Премини към съдържанието
Асен Карамфилов

Проблеми с комуникацията на LGG3 D855

Препоръчан отговор

публикувано (редактирано)

ОТ ИЗПУСКАНЕ НА КИЛИМА СПРЯ КОМУНИКАЦИЯТА НА СИМ КАРТАТА С ОПЕРАТОРА.ХОДИ НА РЕМОНТ В РЕНОМИРАН СЕРВИЗ,КАЗАХА ДА КУПЯ НОВА КАРТА,СЕДЯ ЦЯЛА СЕДМИЦА О КАТО СИ ГО ВЗИМАХ,НАМЕКНАХА,ЧЕ МОЖЕЛО ДА Е СОФТУЕРЕН ПРОБЛЕМ.МОЕ МНЕНИЕ Е,ЧЕ КОГАТО СЕ ОСТАВИ СМАРТФОН ЗА ТОЧНО ОПРЕДЕЛЕНА ПОВРЕДА,СЕ ПРОВЕРЯВА "ОТ А ДО Я"......АКО ИМАТЕ ПОД РЪКА СЕРВИЗ,КЪДЕТО ЩЕ ГО ПОПРАВЯТ,ЩЕ СЪМ ЩАСТЛИВ,ЗАЩОТО ТОЗИ ТЕЛЕФОН ИМА ЗА МЕН САНТИМЕНТАЛНА СТОЙНОСТ.КЪМ МОМЕНТА ВЗЕХ ОТ ТЕЛЕНОР LG K10 2017 НА ЛИЗИНГ.......ЩЕ СЕ РАДВАМ ДА МИ ОТГОВОРИТЕ......

Редактирано от Асен Карамфилов
неточност (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Правила за ползване на форумите

 

2.1 Писането на български език с кирилица е задължително. Теми и съобщения, написани на латиница, само с главни букви или със заместени символи вместо Ч-4, Ш-6 и т.н. се изтриват без предупреждение.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 7.04.2018 г. в 19:36, Асен Карамфилов написа:

ОТ ИЗПУСКАНЕ НА КИЛИМА СПРЯ КОМУНИКАЦИЯТА НА СИМ КАРТАТА С ОПЕРАТОРА.ХОДИ НА РЕМОНТ В РЕНОМИРАН СЕРВИЗ,КАЗАХА ДА КУПЯ НОВА КАРТА,СЕДЯ ЦЯЛА СЕДМИЦА О КАТО СИ ГО ВЗИМАХ,НАМЕКНАХА,ЧЕ МОЖЕЛО ДА Е СОФТУЕРЕН ПРОБЛЕМ.МОЕ МНЕНИЕ Е,ЧЕ КОГАТО СЕ ОСТАВИ СМАРТФОН ЗА ТОЧНО ОПРЕДЕЛЕНА ПОВРЕДА,СЕ ПРОВЕРЯВА "ОТ А ДО Я"......АКО ИМАТЕ ПОД РЪКА СЕРВИЗ,КЪДЕТО ЩЕ ГО ПОПРАВЯТ,ЩЕ СЪМ ЩАСТЛИВ,ЗАЩОТО ТОЗИ ТЕЛЕФОН ИМА ЗА МЕН САНТИМЕНТАЛНА СТОЙНОСТ.КЪМ МОМЕНТА ВЗЕХ ОТ ВИВАКОМ "НОКИА-5" НА ЛИЗИНГ.......ЩЕ СЕ РАДВАМ ДА МИ ОТГОВОРИТЕ......

Има грешка в описанието-"на 09.04.си взех от ТЕЛЕНОР LG K10 2017 на лизинг,който се оказа проблемен заради озвучаването"......

 

на 7.04.2018 г. в 19:36, Асен Карамфилов написа:

ОТ ИЗПУСКАНЕ НА КИЛИМА СПРЯ КОМУНИКАЦИЯТА НА СИМ КАРТАТА С ОПЕРАТОРА.ХОДИ НА РЕМОНТ В РЕНОМИРАН СЕРВИЗ,КАЗАХА ДА КУПЯ НОВА КАРТА,СЕДЯ ЦЯЛА СЕДМИЦА О КАТО СИ ГО ВЗИМАХ,НАМЕКНАХА,ЧЕ МОЖЕЛО ДА Е СОФТУЕРЕН ПРОБЛЕМ.МОЕ МНЕНИЕ Е,ЧЕ КОГАТО СЕ ОСТАВИ СМАРТФОН ЗА ТОЧНО ОПРЕДЕЛЕНА ПОВРЕДА,СЕ ПРОВЕРЯВА "ОТ А ДО Я"......АКО ИМАТЕ ПОД РЪКА СЕРВИЗ,КЪДЕТО ЩЕ ГО ПОПРАВЯТ,ЩЕ СЪМ ЩАСТЛИВ,ЗАЩОТО ТОЗИ ТЕЛЕФОН ИМА ЗА МЕН САНТИМЕНТАЛНА СТОЙНОСТ.КЪМ МОМЕНТА ВЗЕХ ОТ ВИВАКОМ "НОКИА-5" НА ЛИЗИНГ.......ЩЕ СЕ РАДВАМ ДА МИ ОТГОВОРИТЕ......

