Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Искам да споделя случващото се , макар да съм наясно че не съм единствената патила си по един или друг начин от мобилен оператор. През 2016 година сключих договор за мобилни услуги + телевизия на промоция за 2 години, с БТК ЕАД, тази година ми изтичаше договора и реших да го прекратя като знам за едномесечното предизвестие. Офиса на Виваком в гради в който живея беше в ремонт и реших за да не изпусна срока да отида във възможно най-близкият офис в кв.Обеля, гр.София. Говорих с един не ми се иска да го обиждам, но ще му е малко измамник, служител на Виваком. При разговорът потвърждавам прекратяването и на двете услуги че се отказвам, категорично. Налага се да си платя сметката, плащам с карта при което ми се съобщава че ще трябва изчакам 2 часа за да бъде отразено плащането и тогава ще ми дадат Допълнителното споразумение за отказ. Връщам се след казаното време, въпросното лице го няма, дава ми го колежката му. Нито за част от секундата не ми мина през ума че могат по такъв начина да ме врътнат. Девойката ми казва след 27-29.04 да върна приемниците за телевизията. Реших да отида по-рано защото  исках всичко да приключи и то в местния офис, служителката ми казва " Оооо, не можем да ги приемем, трябва да изтече срока от 30 дни, който е посочен в документа за отказ" Ок казвам си значи нещата са задвижени, проблем няма. Отивам пак в местния офис на 30.04 и познайте, същата девойка ми казва, съжалявам, но при нас е подадено искане за спиране само на мобилните услуги, сега трябва да пуснем още едно Допълнително споразумение за прекратяване на телевизията и след още един месец Вие ще бъдете "свободна" и аз изпаднах в тих шок....и започвам "ама как като в документа който държа пише отказ и от двете", ми не г-жо при нас фигурира желание само за едното. Дава ми съвет отидете в София, където сте подали искането си и говорете с колегите там, така и правя, директно в офиса в Обеля. Посреща ме същият дрисльо и аз питам какво правим , защо така се случва , каква е станало "ми да г-жо станала е грешка, ама защо аз не съм подписал документа" , върти, суче, казвам не съм фалшификатор и в пълно мълчание ми пуска приемно-предавател протокол за приемниците и тук идва момента на измамата, пуска от името на колежката си отново искане за прекратяване на телевизията, без да каже дума и така ми удължава с още един месец искането, все едно не съм спазила предизвестието и между другите документи с електронните писалки с които се подписва и не виждаш какви ги вършиш се оказва че аз съм подписала всичко. Установявам това когато отивам да платя изравнителна сметка с идея че всичко е приключило и хоп сметката е за телефонни услуги и телевизия в пълен размер активна до 31.05.18г, в пълен размер, без отстъпките които ползвах заради промоцията, които няма и как да съм ползвала без приемници и блокирана карта. Почувствах се като пълна тъпа..... пусна жалба в КЗП, чакам , надявам се да има развитие, и споделям всичко това с идеята повече хора да прочетат и внимават, защото в доверието което проявих бях брутално измамена. Да гледат и искат преди да подпишат, въпреки уверението на каквито и да е служители да прочетат какво подписват.

  • Харесва ми 2
  • Тъжен 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нещо подобно преди 6 години с мене. Само,че Blizu...или както там се пише!

Изчаках 2 месеца...Само, че пък, нито декодер им върнах, нито картата, нито модема за нета!

Това за хрониката! Няма закон по който могат да те накарат да сложиш дигитален подпис. Преди два месеца MTel подновявам си договора и...дигитален подпис! Е няма да стане. Било тяхно правило!!! Накрая обаче се разписах на хартия!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Може да си пуснете и жалба до vivacom
https://www.vivacom.bg/bg/residential/kontakti

А това дори си прилича на казус за прокуратура

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)
  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, DarkEdge написа:

А това дори си прилича на казус за прокуратура

Прав си...ама...я камилата...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, barbuncela написа:

Прав си...ама...я камилата...

