ги виждам - и не само аз - как през ръцете им минават какви ли не автомобили, ма наистина много и всякакви. И заради това съм ги разпитвал - според тяхното лично мнение, от кои са останали най- доволни. Сега то, че на циганин вяра да нямаш - аз ли не го знам - но в случая няма за какво да ме лъжат, а и за подчертаване е, че всичките са ми давали един и същи отговор. Японските!!! Категорично. Отделен е въпроса, че предпочитат Мерцедес - гъзарията, фукнята, престижа, то е ясно, разполагат с достатъчно пари, че да си позволяват каквато кола си пожелаят. Но като качество/ цена - японските според тях нямат стигане.

Е - не ми се искаше да се съгласявам с мнението на цигани, ама ........ и по моя опит е така.

Изключително точно и най-вече показно и нагледно мнение. Няма как да не бъда по-съгласен с него! Благодаря ти, че го написа толкова добре и онагледяващо.

Само да добавя, че в световен мащаб е така, не само в България.

 

Хората по света имат различни вкусове и разбирания. Едни обичат колите да са им евтини, други да са големи та големи, трети да са сигурни,  червърти да са динамични, пети да са икономични, шести да са комфортни, седми да са красиви, осми да са практични, девети да са мощни, десети да са екологични и т.н.  Естествено има доста хора, които търсят някаква комбинация от 2-3 неща, когато търсят автомобил.

Но циганите (ромите, ако предпочиташ или пък мангалите)... много точно попадение. Там ген, манталитет, разсъждения, вкусове и прочие, при това без значение дали са богати и бедни....бомба си, пич!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Стига сте ги хвалели тия японски автомобили.Въобше не съм съгласен, че били най-здравите.В бг може и да  са най-здравите,защото там може да ти е изгнила цялата и от долу да си като фред флинстоун и за 50 кинта под масата, ще мине преглед.Ама тука забрави.Отделно, че в бг много хора, които като им се счупи нещо по колата, ако не е наложащо за ремонт така го зарязва.Примерно задна чистачка , ако не му работи шофьорския прозорец,ползва пасажерския,изгоряли му диодите на оборотомера ,,е ама за какво да ги управям,то километража е важен,,. Или отзад духалките не духат ,, е те нали предните духат, то ще отива и назад.За какво да давам пари да го оправям.А и от зад рядко се вози някой, нема смисъл,,. Да не говориме, че повечето японски коли са толкова опощени от към екстри,все едно караш немски базов автомобил,и реално няма какво толкова да им се счупи.И като прибавам, че купетата им гният на поразия,то ще излезе ,че само един двигател и окачване им е здраво, което оказчване е нормално да е здраво при положения, че всичките возат като на дядо ми каруцата.Иначе да и аз харесвам хонда, но трябва да сме обективни в края на краищата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, franchesko написа:

И като прибавам, че купетата им гният на поразия,то ще излезе ,че само един двигател и окачване им е здраво

Колата нали е за да те вози?По-важното качество е да не те остави на пътя сред нищото!Затова първо се гледа здрав,надежден двигател и ходова част,после купето.Ако търсиш кола,според гниенето,то всички след време гният.Солта не прощава и няма начин да ръждясва избирателно.Просто едните кагато са били нови,тенекиите им са импрегнирани отдолу с повече материали и покрити с пластмаси,в сравнение с другите.Но това ще бави процеса с година две не повече.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, Димитър 59 написа:

Колата нали е за да те вози?По-важното качество е да не те остави на пътя сред нищото!Затова първо се гледа здрав,надежден двигател и ходова част,после купето.Ако търсиш кола,според гниенето,то всички след време гният.Солта не прощава и няма начин да ръждясва избирателно.Просто едните кагато са били нови,тенекиите им са импрегнирани отдолу с повече материали и покрити с пластмаси,в сравнение с другите.Но това ще бави процеса с година две не повече.

Как може човек да има толкова елементарни виждания?

След като в тази кола ще прекарваш дълги часове от живота ти, не би ли било по-важно човек на първо място да гледа автомобила му да е сигурен и комфортен? Да е практичен, да е широк и удобен също.

