Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте.

Имам следният проблем, който се проявява само при чатовете от Viber на компютъра ми.

Мога да изпращам и получавам всякакви линкове към чатовете, но когато се опитам да кликна на който и да е линк, той не ми се отваря автоматично в браузъра. Въобще по никакъв начин не успявам да го отворя в браузъра на компютъра.

Някой може ли да ми каже, каква е причината и как мога да оправя този проблем?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Провери си асоциациите на браузъра по подразбиране.

Няма данни за операционна система, няма данни за използван браузър - толкова инфо.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, DarkEdge написа:

Проверти си асоциациите на браузъра по подразбиране.

Този проблем е от съвсем скоро, а преди това не съм имал подобен проблем.

Настройките на браузъра са си били едни и същи винаги.

Операционната система е Windows 10 Pro, браузъра е Google Chrome - Версия 67.0.3396.99 (Официално издание), (64 бита), Viber -а е последната версия за десктоп 9.3.0. от 17.07.2018г.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Виж в settings/apps/default apps кое приложение ти е настроено за web browser. Ако трябва го избери отново, за да си оправи асоциациите. От други приложения като отваряш връзки отварят ли се нормално?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 3 часа, milen_sf написа:

браузъра е Google Chrome - Версия 67.0.3396.99

Обнови си браузъра и може да ти се реши проблемът
68.0.3440.75

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Raze написа:

..... От други приложения като отваряш връзки отварят ли се нормално?

Други подобни програми на компютъра не използвам.

преди 1 минута, DarkEdge написа:

Обнови си браузъра и може да ти се реши проблемът

Сега ще пробвам...

Вече съм с този Google Chrome е актуален
Версия 68.0.3440.75
Проблемът си е наличен и няма промяна.
преди 1 час, Raze написа:

Виж в settings/apps/default apps кое приложение ти е настроено за web browser. Ако трябва го избери отново, за да си оправи асоциациите.....

Проблемът е решен по указания начин. Насторих Chrome за web browser и вече кликайки на който и да е линк от някой чат , автоматично ме препраща на адреса...
Благодаря за помощта!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, DarkEdge написа:

Провери си асоциациите на браузъра по подразбиране.

:cool:Още в първия отговор на твоя въпрос е писано, ма кой да чете? Ако не знаеш - питаш...
Както и да е - важно е, че проблемът е решен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове



Провери си асоциациите на браузъра по подразбиране.
Няма данни за операционна система, няма данни за използван браузър - толкова инфо.


С една лека … (или не) корекция:
Асоциирането на браузъра, а не „асоциациите на браузъра”. Към кого се обръща Вайбър!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако трябва да сме точни, трябва да е "Асоциирането на разширения и протоколи към браузъра", а не асоциирането на браузъра, 'щот' браузърът не е асоцииран, а към него се асоциират.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване