Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Измамник ДИНАУТО Сервиз на адрес, ул. „Филип Кутев“ 19, 1407 Промишлена зона Хладилника, София със собственик Деан.

НАЙ - НЕПРОФЕСИОНАЛНИЯ СЕРВИЗ в цяла България с изключително пренебрежително отношение към клиентите си от ДЕЯН, СОБСТВЕНИК НА СЕРВИЗА. Неумение за комуникация и свръх надменно отношение за ЗАПЛАТЕНА УСЛУГА! Некоректно отношение, неточни уговорки и връщане колите непоправени. Държанието към служителите е нечовешко, а самият серивиз не отговаря на Европейските минимални изисквания. Този сервиз трябва и ще бъде затворен МОМЕНТАЛНО от държавните органи!!!! Окриване на данъци, също и нелегална работа!

НЕ ХОДЕТЕ ТАМ, ако не искате да ви лъжат и измамят, за услуга, за която си плащате!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само ми е интересно какво прави темата в раздела за компютри. Местя я в правилния.

  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 49 минути, Georgiev Dimityr написа:

Некоректно отношение, неточни уговорки и връщане колите непоправени.

да ве, то щото другите са коректни
:giggle1:
некъде четох за некъкъв сервиз до 16 блок на студентски град, закарай си колата там
:lol6:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, дръндю написа:

да ве, то щото другите са коректни
:giggle1:
некъде четох за некъкъв сервиз до 16 блок на студентски град, закарай си колата там
:lol6:

Толкова им е капацитета на новодипломираните инженери. За това и услугите им такива. За сметка на това са нагли и с претенции и искат все да им се киха. Позната картинка. Не ме учудва никак.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, но ДИНАУТО София до Парадайз със собственик Деян Димитров https://www.facebook.com/diyan.dimitrov.313 си позволи лично да убижда и заплашва, и повишава тон. Върна колата без да е пипнал нищо, след 2 дни държане, по най-селския начин и просташки граничещ с психологични проблеми. Мачка работниците си, а клиентите си третира все едно той на тях плаща а не те на него да свърши работа. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 11 минути, Georgiev Dimityr написа:

си позволи лично да убижда и заплашва, и повишава тон. Върна колата без да е пипнал нищо, след 2 дни държане, по най-селския начин и просташки граничещ с психологични проблеми.

добре че не са насъскали куче срещу теб, както са направили с клиент в сервиза посочен в предишния ми пост
:giggle1:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Georgiev Dimityr написа:

НАЙ - НЕПРОФЕСИОНАЛНИЯ СЕРВИЗ в цяла България ....

Oooo бако - в тази дисциплина надпреварата е най- ожесточена и оспорвана, така че не бъди сигурен.

И впрочем малко не ви разбирам - аз лично, като видя те такъв майсторяга, дето от вратата почва да ми говори от високо, веднагически се обръщам кръгом и си тръгвам, па ако ще да е механик от формула 1, че инак неизбежно комуникацията м/у нас отива към размяна на шамари. Какво ги храните такива некадърници и надувки - автосервизите да са кът да ви разбера, ма при тази луда конкуренция и огромен избор, да се съобразявате и премълчите си е "леко" ваша грешка.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, дръндю написа:

добре че не са насъскали куче срещу теб, както са направили с клиент в сервиза посочен в предишния ми пост
:giggle1:

:no-no::no-no:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Преди да пишеш тъпизми да се беше погледнал. Очевадно е че не си ходил в училище.

Изложението се почва с какъв е автомобилът, какъв е проблемът, какво са диагностицирали, колко са поискали, какво са заменили и какъв е резултатът. Ако не е задоволителен имаше ли рекламация и какво се разбрахте. Евентуално ако след това е ремонтирано успешно на друго място - какво се е оказало и колко е струвало.

Странно ми е как неграмотник дава оценка на всичко и иззема функциите на НАП,  НОИ, КЗП та чак до евробюрокрация. Ако искаш да има полза - отговори на въпросите от предния абзац.

  • Харесва ми 1
  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 18 минути, Филипов написа:

Ако искаш да има полза - отговори на въпросите от предния абзац.

недоволен клиент, какво има толкова за обяснения или не живееш в Бг, където всеки прави каквото си иска безнаказано 
не си ли попадал в такава ситуация, когато нищо не можеш да направиш и не остава друго, освен да си излееш яда и болката по форуми

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Нещо много се активизираха ей такива новобрански тролове в автораздела и то точно днес и плюят по разни сервизи, за които странно как знаят всичко от собственика до броят плъхове в отходните тръби, толкова неща и ДАНС не знае дори. Явно някой собственик на сервиз, е решил да окаля абсолютно всички конкуренти наоколо, защото самият той е необразован, некадърен скъпчия.

Редактирано от sliderum (преглед на промените)
  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За мен тая и другата тема за автокъщата са на конкуренцията. 

Демек СПАМ

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Познавам такива.Работят ефтино и всичките му клиенти са или джамбази, при които идеята е да се закрепи пложението за възможно най-малко пари, до като колата мине през нотариос и въобще не му пука колко качествено ще се направи,Другия му таргет са хора със скромни възмжнонсти, които нямат пари да отидат на читав майстор и са принудени да ползват услугите му.И така ги е хванал и едните и другите здраво за топките.И като изпадне някой такъв клиент , който е нито е от едните нито от другите, въобще не му пука колко е доволен и да ли пак ще се върне.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 14 часа, Емил Костов написа:

:no-no::no-no:

кво Емо, не можеш да повярваш?!
аз пък се чудя на акъла  на  клиента, изкарал медицинско, а после се отказал да ги съди
да се чуди човек какво става в тая държава
баси изненадите
:giggle1:
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 часа, sound написа:

 неизбежно комуникацията м/у нас отива към размяна на шамари.

 

Цитат

- Мъдри учителю, какъв е звукът от пляскането с една ръка?

- Ето такъв - казал учителят и отвъртял един шамар на ученика си.

:)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.