Премини към съдържанието
bdenkov

Германци продават коли за по €50 или ги подаряват

Препоръчан отговор


https://fakti.bg/avto/297924-germanci-prodavat-koli-za-po-50-ili-gi-podaravat

Германия- автомобили- втора употреба

Германци продават коли за по €50 или ги подаряват

Радослав Славчев

Всички ние сме чували, че у нас се внасят доста автомобили, които са почти негодни за употреба. При употребяваните автомобили нов внос естествено има и доста читави екземпляри, но има и търговци, които внасят коли за по €50 или дори такива, които германците подаряват, само и само да се отърват от немалките такси за тях.

Тази Alfa Romeo се предлага абсолютно безплатно в Германия

Какво представляват подобни автомобили? В повечето случаи те са в доста окаяно състояние и често не са в движение. Такива обяви, публикувани в немското мобиле, например се следят много стриктно от прекупвачи, които след козметичен ремонт реализират печалба от около €1 000.

Opel Corsa, за който немците също не искат и един цент

Колата се привежда в движение с минимални средства, коригира се външния вид, тапицират се износените части от салона и след финално пастиране возилото добива доста приятен външен вид. Той е сравнително евтин и може да ви служи вярно още дълго време, но рискът не е малък. За съжаление подобни "напудрени морги" се разпознават трудно, при това само от специалист.

Nissan Micra, който се продава в Германия за €50

 Нека не пропуснем някого... в България 9 от 10 коли са такива... Чак да го е яд човек да търси кола втора ръка.

Масово до 10 хил. лева всичко е съживявано изкуствено. Пред 10г. работих в една автокъща, внясяха само НОВИ /за времето коли/ всички около 4,5,6г. възраст ! Но, бяха удряни челно. Преправяха се при кадърни майстори, в порядъка на месец два, и после на пазара на цените на НЕ удряни коли ! Масово не можеха да ги познаят, че са удряни. В България да не кажа голяма дума 90% са с удар !

Тия брички масово вървят на цени между 1000-1500 лв и ако отидеш да си я вземеш от Германия ще дадеш долу горе същото: 800 лв автовоз, 200-300 лв пътни раходи и храна+загубено време. Ако познаваш достатъчно автомобилите можеш да си намериш кошничка за 1500 лв дето ще си я караш 5 години без големи проблеми. В крайна сметка дори основния ремонт на двигателя на такава бричка е колкото смяна на масло на нова кола така че...

Затова немските таралясници ги крадат толкова много... защото "сульо и пульо" иска да се направи на баровец и му е важно да се покаже пред хората с мерджан/баварка/ваг-че, но като дойде време да поддържа трошката тича до моргите и се пазари като циганин за евтини части, които са захранени от джамбазите. Кръговрата на живота - крадат им колите, после купуват пак същите, а накрая даже си плащат за части от откраднатите им коли. Да живее бай Ганьо европееца!

Тези коли се наричат витамини за автосервизите и фирмите занимаващи се с продажби на авто части.Затова и пътищата са ни лоши.Веригата е сериозо навързана и няма късане.

 А знаете ли как от тотал щета със сменян таван калници брони пребоядисана става уникална нов внос без забележка без удари колата е карана от баба

 Като цяло коли до 3000лв е по-добре да се купят от собственици в българия, които са ги притежавали поне 2 години. Така се намалява рискът от прикрити сериозни повреди, а и повечето продаващи такива коли не се занинават да крият дефекти защото обикновено вече прирежават друг автомобил на който обръщат внинамание. Също така при регистриран автомибил отпадат едни 300лв такси около регистрацията, а при такъв бюджет това си е сума. Схемата с тези коли е отиваш, пробваш, гледаш, проверяваш в сервиз, ако ти хареса пазариш и след това едни 1000лв за хубаво "стягане" са неизбежни. За до 3000лв кола "качваш се и караш" НЯМА!

....и кефа да я караш има своята цена......а тук в БГ се карат С-Класи за 20 бона, през зимата с летни гуми......палячовци!! Еми то покрай изплащането на кредита за колата като не осават стотинки за гуми така ще е. Тук се харчат пари, за да се покаже, че няма пари, а някои са направо шампиони в тая дисциплина. За това ще виждаме кайени на газ и S класи паркирани пред панеките, дето мебели и мокет са още от соца. Не е смешно, а е жалко, но това е положението.

Ауди А3 на 18 години в топ състояние!!!!!!Смях,смях,мноооого смях.Сега да ти кажа защо струва толкова това Ауди тук.Защото-Бай Ганя иска премиум марка.Търговеца това го знае и взима една барака на 18год.от моргата в Италия.Докарва я тук и знае,че шарани много, слага и цена 3хил лв примерно и Ганьо скача в киреча с "премиум"на 18год купен на далавера.Започва едно хвалене,снимане и хоп у фейсбук.Реално си е взел кочина изхвърлена на боклука но той се мисли за важен.Да не забравя чадилката от "премиумите"и смрад на масло защото е в топ състояние.Карайте си гробниците на по 20години пък ние ще си сменяме другите през 10год и нека ни е зле.

 Абе аз познавам един дето няма 5 стинки в джеба пък си купи s класа за 12500.и живее в панелка и повярвай ми цяла седмица събира 30 лева за да може в събота да и сипе бензин че компютъра му показва 8 км.не да му изгасне лампата .а да не закъса пред блока и да му се смеят комшиите.иначе ако не го познаваш е страшен гъзар 8 цилиндъра 5000 кубика 306 коня .а пък я кара с 40 км/ч в града и 1300 оборота да не харчела.бензин не може да си сипе какво остава за гуми.тази зима изобщо не я изкарва от гаража и си купи голф 2 за 1000 лв за да има с какво да ходи на работа.не е смешно плачевно е.аз взимам над 2000 евро на месец и не мога да си позволя такъв дзвер.а някакви си смешковци с 1000 лв заплата полвината от които за кредити се мислят за големи баровци.като му се качваш в колата те гледа в краката да не би случайно да му закачиш седалката и да му я нацапаш.сакън.

Българин при свети Петър. Св. Петър: " Ти, от какво умря?" Българина: "От глад..." Св. Петър: ?!?! Българина: "Ами купих си нова кола на изплащане и умрях от глад"

Ми така е, то това се знае от край време, още откогато е започнал вносът. Всеки, който разбира от коли, знае, че България е автоморгата на Европа (задният двор). Най-скапаните моргаляци идват в България и в Румъния. Като им свърши работният капацитет на двигателите ги докарват тук при нас на около 400-500 хиляди километра, а нашите мошеници ги връщат на 130 хиляди, полират, пастират, претапицират и ни ги продават по 5 бона и нагоре

Трябват воля от управниците за да се оправят тези неща. 1.Кола минала 10г. възраст няма право да се регистрира в БГ. 2.Пункт за технически преглед пуснал неизправен автомобил да мине ,губи лиценз,а на комисията се забранява да практикува тази професия. 3.Минимална заплата за страната 600 евро. И да не изброявам ... така ще се подредят нещата

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

600 евро... ти ли ще ги даваш?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, bdenkov написа:

...Трябват воля от управниците за да се оправят тези неща. 1.Кола минала 10г. възраст няма право да се регистрира в БГ. 2.Пункт за технически преглед пуснал неизправен автомобил да мине ,губи лиценз,а на комисията се забранява да практикува тази професия. 3.Минимална заплата за страната 600 евро. И да не изброявам ... така ще се подредят нещата

Тези мерки до никъде няма да доведат. Като начало да забранят продажбата на дизели, защото огромната част от бракмите са именно такива, а те замърсяват най-много. Разбира се, може и банките да спрат кредитите за коли втора употреба. Но за това трябва да се включат и данъчните с проверки. Също така може марки като ауди и бмв да влизат в специален регистър на рискови шофьори и да плащат повече данъци, по-високи застраховки или по-скъпи винетки. Вероятно могат да се измислят и други мерки, които да попречат на глупаците да си купуват трошляци, които да замърсяват.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, bdenkov написа:

https://fakti.bg/avto/297924-germanci-prodavat-koli-za-po-50-ili-gi-podaravat

Германия- автомобили- втора употреба

Германци продават коли за по €50 или ги подаряват

Радослав Славчев

Всички ние сме чували, че у нас се внасят доста автомобили, които са почти негодни за употреба. При употребяваните автомобили нов внос естествено има и доста читави екземпляри, но има и търговци, които внасят коли за по €50 или дори такива, които германците подаряват, само и само да се отърват от немалките такси за тях.

Тази Alfa Romeo се предлага абсолютно безплатно в Германия

Какво представляват подобни автомобили? В повечето случаи те са в доста окаяно състояние и често не са в движение. Такива обяви, публикувани в немското мобиле, например се следят много стриктно от прекупвачи, които след козметичен ремонт реализират печалба от около €1 000.