Ако ти се налага да прекарваш сумарно 1,2 или 3 години от живота ти в него, ама буквално от целия ти живот, ако приемем, че човек живее 80-90 години, не би ли гледал комфорта? Аз определено бих.Разликата от това в автомобила ти да има климатик, когато навън е 35 градуса и това да нямаш е огромна! Разликата от това да пътуваш 800, 900 или над 1000 км и след това да слезеш от него без да си уморен, с това да си изминал под 600 км, направил си няколко големи почивки, и въпреки всичко да слезеш от колата като "пребит" също е огромна! Разликата в това автомобила ти да е стабилен на пътя, дори и при по-висока скорост или при сняг, и това да го чувстваш сякаш ще излети от пътя при скорост над 120 км/ч също е огромна! И т.н. и т.н......

 

Един автомобил не е само 20, 50 или 100 000 евро! Един автомобил може и трябва да бъде много повече от това. В противен случай на човек му е достатъчна и една каруца(буквално). Здрава е, евтина е, поддръжката също, икономична е, имаш място за багаж. Какво повече да иска човек? Виж в България и по света, колко хора са така!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, StoqnS написа:

Как може човек да има толкова елементарни виждания?

След като в тази кола ще прекарваш дълги часове от живота ти, не би ли било по-важно човек на първо място да гледа автомобила му да е сигурен и комфортен? Да е практичен, да е широк и удобен също.

Ако ти се налага да прекарваш сумарно 1,2 или 3 години от живота ти в него, ама буквално от целия ти живот, ако приемем, че човек живее 80-90 години, не би ли гледал комфорта? Аз определено бих.Разликата от това в автомобила ти да има климатик, когато навън е 35 градуса и това да нямаш е огромна! Разликата от това да пътуваш 800, 900 или над 1000 км и след това да слезеш от него без да си уморен, с това да си изминал под 600 км, направил си няколко големи почивки, и въпреки всичко да слезеш от колата като "пребит" също е огромна! Разликата в това автомобила ти да е стабилен на пътя, дори и при по-висока скорост или при сняг, и това да го чувстваш сякаш ще излети от пътя при скорост над 120 км/ч също е огромна! И т.н. и т.н......

 

Един автомобил не е само 20, 50 или 100 000 евро! Един автомобил може и трябва да бъде много повече от това. В противен случай на човек му е достатъчна и една каруца(буквално). Здрава е, евтина е, поддръжката също, икономична е, имаш място за багаж. Какво повече да иска човек? Виж в България и по света, колко хора са така!

За сметка на "сложните" ти виждания, твоите пък са ограничени само до твоите си.

"практичен" е субектвно понятие. Де факто аз в багажника, място нямам, за това и багаж не качвам, ама никакъв. Събират се такива дребни неща, че си ги качвам на предната седалка. Нещо по-голямо ако има, на задните. Не ми трябва да е широк, нямам 5 деца, освен да маневрирам повече при паркиране друг "плюс" нямам.

Не знам коя кола няма климатик, ама аз гъзара съм даже с климатроник. Лятото пак си отварям прозореца, зимата рядко ми се налага да го пускам. Тия 900 километра в годината по-често от един път няма да ги правиш. Е за един път в годината ли да се забивам на 5-та серия, С класи и разни премиуми ? Коли, които ще изхвърчат от пътя с над 120, така или иначе не могат да развият такава скорост. А пък при сняг къде си тръгнал да летиш.... 

Миналата година редовно карах 20-25 годишна фиеста. Отвън ръждясала, отвътре прашасала,  3/4 от нещата вътре работят наполовина, или въобще не работят. Даже и резервоара спуках, но беше на газ и не ми пукаше, събираше някакви литри.   3 педала, лост и волана работят, друго не ми трябва.  Е аз все пак съм взискателен и искам СД плейър. Гореше малко и не се чупеше, за мен това е кола мечта, за нея и от климатици бих се отказал и от ел. стъкла и бих казал и други екстри, но не остана какво всъщност. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, StoqnS написа:

След като в тази кола ще прекарваш дълги часове от живота ти, не би ли било по-важно човек на първо място да гледа автомобила му да е сигурен и комфортен? Да е практичен, да е широк и удобен също.

За един критерия е да не гние,за теб пък да е комфортен,широк,удобен.Казах,че на първо място гледам двигател и окачване,а другите неща са след това.Или може би предпочиташ,като ти се развали колата и спре мотора, да ти е по „комфортно“?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, N1K17Y написа:

За сметка на "сложните" ти виждания, твоите пък са ограничени само до твоите си.

"практичен" е субектвно понятие. Де факто аз в багажника, място нямам, за това и багаж не качвам, ама никакъв. Събират се такива дребни неща, че си ги качвам на предната седалка. Нещо по-голямо ако има, на задните. Не ми трябва да е широк, нямам 5 деца, освен да маневрирам повече при паркиране друг "плюс" нямам.

Не знам коя кола няма климатик, ама аз гъзара съм даже с климатроник. Лятото пак си отварям прозореца, зимата рядко ми се налага да го пускам. Тия 900 километра в годината по-често от един път няма да ги правиш. Е за един път в годината ли да се забивам на 5-та серия, С класи и разни премиуми ? Коли, които ще изхвърчат от пътя с над 120, така или иначе не могат да развият такава скорост. А пък при сняг къде си тръгнал да летиш.... 

Миналата година редовно карах 20-25 годишна фиеста. Отвън ръждясала, отвътре прашасала,  3/4 от нещата вътре работят наполовина, или въобще не работят. Даже и резервоара спуках, но беше на газ и не ми пукаше, събираше някакви литри.   3 педала, лост и волана работят, друго не ми трябва.  Е аз все пак съм взискателен и искам СД плейър. Гореше малко и не се чупеше, за мен това е кола мечта, за нея и от климатици бих се отказал и от ел. стъкла и бих казал и други екстри, но не остана какво всъщност. 

Такааа. Да започнем отначало.
Под пpактичен, по принцип повечето хора разбират автомобил, който ще ти свърши работа в най-различни ситуации за дългото време през което ще го ползваш. Да отидеш със семейството и/или приятели на излет.Да отидеш на лов/риболов.Да отидеш на планина/море.Да пътуваш с него до работа и обратно и каквото още ти хрумне!


Това, че нямаш багажник съвсем не значи, че на едно 90% от хората няма да им трябва.Да, има Ганьовци по света, дето заради едната "тънкана" са склонни да жертват всичко, но болшинството от хората не са така.
Колкото до това, че слагаш багаж вътре в колата...ами това в един момент може буквално да се окаже нездравословно  за теб или някой друг! Но "тънканата"(келепира, ако предпочиташ) вероятно е по-важна и от това.
Маневрите при паркиране са си въпрос на умение, навик и добро познаване на автомобила, който кара човек.
Виж това за климатроника не знаех, че ме прави гъзар! Не, че искам и ми трябва да съм гъзар, но явно неволно съм станал такъв, след като съм с климатроник.
Иначе на мен прозорци не ми се е налагало да отварям от години -  точно заради климатроника, а и заради личен комфорт! По същата причина не ползвам и т. нар. "шебедах" или както там се нарича и пише. Сигурно е много гъзарско да си изкараш ръката през прозореца, ама пусто да е.... на мен са ми по-важни комфорта и още повече здравето и сигурността ми. Не ми харесват паразитните шумове, прахоляк, мирис на изгорели газове и т.н. Какво да правиш? Всеки си има собствени рабирания за кеф.
И тия 600,700, 800, 900, а понякога дори над 1 000 км ми се налага да ги правя доста по-често от веднъж годишно! Най-вече когато съм отпуск.И ми се случва да измина 3 000,5 000, а понякога и над 10 000 км  на месец. Та и заради това ми е доста важно колата да ми е комфортна и практична. Сам разбираш предполагам, че автомобил от сорта на Фиеста или нещо подобно не би ми свършил работа.

Иначе на сняг не е нужно да летиш!Не ми харесва обаче и да ми се налага да взимам някой завой с 20 км/ч, при положение че с нормален и стабилен автомобил го правиш с 35-40 км/ч без да рискуваш задницата на колата ти неистово да желае да изпревари предницата, както и някой да те удари отзад, т.к. ти се влачиш като костенурка!
А примерът с тази Фиеста е показателен за разбиранията на едно 80% от собствениците на автомобили в България и най-вече за тяхната честност и обективност! Та, ти, от една страна пишеш, че автомобила не се чупел, а от друга пишеш че 3/4 от нещата били счупени и/или не функционирали, както трябва. Това, за тези дето не сме гъзари, си е пълен боклук, що касае здравина и качество и много далеч от не чупещ се автомобил, т.к. според описанието ти се е cчупил повече от достатъчно!

Между другото има още по-евтини, здрави и икономични варианти за придвижване. Сигурен съм, че ще се сетиш.Е, не са чак толкова гъзарски, но ти след като си готов да жертваш толкова много неща, едва ли ще ти коства много и малко от гъзарията да прежалиш!?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, Димитър 59 написа:

За един критерия е да не гние,за теб пък да е комфортен,широк,удобен.Казах,че на първо място гледам двигател и окачване,а другите неща са след това.Или може би предпочиташ,като ти се развали колата и спре мотора, да ти е по „комфортно“?

Това, дали няма да ти се повреди автомобила по време на път няма никой, който да може да ти го гарантира.
Но виж, заради ръждата на един приятел на колата, се наложи да променим малко маршрута и ни изяде няколко часа от деня. По едно време започна да се чува едно хлопане отзад и колата взе да става леко нестабилна в завой и на дупки. Оказа се, че ръждата напълно беше изяла купето и амортисьора буквално се беше откачил от основата си, където е захванат за купето. Та ето как, без непременно да е заради мотор, a заради ръжда(която за теб може и да няма голямо значение), може колата ти да излезе от строя. Отделно заради ръждата може и с мотора проблеми да имаш, но това е друга тема!

Пък и за да не се стига до неприятни ситуации с колата, или поне да се минимизират до минимум, човек я кара периодично на прегледи, нали?!

Например, когато я закараш за регулярно обслужване при дилъра или някой добър сервиз, там хората си правят различни видове инспекции, съобразно годините, пробега и историята на автомобила.
Е, струва пари, ама здравето и сигурността на човек са още по-важни, нали?!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, StoqnS написа:

Такааа. Да започнем отначало.

Под пpактичен, по принцип повечето хора разбират автомобил, който ще ти свърши работа в най-различни ситуации за дългото време през което ще го ползваш. Да отидеш със семейството и/или приятели на излет.Да отидеш на лов/риболов.Да отидеш на планина/море.Да пътуваш с него до работа и обратно и каквото още ти хрумне!

 

Това, че нямаш багажник съвсем не значи, че на едно 90% от хората няма да им трябва.Да, има Ганьовци по света, дето заради едната "тънкана" са склонни да жертват всичко, но болшинството от хората не са така.

Колкото до това, че слагаш багаж вътре в колата...ами това в един момент може буквално да се окаже нездравословно  за теб или някой друг! Но "тънканата"(келепира, ако предпочиташ) вероятно е по-важна и от това.

Маневрите при паркиране са си въпрос на умение, навик и добро познаване на автомобила, който кара човек.

Виж това за климатроника не знаех, че ме прави гъзар! Не, че искам и ми трябва да съм гъзар, но явно неволно съм станал такъв, след като съм с климатроник.

Иначе на мен прозорци не ми се е налагало да отварям от години -  точно заради климатроника, а и заради личен комфорт! По същата причина не ползвам и т. нар. "шебедах" или както там се нарича и пише. Сигурно е много гъзарско да си изкараш ръката през прозореца, ама пусто да е.... на мен са ми по-важни комфорта и още повече здравето и сигурността ми. Не ми харесват паразитните шумове, прахоляк, мирис на изгорели газове и т.н. Какво да правиш? Всеки си има собствени рабирания за кеф.

И тия 600,700, 800, 900, а понякога дори над 1 000 км ми се налага да ги правя доста по-често от веднъж годишно! Най-вече когато съм отпуск.И ми се случва да измина 3 000,5 000, а понякога и над 10 000 км  на месец. Та и заради това ми е доста важно колата да ми е комфортна и практична. Сам разбираш предполагам, че автомобил от сорта на Фиеста или нещо подобно не би ми свършил работа.

Иначе на сняг не е нужно да летиш!Не ми харесва обаче и да ми се налага да взимам някой завой с 20 км/ч, при положение че с нормален и стабилен автомобил го правиш с 35-40 км/ч без да рискуваш задницата на колата ти неистово да желае да изпревари предницата, както и някой да те удари отзад, т.к. ти се влачиш като костенурка!

А примерът с тази Фиеста е показателен за разбиранията на едно 80% от собствениците на автомобили в България и най-вече за тяхната честност и обективност! Та, ти, от една страна пишеш, че автомобила не се чупел, а от друга пишеш че 3/4 от нещата били счупени и/или не функционирали, както трябва. Това, за тези дето не сме гъзари, си е пълен боклук, що касае здравина и качество и много далеч от не чупещ се автомобил, т.к. според описанието ти се е cчупил повече от достатъчно!

Между другото има още по-евтини, здрави и икономични варианти за придвижване. Сигурен съм, че ще се сетиш.Е, не са чак толкова гъзарски, но ти след като си готов да жертваш толкова много неща, едва ли ще ти коства много и малко от гъзарията да прежалиш!?

Аз едно ти говоря, ти пак само от твоята камбанариа си гледаш. Не от абсолютно нищо не се жертвам, понеже такива екстри, не са ми необходими, даже и за комфорт не ми трябват. Я ми кажи, колко сте като процент хората (по-скоро българите) които въртите по 5000 на месец ? 

Тази фиеста се ползваше само за градско каране, 1 път в годината ходене на почивка. Де факто стоиш , няма 1 час в нея на ден. Че тя, докато ми загрее, парно или климатик, съм пристигнал. За това, сигурно над десетилетие не беше пускано парното. За здравина, говорех откъм двигател и окачване. При това се ходеше и за риба с нея, та се караше и по черни пътища.  А не много по-важно е за всеки собственик да му работи всяко едно от ел. стъклата, нищо че колата не излиза от сервиза. Тия неща можеха лесно и евтино да се оправят, но като не се ползват и са ненужни, защо да се прави ? 

Аз ти говоря за моя случай, тук не е толкова студено, че зимата да ти трябва парно в колата. Не е толкова мръсен въздуха, че да не можеш да дишаш с отворен прозорец.  Мнението ти напълно субективно.

Карах тая фиеста 75 коня мисля, че беше (вероятно половината умрели), е като почнат някои които карат коли от по 200 коня нагоре, как под 150 коня кола е умряла работа, мислиш ли, че не умирам от смях. И то за градско каране. Сега карам 100 коня кола, ама не, видиш ли не ми стигало даже за града. Нищо, че я карам предимно извънградско, другите по-добре знаят на мен какво ми трябва и какво не.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За 12 бона трябва да си луд да си купиш употребяван автомобил. Щом ги имаш, очевидно парите не са голям проблем.
Вземи си нещо ново за 18 бона. Поне ещ е ново.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Никой написа:

Вземи си нещо ново за 18 бона. Поне ещ е ново.

За 18 бона нова кола !!!
Освен нова дачия за друга не се сещам.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, BMW Маниак написа:

За 18 бона нова кола !!! Освен нова дачия за друга не се сещам.

Освен дачия можеш да вземеш Форд или дори чисто нова Лада. Лада, ама нова. С екстри.  С гаранция. Която мяза на западна кола.
Бонуса на дачията е фабричната газова, която можеш да вземеш с нея. Не е супер лукс.
Ама ако вземеш кола 2010-2011 от висок клас такъв ще си го набиеш с поддръжката.  Ужасно скъпа е. А на 8 години тъкмо ще е започнала да се чупи отвсякъде. Новите коли не са като старите преди 2000г. На новите дори двигателя е консуматив.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дет 12 бона, там и 18 - където БМВ/VW на осем години, там и чисто нова Дачия/ Лада.

Подозирам, че някъде зад ъгъла се крие въпроса - защо ли хората изобщо си купуват кола различна от Дачия. (:

И прочее - като говорим за каруци и коне, то и коне има дето струват милиони .... все пак. Че сравненията се подразбират, ала като се поувлече човек и не се усеща кое с кое, какво с какво, сравнява. На баща ми скоро е тъй се смях - цял живот "тези мерцедеси и бмв- та луда работа", толкоз много пари, пък какво толкова били, чупели се, не ставали, бля бля. И тъй се случи, че миналата година с един човек по работа с личната му кола пътували един баварец X5 - баща ми са оцъкли, забрави си граматиката. Ей - вика - тази кола как е направена, страшна работа еби му майката. (:  Е съжалявам, ала този кеф няма как да бъде на цената на Дачия - щото тогава просто никой няма да си купи Дачия е очевадната истина. :Д

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 23.03.2018 г. в 7:08, N1K17Y написа:

Аз едно ти говоря, ти пак само от твоята камбанариа си гледаш. Не от абсолютно нищо не се жертвам, понеже такива екстри, не са ми необходими, даже и за комфорт не ми трябват. Я ми кажи, колко сте като процент хората (по-скоро българите) които въртите по 5000 на месец ? 

Тази фиеста се ползваше само за градско каране, 1 път в годината ходене на почивка. Де факто стоиш , няма 1 час в нея на ден. Че тя, докато ми загрее, парно или климатик, съм пристигнал. За това, сигурно над десетилетие не беше пускано парното. За здравина, говорех откъм двигател и окачване. При това се ходеше и за риба с нея, та се караше и по черни пътища.  А не много по-важно е за всеки собственик да му работи всяко едно от ел. стъклата, нищо че колата не излиза от сервиза. Тия неща можеха лесно и евтино да се оправят, но като не се ползват и са ненужни, защо да се прави ? 

Аз ти говоря за моя случай, тук не е толкова студено, че зимата да ти трябва парно в колата. Не е толкова мръсен въздуха, че да не можеш да дишаш с отворен прозорец.  Мнението ти напълно субективно.

Карах тая фиеста 75 коня мисля, че беше (вероятно половината умрели), е като почнат някои които карат коли от по 200 коня нагоре, как под 150 коня кола е умряла работа, мислиш ли, че не умирам от смях. И то за градско каране. Сега карам 100 коня кола, ама не, видиш ли не ми стигало даже за града. Нищо, че я карам предимно извънградско, другите по-добре знаят на мен какво ми трябва и какво не.

Не знам, колко са като процент хората, които карат 5 000 км на месец? Аз самият не съм от тях, но когато съм отпуск пътувам.Гледам да посещавам нови места, места които биха ми харесали.Когато го правя, ми харесва да ми е комфортно и удобно!

И не, не стоя един час в нея, когато карам колата на дълъг път - стоя по 5-6, дори и по 10 часа в нея. Правил съм го в немалко автомобили и определено оценявам, когато имам комфорта на удобните седалки, климатика, темпомат, любимата ми музика на флашката, с любими хора в колата. Не ми се нрави, когато след дълъг път ми се налага да правя упражнения за раздвижване по няколко минути!

И кой ти каза,че хората не прекарват повече от един час на ден? Ами тези, които са в големите градове? Знаеш ли, че в един голям град, хората сумарно прекарват в задръствания не само месеци, а цели години! Искаш да ми кажеш, че си съгласен примерно 1 година от живота ти да мине в неудобството да мръзнеш като куче или да се потиш като кон, заради "тънканата"? Ами съжалявам, но това е елементарно, даже много елементарно схващане.

 

И днешните коли, отдавна не са само двигател и окачване! Толкова други неща има, които струват пари, че хората гледащи келепира изобщо не им трябва да си купуват кола!

И защо ти е изобщо кола, след като не можеш да си позволиш да и оправиш парното и мръзнеш в нея? Колко живота имаш? Кога ще живееш? Тези стотинки, дето ги спестяваш, в гроба ли ще ги отнесеш един ден?

Живей! Гледаш какво става с хората около нас.Ракът е пандемия. Вече деца се разболяват често, камо ли възрастни! Харчи си парите и си прави кефа бе.

Защо мислиш са казали хората, че икономията е майка на мизерията?!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, StoqnS написа:

Не знам, колко са като процент хората, които карат 5 000 км на месец? Аз самият не съм от тях, но когато съм отпуск пътувам.Гледам да посещавам нови места, места които биха ми харесали.Когато го правя, ми харесва да ми е комфортно и удобно!

И не, не стоя един час в нея, когато карам колата на дълъг път - стоя по 5-6, дори и по 10 часа в нея. Правил съм го в немалко автомобили и определено оценявам, когато имам комфорта на удобните седалки, климатика, темпомат, любимата ми музика на флашката, с любими хора в колата. Не ми се нрави, когато след дълъг път ми се налага да правя упражнения за раздвижване по няколко минути!

И кой ти каза,че хората не прекарват повече от един час на ден? Ами тези, които са в големите градове? Знаеш ли, че в един голям град, хората сумарно прекарват в задръствания не само месеци, а цели години! Искаш да ми кажеш, че си съгласен примерно 1 година от живота ти да мине в неудобството да мръзнеш като куче или да се потиш като кон, заради "тънканата"? Ами съжалявам, но това е елементарно, даже много елементарно схващане.

 

И днешните коли, отдавна не са само двигател и окачване! Толкова други неща има, които струват пари, че хората гледащи келепира изобщо не им трябва да си купуват кола!

И защо ти е изобщо кола, след като не можеш да си позволиш да и оправиш парното и мръзнеш в нея? Колко живота имаш? Кога ще живееш? Тези стотинки, дето ги спестяваш, в гроба ли ще ги отнесеш един ден?

Живей! Гледаш какво става с хората около нас.Ракът е пандемия. Вече деца се разболяват често, камо ли възрастни! Харчи си парите и си прави кефа бе.

Защо мислиш са казали хората, че икономията е майка на мизерията?!

Ами не, откзвам се. Аз ти говоря, че 10 години не пускано парно, защото не е нужно, ти пак твоето си знаеш, бил съм мръзнел щото съм скъсаняк, който си брои стотинките. Добре признавам те, по-добре знаеш на мен какво ми е, от каква кола имам нужда и от какви есктри в нея. Въобще всичко за света знаеш. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 3/23/2018 в 16:26, sound написа:

Подозирам, че някъде зад ъгъла се крие въпроса - защо ли хората изобщо си купуват кола различна от Дачия. (:

Няма проблем да си купиш БМВ, но поддръжката на 7-8 годишно БМВ, пълно с електроника, която тепърва почва да се разваля не излиза особено евтино.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Никой написа:

Няма проблем да си купиш БМВ, но поддръжката на 7-8 годишно БМВ, пълно с електроника, която тепърва почва да се разваля не излиза особено евтино.

 

Преди няколко години за един ден карах чисто нов базов модел пасат и 15-годишен Сааб 9-5 Грифин с пълен пакет екстри.Сааба беше светлинни години като поведение и комфорт пред пасата.То само с озвучането ти прави ебати кефа от колкото пасата като цяло.Харман-Кардон така са го пипнали, че ако си някой аудиофил по цял ден ще седиш в нея и ще слушаш музика.Буташ гегата на ,,D,, в спорт режим, и ако си сипал 102 октана компетишън,мое да откараш така и 24 часа без да слезеш за упражения:).Но ако избора е между стар премиум автомобил и нов нисък-клас или ниския сигмент в средния клас,хубаво е човек да попита в един сервиз предварително за този втора употреба премиум автомобил,колко е ревизията на кутията,смяна на съединител и т.н., че да няма после..,,аз ли криво ти се молих, ти ли криво ме разбра,,

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване