Премини към съдържанието
vlera

Допълнително таксуване от български оператори

Препоръчан отговор


Здравейте,

Искам да споделя за проблем, с който се сблъсках наскоро. Миналия месец получих съобщение от българския оператор, чийто клиент съм, че оттук насетне ще бъда таксуван допълнително, тъй като през последните няколко месеца съм използвал телефона си основно в държава различна от България. При все че  рядко използвам този номер и си плащам месечната такса най-редовно, малко ми кипна. от

Проверих как стои въпроса и се оказа, че е възможно да се прехвърли номера от абонамент на предплатена карта, която да се зарежда веднъж на няколко месеца. Така човек няма да си изгуби номера, ако му е нужен. Доста усилия ми коства да изкопча тази информация, защото първоначално ми твърдяха, че нямало как да стане.

Ако пък не ви трябва номера, можете да платите 3 месечни такси, ако договорът не е изтекъл, а ако вече е изтекъл - плащате за частта от месеца и приключвате.

Не знам дали има други, които са получили такъв SMS, но се надявам това, което споделих да ви е от полза.

 

Приятен ден!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

    При сключен договор в БГ с мобилен оператор за безплатни минути разговори  е казано , че трябва да използваш не повече от половината разговори или само в чужбина , другата в БГ. Ако се ползват само в чужбина/под чужбина разбирайте ЕС/ са таксуват, след предупреждение за нарушаване на договора, ДОПЪЛНИТЕЛНО.Но цената за минута е МНОГО малка и зависи от страната , от която се говори,около 2 /средно /стотинки .Зависи входящ или изходящ е роумнигът/изходящия е повече от входящия/, зависи през кое време на денонощието се говори , заради различното таксуване поради трафик и може би и други условия.Подобни са условията и за ползване на Интернет .Тези правила влязоха в сила от 01 01 2018 .Мисля, че и в договора трябва да се упомене , че ще ползвате телефона в чужбина за да ви се предостави справедливо ползване на роумнига .За всеки оператор може да е различно.Това ,което съм написал се отнася за А1 и Великобритания! Най-добре е да се отиде в офис на оператор за разясняване подробно!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мен започнаха да ме таксуват допълнително, въпреки че съм далеч от лимита на мобилния си инернет.

Точно една такава завишена такса платих и направих номера си предплатен. Като 25-те лева, които плащах досега, им се струват малко, да видим, като зареждам с по 3-4 лв. еднократно по Коледа, когато се връщам в България, дали ще ги устройва повече.

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 6.09.2018 г. в 0:46, vlera написа:

Мен започнаха да ме таксуват допълнително, въпреки че съм далеч от лимита на мобилния си инернет.

Точно една такава завишена такса платих и направих номера си предплатен. Като 25-те лева, които плащах досега, им се струват малко, да видим, като зареждам с по 3-4 лв. еднократно по Коледа, когато се връщам в България, дали ще ги устройва повече.

 

 

Аз съм на А1 и съм в Германия.От този месец започват и мен да ме таксуват допълнително.

Може ли повече разяснения как да запазя номера като мина на предплатен и колко време отнема тази операция?

При тази смяна плаща ли се неустойка на договора?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, ivan_pop написа:

Аз съм на А1 и съм в Германия.От този месец започват и мен да ме таксуват допълнително.

Може ли повече разяснения как да запазя номера като мина на предплатен и колко време отнема тази операция?

При тази смяна плаща ли се неустойка на договора?

Аз съм на друг оператор, но предполагам, че процедурата е същата. Понеже договорът ми беше изтекъл, платих си само за изминалата част от месеца, а самия номер ми се прехвърли на предплатена карта. За преминаването към предплатен имаше еднократна такса от 10 лв. (мамичката им!). В общи линии ми отне около 15 минути. Но първоначалоно магазинерите се правиха на луд и ми казваха, че не мога да направя такова нещо. Затова трябва да бъдеш настоятелен и да им дадеш да разберат, че това е твое право. Ако пък договоът ти не е изтекъл, знай, че имаш право да платиш 3 месечни такси и да го прекратиш.

За да не загубя номера, трябва да презареждам картата поне веднъж годишно, както и мисля да правя. Като си идвам по Коледа и Велигден, ще зареждам с по 3-4 лв. Чиста работа.

Успех с тези изнудвачи!


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване