Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, въпрос към знаещите в този форум. Имам LED TV вкъщи и наскоро забелязах две бледи петънца от лявата страна на екрана с големината на 1 стотинка. Виждат се на бял фон или на светлосин фон. Един познат каза, че може да са окъсели диоди, каквото и да значи това, не разбирам.

Телевизорът ми е в гаранция, остават му три месеца докато тя изтече. Въпросът ми е дали да го занеса в сервиза, да не вземат техници да си оставят ръцете или да му гепят някоя част?

Тези петна по екрана ще се увеличат ли, според вас?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ползвай си гаранцията. Познатият ти е познал. Евентуално ще се увеличат, докато окъсяват и други диоди. Накрая поредният ще прекъсне и няма да има нищо.  Евтино дърво. планирано остаряване.

Аман от глупави клиенти, ръсещи тъпотии. Смяташ ли че китайците или турчолята ще сложат вътре нещо излишно, което да не се отрази на работата като се махне? Нали ще ти го върнат работещ?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Давай го докато не му е изтекла гаранцията, щото после ще плащаш всичко от джоба си.

И стига параноии щи подменяли частите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако са с големината на 1 стотинка и за изгорели диоди значи са повече от 1.

Да не би да става въпрос за неравномерна подсветка?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

A.com, две петънца са близо едно до друго, слабо се виждат на този етап. Преди ги нямаше.

Филипов, китайци са, не са турчоля. Всеки се простира според чергата си, ако бях купил тв за 2 бона няма гаранция, че няма да се развали.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, cybercrackerbg написа:

A.com, две петънца са близо едно до друго, слабо се виждат на този етап. Преди ги нямаше.

Филипов, китайци са, не са турчоля. Всеки се простира според чергата си, ако бях купил тв за 2 бона няма гаранция, че няма да се развали.

Аз само предполагам. Като го занесеш в сервиз(или в магазина) ще тикажат какъв е проблема и как ще ти го решат.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, ще ти сменят китайските кондензатори по платката с други такива. Или процесора - ако е двуядрен, ще ти сложат едноядрен :P Това да не е компютър, вътре всеки да маха и слага каквото си иска.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не не вярвам да сменят някоя част.Няма логика.Но друг е въпроса, че 90% от новите телевизори на пазара, или са връщани от клиенти,мостри и скапани бройки.И са пълня шитня.Те са това за един два три пискела няма ти покрият гаранцията.Вече на много модели и работните часове няма как да провериш?А познай защо.От вътрешен човек по тия магазини за телевизори знам, че е пълнов магазините където ги продават с оргинални кашони и оригинален опаковачен материял за нещата към комплекта, и ако няма и опция за проверка на работните му часове, никога няма да разбереш, че този телевизор е работил 2 години като мостра в магазина или е връщан няколко пъти от клиент и всеки се е упражнявал на него.Аз три нови телевизори им върнах, че се опитват да ме пързалят фигурно и сега ще им връщам  четвърти.Глей как ми го докараха.И някакво тиксо му лепнали на екрана ,на мястото на оригиналното фолио, че останаха и петна по матрицата, които не могат да се изчистят след махането му.И ако ми докарат още една такава шитня, с някой от този магазин ще напиша нова глава от испанската инквизиция.Та конкректно по твоя въпрос.По-добре се възползвай по най-бързия начин от гаранцията си.Има вероятност да не могат да управят този проблем или ремонта да е по-скъп от телевзиора,и тогава или трябва да ти върнат парите или трябва да ти дадат нов или някакъв работещ алтернативен на твоят като параметри и цена, отремонтирам от лек дефект примерно или мостра.Незнам точно как процедират в бегето.Тука дават нови.Но в най-лошия ,ще ти отремонтират дефекта.

tv.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, cybercrackerbg написа:

Имам LED TV вкъщи

Каква е марката и модела на телевизора?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Направо се обаждай на сервиза, че такива кучи марки към края на гаранцията свършват курса.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, cybercrackerbg написа:

Mарката може би е най добрата или една от най добрите за цифрови приемници (STB ) но за телевизори бягай на далеч от нея.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 20.04.2018 г. в 15:00, franchesko написа:

