Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Как се казва фирмата, която се занимава с прозвъняване на клиентите?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Прозвъняване на клиентите какво искаш да кажеш?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 34 минути, Veselina Miteva написа:

Как се казва фирмата, която се занимава с прозвъняване на клиентите?

Това е без значение. Кажи какъв ти е въпроса.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

сигурно пита за ония колекторските фирми:giggle1:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Договора се подписва на място във офис на Виваком  и всякакви други промени по него или анекси  и услуги се  пускат  пак във  съшия този офис и никой друг в  страната. Не можете да си пускате или спирате услуги  ако сте подписали в София  да речем  а сега се намирате в Русе. Колекторските фирми изкупуват дълговете  на клиентите за около 50% от реалната стойност    и след това  ви пращат писма за реалната сума. Така печелят те от цялата тая далавера.


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От Виваком(или свързана с тях фирма) звънят на абонат на Виваком и му предлагат нов договор, прочитат му условията, правата, задълженията и т.н. Ако абонатът се съгласи му изпращат новия договор по куриер. Абонатът има право да прочете договора, когато го получи от куриера, да го подпише или да не го подпише и куриерът го взима и го изпраща където трябва. Преди 3 седмици ми се обадиха от такава фирма. Казаха ми, че ми предлагат нещо, което в магазините на Виваком не може да ми предложат, защото съм бил лоялен клиент и т.н. и затова получавам специална цена. Съгласих се да ми изпратят договор, при предложените условия. Проверих в сайта на Виваком - наистина не пердлагат това, което ми предложиха при позвъняването на същата цена. Обаче отидох в магазин на Виваком, разговорихме се с една от служителките и се оказа, че те ще ми предложат същите условия за същата цена и то само ако предподпиша договора си с тях. С други думи и на двете места(магазин на Виваком и позвъняване) ми предлагат едно и също нещо за една и съща сума. Разликата е, че при позвъняването мe излъгаха, че само те предлагат такива изгодни условия.

Получих изпратения договор и директно казах на куриера, че нито ще го взимам, нито ще го чета. Никакви проблеми от страна на куриера. Предпописах в магазин на Виваком.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

https://offnews.bg/obshtestvo/dlazhen-li-sam-da-podpisha-vednaga-dogovor-izpraten-po-kurier-644794.html

Договор по телефона е незаконен. Може да се прати с куриер, но тогава имаш 14 дневен срок да се откажеш, независимо какво пише в договора. При проблеми и за повече информация - КЗП. Ето и още:

https://pravatami.bg/10485

С Google  става най-лесно ;)

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Raze написа:

https://offnews.bg/obshtestvo/dlazhen-li-sam-da-podpisha-vednaga-dogovor-izpraten-po-kurier-644794.html

Договор по телефона е незаконен. Може да се прати с куриер, но тогава имаш 14 дневен срок да се откажеш, независимо какво пише в договора. При проблеми и за повече информация - КЗП. Ето и още:

https://pravatami.bg/10485

С Google  става най-лесно ;)

По телефон няма как да сключиш договор, защото няма как да го подпишеш. То и затова е незаконен. Всъщност, преди години продадоха и лумизината на президента, без той да знае, та... :)

Това за 14-дневния срок е истина и момичето, което ми се обади също ми го каза - че ако подпиша договора, изпратен по куриера, имам право в срок до 14 дни да се откажа от този договор, като не дължа нищо на никого и няма да плащам никакви неустойки и тем подобни щуротии. Поне в това отношение беше коректна. При подписване на договор в магазин на Виваком има опция да подишеш договор и той да влезе в сила след 7 дни, като в тези 7 дни имаш право да се откажеш от договора като не дължиш никакви неустойки. Обаче, ако сложиш последния подпис, на последната страница от договора, договорът влиза в сила веднага и след това, ако решиш да се откажеш си носиш последствията, описани в договора, който си подписал. Аз, преди да преподпиша казах на служителката в магазина да си върши другата работа, седнах на едно столче и прочетох договора.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ясно е, че не може да се подписва по телефона, но преди години можеше и много хора бяха прецакани по този начин, затова го отмениха. Само едно "ДА" да кажеш по телефона и вече си с подновен или нов договор.....(преди).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В конкурентен оператор миналата година говорих около 1 часа докато докопам условията, които ме устройваха. Уговорката беше да мина през който и да е офис и да подпиша договора с уговорката ако ме ни хареса да окажа. 

Познат го успаха по телефона и му пратиха договор + таблет. Човека се отказа в 14-дневния срок, защото таблета не беше 4Г, а 3Г, т.е. пробутаха му застоял боклук. Все пак получи към сметката си такса за мобилен нет за таблета, след кратък разговор с оператор при следващата фактура таксата беше приспадната.

По принцип "ДА"-то много го ползват в щатите и гориш като барут след изричането на тази думичка. Все пак в ЕС има някой регулации.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Договори по пощата не се пращат защото няма как да  се гарантира,че човека на който пращате договора е   титуляра. Във договора се описват лични данни  и  във която и фирма да отидете ще ви искат  лична карта !!!  На служителите е забранено още преди  няколко години да   активират договори и услуги  по телефона !!!  По телефона могат да ви анкетират за  конкретна услуга но не и да  ви агитират да преподписвате каквото и да е .Аз съм клиент на Виваком  от 3 години   и   след 5 обаждания   от моя страна към оператора за активация  на  TV GO  пакет ми беше категорично отказано и 5-те пъти подобна дистанционна  услуга.  Във  Виваком  дори не можете да  си пуснете анекс към договора от различни офиси във едно и също населено място бе хора.  Ако си подписал в кв. Дружба  договора си не можеш да си пуснеш анекс към договора във кв. Младост 2   да речем !!!! Всякакви други практики са нарушение на закона и вътрешните правила на оператора  и се носи наказателна или администативна  отговорност.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 26.05.2018 г. в 20:12, Емил Костов написа:

Това е без значение. Кажи какъв ти е въпроса.

Това ми е въпроса?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Толкова много коментари и нито един верен. 

Няма външна фирма, която да прозвънява - прозвъняват си ги самият Виваком и под договор по телефона се има предвид, че ви го изпращат по куриер пред който може да подпишете или да се откажете. Подписаният договор се връща обратно във Виваком. 

Относно преподписването, анексите и т.н. - няма проблем да си го преподпишеш в друг офис, нямаш проблем да си пуснеш някакъв анекс в друг офис и т.н. - това са глупости на търкалета. К’во правим ако аз съм си подписал договора в Бургас, а на края на втората година живея вече в София и трябва да преподписвам? Да ходя в Бургас ли? Пак казвам - няма такива неща. Или пък - бил съм на почивка в Ахтопол, подписал съм там, а реално живея в София?

И като заключение - по телефона често предлагат оферти, които ги няма в сайта и които няма да ти кажат в магазина - само и само да те задържат. В магазина знаят за всички оферти, но не ги предлагат, ТЕ СЕ предлагат в краен случай и само за да задържат клиента. Та, когато си отишъл в магазина и си казал за тази оферта те са наясно, че няма как да не ти кажат, че не знаят за нея - целта е една - да не те изгубят като абонат.  Това е практика при всички мобилни оператори - аз например от доста години получавам само и единствено оферти по телефона от Мтел, защото в магазина не могат и не искат да ми предложат нищо хубаво. 

 

 

Редактирано от Остави да пуша (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пич за да ги пиша тия работи значи съм ходил 15 пъти до тоя шибан офис  в моя град  и съм се обадил също толкова пъти на  телефона до  София  докато успея да върна 3 комплекта приемници и да взема нови 3 на мое име защото старите бяха на баща ми  а той почина. Но ти явно по ги знаеш нещата  защото си ги правил тия работи. Като може  да се праша договор по куриер на мен защо ми не пратиха анекса  към моя договор ми 5 пъти ми казаха тия тиквеници по телефона да ида  във офиса във който съм и подписвал ? Кой куриер  ще седи 1 час да те чака тебе да си четеш  договора ?  Оферти  дето не са  официални  трудно могат  да ти предложат защото няма как да ги пуснат в системата си !!! Ти май никога не си работил в офис на някой от операторите и понятие си нямаш как работят  системите им по офисите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тва с офисите верно е глупост. Подписвал съм в Търново, във София съм доподписвал анекси, във Варна тотално промених целия договор. В момента съм в Швеция,по телефона си спрях мобилния трафик.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

МИ значи мен са ме излъгали 6 различни служителя на Виваком  :)  две касиерки в офиса+ 3 -ма човека по телефона от кол центъра им и един регинален мениджър . 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Или са погазили законите и вътрешния си правилник за да ме обслужат мен. Баси майката, а?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Напротив, работил съм в един от българските оператори доста години и много добре знам как стоят нещата. Друг е въпроса, че всякак се опитват да задържат абонатите! 

Иначе на въпроса кой куриер ще те чака - всеки! Пак ти казвам - последните 2 преподписвания ми са така, куриера ми носи договора, изчаква ме да си го прочета и подпиша и си тръгва.

И да - има оферти, които няма да ти предложат в магазина - наричат се индивидуални и целта им е една - когато не си си харесал план и си на крачка от прекратяване на договора, да опитат да те задържат. 

Редактирано от Остави да пуша (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.