Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте,

Как са нещата при Сателитната телевизия на виваком? Често ли има профилактики, как е сигнала при дъжд, бъгва ли менюто и друго?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Слагаш чадър върху антената и няма да настива.

  • Ха-ха 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, PigManu написа:

Слагаш чадър върху антената и няма да настива.

Ми няма ли още повече да пречи Окото да хваща спътника?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Телевизията към кой оператор е няма значение,за да не се влияе или по-малко да се влияе от дъждовете,облаци и други трябва по-голяма антена.Операторите мисля,че даваха 40см антени което е на максималния минимум за приемане,търсете 90см или по-голяма.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, Даниела Павлова написа:

Ми няма ли още повече да пречи Окото да хваща спътника?

Кат е недикел му слагай цъки с диоптър.

 


  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Даниела Павлова написа:

Здравейте,

Как са нещата при Сателитната телевизия на виваком? Често ли има профилактики, как е сигнала при дъжд, бъгва ли менюто и друго?

В работата използваме сателитна телевизия на Виваком. До сега не е имало проблеми, свързани с профилактики. Дори не сме разбрали кога е имало профилактики. При силен снеговалеж или дъжд, се случва сигнала да се изгуби, но причината за това е облачността. Обаче, подобни ситуации се броят на пърсите на едната ръка и то за последните 2-3 години. Когато се е налагало да викаме техници, чрез позвънявана на 123, винаги са идвали в уречения ден и са си свършвали работата максимум за 1 час.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, A.com написа:

В работата използваме сателитна телевизия на Виваком. До сега не е имало проблеми, свързани с профилактики. Дори не сме разбрали кога е имало профилактики. При силен снеговалеж или дъжд, се случва сигнала да се изгуби, но причината за това е облачността. Обаче, подобни ситуации се броят на пърсите на едната ръка и то за последните 2-3 години. Когато се е налагало да викаме техници, чрез позвънявана на 123, винаги са идвали в уречения ден и са си свършвали работата максимум за 1 час.

А менютата бъгват ли?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Даниела Павлова написа:

А менютата бъгват ли?

Кои менюта? Телевизорът се включва и от дистанционното на Виваком само сменяме каналите и увеличаваме/намаляваме звука. От време на време идва по някое съобщение, което прочитаме и това е.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.