Май се опитваш да спамиш - аз показвам възможни пътища...По тая логика с я камилата, да вземем да нищоправим и да ни лъжат и мамят колкото си искат, а?


  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Същата работа с тъпанарите от М-тел и офис на Хенди (добре, че ги фалираха). Отива тъщата 78г.+ и онези лайненца и дават да подпише договор на старите условия плюс "екстра 1000 мин", до тук добре. Обаче дядото на 82г и движи само в двора, но на него му вкарали договор, че и интернет му пуснали, да има човека "да гледа" през един самсунг "черупка" внучето. ХахАХАХАХ

Последва як екшън през чата на ментелеите и разправии в офиса + гърмене по *88, е поне му махнаха ненужните допълнителни "екстри", както обичат да ги наричат в своите страници.

Ако в Бг беше разрешено притежанието на оръжие, естественият подбор щеше да се осъществи за има-няма и седмица.

По Вашата тема: Директна жалба до Комисия за защита на потребителя с копие до Комисия за регулиране на съобщенията и Виваком.

Поздрави!!!!

  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Милена Стоянова написа:

Налага се да си платя сметката, плащам с карта при което ми се съобщава че ще трябва изчакам 2 часа за да бъде отразено плащането и тогава ще ми дадат Допълнителното споразумение за отказ.

В това споразумение за отказ, не е ли упоменато че става въпрос и за двете услуги? Ако е упоменато не бих отстъпил от позицията си.

Иначе такива измами са си практика. Мен ме измамиха от мтел за телевизия. Уговорихме цената и тв каналите, платих и потписах договор.  Дойдоха, монтираха си антената и приемниците и се оказа, че няма почти нито един от уговорените канали. Алоо, какво става тука, няма ми избраните канали, които гледам.

Ами такова сте платили, прочетете си договора. Той тоз договор цяла папка от 20 двустранно написани страници.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, barbuncela написа:

Нещо подобно преди 6 години с мене. Само,че Blizu...или както там се пише!

Изчаках 2 месеца...Само, че пък, нито декодер им върнах, нито картата, нито модема за нета!

Това за хрониката! Няма закон по който могат да те накарат да сложиш дигитален подпис. Преди два месеца MTel подновявам си договора и...дигитален подпис! Е няма да стане. Било тяхно правило!!! Накрая обаче се разписах на хартия!

Съжалявам че Ви се е случило, гаранция че ще имам тежка обица за дигиталните подписи, гадното е че нямаше сигнал, като спор или друго за измама...мълчаливо действане, в този момент една жена се разправяше с касиерката че и нея я мотаят от януари и служителката от чието име е пуснато новото ми ДС се изниза и аз реших че е заради караницата, а то явно е било заради мен, практика им е...Питах ги дали ги пращат на някакъв обучителен курс как да мамят и лъжат клиентите си, най -вероятно е получен бонус...

преди 3 часа, DarkEdge написа:

Може да си пуснете и жалба до vivacom
https://www.vivacom.bg/bg/residential/kontakti

А това дори си прилича на казус за прокуратура

Направих го, директно ги питах къде да я подам 

преди 2 часа, chasovnik написа:

Същата работа с тъпанарите от М-тел и офис на Хенди (добре, че ги фалираха). Отива тъщата 78г.+ и онези лайненца и дават да подпише договор на старите условия плюс "екстра 1000 мин", до тук добре. Обаче дядото на 82г и движи само в двора, но на него му вкарали договор, че и интернет му пуснали, да има човека "да гледа" през един самсунг "черупка" внучето. ХахАХАХАХ

Последва як екшън през чата на ментелеите и разправии в офиса + гърмене по *88, е поне му махнаха ненужните допълнителни "екстри", както обичат да ги наричат в своите страници.

Ако в Бг беше разрешено притежанието на оръжие, естественият подбор щеше да се осъществи за има-няма и седмица.

По Вашата тема: Директна жалба до Комисия за защита на потребителя с копие до Комисия за регулиране на съобщенията и Виваком.

Поздрави!!!!

