Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте , искам вашето мнение за покупка на автомобил който ще се кара в България , много от нас знаят , че има доста модели автомобили който не е разумно да се карат там. В момента карам ауди а4 2011 2.0 TDI 170PS S-Line , много време я карам , колата е уникална от всякъде и никакви проблеми не ми е правила. Обаче е модел автомобил , който ако се кара по лоши пътища ''който са почти навсякъде в България'' и се кара със лошо гориво '' което пак е абсолютно навсякъде в България'' няма  да кара дълго , тези коли страдат от проблемни дюзи и чупливи предници , впретвид  и многобройните по брой алуминиеви носачи на предницата и тяхната цена за ремонт + лошите ни пътища според мен не е разумно. Досега я карах в Германия и проблем със нищо нямам , карах я 2 месеца в България преди време , запуши се ''particul'' филтъра от лошата нафта като само от по скъпата съм сипвал ,и разбих леко предницата , като винаги карам доста внимателно не съм човек който бърза за някъде. Така сега ще ви кажа какво главно търся за България , моите критерий и бюджет . До 22000лв ,или 11500 euro. Да е горе - доло висока , да е бензин или дизел със издръжлив на нашето гориво мотор ''много искам тука знам'' , седан,комби или джип няма значение , цената на подръжката също няма значение стига разбира се да си струва , да има задължително вградена навигация и мултимедия ,  и да не е много чуплива ''макар че това зависи от много фактори ' аз съм човек който варди и внимава .Спрял съм се на AUDI Q7 OT 2009/2010 , 3.O TDI

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Subaru Outback

VW Alltrack

Volvo XC70

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Наистина ли си мислиш, че Q7 ще ти излезе по- евтино, като поддръжка, разход, ремонти и всички разходи съпътстващи притежанието на собствен автомобил от А4.

п.п. не случайно няма въпросителен в края на изречението.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, sound написа:

Наистина ли си мислиш, че Q7 ще ти излезе по- евтино, като поддръжка, разход, ремонти и всички разходи съпътстващи притежанието на собствен автомобил от А4.

п.п. не случайно няма въпросителен в края на изречението.

Някъде да споменавам че , искам да гори малко или да има евтини ремонти ? Дори и да са скъпи ремонтите , но да не са чести.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ок, но защо предполагаш, че Q7 ще посещава сервизите по- рядко от А4? Аз съм виждал точно Q7, което спря на стотния метър, след като зареди от една бензиностанция - не, че се повреди, ами компа показа проблем с горивото, угасна и до там. Тази функция твоето А4 я няма.

Вкарваш се в един филм, който може да се кръсти "от трън та на глог" - макар, че А4- та ще ти бъде по- безпроблемна от Q7. (oсобено предвид, че й знаеш състоянието)

 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, sound написа:

Ок, но защо предполагаш, че Q7 ще посещава сервизите по- рядко от А4? Аз съм виждал точно Q7, което спря на стотния метър, след като зареди от една бензиностанция - не, че се повреди, ами компа показа проблем с горивото, угасна и до там. Тази функция твоето А4 я няма.

Вкарваш се в един филм, който може да се кръсти "от трън та на глог" - макар, че А4- та ще ти бъде по- безпроблемна от Q7. (oсобено предвид, че й знаеш състоянието)

 

Да прав си . С две думи  , май няма кола където да изглежда готино и да е сходна със Българските условия , . :(

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, stoian32 написа:

....

Чакай, чакай малко братле - опасенията и страховете, които таиш са малко преувеличени. Реално погледнато ти имаш средствата да поддържаш такива класове автомобили - от тук насетне какво се стряскаш толкова. Щяло да се повреди нещо - ми, като се повреди, ремонтираш и продължаваш. Макар Ауди да са ми по- скоро от омразните марки, то все пак не си кривя душата, че са от качествените автомобили - особено по спешъл изпълненията и високите класове. Не си мисли, че това твоето Ауди - или Q7 - ще се чупи на всеки километър и от сервиза няма да излезеш. Ще се случат някои обичайни и очаквани повреди - какви точно не знам, но из форума им ще можеш да разбереш - които ще ги оправиш и сетне много километри няма да имаш никакви грижи: говорим за Ауди все пак и то висок клас, не за лади и фиати от миналия век.

Имах тука един комшия - малко тъмна фигура, отде се появи не знам, но и пак така внезапно изчезна нейде. Та той си беше взел А4, като твоята от Швейцария - лично си я избра и докара. Само, че беше бензинка, не помня коя кубатура, но беше битурбо и доколкото помня 4х4 - мисля, че RS4 беше модела, но не съм сигурен ... наистина слабо съм се интересувал от Ауди и малко не ги знам коя и какво. Та пича я кара 3-4 години в България - както казах после зачезна не знам къде - и мога да ти кажа, че през това време не претърпя някакви особени поражения по колата. Пазеше я много де, но и много километри й навърташе - да се разбира, че на седмица под 1000км нямаше. Ходовата част ясна - нашите пътища марки и модели не признават, но пък там са от най- безгрижните ремонти. Впрочем сувовете по- често търпят ремонти по ходовата част от леките автомобили. По скоростната кутия съм сигурен, че не е пипал нищо - само обслужване. По двигателя беше сменял някакви датчици, но както го разбрах, те и без това си се водят консуматив - след даден пробег, няма значение дали в Германия, България или Зимбабве, просто щеш не щеш ще ти се наложи да ги смениш. Но не е имал някакви драми, двигателя да отваря или насред път да е оставал.

