Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Случаят приключи! С помощта на КЗП ми върнаха парите! 

 

 

 

Здравейте! Наскоро си поръчах ново дъно от Speedcomputers Asus Prime z270 A. Следователно нови Рам, процесор Intel i3 7100 и захранване EVGA 1000W GOLD. 

Слабям си го на бюрото на гумена основа, включвам монитор, цъкам копчето на захранването и светва ЛЕД подсветката на дъното (странно е, че само при включено захранване в тока дъното свети). Стратирам с вграденото Power копче, вентилатора на процесора се върти, но няма никаква картина на нито един видео изход от дъното. 

Слагам един спиикър, но и от там не излиза звука

"Преди съм имал същия проблем с друго дъно от дриг магазин, след като им го върнах за поправка се оказа, че трябва ъпдейт на биоса, върнаха ми го и всичко е точно" 

Звъня в магазина, разговарях с човек от сервиза, като му обясних каква ми е конфигурацията и каза, че би трябвало всичко да е наред и да им го пратя да го погледнат. 

Получават го на следващия ден и започва чакането.. Звъня след 1 седмица, като от там ми казват, че е изпратено към производителя.. Ок. 

След още 1 седмица получавам пратка в Спиди, като мисля, че е дъното. Гледам някъв плик с документи. Отварям ги и гледам снимки на задната страна на дъното, снимана някаква спойка и пише, че ми е отказана гаранция от производителя поради "неоторизирана намеса". WTF?

На снимата не можах да разбера какво ѝ има на спойката, защото е размазана и черно-бяла. 

Звъннах в магазина, като отново си говорих с човек от сервиза, като той ми каза, че и те ще го видят като пристигне при тях и ще ми звъннат. 

В нета се разрових и видях, че и много други имат същия проблем с това дъно. 

Как да процедирам ако и те ми откажат гаранционно поправяне или замяна? 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Cvetelin Evtimov написа:

Здравейте! Наскоро си поръчах ново дъно от Speedcomputers Asus Prime z270 A. Следователно нови Рам, процесор Intel i3 7100 и захранване EVGA 1000W GOLD. 

Слабям си го на бюрото на гумена основа, включвам монитор, цъкам копчето на захранването и светва ЛЕД подсветката на дъното (странно е, че само при включено захранване в тока дъното свети). Стратирам с вграденото Power копче, вентилатора на процесора се върти, но няма никаква картина на нито един видео изход от дъното. 

Слагам един спиикър, но и от там не излиза звука

"Преди съм имал същия проблем с друго дъно от дриг магазин, след като им го върнах за поправка се оказа, че трябва ъпдейт на биоса, върнаха ми го и всичко е точно" 

Звъня в магазина, разговарях с човек от сервиза, като му обясних каква ми е конфигурацията и каза, че би трябвало всичко да е наред и да им го пратя да го погледнат. 

Получават го на следващия ден и започва чакането.. Звъня след 1 седмица, като от там ми казват, че е изпратено към производителя.. Ок. 

След още 1 седмица получавам пратка в Спиди, като мисля, че е дъното. Гледам някъв плик с документи. Отварям ги и гледам снимки на задната страна на дъното, снимана някаква спойка и пише, че ми е отказана гаранция от производителя поради "неоторизирана намеса". WTF?

На снимата не можах да разбера какво ѝ има на спойката, защото е размазана и черно-бяла. 

Звъннах в магазина, като отново си говорих с човек от сервиза, като той ми каза, че и те ще го видят като пристигне при тях и ще ми звъннат. 

В нета се разрових и видях, че и много други имат същия проблем с това дъно. 

Как да процедирам ако и те ми откажат гаранционно поправяне или замяна? 

 

Преди да пращаш някъде нещо му правиш снимки все е едно е фотомодел. Сега може да пиеш една студена вода. Типично българска врътка и далавера с клиентите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако не е тайна какво ще храни това 1000 вата захранване?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като ти кажат точно какъв е проблема си пусни жалба в КЗП и говори с тях дали могат да съдействат нещо, стига дъното да не е купувано с фактура на фирма.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В случая магазина трябват да вземат становище дали да ти върнат парите, щом производителя се отказва от сервизиране. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, techmaniac написа:

В случая магазина трябват да вземат становище дали да ти върнат парите, щом производителя се отказва от сервизиране. 

Те са си "вързали гащите" - уведомили са го в законовия срок, че му е отказана гаранцията - пратили са му снимки и протокол за отказ най-вероятно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Raze написа:

Те са си "вързали гащите" - уведомили са го в законовия срок, че му е отказана гаранцията - пратили са му снимки и протокол за отказ най-вероятно.

Според тях вината е в него, а дали наистина е така - автора ще каже. Как го е сглобявал, дали не е накривил нещо - пинчета на сокета, елементи по PCB-то etc. Може и по невнимание да е допуснал нещо. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

20180320_212751.jpg

Не ми е първия компютър, който сглабям. Това ми е част от задълженията във фирмата в която работя. 

Дъното съм си го взел за мен и не е купувано през фирма. Слабяно е на маса с подходяща подложла. Не съм го пъхал в кутии. 

Процесор, рам и накрая захранване. Цък и нищо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, Cvetelin Evtimov написа:

20180320_212751.jpg

Не ми е първия компютър, който сглабям. Това ми е част от задълженията във фирмата в която работя. 

Дъното съм си го взел за мен и не е купувано през фирма. Слабяно е на маса с подходяща подложла. Не съм го пъхал в кутии. 

Процесор, рам и накрая захранване. Цък и нищо.

За втори път. Ако се налага ще направиш клипче в реално време как го сглобяваш и как дъното не тръгва. За по нататък да си знаеш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз си мисля, че така си е било. Какво ще пипа там под PCI слотовете. Вероятно е фабричен дефект (студена спойка или нещо подобно) и си измиват ръцете със потребителя/купувача. За съжаление нищо не може да се докаже.

Остава магазина да върне парите или да го смени с друго, но едва ли ще го направят.

Ремонт в сервиз е малко скъп вариант, но може да се пита.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тебе са те взели за канарче и явно не си уцелил коректната фирма от която да купуваш частите .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След няколко дни ще им свърши 30 дневния срок. Ако ми откажат да ми заменят дъното или да ми върнат парите гаранционни, мисля че мога да си искам парите заради неспазен гаранционен срок. Нали така? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не. Те са ти пратили уведомление с куриер, че ти е отказана гаранцията. Говори с КЗП ти казах.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, Raze написа:

Не. Те са ти пратили уведомление с куриер, че ти е отказана гаранцията. Говори с КЗП ти казах.

Казаха, че от производителя са ми отказали гаранцията и като им го върнат те ще го погледнат

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Един съвет никога не си сглобявай компютъра сам дори и да  разбираш, защото дори и да не си направил нищо на дъното и проблема да е фабричен в магазина от който си купил  компютъра няма как да знаят дали ти не си направил нещо или си е било така по добре те да го сглобят така и да стане нещо като е в  гаранция нямаш грижи.Лично мнение

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Възможно е и дъното да е върнато от друг клиент и да са набутали него след това с това дъно, особено ако е бил някой техен човек. По този начин те си измиват ръцете и пак си прибират парите за продажбата. Единствено, както казах преди това няколко пъти, жалба в КЗП и след това да чака решение, подобни "снимки" и проблеми трудно минават пред комисията (личен опит). Но след като автора е зае**л темата, тука можем само да хвърляме боб и да гадаем какво е станало от 22 март до сега.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Така. На 54-тия ден след като съм им изпратил дъното им написах мейл, че искам да ми върнат парите или да ми го заменят с ново, защото не мога да ги чакам повече.  2 часа след това ми звъни техен човек и ми казва:

- Дъното Ви тъкмо пристигна, къде да ви го изпратим? 

Аз - Поправено ли е, какво му беше? 

- Не, не е поправено, имате отказ от гаранционно обслужване и няма какво да направим повече. 

 

При което говорих с общо 2-ма служителя и отказват да ми го поправят или каквото и да било. Аз бил съм го презапоявал. И питам с каква цел ще го презапоявам? 

Той: Това не мога да ви кажа аз, но е видно, че има опит за манипулиране на една спойка. 

 

На следващия ден си взимам дъното и го нося веднага в друг сервиз, къде исках да видят и да ми кажат от какво може да се е получило това. От там ми казват, че според тях е студена спойка, а и видно пинчето на компонента няма къде да се запой на платката, защото се вижда, че отдолу има само пластмаса. 

 

Пуснал съм жалба в КЗП и чакаме! 

на 14.04.2018 г. в 17:14, fobioss написа:

Един съвет никога не си сглобявай компютъра сам дори и да  разбираш, защото дори и да не си направил нищо на дъното и проблема да е фабричен в магазина от който си купил  компютъра няма как да знаят дали ти не си направил нещо или си е било така по добре те да го сглобят така и да стане нещо като е в  гаранция нямаш грижи.Лично мнение

Аз като купувам дъна и видео карти през месец каква ще ми е файдата да давам по 100лв да ми сглобят 3 компонента?

Вече всичко снимам на камера от лепенката до стартирането на компонента. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Никога няма гаранция никаква ако търговеца не е коректен особено когато всичко се праща и връща и тинтири-минтири . Много ясно че и в сервиза в който си го върнал ще вземат един поялник и ще нашарят дъното както им е кеф и си до тук . Просто си вземай дъна от някъде където можеш да го връщаш физически и теста да става в твое присъствие . Това е моя съвет .

Успех !

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 14.04.2018 г. в 17:14, fobioss написа:

Вчера ми звъннаха от Спийдкомпютри, от КЗП били ги посетили и искаха да им шратя дъното, за да продължат процедурата по жалбата. Изпратил съм го и сега чакам. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако вземат да ги ударят през мърлявите неизпълнения на гаранции, от които едва ли само автора на темата е пострадал...Дано до ги заболи. Защото, капиталиста не го ли чукнеш яко, при това и  жестоко по банковите сметки,  или направо  по главата с бухалка, няма начин да бъде коректен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имам въпрос за по-просветлените. Ако решат да го поправят и да ми го върнат и не ми харесва как са го направили (да са си оставили ръцете и краката отгоре) какво да направя? Да им го върна пак? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 8 часа, Cvetelin Evtimov написа:

не ми харесва как са го направили

Какъв ще е критерият за това? Хм, те ти приеха за ремонт дъното, та и чак да не ти хареса ремонта е малко, извинявай, смехотворно изказване.
Успех с КЗП и целия казус.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Подобни теми

    • от Тъп Но Грозен
      Здравейте колеги имам нужда от вашата помощ. Разполагам с следното дъно https://www.msi.com/Motherboard/B365M-PRO-VDH.html искам да го окомплектовам с хубав процесор за игри и видео карта. Ще се радвам да разгледам вашите предложения, за което ви благодаря предварително.
    • от sofianec
      Здравейте, попадна ми бракуван компютър HP XW8600 с два Xeon X5450 и 4 плочки RAM с неизвестен размер, Захранването е Delta Electronics DSP-800LB A. Проблемът е че при свързване на захранващия кабел се чува цъкане на реле, но нищо не се случва. На дъното свети зелен диод. Пробвах следното: 
      Отстраних всички хард дискове, втория процесор, опртичното устройство, оставих само една плочка памет, но резултатът остана същия. Откачих всички захранващи конектори и установих, че платката има 6 пинов захранващ конектор напълно идентичен с PCI, но служещ за захранване на оперативната памет. Pinout-ът е различен от PCI: 
       
      Замерих напреженията с мултицета и са 12V на оказаните от схемата пинове. Когато стартирам станцията с въпросния конектор изключен (включени 24 и 8-пинов), системата писука два пъти, което след преглед на ръководството индикира insufficient cooling, а всички вентилатори превъртат преди системата да се изключи. Ако махна и двата процесора, системата писука три пъти, т.е. липсващ процесор. Ако сложа PCI-конектор във въпросната букса, системата пищи 4 пъти, т.е. проблем в захранването. Интересното е, че когато изцяло откача захранването от системата и го свържа към контакта започва да работи на празен ход без окъсяване на зелен кабел и GND, както на обикновените ATX захранвания. Дадоха ми го заедно с второ захранване (същото), но няма никаква разлика. Пробвах да стартирам друг компютър с тези захранвания и няма проблем. Всичко сочи че нещо с този 6-пинов конектор не е наред, но не мога да установя какво. Платката индикира зелено, писука, индикира цветово за проблема, съмнява ме да е изгоряла. 
      Ще съм благодарен да дадете предположения за проблема!
    • от slavi91
      Здравейте! Намерих си разни части по тавана, с които си сглобих един компютър за филми и интернет.Проблемът, обаче е, че bios не си помни настройките и е много дразнещо всичко да се настройва всеки път. Пробвах батерията с мултицет- 3 волта си е. Пробвах и с друга, но ефект няма. Реших да флашна BIOS , но не става- дава грешка cmos cheksum destroyed. Пробвах какви ли не версии на bios от сайта на msi ,но резултатът е все един и същ- cmos cheksum destroyed. 
      Дъното е msi p965 neo- f v2 а версията на bios 02.61
      Флашвам го, както казах с биос от msi, с буутваща флашка.
    • от Philip Stoynov
      Привет! От два дни имам много интересен проблем - при свързване на лаптопа ми Asus Vivobook pro с домашния wifi на Виваком уайфай мрежата изчезва за всички устройства. Лаптопът казва Cannot connect to network ,после губи мрежата и тя изчезва за всички устройства. При рестартиране на рутера се появява отново и си работи добре, докато не се опитам пак да вържа лаптопа. Настолният компютър си има интернет без проблем. Вързах лаптопа с друга мрежа в работата и си работи без да я крашва. Рутерът е Вивакомски The bonds Sam. Опитах повечето неща които четох в нета - ъпдейтвах драйвери на лаптопа, ресетвах уиндоус но без ефект. Дали някой се е сблъсквал с подобен проблем на такъв лаптоп и рутер и знае ли как да го реша? Утре ще звъня и на Виваком , та дано те да са се сблъсквали с подобен проблем. Не откривам потребителското си име и парола за влизане в сайта на Виваком за настройка на рутера - дано да могат да ми дадат ново.
       
      Благодаря предварително и лека вечер
    • от killcho
      Някой знае ли дали дъната на Asrock с чипсет z390 поддържа на "DisrlayPort"-та си "multi-stream transport(MST)"?
      И по-точно кое или кои?
      Благодаря предварително, за отделеното време и внимание.
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...