Opel Corsa, за който немците също не искат и един цент

Колата се привежда в движение с минимални средства, коригира се външния вид, тапицират се износените части от салона и след финално пастиране возилото добива доста приятен външен вид. Той е сравнително евтин и може да ви служи вярно още дълго време, но рискът не е малък. За съжаление подобни "напудрени морги" се разпознават трудно, при това само от специалист.

Nissan Micra, който се продава в Германия за €50

 Нека не пропуснем някого... в България 9 от 10 коли са такива... Чак да го е яд човек да търси кола втора ръка.

Масово до 10 хил. лева всичко е съживявано изкуствено. Пред 10г. работих в една автокъща, внясяха само НОВИ /за времето коли/ всички около 4,5,6г. възраст ! Но, бяха удряни челно. Преправяха се при кадърни майстори, в порядъка на месец два, и после на пазара на цените на НЕ удряни коли ! Масово не можеха да ги познаят, че са удряни. В България да не кажа голяма дума 90% са с удар !

Тия брички масово вървят на цени между 1000-1500 лв и ако отидеш да си я вземеш от Германия ще дадеш долу горе същото: 800 лв автовоз, 200-300 лв пътни раходи и храна+загубено време. Ако познаваш достатъчно автомобилите можеш да си намериш кошничка за 1500 лв дето ще си я караш 5 години без големи проблеми. В крайна сметка дори основния ремонт на двигателя на такава бричка е колкото смяна на масло на нова кола така че...

Затова немските таралясници ги крадат толкова много... защото "сульо и пульо" иска да се направи на баровец и му е важно да се покаже пред хората с мерджан/баварка/ваг-че, но като дойде време да поддържа трошката тича до моргите и се пазари като циганин за евтини части, които са захранени от джамбазите. Кръговрата на живота - крадат им колите, после купуват пак същите, а накрая даже си плащат за части от откраднатите им коли. Да живее бай Ганьо европееца!

Тези коли се наричат витамини за автосервизите и фирмите занимаващи се с продажби на авто части.Затова и пътищата са ни лоши.Веригата е сериозо навързана и няма късане.

 А знаете ли как от тотал щета със сменян таван калници брони пребоядисана става уникална нов внос без забележка без удари колата е карана от баба

 Като цяло коли до 3000лв е по-добре да се купят от собственици в българия, които са ги притежавали поне 2 години. Така се намалява рискът от прикрити сериозни повреди, а и повечето продаващи такива коли не се занинават да крият дефекти защото обикновено вече прирежават друг автомобил на който обръщат внинамание. Също така при регистриран автомибил отпадат едни 300лв такси около регистрацията, а при такъв бюджет това си е сума. Схемата с тези коли е отиваш, пробваш, гледаш, проверяваш в сервиз, ако ти хареса пазариш и след това едни 1000лв за хубаво "стягане" са неизбежни. За до 3000лв кола "качваш се и караш" НЯМА!

....и кефа да я караш има своята цена......а тук в БГ се карат С-Класи за 20 бона, през зимата с летни гуми......палячовци!! Еми то покрай изплащането на кредита за колата като не осават стотинки за гуми така ще е. Тук се харчат пари, за да се покаже, че няма пари, а някои са направо шампиони в тая дисциплина. За това ще виждаме кайени на газ и S класи паркирани пред панеките, дето мебели и мокет са още от соца. Не е смешно, а е жалко, но това е положението.

Ауди А3 на 18 години в топ състояние!!!!!!Смях,смях,мноооого смях.Сега да ти кажа защо струва толкова това Ауди тук.Защото-Бай Ганя иска премиум марка.Търговеца това го знае и взима една барака на 18год.от моргата в Италия.Докарва я тук и знае,че шарани много, слага и цена 3хил лв примерно и Ганьо скача в киреча с "премиум"на 18год купен на далавера.Започва едно хвалене,снимане и хоп у фейсбук.Реално си е взел кочина изхвърлена на боклука но той се мисли за важен.Да не забравя чадилката от "премиумите"и смрад на масло защото е в топ състояние.Карайте си гробниците на по 20години пък ние ще си сменяме другите през 10год и нека ни е зле.

