Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте! Имам Honda Civic 2006, мотор 2.2. Пиша ви с молба да окажете съдействие за причината, поради която колата започна рязко да загрява. Първоначално загряването беше само на стръмни участъци, впоследствие започна много рязко и на равни терени. Температурата от средата на циферблата достигна до 120 градуса, като единствената причина заради колата още не е прегряла е защитната система, при задействането на която колата спира да се движи. Термостатът на колата е сменен, а техническата неизправност не се отстранява. В момента се шлайфа главата. След посещение при майстор се оказа, че при главата и гарнитурата няма никакви проблеми.  Предстои смяна на гарнитурата. Моля да споделите мнение каква би могла да бъде причината за загряването на колата.  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има едни местенца наречени - ЧИТАВ сервиз, където за 10 минути констатират проблема и предлагат отстраняването му.  Какъвто и да е проблема, то съмнявам се, че ще хванете гаечни ключове и клещи , че да го отстраните! Проблемите:

- Недостатъчно ниво на охлаждащата течност.

- Задръстен охлаждащ радиатор или охладителна система

- Неработещ вентилатор по ред причини

- Повреден термостат (макар и сменен, то не означава , че не е дефектен)

- Друг проблем....................

Шлайфа се главата ????:)

 Проверете дали гаджето не е набутало картон пред радиатора, че да не ви е студено на дупето през зимата?!

Редактирано от Black Power (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Още една причина- объркан горивен процес-горенето не се извършва около горна мъртва точка, а по-късно и повечето топлина, вместо да се превърне в механична работа, отива в охлаждането. Това става при изместване на момента на впръскване на горивото/ респ. запалването. Необходима е диагностика на стенд в сервиз.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, B3M2W0 написа:

Още една причина- объркан горивен процес-горенето не се извършва около горна мъртва точка, а по-късно и повечето топлина, вместо да се превърне в механична работа, отива в охлаждането. Това става при изместване на момента на впръскване на горивото/ респ. запалването. Необходима е диагностика на стенд в сервиз.

Това са глупости да си го кажем направо.
Не говорим за Москвич 412 а за Хонда 2006 година. Кола с куп сензори за детонация, датчици на хол, ламба сонди и каквото се сетиш още присъства в този мотор управляван от доста интелигентен софтуер през  ECU.
За объркан горивен процес или изместена точка на запалването и дума не може да става. Това става само софтуерно и се прави с много специализиран софтуер и преработено за това ECU на стоков мотор няма как да се получи това колкото и собственика му да се мъчи.
Отделно закъснение в запалването нагрява изпускателната система а не охлаждащата.

Възможни причини като най вероятна е запушена охладителна система, не работещи вентилатори и все в тоя ред.
Главата на тази кола е силно препоръчително да не се шлайва и ако се прави да се прави от специалист като се гони минимума на отнемане.
 

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Обърни се към друг сервиз и виж и те какво ще ти кажат..Мисля, че не трябва да се слуша само един сервиз в случая.. както с докторите.. :D


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Смени сервиза. Нещо прегряло ли е че да се шлайфа глава? То отвори ли се се сменя гарнитура. Ако е там нещо трябва да надува до пръсване маркучите на антифриза. Или да омеше към маслото. Кой ти каза да шлайфаш? Предполагам че още не е изметнала глава. 

Недостатъчно ниво на охладителна течност, водна помпа, неотворил термостат, задръстен радиатор. Антифриза кога е сменян за последно? Какър цвят е? Да е карано с вода? Чист ли е вътре или е пълен с боклуци?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ламба сонди -само това стига, за да се постави под съмнение всичко останало. Не си виждал какво се случва с всичките тези електронни блокове-ела на тавана, ще ти покажа един куп мотроници и какви ли не още с повреди във всички важни функции ( в това число и обработка на сигнала на ЛАМБА сондата). И все бързате с фукляфщината…

 Пише се Ламбда ( ако не си чувал-от гръцката буква ламбда) .

