Премини към съдържанието
sound

Издирва се - лека кола, автоматик, до 10К.

Препоръчан отговор


Заглавието на темата мисля, че е достатъчно ясно.

Навил съм се за автоматик, джипове, бусове, пикапи, сувове и прочие тежки железа не ме интересуват - категорично за лека кола питам. Автоматици съм карал много, но никога не съм притежавал - особеността е, че тези, до които съм имал удоволствието да се докосна, са били все по- новички и в по- висок клас автомобили. Така, че предвид моето търсене, може да се каже, че опита ми с автоматиците е никакъв. Бегла представа имам кои са по- надеждните, но не знам доколко информацията ми е дотоверна - за сега съм се спрял основно на Мерцедес W203 и Хондите, но така като гледам за Акорд седма генерация до десет бона много трудна работа да се вредя. Тъй съм прочел, тъй съм разбрал до сега - че до тези пари, тези автоматици са по- сигурните.

Така че - вашия опит, мнение, предпочитания, какво знаете, какво сте чули, какво бихте препоръчали: споделяйте.

И благодарско на отзовалите се.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Издирва се - откраднали ли са ти колата?

  • Харесва ми 1
  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, sound написа:

Така че - вашия опит, мнение, предпочитания, какво знаете, какво сте чули

Над 400 хиляди имам само на автоматик. За свекидневна кола по добро от автоматика няма. Всичко друго е компромис. Който каже на бялото черно е понеже гроздето е кисело.
Относно предпочитанията твърдо за робитизирана автоматична кутия с двоен съединител.

преди 4 минути, DarkEdge написа:

Издирва се - откраднали ли са ти колата?

Според заглавието трябва да е олиперена.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

не са му откраднали търси да си закупи:D

преди 3 минути, BMW Маниак написа:

Над 400 хиляди имам само на автоматик. За свекидневна кола по добро от автоматика няма. Всичко друго е компромис. Който каже на бялото черно е понеже гроздето е кисело.
Относно предпочитанията твърдо за робитизирана автоматична кутия с двоен съединител.

+1 лошо счупи ли се тогава си ебало маиката

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, BMW Маниак написа:

Относно предпочитанията твърдо за робитизирана автоматична кутия с двоен съединител.

DSG ли е това?

 

преди 8 минути, DarkEdge написа:

Издирва се - откраднали ли са ти колата?

В някоя автокъща е, но не й знам марката, модела, годината и цвета.


  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, sound написа:

DSG ли е това?

Именно.
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, BMW Маниак написа:

Именно.
 

Доста противоречиви мнения срещам за тази технология. Не толкова дали е сполучлива или не, а по- скоро, че при някои марки/ модели дават доста фира. Също и не можах да разбера - срещам коментари, че тази кутия имала повечко обслужване от другите автоматици? Да разкажеш малко по- подробно?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, =Ivan= написа:

лошо счупи ли се тогава си ебало маиката

Не е никак евтино но кеф цена няма. Човека попита за предпочитания на пишещите и аз казах моите.
Все пак тази кутия не е за хора къде си търсят коли до 1000 лева, под 100 конски сили и първата работя е да си поставят газово. Слагат в най смелите си предположения и 50 лева годишни разходи за поддръжка като  смяна на диск за съединител или задна дясна накладка.
 

преди 5 минути, sound написа:

Доста противоречиви мнения срещам за тази технология. Не толкова дали е сполучлива или не, а по- скоро, че при някои марки/ модели дават доста фира. Също и не можах да разбера - срещам коментари, че тази кутия имала повечко обслужване от другите автоматици? Да разкажеш малко по- подробно?