 Абе аз познавам един дето няма 5 стинки в джеба пък си купи s класа за 12500.и живее в панелка и повярвай ми цяла седмица събира 30 лева за да може в събота да и сипе бензин че компютъра му показва 8 км.не да му изгасне лампата .а да не закъса пред блока и да му се смеят комшиите.иначе ако не го познаваш е страшен гъзар 8 цилиндъра 5000 кубика 306 коня .а пък я кара с 40 км/ч в града и 1300 оборота да не харчела.бензин не може да си сипе какво остава за гуми.тази зима изобщо не я изкарва от гаража и си купи голф 2 за 1000 лв за да има с какво да ходи на работа.не е смешно плачевно е.аз взимам над 2000 евро на месец и не мога да си позволя такъв дзвер.а някакви си смешковци с 1000 лв заплата полвината от които за кредити се мислят за големи баровци.като му се качваш в колата те гледа в краката да не би случайно да му закачиш седалката и да му я нацапаш.сакън.

Българин при свети Петър. Св. Петър: " Ти, от какво умря?" Българина: "От глад..." Св. Петър: ?!?! Българина: "Ами купих си нова кола на изплащане и умрях от глад"

Ми така е, то това се знае от край време, още откогато е започнал вносът. Всеки, който разбира от коли, знае, че България е автоморгата на Европа (задният двор). Най-скапаните моргаляци идват в България и в Румъния. Като им свърши работният капацитет на двигателите ги докарват тук при нас на около 400-500 хиляди километра, а нашите мошеници ги връщат на 130 хиляди, полират, пастират, претапицират и ни ги продават по 5 бона и нагоре

Трябват воля от управниците за да се оправят тези неща. 1.Кола минала 10г. възраст няма право да се регистрира в БГ. 2.Пункт за технически преглед пуснал неизправен автомобил да мине ,губи лиценз,а на комисията се забранява да практикува тази професия. 3.Минимална заплата за страната 600 евро. И да не изброявам ... така ще се подредят нещата

 

Човек спри да ръсиш олигофрении на тон, защото ставаш смешен. Имаме си едно лице във форума наречено Калунсов. Не ставай и ти като него.

  • Харесва ми 8
  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Баси тоа чупи тъпомера вече.


  • Харесва ми 5

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз този форум съм го отписал. Влизам за да гледам сеир. Абсолютно беззаконие цари, модератори не предприемат никакви мерки срещу явни тролове и откачени, които са баннати на десетки други места и са оставени тук да генерират трафик. 

  • Харесва ми 7

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тъпанар. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, badsector написа:

Също така може марки като ауди и бмв да влизат в специален регистър на рискови шофьори и да плащат повече данъци, по-високи застраховки или по-скъпи винетки.

Те колите щото виновни че са в ръцете на рискови шофьори.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Маняк, май колите са виновни. Като натиснеш педала на газта до дупка и колата отказва да завива и не се управлява по правилния начин.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 часа, BMW Маниак написа:

Те колите щото виновни че са в ръцете на рискови шофьори.

Точно затова данъците ги плащат шофьорите, а не колите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Айде стига сте пълнили интернет пространството с откровенни лъжи и глупости.Хора, които не са вкарали нито една кола от чужбина,никога не са живяли там,а само са я виждали на картата по география в 4-ти клас, почват да обесняват като експерти как стоят нещата със вноса на коли от западна ЕвропаАко искаш да се отървеш за 24 часа от колата си,звъниш на моргата,казваш каква кола имаш, и те ти предлагат цена между 100 и 200 евро за нея.На другия ден идват с платформа до у вас,качват я,  дават ти парите в брой и веднага документ на ръка , с който колата вече е отписана от всякакви регистрации и автоматично на мига спират и данъци спират и застраховки и отговорноста от там нататък за тази кола е изцяло на въпросната морга.От къде на къде чичо Шваб, ще чака бай х*й от България с 50 евро в джеба за да се отърве от колата си нещо не схващам.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Допускам някаква минимална вероятност статията да е част от своебразна кампания, тъй като в момента пазара на употребявани коли е "малко" нереален - не знам какво и защо става с тези цени, но забелязвам, че прави впечатление на много хора и се коментират из доста форуми.

Ала с такива статии ........ написана, като за пубери - не само ти подаряват, ами още малко, даже и ще ти платят да я вземеш.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За тоя бранш в България можеш да чуеш каквили не митове и небивалици.И на хората сякаш им доставя удоволствия да си ги  разправят ей така на изус,чул от на бадженака братовчеда на зет и на леля му, сина му какво чул  от бай Пешо кварталния факир на бараки.Ако тръгнеш книга да пишеш за тия легенда,една няма да ти стигне.Поне за 10 тома има материял.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.