Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте! Проблемът дойде, когато сложихме рутер за безжична връзка. Преди това с кабела нямаше никакъв проблем. От както сме с рутер, интернета ми прекъсва постоянно, особено ако почна да гледам някакъв клип.. или да правя нещо друго. Ако почна да играя съвсем. Нищо не може да се прави. Дава ми удивителна или показва, че има интернет, но всъщност няма и трябва да прекъсна връзката и да се свържа отначало. След това тръгва и след минути пак спира. Най-интересното е, че мъжа ми има интернет на неговия лаптоп и не му е прекъсвал нито веднъж. Случва се само на моя. От друга страна нямам проблем с лаптопа да се свържа с друг wi fi и интернета ми не прекъсва ( само от нашия).  Някой има ли идея какъв може да е проблема? Благодаря предварително!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 6 часа, Cassandra написа:

Някой има ли идея какъв може да е проблема? 

Проблемът може да е от рутера - да не работи както трябва, или да не са направени правилните настройки.

А може и да не е от него :) . При липсата на конкретна информация в темата - толкова засега.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Рестартирайте рутъра.
Изтрийте на вашия лаптоп връзката за вашия рутър и я създайте отново.
Нулирайте мрежовите настройки на вашия лаптоп.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай с преинсталация на драйвера за Wifi/bluetooth на лаптопа. И при мен го правеше това след опит за обновяване на драйверите на лаптопа. Махнах всички драйвери и wifi устройства от device manager, рестарт и след това си инсталирах драйвера от сайта на производителя за модела, и се оправиха нещата. Драйвера го изтегли предварително, за да не се чудиш после без интернет как да го изтеглиш.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Марка и модел на рутера, както марка и модел на лаптопа като за начало.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Преинсталирах драйвера, но пак става така... Лаптопа е Lenovo G580 (20150), а рутера Tp-link TL-WR841N .. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

А коя е операционната система?
Като разпадне връзка, кликнете с десен бутон иконата за безжична мрежа при часовника и изберете Troubleshoot problems > I'm having a different problem > Use a specific network adapter (for example, Ethernet or wireless) > WiFi... и следвайте съветника. Като завърши диагностиката, направете една снимка на екрана и я покажете тук.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Драйвера от сайта на леново ли го изтегли?

https://pcsupport.lenovo.com/bg/en/products/laptops-and-netbooks/lenovo-g-series-laptops/lenovo-g580-notebook/20150/downloads

За каква OS? Преди това изтри ли всички стари драйвери за WiFi, включително и устройствата от Device manager, както казах? Не е изключено и адаптера да е повреден, принципно не са скъпи и лесно се сменят. Кой точно е модела на безжичния адаптер - има няколко варианта в сайта на леново?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може да се пробва и още нещо:
Start > Run >напишете ncpa.cpl и натиснете Enter. В прозореца кликнете с десен бутон по иконата на безжичния адаптер и изберете Disable. Като се изпълни процедурата, я повторете с Enable.
Свържете се към рутъра и проверете ситуацията.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.