преди 16 часа, BMW Маниак написа:

Това са глупости да си го кажем направо.
Не говорим за Москвич 412 а за Хонда 2006 година. Кола с куп сензори за детонация, датчици на хол, ламба сонди и каквото се сетиш още присъства в този мотор управляван от доста интелигентен софтуер през  ECU.
За объркан горивен процес или изместена точка на запалването и дума не може да става. Това става само софтуерно и се прави с много специализиран софтуер и преработено за това ECU на стоков мотор няма как да се получи това колкото и собственика му да се мъчи.
Отделно закъснение в запалването нагрява изпускателната система а не охлаждащата.

Възможни причини като най вероятна е запушена охладителна система, не работещи вентилатори и все в тоя ред.
Главата на тази кола е силно препоръчително да не се шлайва и ако се прави да се прави от специалист като се гони минимума на отнемане.
 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, B3M2W0 написа:

ламба сонди -само това стига, за да се постави под съмнение всичко останало.

Кое е ще поставим под съмнение ?
Под съмнение единствено може да се постави че от неправилно горене тази кола няма как да загрее.
Има една система която се казва ОХЛАДИТЕЛНА ( от гръцкия:)) и тя не си върши добре работата  но причините за това не са в неправилното горене.
Неправилно, неправилно, колко да е неправилно ?
Много искам кога автора локализира проблема да го сподели и съм убеден че не е от неправилно горене.

 

 

преди 5 часа, B3M2W0 написа:

ела на тавана, ще ти покажа един куп мотроници и какви ли не още с повреди във всички важни функции

Аве няма какво да ми показваш от тавана аз в двора имам една паркирана хонда с мотор К20 full racing, отделно втори мотор от същия модел Type R, в гаража няколко ECU с програмируеми блокове от hondata, двигателите на хонда особено от серия К и серия B ги познавам много добре.. Натоварваме ги  с по над 60% от как ги е препоръчал производителя като горенето им е доста по неправилно (като почнеш още от разпределителните валове) от това кое го препоръчват и пак не загряват.
Тази кола няма как да я накараш да загрее при изправна охладителна система. Освен в случай че вече е издухала гарнитура на главата.

 

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Малко ме съмнява да стигне 120 градуса и да не прегрее.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, sound написа:

Малко ме съмнява да стигне 120 градуса и да не прегрее.

Това е критична температура но не е задължително да остави повреди ако е било за кратко.
На мен ми течеше водната помпа на сеата и няколко пъти докато я сменя го прегрявах и забиваше стрелката на 130градуса (ако може да и се вярва) и след това е нямал проблеми мотора.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Никой не спомена за неизправен температурен датчик или неизправно табло!

Без читава диагностика,няма как да се намери къде е проблема!Тук може само боб да фърляме..........

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от taika
      Здравейте, имам въпрос. Мисля че PS-то ми загрява прекалено много. Не знам за какви градуси става въпрос. Когато пусна някоя игра мястото където е хард диска и захранването е горещо на допир, а перката която е на процесора мисля си работи на бавни обороти. Това нормално ли е за PS4 или трябва да се притеснявам? Благодаря Ви!
    • от frozt
      Здравейте, от почти 2 години и половина имам смартфона -без никакви забележки и оплаквания, до сега   Та и преди ми е показвал високи температури (65+ при игри ), но се охлажда и продължавам. Последно време , обаче почна да дава и съобщения за прегрявания и при камерата и става неизползваем докато се охлади. Тъч скрийна започна да не отчита адекватно докосванията и му купих нов протектор (мислех че е от това). Не се оправи и го рестартирах по няколко начина- пак без резултат. Накрая върнах фабрични със софтуера на сони  (xperia companion). Сега тъч-а отчита някои неща и става за скролване и по-големи иконки , но за клавиатура никакъв шанс - пише си каквото иска . Писах на сони- предложиха ми сервиза в София- Булграм. Аз говорих с едно момче, което се занимава с това отделно-каза че трябва да се смени цял комплект и ми дават цени за процедурата около 120 лв . Та мисълта ми е- нужно ли е да сменя целия комплект като телефонът е в отлично състояние (никога не е удрян,изпускан и т.н) Не става ли само тъч да ми сменят и така да е и по-евтинко ?
      Гледам как може да мина най-тънко и да не ме прецакат нещо, защото не съм много наясно с тази процедура за цял комплект.  
       