Моето мнение няма да е меродавно по причината че при мен техниката винаги е натоварена на максимално. 
При двете беемвета никога не ми е правила проблеми на зверско натоварване но на сеата специално съм я свалял четири пъти за 150 хил километра.
Първия път замина маховика, после смяна на съединител заради предна семеринга понеже го омасли и беше за коша, после ми се скъсаха болтовете на кутията къде я държи затворена понеже са алуминиеви още от завода и ги сменях със стоманени и сега преди 3 хиляди километра един лагер вътре на външния вал към съединителя издаде багажа и така. Неприятни моменти но кога работи си е голям кеф.
Търси все пак кола къде може да и осигуриш добра поддръжка от към части и сервиз. Това ако го имаш е въпрос на дни какъвто и проблем ако се появи да го отстраниш и да не оставаш без колата си за дълго поради липса на обслужване и части.
 

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

това не е лошо,Audi A6 малко подръжката е скъпичка иначе е бетон.
 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, =Ivan= написа:

това не е лошо,Audi A6 малко подръжката е скъпичка иначе е бетон.
 

Ако само знаете колко струва литър масло за тази кутия.....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, nickolaycho написа:

Ако само знаете колко струва литър масло за тази кутия.....

ха ха
Хора чули недочули. Кое масло Ники  че те там са две масла ? Хидравличното или на трансмисионното ?
Нито едно от двете не се сменя преди 250 хиляди километра. Ама приказвайте си де, така де пишете си какво сте чули.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, BMW Маниак написа:

ха ха
Хора чули недочули. Кое масло Ники  че те там са две масла ? Хидравличното или на трансмисионното ?
Нито едно от двете не се сменя преди 250 хиляди километра. Ама приказвайте си де, така де пишете си какво сте чули.

Правилно - в хидротрансформатора е хидравлично, в скоростите е трансмисионно! Но понеже тази кола точно няма да бъде на пробег 10/десет/ км, а на неизвестно колко и сигурно е препоръчително да се сменят! И никъде не усещам празни приказки, нека да се уважаваме - ако е възможно, благодаря....

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 17.05.2018 г. в 17:47, BMW Маниак написа:


Търси все пак кола къде може да и осигуриш добра поддръжка от към части и сервиз.

Да - това ще е първото нещо, което ще трябва да свърша. Имам си тука аверчета, които се справят с много модерни и висок клас автомобили, но виж относно скоростните кутии не знам как са.

Инак тъкмо това, което каза за Сеат и БМВ имах предвид - може би разликата в качеството произтича от различните производители на скоростни кутии, а там вече да търся при кои, от кои са, ще ми стане хептем мазало. Ти за коя генерация и модели БМВ- та говориш - че имаш Х5 вече го знам, но такова БМВ за сега мога да си позволя само в сънищата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За автоматите важи само едно правило.А именно, да е сменяно маслото според там наколко км от производитела.Ако предните собственици не са го правили ами само са давали газ пиши я ,,бегала,, кутията...По книжка за някои модели Сааб го дава 120 хил км.Единствения и само един голям недостатък, че ремонта и може да те откаже от колата и да намразиш автоматиците за цял живот.Много е важно и да е наливано точното масло,че има хора ръгат каквото им падне.Аз съм карал 4 и 5 степенни и за тях мога да кажи наблюденията ми.Ако подаваш нормално газ си превключват на около 2 хил оборота.Ако натиснеш рязко газта на по-високи 3или 4хил не си споням.В спортен режим след 5 или 6 хил. нещо такова беше.Но е строго фиксирано на колко оборота ще  превключване и нямаш тая свобода като ръчната скоростна кутия.Но определно е готино да и имаш автоматик.За мен най-вече, че винаги ми е свободна дясната ръка и мога да си пуша свободно.:) Наиш какво е готино да са подпираш на гегата и да си караш.Обаче пък се губи тръпката от истинското шофиране и за това харсвам също толкова и ръчната скоростаната кутия.Ако е сменяно маслото кога си требе според мен са по-надеждни от ръчната и с къде къде по-малко подръжка.Но ако говорим за коли 10+ години стари сякаш бих предпочел ръчната заради по-малкия риск от даване на шеснайсе чанти с  пари за ремонти.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 18.05.2018 г. в 12:13, sound написа:

Ти за коя генерация и модели БМВ- та говориш - че имаш Х5 вече го знам, но такова БМВ за сега мога да си позволя само в сънищата.

8 степенната кутия. Мисля че почват да я монтират след 2011.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 часа, franchesko написа:

Обаче пък се губи тръпката от истинското шофиране и за това харсвам също толкова и ръчната скоростаната кутия.

Предвид какво търся т.е. не някакви суперспорт модели на 2 години, то съм напълно съгласен с мнението ти. Но вече имам други съображения да го кажем - автоматика е голям комфорт, особено градско е незаменим, а аз имам доста градско. На мен мерака вече ми е да карам, като пенсионер или като италиански дон (: - при тези нашите ограничения на скоростта + и без това рисковата инфраструктура, аз искам да си джиткам айляк със 60-80 си слушам музичката, цигарката, кафето и въобще да не ми пука за динамичните промени в света.

Инак относно опасенията ти, то и за мен са съвсем основателни, но съм се подготвил психически, че автоматика на бъдещия ми автомобил ще създаде достатъчно голям проблем, че да ми легне или скъп ремонт, или да се сменя.

преди 13 часа, BMW Маниак написа:

8 степенната кутия. Мисля че почват да я монтират след 2011.

Е то ти си баровец - тези баварци почват от 15 хилки нагоре, та няма как да се класирам за тях.

 

Като цяло изгледите не са никак добри - от прочетеното до тук из всякакви форуми, то ще е мнооооого трудна работа да се вредя до 10К. Избора ми е много ограничен, до тук:

Ягуар X Type 3,0 V6 (те са само 4х4 и автоматици) - карал съм два такива, двигателя е железо там няма грижи, автоматика е малко лабав, а раздатка почти е сигурно, че ще сменям в някакъв момент. Окачаването е добро за нашите пътища и ламарините държат. Цената им на старо е без конкуренция.Проблемите са - няма намиране на читав екземпляр и, като цяло вноса им е много ограничен, почти няма предлагане на този модел у нас, еле като се има предвид, че предпочитам комби направо ще е невероятна история, ако намеря такъв. Но да речем, че ме застигне късмета, та попадна на моя Джаг - втората особеност, която ми се явява проблем е, че ми теснеят, колкото и странно да звучи. Аз съм 1,90м. висок и Ягуарчето, ми малее на мен. :/

Мерцедес W203 задължително след фейса т.е. '04г. - преди фейса гнилоча не ми мърда. Дизелите - много съм раздвоен, за 2,7 срещам крайно противоположни мнения, а 220 трябва да е много пазен. Бензинка е силно препоръчителна - освен 2,4 двигателите, другите са безгрижни. Но и тук идва сметката от кръчмаря - фейсов бензин автоматик комби едно, че няма намиране и второ са буквално двойно по- скъпи от дизел пре- фейс. И втория пирон - имам силни подозрения, че и този автомобил ще ми е много тесен. Инак автоматиците им са от най- добрите.

Хонда Акорд седма генерация - те тук вече нямам съмнения относно пространството в купето. По този критерий категорично води пред гореизброените два. Дизел - всички викат бягай надалеч. Бензиновите - едни от най- коравите двигатели изобщо. Автоматика, като цяло безпроблемен. А минусите - возията му е твърда, много пластмаса, комбито не ме кефи, ама ич даже, държат висока цена, особено бензините, харчат се на същите пари, като бензиновата "цедка", а ремонтите, макар и уж по- редки, излизат по- скъпо и от мерца.

Следващия вариянт е ..... той е много резервен така да се каже - Гранд Чероки. Не, че съм по джипките - определено предпочитам лек автомобил. Но основното нещо, с което привлича вниманието ми този автомобил е цената му - не знам дали има по- евтин джип от този, а е значително по- дуракоустойчив от много конкурентни в класа си + че е много по- джип от повечето. Това гази - пробвал съм едно такова, значи гази, като трактор. За пространство и комфорт няма какво да кажа - просто горните три, въобще и не могат да се сравняват. Широк, много широк, седалките, като диван, таблото видимо демоде, но пък достатъчно удобно разположено и със доста по- малко пластмаса по него. Дизелите категорично се отписват, избора на двигател е само един - 4,2 V8. Няма умиране това добиче. Много хвалби и за автоматика. Ремонтите и подръжката му се ядват, като за джип - инак ясно, че са повече пари, но същевременно тъкмо това е и основния недостатък за мен: никак не съм сигурен, дали ще мога да се справям финансово с този автомобил. Инак втория му минус е, че като всички останали джипки, сувове и бусове - клатушка, не тръска, возията му е повече от задоволителна, но просто вътре се люшкаш, а мен това ме дразни.

Друго до тук не ми е хващало окото - тези дни ще проуча как са нещата при Волво и СААБ.

Заключението ми е - ебахти и скъпия пазар. Десет бона не стигат за таралясници по на 15-20 години - неам думи.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре си се ориентирал, към Сааб.Аз съм имал 9-5 98 година 2.0 турбо с 4 степенен автомат бенизн на газ.И наиш колко хора го плюеха тоя автомат,бил боклук,4 степенните били боклуци.Обаче аз на лалджии и митове от селски вечеринки не варвам и не се влиая да ли да купа нещо или не.Опитат ми е доказал, че важното е как е подържан автомобила от предните собственици и от това зависи  да ли ще е боклук или не.И за 40 000км никакви ядове с нито с автомата, нито с колата като цяло.А ходех и до тоалетна с нея И автомата е товарен зверски,няколкопъти съм минавал Германия от край до край с възмжно най-бързата скорост, която може да развие тая кола по каталог 210км/ч. А Германия е от край до край 900км.За всичките 40 000км само една гарнитура на изпускателния колектор съм сменил за някакви стотинки.Но нормално с моя стил на каране.Аз съм 1,73 висок и в тая кола се чуствах като все едно съм си у нас в хола.Направо плувах на шофьорската седалка. Но и много едри хора съм возил с нея по над два метра и 120 кила и винаги са ми казвали ,,Ебаси кефа е било да се возиш  в Сааб.Базов модел беше мойта, а за базов доста екстри имаше.Кожа,двузонов климатроник ,отзад два къпхолдаринга от пред един голям,автопилот,автоматично включване на фаворовете,чистачки и пръскалки на фаровете,подсветка от пред каквото има само в самолетните кабини,атоматично регулиране на осветлението на таблото и конзолата специялно за нощно каране,хладилна жабка,ел стъкла ел огледала,подгрев на огледлата и това е базов модел 98г.И най-важната висок клас газов инжекцион,с директно впръскване на втечнен пропан бутан.Както и да я карах и на заварка и спокойно винагаи 14/100 газ.Тука има много запазени екземпляри,зашото ги карат предимно стари хора или улегнали хора с пари.Защото данъците са им зверски скъпи заради голямото тегло на автомобила.Двигатела е с верига,ако е наред спестяваш си едни пари за обслужване на ангренажен комплект.Те и след 2004 моделите са с верига.И базовите и топ моделите аеро имат голям мегдан за силов софтоерен тунинг.Имат и дизел, но го подмини с 200,голям доказал се боклук.Не върви,гори и нафта и масла майката си ебало, и който се е излъгал да го купи си има и карта за пълен абонамент за майстора.Мисля, че би се чуствал комофртно в нея,зашото е направена по шведски стандарти, а шведите са много едри хора.Стига да ти хареса визията и,за много хора е адски грозна и скучна.Но грозните жени прават най-хубав секс и най-много се раздават,защото нали трябва да конпесират:) а и няма да ти изневери,защото едва ли друг ще я вземе:) Аз това отговарям когато някой ми каже , че Сааб е грозна:beer11: За Волвото няма преки наблюдения и не мога нищо да споделя за тази марка.Но каквото и да вземеш успех и безаварийни!

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Звучи добре и благодарско за пожеланията.

За СААБ - винаги съм ги харесвал, те така просто на поглед и на чужди мнения. (и каквото съм прочел, като уж официална информация) За съжаление, никога не съм сядал в СААБ, камо ли да съм карал - време оно един приятел си беше взел същия, като твоя, ма що не го покарах, не мога ти кажа. Изглеждат наистина достатъчно просторни, а че са тъпкани със екстри си е всеизвестно. Така, че до тук нямам някакви колебания. Но искам да попрочета, как са откъм издръжливост, за обслужването и ремонтите се чува, че били доста солени цифри, и съответно да разбера в кой ценови диапазон какво да се търси.

Инак във форума на Алфа Ромео срещнах един коментар. Влязох в него форум, защото 159 също ми беше фаворит - да не кажа основния. Но - много тясна кола, доста оплаквания срещнах по въпроса (не само из нашите форуми) от хора, които са по- едри или високи. На външен вид изглежда ........ а бе изглежда, супер тузарска :Д, но вътре е толкоз постна, че чак се изненадвам - по принцип италянците обичат да си угаждат и дори най- ниските им класове са със много екстри, а 159 в сравнение изглежда направо спартанска, което ме озадачава. После - много капризни, като повечето италянки и накрая, но не на последно място, че дори може би на първо: поради някаква причина, не се наемам да уцеля каква точно, нашите сервизи много трудно се справят със ремонтите на този модел.  Така, че отпадна от списъка ми. Но какъв коментар срещнах. Един от участниците, като си търсил 159, обикалял по обявите с негов приятел, който имал СААБ. Та човека открито го каза, цитирам: "единствения плюс, който намерих в полза на Алфата, беше дизайна" и още пак за 159 (която вече и притежава) "разочарованието за мен е, че освен радост за окото,, не предлага нищо специално". И наистина - поне за мен, дизайна на 159 е изпреварил и времето си, и класа си.

В няколко форума, срещнах някой друг коментар и за СААБ, като цяло отзивите са от положителни, до супер лативи, но и все добавят "много скъпа поддръжка".  Бих карал СААБ - стилни са, авторитетни са и отличаващи се, в една или друга степен ще съм различен от другите :Д, но! да видим дали ще мога да се побера в тези пари, дали си струват и т.н. Нямам бърза работа - три коли имам пред дома, така че не съм останал пешачката.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, sound написа:

В няколко форума, срещнах някой друг коментар и за СААБ, като цяло отзивите са от положителни, до супер лативи, но и все добавят "много скъпа поддръжка".  

Епа колко скъпа да е тая подръжка.До 2006г. са с окачване от вектра.Здраво е,идеално е  за българските пътища.Проблема е че са малко майсторите в България, които разбират от Сааб.Единия е Дидо Ред Девила в София,доста ги чува Саабите , но и боливудските продукции доста ги чува.Почва да ти прожектира едни Индийски филми...с него имах ожесточен спор да ли се сменя верига,ако е наред.Примерно както ангренажния ремък на определени километри.Според него да.На 200 000км иначе маторя щял да е фира,според мой личен приятел, който също има сервиз в Холандия и съм си говорел и лично с шефа на Сааб в Холандия,няма такъв термайн от 200 000км, и верига се сменя само, ако е заминала или е тръгнала да се заминава.Е аз на кой да вярвам на българите или на холандците.Предочитам на холандците, че са по-малко склонни да лъжат с цел да ти вземат прите.700 лв за ремонт на турбото.Във Враца ми взеха 160 лв за ремонт на турбото.Да на друга кола ,но все пак.И го направиха супер.Влез във Форума на Сааб, там няма собственик на 10+ години,че и по-малко Сааб и да не го е купил още един път.Ама не защото е боклук, а защото бате Дидо е тарикат и всичките там го гледат влюбено като микимаусчета и му вярват безрезервно като на папа Йоан Павел втори.Другите са водат официялно представителство в София,нямам вече спомени къде се намират точно, но бях там да прегледат моя Сааб, че един чичка искаше да го купува и държеше преди това да бъде прегледан в официялно представителство.1000 проблема и намериха от сорта на: Пистовия ремък е още от първите...най-добре да се смени.Ама чакай бе, какво като е от първите,нито е напукан,нито свири?Е ама ти ако го чакаш, да се напука или да почне да свири,може да те остави на пътя...абе некви ей такива уж проблеми...Накрая извадиха един чаршав с неизправности и цена срещу тях.Аз като го видях се чуда как ме е докарала тая кола от Холандия до България:) и то не един път.Иначе чакахме към 2 часа да дойде някакъв чичка с корса це да донесе  TEX-2 джиемски апарат за диагностика в една мрежичка от тия къде баба ми ходеше за хляб с тях.И той некви мисфаяри откри,па взе да ми обенява как свещите нещо от рода по-късно подавали искра, пък това било някакъв проблем.Абе колата пали от четвърт,ускорява и върви на гръм дига си от ряз 210км/ч., тия я изкараха ебати батала.Та за това всички собственици на Сааб в София са с ,,един и същи мач,,  и викат само олеле майко скъпа подръжка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С тоа смешния финал, който гледах на шампионска лига взех, че се регнах в този форум, та видях и за въпросния Ред Девил - ма пък го е измислил никнейна. :Д

