Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, споделете каква беше първата Ви кола? Какъв модел, година на производство, откъде я взехте, колко време я карахте, чести и скъпи ли бяха ремонтите, доволни ли останахте?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Фиат Типо  взех го 95-год пълен боклук от долу беше на тор карах го 2 седмици и го разкарах

  • Харесва ми 1
  • Ха-ха 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това бе във времена далечни и непонятни за мнозина тук. Та Трабант бе, и много лудории с него бяха.:sobbing:

  • Харесва ми 7

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Истинско "Жигули". Купена (от баща ми) от Мототехника април 73 г. Първи ремонт (бутала, сегменти...) през 92-ра год. На колко км беше нямам идея. Като студент (90-94-та) я търкалях такси. За пробега не знам, защото тогава нямаше апарати (не бяха задължителни) и се плащаше по показание на километража. Ама аз бях сложил една "кутийка" на жилото и 1 км., отчетен на тъблото, всъщтност беше 645 метра

  • Харесва ми 1
  • Ядосан 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Lancia Thema ( производство 94 г. а аз я взех лятото на 2001г)- голям дарак беше, ама много ми харесваше комфорта вътре и возията.


  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ЖУК А06

300px-Zuk_P1000094.jpg

  • Харесва ми 1
  • Еха 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Alfa Romeo 166 2,5 V6 Бензин 2002г. Баща ми на времето работеше в Италия и от там я докара, беше почти като нова. 2 години я карах без никакви сериозни ремонти. 

  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Aхххххх е те тук вече мога да напиша цял роман, но ще се опитам да бъда максимално кратък - глей ся за ко иде реч баце .....

Nissan Datsun Bluebird 1,8 sss coupe модел 1981г.  ((((((((((((((((:  а? а? а? а? някой нещо, а?

Бога ми, заклевам се, обичах този автомобил - просто уникален. Да продължа - значи: 1 800 кубика, бенз, механичен инжекцион, 100 eлитни horse power, 5 степенна ръчка, серво спирачки, хидравлика на волана, 180км/ ч на циферблата и стрелката ги стигаше, задно предаване, окачването не знам какво чудо беше, но возия, като на 124 потвърдено от няколко собственици на такива, две врати, без рамки на стъклата, задните се свалят, багажника и капачката на резервоара се отваряха от купето (до седалката на шофьора), седалките с по няколко опции за настройка със много готино барче м/у тях, като седнеш вътре все едно си в Trans Am от '78г.  (щото в такъв съм влизал и сравнението е най- подходящо) До 2,0 кубика включително, нямаше кой да ме дърпа - гаранция, франция ... в това число и Е30. М/у фаровете два халогена - преден спойлер на него още два, задно спойлерче и двата много елегантни. (не можах да намеря на снимка същите) Лети джанти (снимка 1). Страхотен сив цвят в два нюанса. (много подобно, като на снимка 2) Невероятно стабилна - на нея дължа живота си,  в поне десет случая .... най- малко. Карал съм я зверски - брутално, нахално, келешарски и без никаква милост. Ремонти - мисля, че я бях прегрял или нещо такова, щото един път фърли водите, какво и що прибрах се, но сетне почна да ми бута масло. Та ела да ремонтираш този автомобил преди 20 години - няма интернет, няма доставчици, нищо няма, нищо не можеш да намериш за него. Половин търновска област се сбра да го ремонтира - ма го направиха, сглобиха и никакви проблеми повече. Казват - първата любов ръжда не хваща .... е в моя случай хвана и това ни раздели, накрая й падна едното предно колело и я продадох. Исках да я реставрирам, исках да я запазя, но нямаше как - ей как нямаше как, мамичката му, още ме е яд и цял живот ще ме е яд.

Колата явно бе взета от някой фен на модела, щото беше лъщарка - аз я купих от тогавашния шеф на полицията във В. Търново и съответно "получих" бонус: тъй като автомобила ясно се отличаваше от другите и всичките ченгета знаеха, че е негова, то поне едно 3-4 години никой катаджия не ме закачаше.

Големи премеждия съм имал с тази кола и само много, много, готини спомени ..... уф не ми се пише повече, че .....

п.п. а след нея - Пежо 405 1,6 бензинка, фул екстри за модела на 7 години, супер запазена, много бляскава и много ми беше хванала окото. Качих се с огромна усмивка и след първите десет метра, помръкна - "ма каква е тази фиданка, туй е кола за жени". Нищо, ама нищо общо с Нисанчето.

354f5394699b0502091b4f24412ad4d5.jpg

ff84f9ccfd743cbba6615c66494f2738.jpg

http://car-from-uk.com/sale.php?id=74357&country=uk

 

  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 31 минути, DarkEdge написа:

ЖУК А06

300px-Zuk_P1000094.jpg

За лична си купи ЖУК ли? :))) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами тогава животът ми почти протичаше в него - сутрин като го впрегна в 0600 и вечер приключваше в къде 2300. Имах хранителен магазин, кръчма и правех и разнос.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)
  • Харесва ми 5

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, DarkEdge написа:

Ами тогава животът ми почти протичаше в него - сутрин като го впрегна в 0600 и вечер приключваше в къде 2300. Имах хранителен магазин, кръчма и правех и разнос.