Писах и на Господари на ефира, толкова бях ефектирана че ако ми беше пред очите не знам какво щях да му направя....

преди 1 час, nikolela написа:

В това споразумение за отказ, не е ли упоменато че става въпрос и за двете услуги? Ако е упоменато не бих отстъпил от позицията си.

Иначе такива измами са си практика. Мен ме измамиха от мтел за телевизия. Уговорихме цената и тв каналите, платих и потписах договор.  Дойдоха, монтираха си антената и приемниците и се оказа, че няма почти нито един от уговорените канали. Алоо, какво става тука, няма ми избраните канали, които гледам.

Ами такова сте платили, прочетете си договора. Той тоз договор цяла папка от 20 двустранно написани страници.

Има всичко написано, в местния офис директно ми казаха сори но няма подадено за телевизията и аз я питам е как и и покзвам документа, ми отивайте си в офиса където сте го подали. И там без звук и стон този младеж направи "нужното"  Надали може да усетите идиотското ми състояние в което съм, защото и за секунда не ми мина през акъла че някой може да си позволи подобно нещо...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нормално. Когато пускате предизвестие за прекратяване на услуга при ВИВАКОМ, след като го направите и излезете от офиса се обадете на 123 и ги питайте дали го има заведено в системата им. Практика е да се подписва хартиен вариант, а да не се завежда в системата с идеята, че няма да се забележи от потребителя. Ако сте го пуснали в сроковете преди изтичане на договора, следете за кредитно известие. Би трябвало да ви възстановят парите, които са ви взели след изтичането на предизвестието.
И да, не е по невнимание или нещо подобно, просто всичко се прави съвсем умишлено.;)

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Eдин път да минеш на тези и отърване няма и започва едно ходене по мъките и въртене на сметки заради нискокачествените им услуги ...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Stoichev написа:

Нормално. Когато пускате предизвестие за прекратяване на услуга при ВИВАКОМ, след като го направите и излезете от офиса се обадете на 123 и ги питайте дали го има заведено в системата им. Практика е да се подписва хартиен вариант, а да не се завежда в системата с идеята, че няма да се забележи от потребителя. Ако сте го пуснали в сроковете преди изтичане на договора, следете за кредитно известие. Би трябвало да ви възстановят парите, които са ви взели след изтичането на предизвестието.
И да, не е по невнимание или нещо подобно, просто всичко се прави съвсем умишлено.;)

Не ми е за парите, искам тези хора да бъдат наказани, дисциплинарно уволнени и показани и когато отново им се случи нещо подобно и през ум да не им мине да действат така...непрекъснато се питаме защо обществото ни се е озлобила, е как да не е като постоянно се намира някой който да се направи на по-хитър и дебелокож дебил, как да се самосъхраниш и да възпитаваш децата да имат доверие и да вярват в доброто в свят пълен с абсурди...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не мога да го разбера това държание .Единствено  може би ,че служителите  са притиснати  от някаква форма на план и бонуси към него ,та се държат агресивно и дори нагло.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, bigiadri написа:

Не мога да го разбера това държание .Единствено  може би ,че служителите  са притиснати  от някаква форма на план и бонуси към него ,та се държат агресивно и дори нагло.

И аз не го разбирам, могат да те тормозят звънейки по един милион пъти да си преподпишеш договора или да ти се обаждат за все възможни глупости, но когато трябва да ти обяснят неща свързани с условия написани  с малките букви по договор или др. споразумения, защото колкото и грамотен да си има неща за които не се сещаш да питаш, провериш или каквото и там да е, тишина и действия...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Затова си вземаш договора, подписан САМО от тяхна страна и си го четеш у дома или с адвокат и тогава евентуално подписваш.

Но понеже сме все бързи и нечетящи, плясваме с доверие по един параф и после...бела.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, DarkEdge написа:

Затова си вземаш договора, подписан САМО от тяхна страна и си го четеш у дома или с адвокат и тогава евентуално подписваш.

Но понеже сме все бързи и нечетящи, плясваме с доверие по един параф и после...бела.