То при автоманияците е малко така - е гледам тема един пич, какви тунинзи, какво чудо направил, хванах се за главата .... на 15 годишен дарак е хвърлил пари, като за още един, ма не щото се чупи, ами щото фаровете да бъдели еди какви си, ма бронята да била след фейса, пък вътре еди какъв си панел бил страшната работа и всякакви такива щуротии по цялата кола. Но пък явно, този Ред Девил наистина ги разбира СААБ- ите, макар че едвали ще допра до него - да не е кола за милиони деба, китайско писмо от преди новата ера. Е тука си имам хора, от гроба вдигат Х5- ци и мерджани последно поколение - са справят и със СААБ-а, няма къде да идат.

Но от първи поглед така из форума им, изглежда, че това наистина са корави машини - няма кой знае колко теми за ремонти и аварии. Даже един продава почти каквото ми трябва - ма е дизел, а тези дизели ...... не знам и аз, много ме плашуват нещо мене. Форумен тип, колата му май е поддържана именно от Дидо - бе как и що, като за начало лъхва доверие, колкото да я видя на живо, но пустия му дизел ......гледам, че и като цяло няма кой знае колко дизели из форума, струва ми се, че ги избягват, но ще чета тези дни.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11525191453794004

Да беше бензинче - още утре отивам да я видя.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

До колкото ми е известно, автомобилите с десен волан са по-евтини от тези с ляв. Ако това не ти е проблем, предполагам, че можеш и такива да погледнеш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С дизела залагаш на куц кон...Той за това и въпросния Дидо не се занимава с дизели...защото освен, че са боклуци са и тегави за правене.Иначе 9-3 са по тесни от 9-5 и може да не ти е много ок в него.Но същия модел пак 2006 едно момче преди две  години в Алфа ромео форума продаваше само,че бензин топ модела аеро 2.8 шест цилиндъра на газ и и искаше горе долу около тия пари колкото е тази ,която гледаш.Ама аерото е най-високия им клас и няма нищо общо с другите им модели.С друга турбина, с други спирачки,обурудването е няма какво да няма вътре като екстри.И автоматите им има освен гегата,и отделно пера острани на волана.Което мисля, че е пак един вид като роботозирания автомат.Превключваш пак ръчно, но не натискаш съединител.Носи на газифициране и много зверски на силов тунинг.Аерото са по 250кс. фабрично, но търпи тунинг до над 350 к.с.Иначе са коли като като коли.Може и в обикновен сервиз,но си има някои неща за ,които си трябва да си понаправил някой Сааб, че да се справиш.Бензиновите имат запалителна касета,нещо като бобина е това, наистина е скъп консуматив.Рано или късно е фира и нови хич не са ефтини.Има и втора употреба,ама там е лотария.Някакъв в сааб форума две втора употреба беше сменил и двете бяха на същото дередже като неговата, която е здала багажа.И масло погорват ама не е страшно.До 2литра на 10 000км.Някои са панирват и тичат при Дидо за основен ремонт.И то после пак гори по-толкова:)  Щом не си назор изчакай да ти излезе нещо бенизново,а може и някое аеро да нацелиш.Или нещо читаво от другите марки на ,които си се спрял.

