Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте! Става въпрос за Мазда 323 1998 година, както си карам из града нощно време ударих нещо, слизам и виждам че пътят е неравен, като на самият път има тротоар малко по висок от 20 см, пътят е още в ремонт без знаци без нищо.Така де, със около 60 км, се качих на високия тротоар, удара беше много остър, веднага спуках гума и наранена джанта, също усещам че и ходова част не е наред. Обаче, след този удар усещам че колата има проблем не само със ходова част, по трудно набира и моторът тресе повече като е и по шумен съответно! Мислех че може да съм наранил най най много ходова част, но съвсем не е така. Колкото и да не ми се вярва, мисля си че след удара може нещо да се е разхлабило или преместило под капака, не съм много запознат, но какво може да е повече от ходова част?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С 60 km/h да скочиш на тротоар висок над 20 sm си е доста голям удар. Най-добре е колата да мине на сервиз.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, plamen_petrov_80 написа:

С 60 km/h да скочиш на тротоар висок над 20 sm си е доста голям удар. Най-добре е колата да мине на сервиз.

В момента не работят повечето!  Удара е гаден, ако е само ходова част, няма проблеми тя се прави, но така като много си харесвам колата и съм дал много пари по нея, се притеснявам след толкова ремонти и по двигатели, сега да не стане така че да направя ходова част, а после да се окаже друго и да я бракувам, не знам колко е вероятността да съм засегнал двигателя след удара и дали има опасност да се е разхлабил или да падне.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как очакваш да има пълната "пъргавина" машината, ако е усукала нещо по ходовата част. И да не товари мотора.  Някакви течове виждат ли се след престой на мястото на спиране?

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Работиш, не работиш КОЛАТА НА СЕРВИЗ! Ти си опасен не само за себе си ,а и за тези около теб! СПИРАЙ КОЛАТА ДОКАТО НЕ Я ВИДИ СПЕЦИАЛИСТ!Е от такива умират хора по пътищата!Винаги съм давал пример как един гръг ми каза защо българите са бедни! Защото си мислим ,че можем всичко и за това вземаме работата на хора по-грамотни като професия от тях за неща,които не им е работа! Всичко сам и лишават хората от работа ,от пари и от там НЯМА ПОТРЕБЛЕМИЕ!Да не говорим за това как сам ще си направиш нещо ,което не ти е работа!


  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, DarkEdge написа:

Как очакваш да има пълната "пъргавина" машината, ако е усукала нещо по ходовата част. И да не товари мотора.  Някакви течове виждат ли се след престой на мястото на спиране?

Няма никакви течове! 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ти грам не разбираш, какви съвети да ти дадем? Отдолу в ниското има скоростна кутия, полуоски и картер. Ако е ударено нещо, то ще е това.
100% ще има крив носач, може някое каре и то да е заминало. Може и някой шарнир да се е смлял.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като за начало закарай колата в сервиз, да я вдигнат на подемник, за да се видят какви са последствията.  Вече ще се види даже дали има смисъл от ремонт, понеже може да си наранил и повредил доста неща. 

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Така ще направя, за от долу съм наясно че може да съм наранил ходова част (полуоски, шарнири, носачи, скоростна кутия, картери и т.н.)Въпросът ми беше друг, възможно ли е да има други наранявания освен тези който написах във скобите!  Например нещо да се е размърдало или разхлабило под капака и такива. Ще чакам до вторник и във някой сервиз ще ми кажат.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Емил44 написа:

Например нещо да се е размърдало или разхлабило под капака и такива.

Под капака със сигурност може да се очакват такива неща. Под капака и в двигателя е съвсем различно като значение!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

може и некои тампон на мотора да се е скъсал или крива полуоска.щом нема течове по скорости или картера с мотора нема кво да е станало.
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Емил44 написа:

Така ще направя, за от долу съм наясно че може да съм наранил ходова част (полуоски, шарнири, носачи, скоростна кутия, картери и т.н.)Въпросът ми беше друг, възможно ли е да има други наранявания освен тези който написах във скобите!  Например нещо да се е размърдало или разхлабило под капака и такива. Ще чакам до вторник и във някой сервиз ще ми кажат.

Естествено че е възможно.  Тази кола тежи поне 1,5 тона. Окачването има за задача да обира трептене, вибрации и по леки неравности. Не е направено да пази автомобила от удари. Дано не си усукал носещата греда, че направо отиваш за бракуване.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Каквото и да е, ще го правя!  :)   Благодаря за отговорите.

Не мислех че е толкова сложно, не е паднала в дупка 2 метра, все едно съм ударил дупка на пътя или все едно съм минал със по висока скорост върху легнал полицай, дано не е толкова зле и да се размина евтино. Че като гледам дупките на пътя и легналите полицаи разликата не е голяма, това което съм претърпял, го усещат повечето автомобили които се движат по пътищата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сравняваш легнал полицай с тротоар висок 20 см.? И ти през легналите полицай с 60 км/ч ли ги вземаш?