    • от |VIP|d3v1L
      Здравейте. Използвам Sony Xperia Z3 Plus. Имам голям проблем с прегряването на телефона. Без да го използвам няколко часа държи температура на процесора около 38-40 градуса. Когато го използвам започва да грее като печка. Вдига температура от 45-50 градуса при сърфиране в браузъра, социалните мрежи и т.н. 55-65 градуса при по - голямо натоварване например от игри независимо каква е играта и колко е тежка. Камерата в този случай е неизползваема. Излиза съобщение което уведомява, че устройството е с повишена температура и тя ще се изключи автоматично, за да се охлади. Това се случва при заснемане на видео, 4К видео и по - рядко при снимки. Търсих много из нета, но нищо конкретно не намерих. Пишеше в един сайт че от Sony са пуснали някакъв пач за този модел, който оправял проблема с прегряването, но не можах да го открия. Моля ако някой е имал подобен проблем и го е разрешил  по някакъв начин да сподели. Благодаря предварително! 

       
    • от Александър Банов
      Здравейте! Реших че е време за подобрение на старата ми конфигурация компонентите са:
      Процесор- АМД А8-5500 3.2 
      Видео е вграденото- Radeon™ HD 7560D 
      Дъното- ASRock  FM2A75 Pro4
      Рама- ADATA 4GB DDR3 1600MHz
      Захранване- Thermal Master ATX12V 500W 
      Харда- Seagate BarraCuda 7200.10 250 GB.
      Както вече видяхте карам с вградената въпреки че дъното поддържа и crossfire X . Досега играех само на League of Legends, но ми писна и искам нещо друго но видеото ми не става. Търсих в ОЛХ някаква видеокарта но проблема ми е че процесора много нагрява и както съм в игра и просто спира звука картината замръзва и след около 5 сек всичко се размазва но компа продължава да върви но нищо не мога да направя единствения начин ми е да го рестартирам. И понеже копчето за рестарт ми се е счупило го правя от дъното и усещам много топлина после влизам в настройките на биоса и там гледам едни големи градуси. И всеки път като стане и като го водя на човека дето го оправя той сменя термо пастата нали ама ми излиза много скъпо да го правя това всеки 6 ти месец и се чудя няма ли някакъв друг начин? Няма ли как да купя друг вентилатор понеже тоя е който идва с  процесора и освен това кутията ми няма други вентилатори. Притеснява ме това че дори да си купя нова видео ката процесора ако прави така то е все едно. Или то може да е от самата видео карта която вградена в процесора се нагрява и за това?Не съм много наясно и зареди това се обръщам към вас.Благодаря.
       
    • от Ivaylo Stoyanov
      Здравейте,
      скоро ми докараха от Англия фурна за вграждане NEFF B1664. Включих я, мига, работи, изпекох една пица на нея и всичко беше ок, докато не се върнах след 10 мин във кухнята и видях, че продължава да топли. Кръглият нагревател на гърба при вентилатора продължава да работи (свети червено и си нагрява), въпреки, че цялата фурна е изгасена. Единствения начин да го спра е да изключа от контакта. След известно време я включих в контакта с мисълта, че реотана ще започне да нагрява от само себе си, но не - печката си стои изгасена. Пак пускам да нагрява и след известно време я изключвам и реотана продължава да работи.
      Знанията ми се простират до там да махна задния капак и да замеря (само включена в контакта) с фазомер, че на въпросния реотан има напрежение и в двете клеми (но не нагрява, докато не включа фурната по надлежния ред с програматора). Проследявам 2-те жици и те отиват в главната платка в едно реле (предполагам), което им затваря веригата.
       
      Моля за съвети!
      Ивайло
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.