Не не вярвам да сменят някоя част.Няма логика.Но друг е въпроса, че 90% от новите телевизори на пазара, или са връщани от клиенти,мостри и скапани бройки.И са пълня шитня.Те са това за един два три пискела няма ти покрият гаранцията.Вече на много модели и работните часове няма как да провериш?А познай защо.От вътрешен човек по тия магазини за телевизори знам, че е пълнов магазините където ги продават с оргинални кашони и оригинален опаковачен материял за нещата към комплекта, и ако няма и опция за проверка на работните му часове, никога няма да разбереш, че този телевизор е работил 2 години като мостра в магазина или е връщан няколко пъти от клиент и всеки се е упражнявал на него.Аз три нови телевизори им върнах, че се опитват да ме пързалят фигурно и сега ще им връщам  четвърти.Глей как ми го докараха.И някакво тиксо му лепнали на екрана ,на мястото на оригиналното фолио, че останаха и петна по матрицата, които не могат да се изчистят след махането му.И ако ми докарат още една такава шитня, с някой от този магазин ще напиша нова глава от испанската инквизиция.Та конкректно по твоя въпрос.По-добре се възползвай по най-бързия начин от гаранцията си.Има вероятност да не могат да управят този проблем или ремонта да е по-скъп от телевзиора,и тогава или трябва да ти върнат парите или трябва да ти дадат нов или някакъв работещ алтернативен на твоят като параметри и цена, отремонтирам от лек дефект примерно или мостра.Незнам точно как процедират в бегето.Тука дават нови.Но в най-лошия ,ще ти отремонтират дефекта.

tv.jpg

Ех...вярно, съществува подобна практика и аз съм попадал на такъв продукт, но доста различен от телевизор. С телевизорите съм нямал проблеми. Досега съм поръчал 3 - два от емаг и един от неизвестен никому магазин, но такива проблеми дето описваш, няма. Може би ме спасява факта, че винаги гледам да поръчам последен модел телевизор. Правя си справка кога се е появил на БГ пазара и тогава поръчвам. Малка е вероятността да е стоял по витрините ;)   На същия принцип съм и с колите. Купувам само директно от завода, не и от тия, държани на склад някъде си. Затова отварям ценовата листа и поръчвам колкото се може повече екзотични екстри, та да няма друго такова нещо. Вярно, поръчах една кола с две екстри - климатик и цвят металик, та в завода намерили такъв модел и само му лепнали климатика ( което си и личеше доста добре), но пък с климатика проблем не съм имал 5 години. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, BG-Team-DRIFT написа:

Ех...вярно, съществува подобна практика и аз съм попадал на такъв продукт, но доста различен от телевизор. С телевизорите съм нямал проблеми. Досега съм поръчал 3 - два от емаг и един от неизвестен никому магазин, но такива проблеми дето описваш, няма. Може би ме спасява факта, че винаги гледам да поръчам последен модел телевизор. Правя си справка кога се е появил на БГ пазара и тогава поръчвам. Малка е вероятността да е стоял по витрините ;)   На същия принцип съм и с колите. Купувам само директно от завода, не и от тия, държани на склад някъде си. Затова отварям ценовата листа и поръчвам колкото се може повече екзотични екстри, та да няма друго такова нещо. Вярно, поръчах една кола с две екстри - климатик и цвят металик, та в завода намерили такъв модел и само му лепнали климатика ( което си и личеше доста добре), но пък с климатика проблем не съм имал 5 години. 

 

Днес с една кърпичка за очила успях да му изчистя петната.То не е толкова важно да е последен модел, а кога е произведен.Ако говорим до свеждане на шанса до минимум да е отварян кашона и ползван продукта.Но това не е толкова фатално, ако човека ,който го е ползвал примерно една седмица, много внимателно е боравил с него.Все пак ние като клиенти щом можем толкова лесно да върнем един продукт ,не би трябвало да се цупим ,ако ни дадат нещо ползвано една седмица за ново.Но стига то да не е ощетено.Иначе са длъжни или да ти направят отстъпка и то сериозна, или да ти го сменят с ново.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 часа, franchesko написа:

 

Днес с една кърпичка за очила успях да му изчистя петната.То не е толкова важно да е последен модел, а кога е произведен.Ако говорим до свеждане на шанса до минимум да е отварян кашона и ползван продукта.Но това не е толкова фатално, ако човека ,който го е ползвал примерно една седмица, много внимателно е боравил с него.Все пак ние като клиенти щом можем толкова лесно да върнем един продукт ,не би трябвало да се цупим ,ако ни дадат нещо ползвано една седмица за ново.Но стига то да не е ощетено.Иначе са длъжни или да ти направят отстъпка и то сериозна, или да ти го сменят с ново.