преди 35 минути, A.com написа:

До колкото ми е известно, автомобилите с десен волан са по-евтини от тези с ляв. Ако това не ти е проблем, предполагам, че можеш и такива да погледнеш.

Заеби,те са намислени за държави къде карат у лево...Ние караме в дясно,и както нямаме и магистрали нали се сещаш колко може да бъде опасно едно изпреварване на двусочен автомобилен път.Те могат и да се обръщат ,но е зверски скъпо и има смисъл,ако наистина купуваш някакъв много луксозен автомобил за много малко пари, че с обръщането да ти дойде по-ефтин от колкото същия само, че с десен волан.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, franchesko написа:

Заеби,те са намислени за държави къде карат у лево...Ние караме в дясно,и както нямаме и магистрали нали се сещаш колко може да бъде опасно едно изпреварване на двусочен автомобилен път.Те могат и да се обръщат ,но е зверски скъпо и има смисъл,ако наистина купуваш някакъв много луксозен автомобил за много малко пари, че с обръщането да ти дойде по-ефтин от колкото същия само, че с десен волан.

И аз не съм много доволен кто гледам такива автомобили, ама някой хора си купуват и си ги карат. Как изпреварват м е пълна мъгла. Според мой братовчед, на когото зет му му донесе кола от Англия(лупува я в Англия, качват се с булката и се прибират в Пловдив) се било свиквало с изпреварването. Преди 2-3 години ми направи впечатление, че автомобили с десен волан са с 1000+ лв по-евтини от събратятя им с десен.

От друга страна, ако се спре на автомобил с десен волан ще е много лесно да монтира една камера в лявото огледало, един дисплей някъде пред него и няма да има чак такива проблеми с изпреварването.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 часа, franchesko написа:

.....

Малиииии, ма така описваш, че се зарибявам все повече и повече - да не се занимаваш с маркетинг. (:

Инак ти във 9-3 както разбирам си се возил - наистина ли е доста по- тесен от 9-5 ....... аз, като ми е непозната марката цял ден разглеждам, за да почна да правя разлика м/у двата модела и честно казано 9-3 комби или спорт комби (и тях все още трудно ги различавам) ми допада много повече, като визия. Да ми кажеш ръста си и килограмите?

п.п. а номера с десния волан, въобще не ми харесва - карал съм десни волани, че се свиква, свиква се, но ........ просто не ме кефи. А качествено обръщане, струва такива пари, че излиза по- скъпо от да си купиш същата кола с ляв волан.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, sound написа:

Малиииии, ма така описваш, че се зарибявам все повече и повече - да не се занимаваш с маркетинг. (:

Инак ти във 9-3 както разбирам си се возил - наистина ли е доста по- тесен от 9-5 ....... аз, като ми е непозната марката цял ден разглеждам, за да почна да правя разлика м/у двата модела и честно казано 9-3 комби или спорт комби (и тях все още трудно ги различавам) ми допада много повече, като визия. Да ми кажеш ръста си и килограмите?

п.п. а номера с десния волан, въобще не ми харесва - карал съм десни волани, че се свиква, свиква се, но ........ просто не ме кефи. А качествено обръщане, струва такива пари, че излиза по- скъпо от да си купиш същата кола с ляв волан.

АКо не бъркам би трябвало да е 1,73(писа го по-назад). :)

А ти защо не се обадиош на най-близкия до теб продавач, да си уредите една среща и да седнеш зад волана на някой Сааб?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.