Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте,

След неуспешна актуализация на софтуер на Самсунг UE65F8000SL, телевизорът не иска да тръгне. Не е в гаранция, а официалният сервиз дава много високи цени.

Моля да ме насочите към техник.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най-вероятно се е брикнал и му трябва нова платка, затова и цената е висока. Ако сложиш USB, форматирано с FAT/FAT32 и само с фирмуеър файла в главната папка, след това включиш телевизора, не става ли нещо?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 В кой сервиз колко ти искат? Нещо да са казали какво трябва дасе прави?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 21.04.2018 г. в 17:11, Raze написа:

Най-вероятно се е брикнал и му трябва нова платка, затова и цената е висока. Ако сложиш USB, форматирано с FAT/FAT32 и само с фирмуеър файла в главната папка, след това включиш телевизора, не става ли нещо?

Пробвах така , но не чете флашката изобщо :(. Други идеи ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Приятел, в този форум Филипов разбира най-много от телевизори, а ти го пренебрегваш. Задал ти е въпрос - отговори му, точно и ясно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 22.04.2018 г. в 12:52, Филипов написа:

 В кой сервиз колко ти искат? Нещо да са казали какво трябва дасе прави?

В официалния сервиз на  Samsung искат 500 лв.....безумно висока цена.Някакъв друг вариант за сервиз за София ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Зададох много конкретен въпрос. "Официалния сервиз" не е отговор. Чукчата си знае неговото . . . .

Като не ти изнася си купувай следващото дърво и пак го "актуализирай". С нужда и без нужда - ти си знаеш щот гледаш клипчета в тубата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 часа, Филипов написа:

Зададох много конкретен въпрос. "Официалния сервиз" не е отговор. Чукчата си знае неговото . . . .

Като не ти изнася си купувай следващото дърво и пак го "актуализирай". С нужда и без нужда - ти си знаеш щот гледаш клипчета в тубата.

Благодаря - " много " ми помогна  :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.