А всъщност обясни това:

преди 3 часа, Емил44 написа:

както си карам из града нощно време ударих нещо, слизам и виждам че пътят е неравен, като на самият път има тротоар малко по висок от 20 см, пътят е още в ремонт без знаци без нищо.Така де, със около 60 км, се качих на високия тротоар, удара беше много остър

Честно цялото обяснение къде и как си карал ми е ... подозрително!

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като разбереш какво й е, пиши и ние да знаем за напред:)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Такива старии бангии, колко им трябва да са тотал щета? Тия железа се търкалят 20 години по-пъщитата и със сигурност  не им трябва много за да се отправят към вечните ловни полета... барабар с маторя.Аз един път с една много ниска кола,слезнах от един тротоар и много сериозно издъних картера.Веднага слезнах да видя да ли не се е спукал.Не беше,ама ръкава къде влиза щеката на маслото беше зверски разепен на четири,но това не оказва влияние на работата на мотора.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може , не може да е !:)  Стара кола и сериозен инцидент. Прегледа в сервиз е наложителен при описаните "симптоми".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Карай през нощта, само ако се налага, с включени фарове и с включено внимание! За да няма пак ама пътя е в ремонт а аз се прибирах надрусан от казиното в 3 след полунощ.

  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако наистина удара е със 60км/ч в 20см. тротоар и Мазда 323, то си е цяло чудо, че въобще се движи още, камоли "дали се е разхлабило нещо под капака". :Д

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, franchesko написа:

Такива старии бангии, колко им трябва да са тотал щета? Тия железа се търкалят 20 години по-пъщитата и със сигурност  не им трябва много за да се отправят към вечните ловни полета... барабар с маторя.Аз един път с една много ниска кола,слезнах от един тротоар и много сериозно издъних картера.Веднага слезнах да видя да ли не се е спукал.Не беше,ама ръкава къде влиза щеката на маслото беше зверски разепен на четири,но това не оказва влияние на работата на мотора.

Да, то щото новите като се врежат с 60 км в 20 см височина прелитат над нея. Старата бракма поне може да устиска. Новия боклук ще се разпадне на части..

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Един Москвич 408 набрах с несъобразена скорост и скочих на трамплин без бордюри, разбирай - из малките улички на парк Кайлъка в Плевен като тръгнеш от ресторант Пещерата към града. От хубавия подскок на гладък път се счупи скоростната кутия! Едвам се дотътрих до нас, че колата си имаше доста проблематичен овъглен стартер, и с потънал съединител и една предавка, а имаше и постоянен проблем на едното колело постоянно блокираше заради ръждясал спирачен цилиндър, та по-лесно ми беше да бракувам бричката и да я дам за желязо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Май прекали с тези километри 60км/ч и удар в тротоар, който е висок 20см...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 45 минути, Mlechko написа:

Един Москвич 408 набрах с несъобразена скорост и скочих на трамплин без бордюри, разбирай - из малките улички на парк Кайлъка в Плевен като тръгнеш от ресторант Пещерата към града. От хубавия подскок на гладък път се счупи скоростната кутия! Едвам се дотътрих до нас, че колата си имаше доста проблематичен овъглен стартер, и с потънал съединител и една предавка, а имаше и постоянен проблем на едното колело постоянно блокираше заради ръждясал спирачен цилиндър, та по-лесно ми беше да бракувам бричката и да я дам за желязо.

Нормално. Това не е танк!

преди 4 часа, Black Power написа:

Може , не може да е !:)  Стара кола и сериозен инцидент. Прегледа в сервиз е наложителен при описаните "симптоми".

Що, новата кола няма да иде в сервиз ли????

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 55 минути, Емил Костов написа:

Да, то щото новите като се врежат с 60 км в 20 см височина прелитат над нея. Старата бракма поне може да устиска. Новия боклук ще се разпадне на части..

Спор няма, че сегашните нови едва ли ще изкарат и 15 години, но все пак има и умора на материяла. Тия 20 коли като ги надуеш с 220 и усещаш как конструкцията на купето започва да надава рев че иска да се отдели от окачването. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, franchesko написа:

Спор няма, че сегашните нови едва ли ще изкарат и 15 години, но все пак има и умора на материяла. Тия 20 коли като ги надуеш с 220 и усещаш как конструкцията на купето започва да надава рев че иска да се отдели от окачването. 

Това са глупости. Ако човек не си поддържа колата е нещо съвсем друго. И не виждам къде тук ще надуеш нещо с 220, при тези равни трапища, освен ако не искаш да се самоубиеш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.