Имам и дружка с S8 на 15+ години - кара я възможно най- душманската, стана трета зима, ма наистина зверски я кара. Е - съвсем никакви повреди по колата не е имал до сега, дори и по ходовата част, което вече и на мен ми е странно, но ......

Така, че личното ми и неангажиращо мнение е - карай си А4- ката, гледай си кефа и не се плаши чак толкова. Можеш да проучиш из форума им, кои са най- честите повреди по конкретния модел - съответно там очакваш да се случи някаква неприятност, но ... прави се бре човек, стига да е кадърен сервиза разбира се, но се ремонтира и повече гайлета няма да имаш. На твое място не бих се хвърлял на Q7 - не, че нещо заради модела, а защото си знаеш твоята кола, която явно е много пазена и поддържана. А още по- малко пък бих избрал нещо под А4 - все едно да си купя нова Дачия, че да съм бъдел в синхрон с нашите условия .... ми нема как да стане.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 часа, sound написа:

Чакай, чакай малко братле - опасенията и страховете, които таиш са малко преувеличени. Реално погледнато ти имаш средствата да поддържаш такива класове автомобили - от тук насетне какво се стряскаш толкова. Щяло да се повреди нещо - ми, като се повреди, ремонтираш и продължаваш. Макар Ауди да са ми по- скоро от омразните марки, то все пак не си кривя душата, че са от качествените автомобили - особено по спешъл изпълненията и високите класове. Не си мисли, че това твоето Ауди - или Q7 - ще се чупи на всеки километър и от сервиза няма да излезеш. Ще се случат някои обичайни и очаквани повреди - какви точно не знам, но из форума им ще можеш да разбереш - които ще ги оправиш и сетне много километри няма да имаш никакви грижи: говорим за Ауди все пак и то висок клас, не за лади и фиати от миналия век.

Имах тука един комшия - малко тъмна фигура, отде се появи не знам, но и пак така внезапно изчезна нейде. Та той си беше взел А4, като твоята от Швейцария - лично си я избра и докара. Само, че беше бензинка, не помня коя кубатура, но беше битурбо и доколкото помня 4х4 - мисля, че RS4 беше модела, но не съм сигурен ... наистина слабо съм се интересувал от Ауди и малко не ги знам коя и какво. Та пича я кара 3-4 години в България - както казах после зачезна не знам къде - и мога да ти кажа, че през това време не претърпя някакви особени поражения по колата. Пазеше я много де, но и много километри й навърташе - да се разбира, че на седмица под 1000км нямаше. Ходовата част ясна - нашите пътища марки и модели не признават, но пък там са от най- безгрижните ремонти. Впрочем сувовете по- често търпят ремонти по ходовата част от леките автомобили. По скоростната кутия съм сигурен, че не е пипал нищо - само обслужване. По двигателя беше сменял някакви датчици, но както го разбрах, те и без това си се водят консуматив - след даден пробег, няма значение дали в Германия, България или Зимбабве, просто щеш не щеш ще ти се наложи да ги смениш. Но не е имал някакви драми, двигателя да отваря или насред път да е оставал.

Имам и дружка с S8 на 15+ години - кара я възможно най- душманската, стана трета зима, ма наистина зверски я кара. Е - съвсем никакви повреди по колата не е имал до сега, дори и по ходовата част, което вече и на мен ми е странно, но ......

Така, че личното ми и неангажиращо мнение е - карай си А4- ката, гледай си кефа и не се плаши чак толкова. Можеш да проучиш из форума им, кои са най- честите повреди по конкретния модел - съответно там очакваш да се случи някаква неприятност, но ... прави се бре човек, стига да е кадърен сервиза разбира се, но се ремонтира и повече гайлета няма да имаш. На твое място не бих се хвърлял на Q7 - не, че нещо заради модела, а защото си знаеш твоята кола, която явно е много пазена и поддържана. А още по- малко пък бих избрал нещо под А4 - все едно да си купя нова Дачия, че да съм бъдел в синхрон с нашите условия .... ми нема как да стане.

Прав си за всичко пич. Но е много ниска и си имам проблеми на доста места. Ще се разтърся за същата но ALLROAD .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

О, да - това го пропуснах, тука си много прав. И сега се сещам, че преди години един познат тъкмо поради същите съображения, продаде една тузарска Алфа и си купи Allroad, но А6 - това Ауди вече наистина ми хареса,  навъртях малко километри с него и да, този автомобил вече ме радва. Макар, че и с него имах едно приключение - завой, дупка и две гуми минус. Не си вземай нископрофилни гуми!!! (ти го знаеш де, но акцентирам, защото гледам масово тези модели са с гуми- "маркучи" )

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само виж цените на частите по окачването на Allroad-а и тогава решавай. 

Според мен, Volvo XC70 е по-добрия вариант. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Ivelin _ написа:

Само виж цените на частите по окачването на Allroad-а и тогава решавай. 

Според мен, Volvo XC70 е по-добрия вариант. 

Няма две мнения , че частите са им скъпи. Но според мен , поне знам къде си давам парите . Не казвам че Волвото е лошо , а напротив , всеки знае , че са доказани автомобили и много надеждни . Но на мен просто не ми харесва :) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.