Премини към съдържанието

Препоръчан отговор

Здравейте,

Може ли да ми кажете дали има някакъв начин да печеля пари от интернет. Аз съм програмист и знам html CSS C# Java C++

може ли да ми дадете някакъв начин РЕАЛЕН за печелене на пари от интернет

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, kjordanov212 написа:

Здравейте,

Може ли да ми кажете дали има някакъв начин да печеля пари от интернет. Аз съм програмист и знам html CSS C# Java C++

може ли да ми дадете някакъв начин РЕАЛЕН за печелене на пари от интернет

За да постваш по страниците на форума, първо трябва да си прочел праввилата,  с които си се съгласил при регистрацията. Чети тук:  2.3 Заглавието на темата трябва да е ясно и точно, да не е съставено единствено от главни букви и да описва максимално съдържанието на самата тема. Теми със заглавия от една дума или от рода на "Помощ!", "Имам проблем", "Спешно" и т.н. се изтриват без предупреждение.

За да печелиш пари от където и да било, преди известно време  премиера на България предложи добра оферта:  Овчар, и със стадото в планината!

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако наистина знаеш html CSS C# Java C++ питането ти е повече от несериозно да не кажа смешно.

• Харесва ми 2

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове