Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Избор на телефон


Препоръчан отговор

преди 11 минути, algor написа:

Утре ще помоля счетоводството да изкара две от фактурите за мобилни апарати от Емаг, купени в последната година, а след това ще ти ги пратя на ЛС, за да не търкам сума лични данни.

Даже секунда да поровя да видя един Mate 10 Pro, който купих от Olx за един приятел преди 10 дни дали му пазя фактурата...

При поръчка онлайн телефона следва да пристигне с попълнена гаранционна карта и прикрепена към нея касова бележка. Куриера няма общо. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 42 минути, eminem_vr написа:

При поръчка онлайн телефона следва да пристигне с попълнена гаранционна карта и прикрепена към нея касова бележка. Куриера няма общо. 

прав си

аз от ардес-варненски онлайн си взех леново пе 2

януари месец

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 24.07.2018 г. в 19:11, RudeBoy написа:

Нищо подобно. Откъде го измисли това?!?...

Касовата бележка и фактурата са единствените законни документи за извършена продажба. Бележката от куриера е документ за извършена транспортна услуга, която може да включва и събиране на наложен платеж. Откъде-накъде Samsung ще изисква и нея?...

От друга страна, поне във Варна оторизираният сервиз на Samsung изисква представяне на платежен документ и попълнена гаранционна карта - с вписан IMEI и печат на търговеца. След като са ти доставили телефона запечатан, предполагам, че картата ти не е попълнена (тя е в кутията), така ли е?

 

Не го измислих аз, а съпорта на Самсунг. Гаранционната карта от търговеца + касовата бележка служебен бон от Еконт с цена и IMEI на телефона са достатъчни за гаранционно обслужване. Поне това ми казаха и по телефона, и чат съпорта.  Единственото им изискване е телефона да е за EU. 

Като спорите, проверявайте си инфото, иначе излиза, че по-добре знаете от самия съпорт на Самсунг. Говорил съм с тях два пъти и два пъти по чата съм им писал, все с различни техни служители. Всички казват едно и също - бележката от Еконт + гаранционна карта от търговеца. Това е.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

winfan, не си разбрал какво са ти обяснявали. Пак казвам, че съм бил куриер, включително и в Еконт. Е, последното за кратко :) , но минах курса на обучение. Носил съм много стоки, закупени от онлайн магазини, и всеки път нужните документи са ми минавали през ръцете. Така че съм по-наясно от теб кое за какво е.

Касова бележка за продадена стока може да издаде само търговецът, който я продава. Толкоз. Няма да си губя времето да обяснявам повече.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Какво има за разбиране след като ЧЕТИРИ ПЪТИ си писах и говорих със съпорта на Самсунг и всеки път изрично подчертавах, че търговецът НЕ Е ИЗДАЛ КАСОВА БЕЛЕЖКА, а ЕКОНТ - служебен бон с IMEI и цена на телефона. ВСЕКИ път от Самсунг ми казваха едно и също - ГАРАНЦИЯТА ВИ ВАЖИ КЪМ НАС. Явно тази бележка/бон от Еконт играе ролята на заместител на касова бележка от търговеца и ВАЖИ пред Самсунг. Не знам, как по-ясно да се изразя :)

п.п има и друг вариант - да са ме излъгали, но не вярвам. От съпорта на Самсунг съм доволен и това е една от причините да взема техен телефон. При проблем, ако ми откажат гаранция, след като съм им описал в детайли за какво става въпрос - сменям марката.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Сподели

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване