Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Зa NIKEM-BG.net става въпрос.

Изключително некоректна фирма!

Взех от тях компютър за 4000 лв.

След една седмица започна да прави проблем при пускане.

Занесох го и след 2 седмици ми се обадиха да ми кажат че нямало проблем и просто " някои дъна просто така правят"  и ако съм искал да съм си купел ново дъно!

Не го оправиха или смениха.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И какво каза комисията за защита на потребителите? :hit:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Тез неща момко се доказват. Така на доверие как очаквате да повярваме, само защото сте го написал. Освен това, явно не си знаете правата на потребител. След като първата седмица още е започнал да прави проблем, ако това е вярно и проблемът не е възникнал поради неизправности и нестандартни напрежения в мрежата на доставчика Ви на електричество, или в сградната Ви инсталация, удари от мълнии от непреставащите напоследък летни бури, или поради ваша потребителска намеса. Примерно инсталиране на нелицензирана ОС(или неподдържана) и друг софтуер, или други действия от ваша страна. Но, както и да е, като потребител през първите две седмици след покупката, Сте имали пълното право да върнете стоката без всякакви обяснения и да си вземете цялата похарчена от Вас сума. Защо не Сте постъпил така? Пък и какво е това включване и изключване на машината за 4К , да не сте си играли на цветомузика със старт бутона. Което е почти безсмислено действие, като се има предвид съвременните инструменти за пестене на енергия, които свеждат потреблението на машина в Idle, или особено при влизане в някой от Powerstate  режимите, при продължително бездействие на машината, буквално до това на обикновена крушка за осветление. Това, за обаждането с обяснение, че някои дъна просто така правели и предложението за замяна, има ли как да го докажете. Няма сериозна фирма, която да върне такъв отговор. Но все пак не разбрах предложение за покупка на ново дъно, наистина ли е такова, или е предложена замяна с работещо от същият модел, или друго равностойно като цена и комплектовка.  Защото няма как  предложение за закупуване на нова дънна платка да бъде отправено при положение, че конфигурацията е в гаранционният си период, при това още в самото му начало.

Редактирано от sliderum (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всичко момко мога да докажа!

От известно време имам инсталирано приложение на телефона което записва всичко разговори, може да не важи в съд но на мен ми е достатъчно.

А и на теб ако го чуеш.

Компютъра се стартира нормално след 3-4 сек. угасва и след още 3-4 сек тръгва и си работи.

Прави го на всяко пускане или рестарт. Изобщо не стига до биос или уиндоус.

С тези оферти за уиндоус за по 10$ мисля че няма кой да не се лицензира.

Щом го прави и в сервиза значи не е от напрежението.

Първата седмица не го  правеше започна към десетия ден и го занесох в сервиза и стоя там 15 дни.

Не е нужно да носиш вода от девет кладенеца за да ги оправдаеш.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 18 минути, klass написа:

С тези оферти за уиндоус за по 10$ мисля че няма кой да не се лицензира.

Аха, ами няма какво повече да добавя. Тия 1000 реклами напоследък, за нещо за което сте дали само 10 или 20 долара, как точно ще се изплатят на рекламодателите си, ако всичко е наред, с това което предлагат..

 

преди 18 минути, klass написа:

Компютъра се стартира нормално след 3-4 сек. угасва и след още 3-4 сек тръгва и си работи.

Прави го на всяко пускане или рестарт. Изобщо не стига до биос или уиндоус.

Как така не стига до уиндоус като тръгва и работи след периода на "угасване" А това че "не стигало БИОС" след като компютъра според Вас гаснел 3-4 секунди след пускането е основание да си мисля, че явно при инициализацията на някое устройство се прекъсва сигнала до монитора, или е направена такава настройка, която да скрива показването на текстовата информация на тази инициализация. Може да е и недоклатен драйвер, недоклатена стара версия на БИОС, все пак, но и двете не са хардуерен проблем и се решават с обновление. Инициализацията на устройствата показва че БИОС работи, къде и в каква среда мислите че се извършва тази инициализация? Явно не Ви достигат знание нито за гражданските Ви права като потребител, нито като за да си имате представа как стартира и работи компютърната система.  Това не е угасване на компютъра, няма идея какво точно претендирате. А и май ще се окажа прав, че някои хора си играят с пишките си, други се правят на диджеи със старт бутона на компютъра си.

Редактирано от sliderum (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма информация за хардуера. Тествано ли е с друго захранване? Всички части ли са поръчани от въпросната фирма? Кой е сглобил конфигурацията? Пробвано ли е с различни плочки памет и само с 1 плочка? В BIOS прави ли го проблема? Тествано ли е с live OS? Проблема при/след зареждане ли го прави или още на POST екрана? Какво точно е становището на сервиза? И в другата тема питах, пусната ли е жалба до КЗП? Толкова е постна темата, че няма накъде повече.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 16 минути, Raze написа:

Няма информация за хардуера. Тествано ли е с друго захранване? Всички части ли са поръчани от въпросната фирма? Кой е сглобил конфигурацията? Пробвано ли е с различни плочки памет и само с 1 плочка? В BIOS прави ли го проблема? Тествано ли е с live OS? Проблема при/след зареждане ли го прави или още на POST екрана? Какво точно е становището на сервиза? И в другата тема питах, пусната ли е жалба до КЗП? Толкова е постна темата, че няма накъде повече.

Интересното в случая не са само подробностите около случая, а и че предварително преди два дни беше пусната нова тема, с цел установяване общественото мнение във форума относно Никем от един специално създаден за целта потребител...Въпреки че тема за коректността на тази фирма т.е. тази подпитващата от новият потребител е в нарушение на правило 2.4 на форума, е пускана наскоро преди нея.Една такава подпитваща тема за установяване на настроенията...Уверен съм, че ако в съответната тема всички отговори бяха положителни, в смисъл да няма такива които са неутрални и такива, в които се недоволства...Тези теми на klass, вероятно въобще нямаше да съществуват. Беше установено в онази тема обаче, че имат шанс да минат метър и да окажат въздействие на някои потребители, поне на такива които се колебаят в момента дали да поръчат от Никем...И воала темите с "пострадалият" видяха бял свят.

Редактирано от sliderum (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, klass написа:

Зa NIKEM-BG.net става въпрос.

Изключително некоректна фирма!

Взех от тях компютър за 4000 лв.

След една седмица започна да прави проблем при пускане.

Занесох го и след 2 седмици ми се обадиха да ми кажат че нямало проблем и просто " някои дъна просто така правят"  и ако съм искал да съм си купел ново дъно!

Не го оправиха или смениха.

Нека позная - купил си готова конфигурация и то без да я отвориш при доставката или на място в магазина, за да видиш какво има вътре, нали? Зат'ва кат' си купувам компютър, купувам компонент по компонент и си го сглобявам сам - за да съм сигурен, че вътре ще има точно това, което искам и няма да ми пробутат конфигурация за шарани.

Колкото до Никем, половината ми компютър е от тях, вкл. и РАМ паметта. Купен на части, както споменах и досега не ми е създавал проблеми, което е вече година и половина. Може да си попаднал на дефектна бройка, което е нормално - все пак е електроника, произвеждана на конвейер и винаги можеш да попаднеш на кофти бройка хардуер.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако системата е Амд Райзен това е така наречения cold boot проблем и се решава с ъпдейт на биоса. Никаква драма,просто първите биоси го имаха... 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

Това е линк към конфигурацията:  http://nikem-bg.net/cart/58352p1r58059p1r58179p1r56926p1r57227p1r57469p1r57555p2r58064p1r60758p1r59692p1rf.html

Не знак как е тестван в сервиза, всички части са закупени от тази фирма и там е сглобен.

Становището на сервиза е" ...след проведен оглед бе установено че компютърната конфигурация работи нормално."

Не съм специалист като пишко играча но това което се случва е следното пускаш го свети един лед диод за захранване и един за хард тръгва вентилатора, бипка картата,

святка монитора след това угасва всичко, спира вентилатора и пълна тишина 2-3 сек.

После без да го докосваш тръгва все едно сега го пускаш, пак вентилатора, пак бипка святка монитора и зарежда това е.

И пишката и компютъра са си мои и си е моя работа как ще си играя с тях. Звучиш ми като някой техник в гаранционен сервиз,

когато не искат да оправят нещо и се почва с нелицензирания софтуер и предкомпютърното устройство и тока и светкавиците....

А уиндоус вече два купих и всичко е наред ъпдейтват се и майкрософт не пищи, така че аз какво повече да искам?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може проблема да е в термопастата на процесора, дали не забравиха да я сложат ?

или бутоните за включване на компютъра не са свързвани както трябва в платката ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Според мен не е в термопастата, защото ако я нямаше щеше да изключва като прегрее после.

За бутоните нямам представа след като го включват и изключват изглеждат наред.

Абе не е болка за умиране, ама е дразнещо, дал си един куп пари и не е както трябва.

А и глупостите от сервиза че някои дъна така си правели или,

че било автотест на самото дъно и други простотии. Все едно просто ако има някой идея как да го оправя добре ако не здраве да е.

Ще послушам видния форумец и няма да го гася.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А защо не провериш за наличие на нова версия на BIOS?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Между другото и при Интел го има този проблем със студения старт, сега погледнах набързо. Не е само АМД. Решението е същото - ъпдейт на биоса. И да това е автотест на дъното и прецъква и гасне един път заради пропаднал тренинг на паметта. И да, някои дъна си го правят в дадени конфигурации, така че е малко прибързано да се плюе по сервиза и магазина  Докато ми го правеше на мен изобщо не му обръщах внимание,така или иначе натискането на копчето на компютъра е просто малък стоп по пътя към кафемашината и банята. Докато пусна кафета, измия зъби и прочие и е запалил. Какво толкова... 

Но още един път в прав текст - ъпдейт на биоса. Ако е най-новия някой по-стар докато намериш този, който действа. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Последния биос е излязъл точно преди 2 седмици:

Цитат
3.10 2018/7/10 9.02MB Instant FlashHow to Update 1.Update Intel ME 11.8.50.3470
2.Update VBIOS to 1059
3.Support the latest Intel 8th Gen CPU

...като с него се вкарва и съвместимостта с 8-ма генерация...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако може да ти сменят дъното  

с това ил по добро

Gigabyte Z370 HD3 LGA1151

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А да си променял нещо в биоса и да си запазил промените?

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, nikolela написа:

А да си променял нещо в биоса и да си запазил промените?

 

Няма значение. От сервиза трябва да върнат работеща безпроблемно машина.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

klass, почети в нета с ключови думи double POST / double boot. Сложи си новия bios и ако трябва пипни нужните настройки, нищо фрапиращо.

 

преди 39 минути, Joss Bomon написа:

Последния биос е излязъл точно преди 2 седмици:

...като с него се вкарва и съвместимостта с 8-ма генерация...

 

@Joss Bomon, това е дъно със Z370 - правено за 8мата генерация и се поддържа по подразбиране, с изключение на по-новите процесори, решени още с bios 1.6/1.9. Има си списък с всички съвместими, как ще идва чак сега поддръжката... :cantbelieve:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Един случай и от мен наблюдаван, за който с присетих. Същият "симптом", но  нещо много по-прозаично и така и не съм се старал да откривам "проблема". Приятел собственик на малък магазин за пиротехника, газово оръжие и  ловно-рибраски принадлежности. Дърта щайга с античният дори на времето(преди 4-5 години) Атлон ХП 1800+  Която от домът му премести в магазина, който е просто метален павилион, от малко по-големите, а не тези колкото ковчег. Първоначално образът се извеждаше на също толкова дърт CRT монитор и нямаше никакви проблеми след старт/рестарт, освен бавното зареждане от античният твърд диск. Та с тоя приятел си играехме често табла на масичката на която беше CRT монитор и на която беше много тясно и неудобно по причина самият монитор...Накрая човека го замени с LCD 15  инча, не помня точно май на KSA или някаква друга още по-неизвестна марка и се появи гасненето на монитора с изписване на "no signal" за няколко секунди по време на стартирането на компютъра. Иначе компютъра си стартираше нормално, просто за няколко секунди монитора изгасваше по време на някоя от процедурите.

ПС. На съвременните процесори и видеокарти охлаждането се включва временно през началото  пост процедурата, после просто спира и се включва отново чак след превишаване на определена температура. Не си мислете драги авторе, че всичко е като едно време и всички вентилатори в кутията въртят нон стоп когато компютъра не е натоварен.

Редактирано от sliderum (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пич подходът ти не е както трябва от мен за го знаеш. Аз си купих дрон за две шапки пари от техно--магазин, но се прецака. Въобще не се занимавах с тях, а го дадох на официалния вносител, който след тестване и изпращане до ГДР-то /Германия/ ми го замени с чисто нов.

Та пробвай с добро и ако наистина си купил комп поне напиши характеристиките за да ти дадат смислен отговор

Поздрави

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, chasovnik написа:

Та пробвай с добро и ако наистина си купил комп поне напиши характеристиките за да ти дадат смислен отговор

Характеристиките ги има на линка дето посочил автора! 

п.п. Пробва ли с една плоча РАМ да стартираш компютъра ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След като си разопаковал продукта и си го ползвал, нямаш право на връщане. Някои фирми имат такава политика, като Вали Компютърс, например и на мен също ми отказаха да върна един мултимедиен плеър Mede8er 600X3D, за който изрично написах в бележката че искам да е актуален модел, а той се оказа от 10 Ноември 2015 и вече не поддържа YouTube. Казаха ми че след като бил разопакован съм нямал право да го връщам, защото после те нямало на кого да го продадат. И наистина аз го получих запечатан с кръгло тиксо отгоре, нещо което другите търговски вериги не правят и същият плеър преди бях поръчал от друг магазин и той не беше така запечатан. От друг магазин след като им казах че искам да получа продукта неразопакован, те ми отговориха че всяка стока задължително я отваряли и пробвали преди да я изпратят до клиента. Да но аз искам пробите да се направят пред мен, иначе служителят си играл да включва по 2-3 AV-кабела в плеъра, като установил че с нито единият от тях не работи на стар телевизор с AV-вход и на мен това нямаше да ми свърши работа.  Но аз пък можех да си направя собствен кабел и пак да си го ползвам.

Така че ако ти си си играл да отваряш компютъра и да гледаш конфигурацията и си ъпдейтвал биоси, бъди сигурен че няма да ти го приемат. Именно защото парите не са малко и фирмата също ще претърпи големи щети.

преди 1 час, Tommygun написа:

Между другото и при Интел го има този проблем със студения старт, сега погледнах набързо. Не е само АМД. Решението е същото - ъпдейт на биоса. И да това е автотест на дъното и прецъква и гасне един път заради пропаднал тренинг на паметта. И да, някои дъна си го правят в дадени конфигурации, така че е малко прибързано да се плюе по сервиза и магазина  Докато ми го правеше на мен изобщо не му обръщах внимание,така или иначе натискането на копчето на компютъра е просто малък стоп по пътя към кафемашината и банята. Докато пусна кафета, измия зъби и прочие и е запалил. Какво толкова... 

Но още един път в прав текст - ъпдейт на биоса. Ако е най-новия някой по-стар докато намериш този, който действа. 

Самият производител не дава гаранция за ъпдейтването на биосите, а ти предлагаш на човека да го  състари, като си прави експерименти с коя по-стара версия компютъра ще се оправи. На чипа на биоса си има стикер, на който пише коя е фабричната версия. С някои компютри има необратими след това проблеми след флашването на биоса, така че по-добре да не се пипа. С новите биоси обикновено се издават и нови дънни платки, с нова ревизия и на хардуеъра. И флашващата програма не позволява вече новият биос да се състарява.

Може би затова в сервиза не са го оправили, като са обяснили че това е фабричен дефект и след като производителя не дава гаранция, няма как фирмата вносител да ти я даде. Така че в тези случаи КЗП няма да помогне.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, peppone1 написа:

нямаш право на връщане.

Телефон на потребителя – 0700 111 22

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не останах с впечатление че продукта е бил разопакован, демек с нарушени гаранционни лепенки при изпращането за сервизиране. Поне в описанието в първият пост в темата няма такава информация. Какво значи разопакован продукт в случая според Пепоне? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...