И това не е гаранция че няма да те врътнат, все пак това е целта явно, четеш, не четеш, бързаш или не. Не може човек нон стоп да е нащрек,че може да бъде прецакан, договорът съм си го прочела преди да го подпиша.....без адвокат. Последващите действия бяха грешка....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 7 минути, Милена Стоянова написа:

Не може човек нон стоп да е нащрек

Тогава е потенциална жертва!
Не мислиш ли за себе си, няма кой да го прави.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Наскоро си поднових договора към Мтел и понеше исках да мина на по -нисък тарифен план ,отидох при позната. Тя ми каза , че ще ме свържи със някакъв колега  по техния телефон и ме посъветва да поискам още по-нисък план и да се съглася на този ,който искам  СЛЕД ПАЗАРЛЪК . Стана , но това е циганска работа,подобно нещо е и с банките ,просто крият някой неща и те гледат ,гледат ти в историята на компа, гледат в тавана и най-накрая предлагат.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 часа, DarkEdge написа:

Тогава е потенциална жертва!
Не мислиш ли за себе си, няма кой да го прави.

Тогава няма да се чудим за проявата на агресия....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 14.05.2018 г. в 16:13, DarkEdge написа:

Може да си пуснете и жалба до vivacom...

Пробвал съм преди време, никакъв ефект. Единствено КЗП оправи нещата, но реално негативи за оператора няма.

на 14.05.2018 г. в 19:58, Милена Стоянова написа:

...Питах ги дали ги пращат на някакъв обучителен курс как да мамят и лъжат клиентите си... - Да, имат такова обучение.

...аз я питам е как и и покзвам документа, ми отивайте си в офиса където сте го подали... - Още в този момент е трябвало да подадете сигнал към КЗП, вместо да се връщате в другия офис.

 

преди 23 часа, Милена Стоянова написа:

Не ми е за парите, искам тези хора да бъдат наказани, дисциплинарно уволнени и показани... - Няма как, защото те правят това, което изискват шефовете им.

как да се самосъхраниш и да възпитаваш децата да имат доверие и да вярват в доброто в свят пълен с абсурди... - Точно поради това все по-сериозно се замислям за емиграция. От нашата тиня никога няма да стане държава.

 

преди 17 часа, bigiadri написа:

...СЛЕД ПАЗАРЛЪК . Стана , но това е циганска работа,подобно нещо е и с банките ,просто крият някой неща и те гледат ,гледат ти в историята на компа, гледат в тавана и най-накрая предлагат...

Всички са така.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Искам само да добавя че след доста писане на мейли и тормоз от моя страна и подадена жалба към КЗП има положителен резултат относно сметките ми, няма идея дали има санкции за самия служител. Жив и здрав да е, отговорът от КЗП гласи не цитирам буквално, че всичко е поради технически причини....

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Операторът се е измъкнал с такова обяснение/оправдание пред регулатора и е било прието. Иначе са едни други санкции...

:offtopic_s:

на 15.05.2018 г. в 16:30, bigiadri написа:

СЛЕД ПАЗАРЛЪК . Стана , но това е циганска работа

Азиатският пазарлък май по цял свят е валиден...
Е, има си и изключение, но приказката:
"- Какво правиш?
- ку мине."
или
Изгоря на моя мъж жена му - един я пита, пита и накрая каза да...
Или каква е разликата между жената и политика:
- Ако един политик каже Да, това значи Може би. Ако каже Може би, това значи Не, ако каже Не, то той не е никакъв политик.
- Ако една жена каже Не, това значи може би, ако каже Може би, това значи Да, А ако каже Да - каква жена е това?

  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ще се опитам да ви светна защо въпросният служител е действал така, както и да защитя и двете страни. Поне ще опитам, пък който както иска да ме разбира. 

В позиция съм да го направя именно като бивш служител на Виваком, който може да се каже, че е врял и кипял именно в магазинна мрежа.

Кратката история е, че всеки магазин, а от там и служител, има определена цел за ВСИЧКО - от нови договори за всякакъв тип услуги, през определени суми, на които трябва да са подписани тези договори (такси), през продажба на определен брой устройства и конкретни такива, до допустима бройка закривания на услуги. И доста хитро висшият мениджмънт подрежда така нещата, че в края на месеца, понякога, няколкостотин лева за теб или за целия магазин, под формата на бонус, да зависи от едно закриване, от още един нов абонамент за еди каква си услуга, от още един продаден смартфон, например. Вариантите са 3 в този случай: злоупотребяваш с клиента, като му "набутваш" нещо, което не иска или въобще не разбира за него... или поне се надяваш на последното; злоупотребяваш с оператора, като разписваш договор на някой познат/роднина или дори на чуждо лице, но си плащаш такси, неустойки и т.н. (това в случаите, когато си заслужава да плащаш тези неща - т.е. бонусът ще е достатъчен да покрие тези разходи и да си заслужава); последният вариант е да се простиш с изпълнение на цели, да загубиш пари и на всичкото отгоре да търпиш критики от по-висшите. Един, два месеца, може да си позволиш последния вариант, но рано или късно минаваш на някой от първите... и не толкова заради парите, а заради т.нар. висш мениджмънт, който ти е*ава мамата, заради "слаби резултати". И нека мнението ми да не се разбира като мнението на поредния недоволен служител, пишещ против бивш работодател. Честно казано мога да кажа, че съм доволен от опита си във Виваком, но просто действителността е такава, каквато я описвам и който ви каже нещо различно, ще ви излъже. Нещата започват от редовия служител, който го отнася от клиента и от Управителя, той пък от Регионалния мениджър, той от Зоналния, той от Търговския директор, той от УС, те от собственици, желаещи повече печалби и приходи. Та момчето, дето ви е излъгало в случая е повече потърпевш от тази месомелачка от който и да е клиент, повярвайте ми. Познавам подобни служители, още повече представители на висшия мениджмънт, които живеят на успокояващи, необходими им да преживяват ежедневния стрес. Личен избор, който се радвам, че реших да не избирам.

И за да не е мнението ми в полза само на едната страна, държа да отбележа, че по-прост клиент от средностатистическия български такъв трудно може да има. Не казвам, че някой тук е представител на това определение, но ежедневно в тези офиси ходят какви ли не селяци (израстнал съм на село, та разбирайте определението като манталитет и начин на мислене), мислещи се, че някой им е длъжен за нещо, че са най-великите, че светът трябва да се върти около тях и за 20 лева трябва да им лижеш подметките, че винаги са прави и винаги този отсреща е виновен. Това поведение от страна на клиента често допринася и най-честният служител да мине малко или много към "Тъмната страна", разочарован, че се опитва да се раздава наистина за клиента и накрая получава само негативи. Лично съм го изпитвал на гърба си, след като съм убеден, че съм обяснил, уточнил, показал всичко, така че да си спестя последващи кавги и препирни... и клиентът се връща, защото съм го бил "измамил". Един, двама, трима, четирима такива... и на петия си казваш, че няма смисъл да обясняваш, да се раздаваш и да си толкова точен, колкото искаш да бъдеш. Има и кофти служители, спор няма, но кофти клиентите със сигурност са в пъти повече. Ако щете вярвайте, ако не вярвате - пълно е с обяви за консултанти в подобни магазини - пробвайте се, та да се убедите.

Личният ми опит като служител в оператор, защото и при А1 и при Теленор положението е абсолютно същото, че бих казал и по-зле на места, е, че колкото и да искаш да си честен, точен, добронамерен, ръководството те принуждава къде насила, къде с какви ли не стимули, да се отметваш от тези ти намерения. Ако не стане веднага, става с времето. Накрая сам избираш дали да продължиш или не е това твоето поприще. Лично избрах второто, но затова спомогна и гореописания средностатистически български клиент, който просто не е дорасъл да получава адекватно и коректно обслужване, след като сам не може да се държи адекватно и коректно. Та накратко се явява невъзможно да бъдеш хем успешен търговец, хем честен такъв... и причините са от двете страни на барикадата. 