И аз се притеснявах да поръчам телевизор за 3000 лева по интернет, но го направих. Няма как тоя телевизор да е разопакован. Личи си. Тоест, ако се съмнявах, че е така, щях да разбера веднага. Дори ако е завивана стойката, ще си личат следите от болчетата.  Има коректни магазини като ЕМАГ например, където като ти продават разопакован продукт, си го пишат. Друг е въпроса ако поръчваш от не толкова известен магазин като мен.  Проблемът при подобна поръчка обаче е в това, че 3000 лева няма как да нося в джоба, а плащането с карта отнема доста време, защото банката иска гаранции за стоки с цена над 2000 лева.  А и нали се сещал, че телевизор за 3000 лева едва ли ще е купуван, върнат и пак продаден :)  Вече ако е нещо за 300-400 лева, където могат да се очакват много големи боклуци, има доста голяма вероятност някой да е върнал тоя боклук. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Поръчването през интернет си има своите предимства, но си има и доста подводни камъни.осбенно в държава където законите са доста мътни..Има логика тв за 3000лв шанса да е отварян да е по-малък от тв за 300-400лв, но не е невъзможно.Я си представи, че наистина има следи от болчета по стойката.Знаеш ли ,кога с тоя аргумент в България ще върнеш телевизор за 3000лв.Точно никога.Най-много да ти предложат нова стойка.Тоя мач вече съм го играл с премим продукти купени в България.Особенно, ако е закупен от интернет магазин ,където комуникацията е само през имеил и по телефона могат да те разиграват , до като накрая сам се откажеш.Аз лично предпочитам да си пазарувам всичко от физически магазин и предпочитам за скъпите неща да плащам в брой. Не ми е проблем да нося по 3000лв в кеш.Носил съм и по 10 000 евро и нищо не се е случило.Даже ми е в пъти по-спокойно.Защото тука всичко, което минава през компютър е закачено към цялата държавна администрация. И в един момент може да ми се наложи да влизам в обяснителен режим.За мен най-добрите сделки са тези уредени с пари в брой.И после кой от къде е.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, днес ми позвъниха от Техномаркет, за да си взема телевизора обратно. Сервизният техник  е написал в констативния протокол, че петната са в резултат от замърсен с прах панел и не влиза в гаранционното обслужване. По телефона, когато разговарях със сервиза казаха, че имало опасност при отваряне да останат петна от пръсти или да се спука панела и че няма да се занимават с това докато уреда е в гаранция.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, cybercrackerbg написа:

че няма да се занимават с това докато уреда е в гаранция.

разбира се че няма да се занимават, но трябва да ти направят протокол и с него да върнеш телевизора в магазина

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Телевизорът ми е на две години почти, след два месеца му изтича гаранцията. Тези петна от прах не знам как са се появили вътре, при положение, че у нас е чисто и телевизора го покривам винаги отгоре с едно покривало против прах.

В протокола пише, че отказват да го ремонтират гаранционно. Как така да го върна в магазина?!?!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Претендирам да съм сравнително грамотен и знам в кои случаи физическо лице може да се обърне към КЗП. Не мисля, че КЗП в случая ще помогне с нещо. Телевизорът няма конструктивен дефект, работи нормално, а е навлязла прах от въздуха в помещението при работа.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това, че сервиза твърди така, не е гаранция, че е вярно. Аз бих искал мнение поне от още 1-2 сервиза, а да се обърнеш към КЗП нищо не ти пречи, те ще преценят има ли нарушение на правата ти. Много сервизи си "измиват" ръцете с подобни протоколи, въпреки че не е сигурно колко са прави.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Схванах логиката ти, да. Само че единствено конкретният сервиз - "Системи и технологии" ООД, обслужва гаранционно тази марка телевизори (Стронг). Аз нямам проблем да подам писмена жалба до КЗП, но ако КЗП се заеме, уважи жалбата и се наложи отново да нося телевизора се страхувам, че ще си оставят ръцете или ще го прецакат. Иначе е ясно, че не желаят да се занимават и нямат сметка...

Как мога да разбера дали този проблем влиза в гаранционната поддръжка или не?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За съжаление нещата с телевизора не са добре. Взех го от магазина на ТМ, докаран от сервиза с отказ в протокола да бъде отремонтиран. Когато се прибрах вкъщи не отворих кашона, който беше облепен с тиксо, отворих го на следващия ден и установих, че на дисплея в долната му част има нещо като фосфорецираща 3-4 мм драскотина, която свети в бяло. Нямаше я, когато го предадох за сервиз. Писах до отдела за рекламации на ТМ и го занесох пак да го карат до сервиза. В магазина на ТМ написаха в документа до сервиза, че са изгорели пиксели. Скептичен съм, че ще го оправят в рамките на гаранцията.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Земи си друг телевизор този едва ли ще ти го оправят а и да ти го оправят което ме съмнява едва ли ще изкара дълго до следващ ремонт.

От такива марки телевизори бягай надалеч.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.