Премини към съдържанието
PeevG

Application war3.exe has been blocked from accesing Graphics hardware

Препоръчан отговор


Здравейте,

Операционната система е Уин 10, след последния ъпдейт, нещо блокира war3 и не откривам проблема.

Изписва този надпис - Application war3.exe has been blocked from accessing Graphics hardware

Опитах да ъпдейтна драйвера - нищо не се промени.

Намерих някакъв форум, в който уж бяха намерили решение на проблема, но и това не се получи.

Някой успял ли е да намери решение?

 

Поздрави!

 

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какво е това "war3.exe"? Лаптоп/десктоп? Какъв е " Graphics hardware " - amd/nvidia/intel/?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 17 минути, Raze написа:

Какво е това "war3.exe"?

Играта Warcraft III

Редактирано от Agentpat™ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 38 минути, Raze написа:

Какво е това "war3.exe"? Лаптоп/десктоп? Какъв е " Graphics hardware " - amd/nvidia/intel/?

war3.exe е играта Warcraft III, както каза колегата по-горе.

Става въпрос за Lenovo z710, видеокартата е Geforce 840M

Проблема е някъде в Уиндоуса, преди уин 10 не е имало проблеми, след него е страшно..

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Пробвай да стартираш war3 в режим на съвместимост с Windows 7 или 8.1
Ако не помогне, виж тук:
https://www.drivereasy.com/knowledge/application-blocked-accessing-graphics-hardware-error-windows-10-solved/

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

https://www.drivereasy.com/knowledge/application-blocked-accessing-graphics-hardware-error-windows-10-solved/

Това го пробвах вчера, но не се получи. Ще потърся това за war3 съвместим с 7 и 8.1

Благодаря :)

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Десен клик по war3 >Properties> раздел Compatibility > под Compatibility mode от падащото меню Run this program in compatibility mode for: избираш съответната  версия. Потвърждаваш с ОК.
Пробваш да стартираш.

Или пробваш с помощта на режима Отстраняване на неизправности, свързани със съвместимостта. Намира се в контекста на файла - десен клик по War3 >Отстраняване на неизправности, свързани със съвместимостта

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пратил съм му на ЛС от къде и какво да инсталира, при мен работи на Windows 10 x64 последна версия без проблеми, но нямам отговор. Също не е ясно дали играта е оригинална или пиратска, ако е пиратска, може да е много стара версия, за да не тръгва, оригиналната си е пачната.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 15.07.2018 г. в 10:10, DarkEdge написа:

Десен клик по war3 >Properties> раздел Compatibility > под Compatibility mode от падащото меню Run this program in compatibility mode for: избираш съответната  версия. Потвърждаваш с ОК.
Пробваш да стартираш.

Или пробваш с помощта на режима Отстраняване на неизправности, свързани със съвместимостта. Намира се в контекста на файла - десен клик по War3 >Отстраняване на неизправности, свързани със съвместимостта

Опитах всичко изброено, за съжаление най-новата версия на Windows, която присъства в падащото меню е Windows 7.

Пробвах и режима за отстраняване на неизправности - също не откри решение на проблема.

Остана да опитам преинстал на играта, това и ще направя. :)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А Windows актуализиран ли е?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Надстройва се сам от Уин 7 насам, не е съобщавало за проблеми, а съм малко скаран с тези неща. Как да разбера дали е актуализиран ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като провериш в Актуализирането има ли нови актуализации:
Start>Settings>Update and Security>Check for updates

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не, няма. Up to date съм

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А в eventvwr в раздел system и в раздел Application какви критични грешки има?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това е от раздел Application :

Faulting application name: war3.exe, version: 1.26.0.6401, time stamp: 0x4d83baa9
Faulting module name: unknown, version: 0.0.0.0, time stamp: 0x00000000
Exception code: 0xc0000005
Fault offset: 0x35800000
Faulting process id: 0x2940
Faulting application start time: 0x01d41d2dc7f68043
Faulting application path: C:\Program Files (x86)\Warcraft III\war3.exe
Faulting module path: unknown
Report Id: 26ee8321-8a49-4866-80f2-bf7dbfb08cdd
Faulting package full name:
Faulting package-relative application ID:

С червена удивителна е.

 

Този също е от раздел Application, но е информативен(знака е синя обърната удивителна, на бял фон)

Fault bucket , type 0
Event Name: BEX
Response: Not available
Cab Id: 0

Problem signature:
P1: war3.exe
P2: 1.26.0.6401
P3: 4d83baa9
P4: StackHash_7441
P5: 0.0.0.0
P6: 00000000
P7: PCH_5F_FROM_ntdll+0x0006A7BC
P8: c0000005
P9: 00000008
P10:

Attached files:

These files may be available here:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\AppCrash_war3.exe_72b1a3c94a9915dcc478753ebdf3ee32a67bb4_8a6557b8_0737cbaa

Analysis symbol:
Rechecking for solution: 0
Report Id: 26ee8321-8a49-4866-80f2-bf7dbfb08cdd
Report Status: 4
Hashed bucket:
Cab Guid: 0

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А в System?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В system са тези:

1. The start type of the Background Intelligent Transfer Service service was changed from demand start to auto start.

2.Display driver nvlddmkm stopped responding and has successfully recovered.

3.Application war3.exe has been blocked from accessing Graphics hardware.

4.Display driver nvlddmkm stopped responding and has successfully recovered.

5.The application-specific permission settings do not grant Local Launch permission for the COM Server application with CLSID
Windows.SecurityCenter.WscBrokerManager
 and APPID
Unavailable
 to the user NT AUTHORITY\SYSTEM SID (S-1-5-18) from address LocalHost (Using LRPC) running in the application container Unavailable SID (Unavailable). This security permission can be modified using the Component Services administrative tool.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Един вид имаш проблем в системата, а не с играта.
Проблем с драйвъра за графиката, проблеми с компонените на Windows...
Явно си иска ремонт.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Закъсал съм го, а :D Какво съвет би ми дал ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 8 минути, DarkEdge написа:

Явно си иска ремонт.

Операционната система

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Разбрах, ще се преинсталира тогава. Много благодаря за съдействието и извинявай за изгубеното време. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Опасявам се, че не това е правилното решение, а ремонтът. ЗзЗащото най-вероятно проблемите са от незададени права върху процеси.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ще помисля върху идеята за ремонт тогава, благодаря!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.