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 12.05.2018 г. в 19:48, Asen Karamfilov написа:

Има грешка в описанието-"на 09.04.си взех от ТЕЛЕНОР LG K10 2017 на лизинг,който се оказа проблемен заради озвучаването"......

 

 

 

на 12.05.2018 г. в 19:48, Asen Karamfilov написа:

Има грешка в описанието-"на 09.04.си взех от ТЕЛЕНОР LG K10 2017 на лизинг,който се оказа проблемен заради озвучаването"......

 

 

Никой и нищо няма да ти отговори-само си губиш времето по тези т.н.форуми.....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 7.04.2018 г. в 19:36, Асен Карамфилов написа:

ОТ ИЗПУСКАНЕ НА КИЛИМА СПРЯ КОМУНИКАЦИЯТА НА СИМ КАРТАТА С ОПЕРАТОРА.ХОДИ НА РЕМОНТ В РЕНОМИРАН СЕРВИЗ,КАЗАХА ДА КУПЯ НОВА КАРТА,СЕДЯ ЦЯЛА СЕДМИЦА О КАТО СИ ГО ВЗИМАХ,НАМЕКНАХА,ЧЕ МОЖЕЛО ДА Е СОФТУЕРЕН ПРОБЛЕМ.МОЕ МНЕНИЕ Е,ЧЕ КОГАТО СЕ ОСТАВИ СМАРТФОН ЗА ТОЧНО ОПРЕДЕЛЕНА ПОВРЕДА,СЕ ПРОВЕРЯВА "ОТ А ДО Я"......АКО ИМАТЕ ПОД РЪКА СЕРВИЗ,КЪДЕТО ЩЕ ГО ПОПРАВЯТ,ЩЕ СЪМ ЩАСТЛИВ,ЗАЩОТО ТОЗИ ТЕЛЕФОН ИМА ЗА МЕН САНТИМЕНТАЛНА СТОЙНОСТ.КЪМ МОМЕНТА ВЗЕХ ОТ ТЕЛЕНОР LG K10 2017 НА ЛИЗИНГ.......ЩЕ СЕ РАДВАМ ДА МИ ОТГОВОРИТЕ......

Нямаш проблем...Купуваш си ново "LG"устройство на изплащане и си решаваш проблема.....


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 7.04.2018 г. в 19:36, Асен Карамфилов написа:

ОТ ИЗПУСКАНЕ НА КИЛИМА СПРЯ КОМУНИКАЦИЯТА НА СИМ КАРТАТА С ОПЕРАТОРА.ХОДИ НА РЕМОНТ В РЕНОМИРАН СЕРВИЗ,КАЗАХА ДА КУПЯ НОВА КАРТА,СЕДЯ ЦЯЛА СЕДМИЦА О КАТО СИ ГО ВЗИМАХ,НАМЕКНАХА,ЧЕ МОЖЕЛО ДА Е СОФТУЕРЕН ПРОБЛЕМ.МОЕ МНЕНИЕ Е,ЧЕ КОГАТО СЕ ОСТАВИ СМАРТФОН ЗА ТОЧНО ОПРЕДЕЛЕНА ПОВРЕДА,СЕ ПРОВЕРЯВА "ОТ А ДО Я"......АКО ИМАТЕ ПОД РЪКА СЕРВИЗ,КЪДЕТО ЩЕ ГО ПОПРАВЯТ,ЩЕ СЪМ ЩАСТЛИВ,ЗАЩОТО ТОЗИ ТЕЛЕФОН ИМА ЗА МЕН САНТИМЕНТАЛНА СТОЙНОСТ.КЪМ МОМЕНТА ВЗЕХ ОТ ТЕЛЕНОР LG K10 2017 НА ЛИЗИНГ.......ЩЕ СЕ РАДВАМ ДА МИ ОТГОВОРИТЕ......

Колега обясни проблема както трябва, че лично аз нищо не разбрах?! 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване