Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Добър ден!

Наскоро изкарах книжка и сега идва момента да си закупя първата кола. За колата мога да отделя 2000-2500лв, искам да е след 2000г модел, също така да не е с голям разход и евтина подръжка. Наскоро започнах да разглеждам сайтовете за продажба на автомобили, надявайки се да се спра на нещо. Тъй като нямам предишен опит в тази сфера и нямам идея каква марка, модел да бъде бих искал да чуя някой съвет. Прочетох, че Honda Civic (5та, 6та генерация) са издръжливи. Също така Голф 4, Поло-тата ми допадат. Имате ли някои съвет, идея за марка модел?

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Препоръчвам Мишубиши Лансер от 2000-2002 г. Ако е запазена е бърза, гори малко дори на висока скорост до 5.5 или малко повече на скористи над 130 км/ч. Бързо дърпа, инжекцион, удобна е. Тип семейна кола но е бърза и пъргава. И има приятен външен вид.

Имах такава и съм много доволен. 250 км. съм ги засичал със средна скорост над 110-120 км/ч за 32 лв. при цена на бензина от 2,20.

Хонда Кивик също е добре.

Частите на японските са малко по-скъпи но много по-рядко се развалят.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всички автомобили нов внос в България от десета ръка са Милионници. В Италия от 500 000 км превъртат километража на 250 000 км. От Италия до България превъртат километража на 120 000 км. Всички коли в България са Милионници - тоест са реално на около 800 000 до 1 000 000 изминати километри. Западен автомобил с показания на километража 600 000 км изминати ще изкара още доста дълга експлоатация. Тоест работи, като нов. Виж милионниците имат голяма нужда от сервиз и много се чупят и развалят.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 20.05.2018 г. в 13:00, kalansuv написа:

Всички автомобили нов внос в България от десета ръка са Милионници. В Италия от 500 000 км превъртат километража на 250 000 км. От Италия до България превъртат километража на 120 000 км. Всички коли в България са Милионници - тоест са реално на около 800 000 до 1 000 000 изминати километри. Западен автомобил с показания на километража 600 000 км изминати ще изкара още доста дълга експлоатация. Тоест работи, като нов. Виж милионниците имат голяма нужда от сервиз и много се чупят и развалят.

Аре без тия. 

Поддръжката е важна. 

https://m.youtube.com/watch?v=Wk-isKUjWBQ

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вземи си голфчето. Заеби ходните, те са конструирани да се движат по-стъкло, а не из трапища. Бързо гният и са принципно само да се возиш и то из града. Нито може да я товариш, нито ще ти кеф на малко по-дълъг път. Тия коли не стават за Булгаристан. Виж гоуфу е баш за Булгаристан направен. 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При немските за тези пари от VW или Голф, или Поло - но по- добре Голф.

От Орлите катаджийската Астра, Корса или от същите години Вектра - тук по- добре Астра, другите две въобще не бих ги гледал.

БМВ най- добре изцяло ги пропусни, а за Мерцедес може да поразтърсиш за старата С класа W202 - я намериш, я не, но ако намериш наистина читава, няма да повярваш, за друг модел не можеш да се класираш.

При франсусите - тъй като 206 са доста популярни, бягай надалеч, за друго от лъвчетата не мисля, че ще ти стигнат .... може би 406, скоро не съм поглеждал как са им цените. От Ситроен и Рено нищо не се сещам. Талянките не ги знам.

А японците верно, че имат предложения из ниските класове, но имай едно т.е. две на ум за следните неща - 1. японка от Швейцария, Германия и Австрия, особено малкия клас и на 15+ години почти е сигурно, че ще береш много ядове с нея, дори и да е поддържан, пазен автомобил; и 2. харчат се въз по- скъпо от европейските конкуренти - аз лично за 2500лв Сивик не бих си търсил,  не че ги няма, но бих стоял далеч от тези екземпляри, на 3500- 4000лв вече можем да говорим за хубав Сивик.

 

п.п. бих заложил на Астрата - туй е куче, поддръжка евтина, разход нисък, вози значително по- комфортно от Голф и пространството му е, като за два.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Що не помислиш за Mitsubishi Galant, дъртите са с 1.8 ако гониш икономия, по-новичките са от 2.0 нагоре. 

2.4 е с директно впръскване и не може на газ, обаче пък е икономичен(ако не е автоматик). 

Другото е корейско- Хюндаи Акцент. 

И двете ги имат приятели и ги хвалят. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

2500 само за покупката на колата ли са или за тези пари трябва да си седнал зад волана и да караш? Помисли за Рено Сценик 2001-ва, вероятно е най-разпространеният автомобил в БГ и има защо. Колата е с високо окачване, самото купе е високо и има видимост, на размери е тясно и късо, т.е. може да се паркира навсякъде, за сметка на това има голям багажник.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Човека пита за голфче 4 или сивик 5-та генерация, а до тука само мерцедес и мазерати не му се препоръча.Точно тия хонди за възможно най-големите тоалетни, които съм виждал.Нито вървят, от към обурудване са голи като пушки.Най-силния им матор е 90 к.с.Жалка история...Иначе голфчето 4 имат и над 4 цилндиндара.Петак, ако не се лъжа.Един път карах такова,върви на гръм и беше с възможно най-високото обурудване.Кожа,подгрев,климатроник.Това ми направи впечатление само на пръв прочит.Сигурно е бъкан и с други екстри.Ако не може да се намери за тия пари, 1.6- 8 клапана е най-здрав и ефтин за подръжка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, franchesko написа:

Човека пита за голфче 4 или сивик 5-та генерация, а до тука само мерцедес и мазерати не му се препоръча.Точно тия хонди за възможно най-големите тоалетни, които съм виждал.Нито вървят, от към обурудване са голи като пушки.Най-силния им матор е 90 к.с.Жалка история...Иначе голфчето 4 имат и над 4 цилндиндара.Петак, ако не се лъжа.Един път карах такова,върви на гръм и беше с възможно най-високото обурудване.Кожа,подгрев,климатроник.Това ми направи впечатление само на пръв прочит.Сигурно е бъкан и с други екстри.Ако не може да се намери за тия пари, 1.6- 8 клапана е най-здрав и ефтин за подръжка.

О Боже. Голф 4 вървеше преди 10 години, макар че и тогава бе спорно с българските нов внос за 8 хилки. Сега са пълни кенефи.  За 2500 се взема една Фиеста преди 2008-ма и си свиркаш. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, BG-Team-DRIFT написа:

О Боже. Голф 4 вървеше преди 10 години, макар че и тогава бе спорно с българските нов внос за 8 хилки. Сега са пълни кенефи.  За 2500 се взема една Фиеста преди 2008-ма и си свиркаш. 

Е да ама човека харесва голф и сивик, а те са много далечна вселена от форд... И сравнение с фиестата голфа е ,, вървял,, някога, а фиестата никога дори като чисто нова. Купуват я хора с малко пари, които искат да карат нещо ново и до там се преключва с нейните преимуществства. До като голфа си е легенда и отдавна се е доказал. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вие квото го обсъждате за некви 2500.. Квото и да вземе човека, все ще е боклук за тия пари. Тва е като да си вземеш компютър за 45 кинта и да искаш да подкараш Crysis2 на макс. Тъй че кво да го мисли? Първа кола е тва, трябва да е някаква такава, дето няма да го е яд за нея.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, franchesko написа:

Е да ама човека харесва голф и сивик, а те са много далечна вселена от форд... И сравнение с фиестата голфа е ,, вървял,, някога, а фиестата никога дори като чисто нова. Купуват я хора с малко пари, които искат да карат нещо ново и до там се преключва с нейните преимуществства. До като голфа си е легенда и отдавна се е доказал. 

Изобщо не са далечна вселена.  Стига с тая легенда. Никаква легенда не е Голф 4. По-скоро е някаква комплексарска кола. Вчера един колега с подобен Голф го съжалих. Не за първи път. просто тая кола не върви и не върви. Чупи се постоянно и то не на едно място. За последно някъде около скоростна кутия - маховик-стартер, въпреки че е с нов съединител. Ама не му се даваха 700 лева да смени и маховик в комплект, та сега запецна в сервиза. От около месец не може да кара, оставя го няколко пъти на пътя. За последно го теглиха в 24 часа през нощта. И това не са единствените проблеми на тая коруба, дето купи за 8000 лева преди 7-8 години и дето не и навърта и 10 000 на година. За 2500 лева какъв Голф те гони? Точно защото е 'легенда" както казваш, за 2500 може да и купиш само джантите или да платиш належащите и ремонти. Легендите не са препоръчителни за първа кола. Аз навремето стъпках достойнството си и си купих Запорожец като първа кола. Не съжалявам, щото за 5 години я блъснах 5-6 пъти леко, окривявайки малко ламарини - калник, задна и предна броня. какво като карах Запорожец? В един момент просто вече карах култова кола!!! какво, че има 100 вица за нея и че на 80 от 100 човека не се харесва? Нищо. Това ни най малко не повлия на гордостта и достойнството ми, че карам такава кола. Та аз ако си бях взел Мерцедес, пак 80% щюяха да ми се присмиват, че карам пенсионерска кола. Каквото и да си купи човек, винаги ще има минимум 80% дето ще му се смеят!!! Ей това трябва да се разбере от тия, дето искат да купуват точно определена марка или модел кола.  А Форд Фиеста си е точно автомобил за шофьори по много причини - управление, окачване, лекота на управление ( съединител, спирачки, газ). Няма друга подобна кола, дето като седнеш и се чувстваш като у дома си. От раз всичко става, щото е и направено да става. Тоест, направена е тая кола дас е кара лесно и от младежи и от жени. 