Пак държа да отбележа, че мнението ми е по принцип, а не за посочената от вас ситуация, но все пак може да я обясни частично, поне от страна на служителя.

  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 часа, iLDiavolo написа:

Ще се опитам да ви светна защо въпросният служител е действал така, както и да защитя и двете страни. Поне ще опитам, пък който както иска да ме разбира. 

В позиция съм да го направя именно като бивш служител на Виваком, който може да се каже, че е врял и кипял именно в магазинна мрежа.

Кратката история е, че всеки магазин, а от там и служител, има определена цел за ВСИЧКО - от нови договори за всякакъв тип услуги, през определени суми, на които трябва да са подписани тези договори (такси), през продажба на определен брой устройства и конкретни такива, до допустима бройка закривания на услуги. И доста хитро висшият мениджмънт подрежда така нещата, че в края на месеца, понякога, няколкостотин лева за теб или за целия магазин, под формата на бонус, да зависи от едно закриване, от още един нов абонамент за еди каква си услуга, от още един продаден смартфон, например. Вариантите са 3 в този случай: злоупотребяваш с клиента, като му "набутваш" нещо, което не иска или въобще не разбира за него... или поне се надяваш на последното; злоупотребяваш с оператора, като разписваш договор на някой познат/роднина или дори на чуждо лице, но си плащаш такси, неустойки и т.н. (това в случаите, когато си заслужава да плащаш тези неща - т.е. бонусът ще е достатъчен да покрие тези разходи и да си заслужава); последният вариант е да се простиш с изпълнение на цели, да загубиш пари и на всичкото отгоре да търпиш критики от по-висшите. Един, два месеца, може да си позволиш последния вариант, но рано или късно минаваш на някой от първите... и не толкова заради парите, а заради т.нар. висш мениджмънт, който ти е*ава мамата, заради "слаби резултати". И нека мнението ми да не се разбира като мнението на поредния недоволен служител, пишещ против бивш работодател. Честно казано мога да кажа, че съм доволен от опита си във Виваком, но просто действителността е такава, каквато я описвам и който ви каже нещо различно, ще ви излъже. Нещата започват от редовия служител, който го отнася от клиента и от Управителя, той пък от Регионалния мениджър, той от Зоналния, той от Търговския директор, той от УС, те от собственици, желаещи повече печалби и приходи. Та момчето, дето ви е излъгало в случая е повече потърпевш от тази месомелачка от който и да е клиент, повярвайте ми. Познавам подобни служители, още повече представители на висшия мениджмънт, които живеят на успокояващи, необходими им да преживяват ежедневния стрес. Личен избор, който се радвам, че реших да не избирам.

И за да не е мнението ми в полза само на едната страна, държа да отбележа, че по-прост клиент от средностатистическия български такъв трудно може да има. Не казвам, че някой тук е представител на това определение, но ежедневно в тези офиси ходят какви ли не селяци (израстнал съм на село, та разбирайте определението като манталитет и начин на мислене), мислещи се, че някой им е длъжен за нещо, че са най-великите, че светът трябва да се върти около тях и за 20 лева трябва да им лижеш подметките, че винаги са прави и винаги този отсреща е виновен. Това поведение от страна на клиента често допринася и най-честният служител да мине малко или много към "Тъмната страна", разочарован, че се опитва да се раздава наистина за клиента и накрая получава само негативи. Лично съм го изпитвал на гърба си, след като съм убеден, че съм обяснил, уточнил, показал всичко, така че да си спестя последващи кавги и препирни... и клиентът се връща, защото съм го бил "измамил". Един, двама, трима, четирима такива... и на петия си казваш, че няма смисъл да обясняваш, да се раздаваш и да си толкова точен, колкото искаш да бъдеш. Има и кофти служители, спор няма, но кофти клиентите със сигурност са в пъти повече. Ако щете вярвайте, ако не вярвате - пълно е с обяви за консултанти в подобни магазини - пробвайте се, та да се убедите.

