Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте! 

Директно преминавам към темата, ясно ми е че от към вървене нещата едва ли ще се променят, но звукът ме интересува и също дали това може да увреди двигателя по някакъв начин? Колата на която ще се монтира генерацията е форд фокус 1.8 Tddi 90 коня. Долу горе какви пари излиза една генерация, приятели ми споменаха около 200, но искам да се консултирам и с вас за да ми се поизбистрят нещата... 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дизел и добър звук са две несъвместими неща. 

Стой си със заводската, или може и да сложиш от по-мощна модификация, обаче да знаеш че те първа ще затягат ГТП и може да стане кофти. 

 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма как да не се промени вървежа, щото ще се промени и съпротивлението на отработените газове. От там се променят и други неща. Относно дизел и звук...да има, например 8 цилиндрово Audi Q7:

 

 

Само че там отдавна си го правят със звукови генератори, а не с рязани изпускателни системи.  Отделно 8 цилиндъра са си 8 цилиндъра, та били те и дизелови. Само не ми е ясно как 4 цилиндров дизел ще звучи добре. То дори 4 цилиндрови бензинови мотори трудно правят да звучат добре, та пак им слагат звукови генератори, та да наподобяват 5 или 8 цилиндрови. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, има смисъл. Ще те спрат от движение за недопустими нива на шум. И искрено се надявам да го сторят и да ти шибнат акт, който 10 години да не можеш да платиш, ако решиш да слагаш права генерация. Всички се мислите за тарикатчета с пърдялките.

  • Харесва ми 2
  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дрифтъра е прав - изпускателната с-ма оказва голямо влияние в/у работата на двигателя. Колкото "по-чиста" е сместта въздух/гориво, която се запалва, толкова повече енергия се отдава при процеса на горене, и съответно параметрите са други. Тук проблема е друг - при промяна на "пътя" на изгорелите газове, трябва да се пипне и по други неща по управлението на двигателя...... Но като цяло при това малко дизелче, едва ли има смисъл от упражнението.

Тези неща се правят на бензинови мотори, като се програмират различни "карти" за управление в ECU и т.н


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

ООоооо, Фитипалди. С права , крива или дъговидна генерация, явно няма да я караш дълго. Аман от състезатели каращи дараци ревящи повече от колкото се движат с напън! Ако си почиташ автомобила, то не променяй нищо фабрично конструирано! 

Редактирано от Black Power (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз разбирам силен и мощен звук, нали да реве да чупи улиците, ма да е от Ламборджини, Порше или както по- горе Q7, Форд да е, ма Мустанг, а не тази пенсия, която само ще вдига патардия и да кънти на кюнци ..... от кюмбето - първия звук те удря в гърдите, усеща се в петите чак, втория пръдня, някоя истеричка ти врещи на ухото. Форд едно и осем дизел ..... ма с "генерация", права и само за двеста лефа баце - такава нелепица и смехория, че ......

  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бях дете - 7 или 8-ми клас. Отиваме в едно село до Сандански да играем футбол. Имаше изискване всеки футболен отбор да има и детски/юношески състав и преди да се играе мача на възрастните да играят децата.  Играем си и по едно време чувам звук от...излитащ изтребител, ракета, ферари, ламборджини... Обаче звукът се движеше по едно близко шосе. Помислих, че след малко ще мине някаква извънземна кола, движеща се с 400 км/ч. Зададе се трабантче, кабрио, розово. Бръмчеше все едно се движи с 400, а се движеше с 40. Останах потресен. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз съм чувал дизел без генерация, и само за 5 минути ми бръкна в мозъка.С права генерация сигурно ще е подобно.Българина е единствения индивид, който хем няма пари за бензин, хем иска да кара спортна машина,взима някой 15 годишен дизел и се почват мапи-ремапи-кебапи,генерации и т.н. Хората в нормалния свят си купуват дизел да изминават повече км за по-малко пари, а не да раздават газ.За раздаване на газ си има бензинови машини и спорта е винаги само на бензин.Дизела силата му е само в турбото,без него е тролея ще те бега.До колкото бензиновите са силни със и без турбо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, street racer написа:

Колкото "по-чиста" е сместта въздух/гориво, която се запалва, толкова повече енергия се отдава при процеса на горене, и съответно параметрите са други.

Като почнете да пишете неща от които си нямате хабер та чак не се усещате.
По чиста смес ха ха

 

преди 19 минути, franchesko написа:

За раздаване на газ си има бензинови машини и спорта е винаги само на бензин

Ауди R10 TDI
На 24 часа на Ле Манс не можеха да повярват какво им се случва на бензинките.
Като ги биеха от по малкото боксове къде правеха заради по малкия разход.
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.