преди 11 минути, Silvering написа:

Вие квото го обсъждате за некви 2500.. Квото и да вземе човека, все ще е боклук за тия пари. Тва е като да си вземеш компютър за 45 кинта и да искаш да подкараш Crysis2 на макс. Тъй че кво да го мисли? Първа кола е тва, трябва да е някаква такава, дето няма да го е яд за нея.

И точно за това му казвам Форд Фиеста. Първо - подценявана кола все още, както се вижда и от коментарите тук. Второ, подценявана и на вторичния пазар. За тия пари има вероятност да се намери и по-запазена кола. Трето, при Форд Фиеста всичко се чупи по малко и рядко. Тоест, ако има проблем и го оправиш, няма да се тревожиш след няколко месеца, че пак ще се появи същия проблем. Напротив, голяма е вероятността докато караш тая кола, никога повече да не се появи.  Жалко, че аз не си търся стара кола сега, щото знам какво да купя за малко пари - Форд.  И това са коли, дето не отстъпват на Сивик като поведение на пътя. Не отстъпват и като надеждност. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, BG-Team-DRIFT написа:

Никаква легенда не е Голф 4.

Нямах предвит специялно голф 4, че е легенда, а колата голф за цялата и история до сега.Поинтересувай се малко по-задълбочено и от други коли освен от форд.През 90-те единствената по-вървежна кола от голф тройка 2.8 vr6, беше само бмв е36 325i.И сега един такъв голф,който е на около 20 години, в запазено състояние струва преблизително колкото две фиести 2008 година;) Наздраве:beer11: И форда не е лоша кола,но всяка жаба трябва да си знае гьола и мястото в гьола;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

О моля ти се, тия голфове са такива боклучави дървении, че няма накъде повече. Не стига, че се трошат като невидели, ами така возят, че ти падат пломбите. Дали една кола набира бързо или не, въобще не е определящо за качеството ѝ. Мощността на колата е последното, което се разваля. А преди това ръсиш постоянно пари за ремонти. То може да са по 5-10 лева частите, но като ти вземат още толкова за труд, като висиш поне веднъж седмично в сервиз и почваш да се ядосваш защо не си си взел нещо, което не е толкова "мощно" и "легендарно", но за сметка на това не се троши толкова. От фиеста също съм чувал добри отзиви от познат, който има сервиз. Основен недостатък е малкият двигател. Но за тия пари трудно може да намери читава кола след 2000-та, особено ако трябва да е седнал и да кара за тях. Защото при покупка на толкова стара кола, се вкарват почти още толкова пари за стягане и още около 700-800 за газова.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите! Тези дни ще започна обикалянето в търсене на кола. Тьй като винаги има разногласия на тема коли и аз също не съм сигурен, ще отделя време да прегледам и пробвам повечко модели и марки.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, badsector написа:

О моля ти се, тия голфове са такива боклучави дървении, че няма накъде повече. Не стига, че се трошат като невидели, ами така возят, че ти падат пломбите. 

То ако голфа е боклук, то реното и фиестата трябва да са боклук на ента степен, и заедно с тях да си носиш и походно легло в сервиза. Не знам защо се сравнява Реал Букурещ с Реал Мадрид.... А и човека не го интересува кой кво кара и кой какво харесва, а се интересува от два конкретни автомобила. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 50 минути, Brkata написа:

...ще отделя време да прегледам и пробвам повечко модели и марки.

Пробвай, но имай предвид, че колкото се изръсиш за колата, още толкова ще дадеш за ремонти след това, преди да можеш да се качиш на нея. Имаш и такси за прехвърляне, евентуално винетка, монтиране на газова... Моят съвет е да вземеш някой, който това работи, дори да му платиш някакви пари, който да обикаля с теб. И задължително гледай коли между '96-та и '99-та, по-нова не знам как ще вземеш за този бюджет. Ако 2500 са ти само за покупката на колата, може и да се вредиш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, badsector написа:

... така возят, че ти падат пломбите.