Личният ми опит като служител в оператор, защото и при А1 и при Теленор положението е абсолютно същото, че бих казал и по-зле на места, е, че колкото и да искаш да си честен, точен, добронамерен, ръководството те принуждава къде насила, къде с какви ли не стимули, да се отметваш от тези ти намерения. Ако не стане веднага, става с времето. Накрая сам избираш дали да продължиш или не е това твоето поприще. Лично избрах второто, но затова спомогна и гореописания средностатистически български клиент, който просто не е дорасъл да получава адекватно и коректно обслужване, след като сам не може да се държи адекватно и коректно. Та накратко се явява невъзможно да бъдеш хем успешен търговец, хем честен такъв... и причините са от двете страни на барикадата. 

Пак държа да отбележа, че мнението ми е по принцип, а не за посочената от вас ситуация, но все пак може да я обясни частично, поне от страна на служителя.

 Няма нещо което да оправдае подобно отношение и поведение. Фактът че живея в по-малък град накара служителят да реши че може да си позволи нещо подобно, което отговаря на споделеното по горе, че е по преценка на някой, който се е объркал. Това че ме попита дали живея наблизо също, решавайки че няма да се върна. Колкото и с добро да подходи човек, отношението в повечето случай от подобни офиси и места е тъпо и неадекватно. Вчера бях отново в същия офис и една г-ца/г-жа се обръщаше към мен с "миличка".  Това кой за какво е дорасъл е спорен въпрос, защото немалка част от българското население се опитва да промени тъпотията и нагласата че с нахалство се успява във всичко. Наемането на необразован и нежелаещ да се образова народ, без "елементарна" ценностна система води до подобни случки. Станахме изключително меркантилни и за пари ще направим всичко..... За огромно съжаление остават все по-нахални и необразовани хора, нали знаете колкото по-прости толкова по-лесно се управляват.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, Милена Стоянова написа:

 Няма нещо което да оправдае подобно отношение и поведение. Фактът че живея в по-малък град накара служителят да реши че може да си позволи нещо подобно, което отговаря на споделеното по горе, че е по преценка на някой, който се е объркал. Това че ме попита дали живея наблизо също, решавайки че няма да се върна. Колкото и с добро да подходи човек, отношението в повечето случай от подобни офиси и места е тъпо и неадекватно. Вчера бях отново в същия офис и една г-ца/г-жа се обръщаше към мен с "миличка".  Това кой за какво е дорасъл е спорен въпрос, защото немалка част от българското население се опитва да промени тъпотията и нагласата че с нахалство се успява във всичко. Наемането на необразован и нежелаещ да се образова народ, без "елементарна" ценностна система води до подобни случки. Станахме изключително меркантилни и за пари ще направим всичко..... За огромно съжаление остават все по-нахални и необразовани хора, нали знаете колкото по-прости толкова по-лесно се управляват.

Не споря. Далеч не твърдя, че всички по тези офиси са с правилната ценностна система. По-скоро са отражение на цялата ни родна действителност, колкото и банално да звучи. Почваме от масовия клиент, минаваме през масовия служител, та стигаме до масовия мениджър. И се оказва, че:

  • съвестният клиент не вирее, защото в общия случай насреща има недобросъвестен служител
  • съвестният служител не вирее, защото насреща има недобросъвестен мениджър и клиенти, които допълнително наливат масло в огъня, понеже са го нарочили за измамник по подразбиране
  • съвестният мениджър също не вирее, защото пък мениджърите над него са недобросъвестни

И се навлиза в един порочен кръговрат, от който не печели никой - добрите клиенти биват обслужвани лошо, а на добрите служители им се налага или да станат лоши или да напуснат. 

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 15.05.2018 г. в 12:33, DarkEdge написа:

Затова си вземаш договора, подписан САМО от тяхна страна и си го четеш у дома или с адвокат и тогава евентуално подписваш.

Но понеже сме все бързи и нечетящи, плясваме с доверие по един параф и после...бела.

Отказвали са ми. Точно в офис на виваком. Наложи се да го чета половин час в офиса им.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.