Премини към съдържанието
sound

Издирва се - лека кола, автоматик, до 10К.

Препоръчан отговор


Заглавието на темата мисля, че е достатъчно ясно.

Навил съм се за автоматик, джипове, бусове, пикапи, сувове и прочие тежки железа не ме интересуват - категорично за лека кола питам. Автоматици съм карал много, но никога не съм притежавал - особеността е, че тези, до които съм имал удоволствието да се докосна, са били все по- новички и в по- висок клас автомобили. Така, че предвид моето търсене, може да се каже, че опита ми с автоматиците е никакъв. Бегла представа имам кои са по- надеждните, но не знам доколко информацията ми е дотоверна - за сега съм се спрял основно на Мерцедес W203 и Хондите, но така като гледам за Акорд седма генерация до десет бона много трудна работа да се вредя. Тъй съм прочел, тъй съм разбрал до сега - че до тези пари, тези автоматици са по- сигурните.

Така че - вашия опит, мнение, предпочитания, какво знаете, какво сте чули, какво бихте препоръчали: споделяйте.

И благодарско на отзовалите се.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Издирва се - откраднали ли са ти колата?

  • Харесва ми 1
  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, sound написа:

Така че - вашия опит, мнение, предпочитания, какво знаете, какво сте чули

Над 400 хиляди имам само на автоматик. За свекидневна кола по добро от автоматика няма. Всичко друго е компромис. Който каже на бялото черно е понеже гроздето е кисело.
Относно предпочитанията твърдо за робитизирана автоматична кутия с двоен съединител.

преди 4 минути, DarkEdge написа:

Издирва се - откраднали ли са ти колата?

Според заглавието трябва да е олиперена.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

не са му откраднали търси да си закупи:D

преди 3 минути, BMW Маниак написа:

Над 400 хиляди имам само на автоматик. За свекидневна кола по добро от автоматика няма. Всичко друго е компромис. Който каже на бялото черно е понеже гроздето е кисело.
Относно предпочитанията твърдо за робитизирана автоматична кутия с двоен съединител.

+1 лошо счупи ли се тогава си ебало маиката

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, BMW Маниак написа:

Относно предпочитанията твърдо за робитизирана автоматична кутия с двоен съединител.

DSG ли е това?

 

преди 8 минути, DarkEdge написа:

Издирва се - откраднали ли са ти колата?

В някоя автокъща е, но не й знам марката, модела, годината и цвета.


  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, sound написа:

DSG ли е това?

Именно.
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, BMW Маниак написа:

Именно.
 

Доста противоречиви мнения срещам за тази технология. Не толкова дали е сполучлива или не, а по- скоро, че при някои марки/ модели дават доста фира. Също и не можах да разбера - срещам коментари, че тази кутия имала повечко обслужване от другите автоматици? Да разкажеш малко по- подробно?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, =Ivan= написа:

лошо счупи ли се тогава си ебало маиката

Не е никак евтино но кеф цена няма. Човека попита за предпочитания на пишещите и аз казах моите.
Все пак тази кутия не е за хора къде си търсят коли до 1000 лева, под 100 конски сили и първата работя е да си поставят газово. Слагат в най смелите си предположения и 50 лева годишни разходи за поддръжка като  смяна на диск за съединител или задна дясна накладка.
 

преди 5 минути, sound написа:

Доста противоречиви мнения срещам за тази технология. Не толкова дали е сполучлива или не, а по- скоро, че при някои марки/ модели дават доста фира. Също и не можах да разбера - срещам коментари, че тази кутия имала повечко обслужване от другите автоматици? Да разкажеш малко по- подробно?

Моето мнение няма да е меродавно по причината че при мен техниката винаги е натоварена на максимално. 
При двете беемвета никога не ми е правила проблеми на зверско натоварване но на сеата специално съм я свалял четири пъти за 150 хил километра.
Първия път замина маховика, после смяна на съединител заради предна семеринга понеже го омасли и беше за коша, после ми се скъсаха болтовете на кутията къде я държи затворена понеже са алуминиеви още от завода и ги сменях със стоманени и сега преди 3 хиляди километра един лагер вътре на външния вал към съединителя издаде багажа и така. Неприятни моменти но кога работи си е голям кеф.
Търси все пак кола къде може да и осигуриш добра поддръжка от към части и сервиз. Това ако го имаш е въпрос на дни какъвто и проблем ако се появи да го отстраниш и да не оставаш без колата си за дълго поради липса на обслужване и части.
 

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, =Ivan= написа:

това не е лошо,Audi A6 малко подръжката е скъпичка иначе е бетон.
 

Ако само знаете колко струва литър масло за тази кутия.....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, nickolaycho написа:

Ако само знаете колко струва литър масло за тази кутия.....

ха ха
Хора чули недочули. Кое масло Ники  че те там са две масла ? Хидравличното или на трансмисионното ?
Нито едно от двете не се сменя преди 250 хиляди километра. Ама приказвайте си де, така де пишете си какво сте чули.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, BMW Маниак написа:

ха ха
Хора чули недочули. Кое масло Ники  че те там са две масла ? Хидравличното или на трансмисионното ?
Нито едно от двете не се сменя преди 250 хиляди километра. Ама приказвайте си де, така де пишете си какво сте чули.

Правилно - в хидротрансформатора е хидравлично, в скоростите е трансмисионно! Но понеже тази кола точно няма да бъде на пробег 10/десет/ км, а на неизвестно колко и сигурно е препоръчително да се сменят! И никъде не усещам празни приказки, нека да се уважаваме - ако е възможно, благодаря....

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 17.05.2018 г. в 17:47, BMW Маниак написа:


Търси все пак кола къде може да и осигуриш добра поддръжка от към части и сервиз.

Да - това ще е първото нещо, което ще трябва да свърша. Имам си тука аверчета, които се справят с много модерни и висок клас автомобили, но виж относно скоростните кутии не знам как са.

Инак тъкмо това, което каза за Сеат и БМВ имах предвид - може би разликата в качеството произтича от различните производители на скоростни кутии, а там вече да търся при кои, от кои са, ще ми стане хептем мазало. Ти за коя генерация и модели БМВ- та говориш - че имаш Х5 вече го знам, но такова БМВ за сега мога да си позволя само в сънищата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.