Главната причина поради, която така и не си купих Астра - такова подскачане и друсане пада, че след 200км пробег в такава слизам, като пенсионер: колена, врат, рамене и най- вече кръста, всичко схванато и изтръпнало. Бе бахти каруцата нали - и вози поне два пъти по- комфортно от теа голфове, сивици и фиести, дето са вече баш лагерни колички. Тези за града - ок. Или да си в близост до морето да ходиш на плаж - за разни такива положения, определено бих проявявал интерес към този клас модели. Но за всичко друго за мен си е живо наказание - 40км. като мина с голф и предпочитам да се върна с влака. Нищо не можеш да натовариш в него - 4 човека в тези модели, еле па по- едрички то гавра направо, за багаж да, ама куфарчета да е 2-3. Едните гуми, когато трябва да смениш ги товариш на главата си. И тогава за какво е цялата работа - били икономични. Да бе. Знам я тази икономичност, 1,4/ 1,6 умрело в кожата си, ако не е натоварено 7-8 извънградско, 12 градско, 15 софийско. Или вземи си дизел и прави основен ремонт. 

Е те тази разлика прави за мен Астрата печеливша - другото е горе- долу пак същото, като при останалите, но поне наистина има пространство, което я прави много по- практичен автомобил. Комбито тука в ония години, търговци, земеделци, бизнесмени разни им бе основен фаворит за работен, а не просто служебен автомобил - те ли не знаят да си правят сметката и кое е най- изгодно. И да идеш на море с компания, семейство, да си вземете някоя дамаджанка с домашна ракия, па багажи, па дрехи, сакове; или за риба, въдици, такъми, хванеш някой 30-40кг сом; за планина - астрата е висока и предното й драпа, като уазка, честно казано, като се замисля, не се сещам за по- проходим модел сред конкуренцията, наистина зимата няма гайлета с нея!!!. По всички тези показатели голф/ сивик/ фиеста въобще не могат и да се сравняват с астра - и въпреки това на мен возията пак ми дойде достатъчно груба, за да ме откаже, та камо ли ..... голф.

 

п.п. само още нещо - преди години те така съветвах едно приятелче тука. Още на първата година ми благодари за съвета - посред нощ му се наложи да ходи до другия край на България, за да види един пистов мотор, че беше на оферта. Една K2, хареса я, парите на длан, смъкна предницата, в багажника с още +2 гуми и я докара с Астрата- двама човека общо пътуващи, той и още един. И втори път пак така закара тази зима мотор до Румъния, баш когато беше най- големия сняг. Една такава задача да ти се появи, с фиеста да си или сивик, и не те виждам - ходи търси бусове, че време, че шофьори, че пари, че занимавки и то ..... зайчето избягало.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сценика и той е доста висок. Ся не съм го тествал за офроуд, но по тротоарите се качвам без да го мисля. Отделно има голям багажник, не е като на комби разбира се, но е доста по-късо цялото купе от комби и се кара и паркира със затворени очи. Мястото между предните и задните седалки е огромно, щом мога прав (приведен, но не седнал) да се завъртя в кръг.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, Brkata написа:

Благодаря за съветите! Тези дни ще започна обикалянето в търсене на кола. Тьй като винаги има разногласия на тема коли и аз също не съм сигурен, ще отделя време да прегледам и пробвам повечко модели и марки.

Гледай техническото състояние, марки и модели на старо няма.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като цяло да, но все пак преди три години сменях оригинални шарнири на вектра от '92-ра, така че е добре да се вземе доказал се модел.

Сетих се за още една култова кола, която ти е може би перфектният избор - Тойота Корола модели около '99-та. Много грозна на външен вид, но пък е чудесен избор за нашите пътища. И каквото и да вземеш, най-важно е да има възможно най-малко ръжда по купето отдолу и гледай под двигателя дали е капало масло.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, badsector написа:

но все пак преди три години сменях оригинални шарнири на вектра от '92-ра, така че е добре да се вземе доказал се модел.

Сложи турските викаш!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 27.05.2018 г. в 1:04, BMW Маниак написа:

Сложи турските викаш!

Е не, сложих пак оригинални, чисто нови :D Мисълта ми е, че колицата си се държеше перфектно, въпреки преклонната възраст. След като я постегнах, колата не правеше никакви проблеми. А и имаше огромна газова, дето събираше около 58 литра. Още ми е тъжно за тази кола...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.