Евала ти давам :))) 

Аз 97 г. си купих една Корса. Екстра беше колицата. Само дето беше 2 врати и беше мъка. Иначе ОК колата за времето си. 

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ситроен Саксо 1.4 75к.с ,двувратка ,доста пъргава кола с поцинковани ламарини нямаше грам ръжда .Возеше като лагерна количка и гореше 10 бензин в града но пък беше като оса .Разкарах я само щото се оказа тясна за семейна кола :) .

  • Харесва ми 5

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пасат 2 Arriva 1993 година - пълни екстри. Човека на който я продадох още я кара.

  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е първо се качих на ГаЗ 53. После на Жигули. След това на ЗиЛ 130 и ГаЗ 66. Чак тогава на ЗаЗ 968М за 300 лева. Доволен останах от всички без Жигулито, че едва се нацелваше пътя с него. Запорожеца се чупеше през ден, а понякога и по 5 пъти на ден. Но пък това ми харесваше, щото и професията ми бе такава - да поправям кочинки. В един момент обаче писва и човек се насочва към други неща. 

преди 1 час, ostavime написа:

За лична си купи ЖУК ли? :))) 

Мерака ми бе да си купя личен ЗиЛ 130 с къса база, не с дълга. Ама не се получи. Оня ден изпреварих един и се размечтах пак...

 

В казармата дори си мечтаех със ЗиЛ-а да спра пред някое кафене и... всъщност, достигнах само до един паркинг до една автобусна спирка почти в центъра на града за да сменя гума.  Хората ме гледаха, ама не с кафе, а с ключ сорок большой в ръка. 

 

 

 

Сега не знам за какво си мечтаят, но моите мечти бяха големи - около 7-8 метра дължина и 2-3 височина. Не че и за танк не съм си мечтал, ама айде, да не издребнявам толкова. 

 

 

ПП: Сега се сетих отде се зароди любовтта ми към Форд. На някакъв pаркинг малко преди Левски  бяхме спрели да хапнем нещо със ЗиЛ-а и тогава се появи един чисто новичък Форд Ескорт. Грабна ми окото :P

 

 

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Та, такъв московец, беше първата ми кола...

Moskvich2.jpg

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ааааааа Емо тия пасати са уникални ,специално Аривата са много добро изпълнение за годините си .Тука в Шумен има един като кукла е ,ма собственика му не го продава.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Първата ми кола беше Голф 3, 97 година, 1.4 60кс. Скъпи ремонти по нея не съм правил - стандартните обслужвания и ходова част. Обаче, след 2 години вярна служба реши да ме предаде - хвърли маслото и я продадох за части.  Та след това се сдобих с Бора, 1.6, 101кс. - е тук доста пари хвърлих за ремонти, ама като не слушам съвети ще си патя.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, Иво Димов написа:

Ааааааа Емо тия пасати са уникални ,специално Аривата са много добро изпълнение за годините си .Тука в Шумен има един като кукла е ,ма собственика му не го продава.

Знам, мен още ме е яд, че го продадох, но така се стекоха обстоятелствата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1,8 моно един от най-здравите ДВГ създавани някога ,много здраво окачване и прилична возия .Идеален автомобил.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Иво Димов написа:

1,8 моно един от най-здравите ДВГ създавани някога ,много здраво окачване и прилична возия .Идеален автомобил.

Идеален - Черен металик, сложени газов амортисьори, Лавато газова уредба. Маймуната продължава да пали само на газ зимата при -10 градуса.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

То и аз така само на лагуната :)))))))))))) Само на газ паля

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Иво Димов написа:

То и аз така само на лагуната :)))))))))))) Само на газ паля

Като гледам новите боклуци накичени с електроника и датчици и само да кихнеш и светват половината вече започваме да се ориентираме към старите класики. Да не говорим, че светне ли някой датчик отиваш на 2000 лева и нагоре. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Емил Костов написа:

Като гледам новите боклуци накичени с електроника и датчици и само да кихнеш и светват половината вече започваме да се ориентираме към старите класики. Да не говорим, че светне ли някой датчик отиваш на 2000 лева и нагоре. 

Стига, Стига. Било кавото било за времето си. Старото си е вече дръгел, а новите технологии са си нови. Виж , ако говорим за сантимент, то темата е друга.

Редактирано от Black Power (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Black Power написа:

Стига, Стига. Било кавото било за времето си. Старото си е вече дръгел, а новите технологии са си нови. Виж , ако говорим за сантимент, то темата е друга.

Не се шегувам. Който иска нека да си купува коледните елхички. Който е влизал в сервиза той знае. Но да не спамим темата. Може да се отвори друга за подобен спор. Може даже да се приложат касови бележки от влизане в сервиз и кой какво цени е платил. Тогава ще видим колко е " СТИГА".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.