Премини към съдържанието
Ivailo Bachochev

Масивни случайни фрийзове, нищо в евентите

Препоръчан отговор


Здравейте,

От няколко дена имам този проблем със фрийзовете, event viewer не показва нищо, като пц-то забие "червената" лампичка свети солидно без да мига не мога да местя прозорци да отварям или затварям такива, но музиката от плейър или youtube не спира.

Като пусна chkdsk при старт ъп, пц-то забива на всеки 10 секунди докато сканира.

Мисля че проблема е или в харда или захранването, но как да разбера ?

Със win 7 64bit съм, ако някой има идеи нека пише.

Благодаря !

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не вярвам, че в  прегледа на събитията  няма отбелязани проблеми при описаната ситуация. Може и така да е и да повярвам когато има приложено доказателство, но като няма такова - не вярвам. Я картинка нещо, я лог да публикувате?!

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 37 минути, Ivailo Bachochev написа:

https://imgur.com/a/zCalr2R

това е снимка на евентите, нищо критично

А за лог, какъв точно лог

А освен на System...защо не кликнете и на Application и на другите от дървото с директориите по вид на събитията, също? Логът е текстова информация на събитията записана във файл, има опция във вюъра да се запази, като се кликне на директорията или на определено записано събитие с десния бутон на мишката.

П.С Пък дори и на System събитията сте снимали само една съвсем мизерна част, която е генерирана когато компютъра работи нормално, ако скролирате надолу има още стотици, а може би и и хиляди записи, които не виждаме

Редактирано от sliderum (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тествай диска за грешки. Дай SMARТ статуса да видим как е.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 40 минути, Raze написа:

Тествай диска за грешки. Дай SMARТ статуса да видим как е.

SMART статуса от SpeedFan ?

setup log.evtx

Другите логове са по големи от 3 мб не мога да ги кача, сега ще намеря хост сайт

преди 5 минути, Ivailo Bachochev написа:

SMART статуса от SpeedFan ?

setup log.evtx

Линк за сваляне: https://ndox.abv.bg/download?id=dffb2e62da - application log

Линк за сваляне: https://ndox.abv.bg/download?id=de2b99a129 - system log

chkdsk log.evtx

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нищо нямало в евентите , майн год. Нещо разни активатори се дънят и на ОС-ма и на Адоби платени програми и на друго май. Това само на пръв поглед, без да съм се събудил още.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Стартирай cmd  с админски права и постави двата реда:

Цитат

reg add "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\EventSystem\{26c409cc-ae86-11d1-b616-00805fc79216}\EventClasses\{FAF53CC4-BD73-4E36-83F1-2B23F46E513E}-{00000000-0000-0000-0000-000000000000}-{00000000-0000-0000-0000-000000000000}" /f /v "OwnerSID" /t REG_SZ /d "S-1-5-18"
reg add "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\EventSystem\{26c409cc-ae86-11d1-b616-00805fc79216}\EventClasses\{FAF53CC4-BD73-4E36-83F1-2B23F46E513E}-{00000000-0000-0000-0000-000000000000}-{00000000-0000-0000-0000-000000000000}" /f /v "TypeLib" /t REG_EXPAND_SZ /d "%%systemroot%%\system32\EVENTCLS.DLL"

Рестартирай машината

Стартирай cmd  с администраторски права и в конзолата постави следния текст:
vssadmin list shadowstorage >%userprofile%\desktop\vss.txt &type %userprofile%\desktop\vss.txt|clip
и натисни Enter.
Влез тук в темата и кликни с десен бутон в полето за писане. Избери Paste/Постави.
Публикувай резултата.

Бих направил проверка на файловата система в Windows XP среда - примерно в mini Windows XP от Hiren's Boot CD с команда за пълна проверка:
chkdsk N: /f /r
където N: е съответстващата буква на дела с Windows 7.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Напиши каква е системата де и дали е овърклокната. Така представено намирисва на проблем с твърдия диск, най-лесно бутни една live OS от флашка и виж дали пак прави въртел, щом на смарт е ок. Може да пуснеш смарт и с crystaldisk, ама дай шот, на който се виждат всички параметри.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

vssadmin 1.1 - Volume Shadow Copy Service administrative command-line tool
(C) Copyright 2001-2005 Microsoft Corp.

Shadow Copy Storage association
   For volume: (C:)\\?\Volume{e1d1153f-1deb-11e8-a749-806e6f6e6963}\
   Shadow Copy Storage volume: (C:)\\?\Volume{e1d1153f-1deb-11e8-a749-806e6f6e6963}\
   Used Shadow Copy Storage space: 1.294 GB (1%)
   Allocated Shadow Copy Storage space: 1.554 GB (1%)
   Maximum Shadow Copy Storage space: 4 GB (4%)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

В cmd с админски прави изпълни двата реда
vssadmin Delete ShadowStorage /For=C: /On=C:
vssadmin Add ShadowStorage /For=C: /On=C: /MaxSize=4096MB

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, DarkEdge написа:

Бих направил проверка на файловата система в Windows XP среда - примерно в mini Windows XP от Hiren's Boot CD с команда за пълна проверка:
chkdsk N: /f /r
където N: е съответстващата буква на дела с Windows 7.

направих chkdsk с този win, сега ще сложа mini win xp и ще направя и там

chkdsk log win7.evtx

преди 30 минути, DarkEdge написа:

В cmd с админски прави изпълни двата реда
vssadmin Delete ShadowStorage /For=C: /On=C:
vssadmin Add ShadowStorage /For=C: /On=C: /MaxSize=4096MB

готово

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, Ivailo Bachochev написа:

направих chkdsk с този win

И отново е отстранявал грешки

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, DarkEdge написа:

И отново е отстранявал грешки

какво да правя сега ? има ли решение

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, DarkEdge написа:

Бих направил проверка на файловата система в Windows XP среда - примерно в mini Windows XP от Hiren's Boot CD с команда за пълна проверка:
chkdsk N: /f /r
където N: е съответстващата буква на дела с Windows 7

Направи и сканиране с Macrorit.Scanner

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

https://www.techspot.com/downloads/6966-hirens-bootcd.html

Теглиш, разархивираш от архива iso файла и или записваш зареждащо CD или правиш зареждаща флашка или закачаш iso файла към bootmgr на Windows 7.
Рестартираш, зареждаш Hiren's Boot CD, избираш mini Windows XP, стартираш command prompt и изпълняваш командата за проверка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, DarkEdge написа:

https://www.techspot.com/downloads/6966-hirens-bootcd.html

Теглиш, разархивираш от архива iso файла и или записваш зареждащо CD или правиш зареждаща флашка или закачаш iso файла към bootmgr на Windows 7.
Рестартираш, зареждаш Hiren's Boot CD, избираш mini Windows XP, стартираш command prompt и изпълняваш командата за проверка.

направих проверката, прозорчето беше отворено само 3 секунди, не успях да намеря лог файла, ако ти трябва кажи къде да го намеря

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 29 минути, Ivailo Bachochev написа:

направих проверката

Невъзможно! Или си правил проверка на boot дела. Определи кой дял съдържа папка Windows и на него направи проверка.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 31 минути, DarkEdge написа:

Невъзможно! Или си правил проверка на boot дела. Определи кой дял съдържа папка Windows и на него направи проверка.

Да, вече я направих

Не видях никакви грешки, нито нещо друго освен че стъпките са приключени

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По-важно е финалното съобщение.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, DarkEdge написа:

По-важно е финалното съобщение.

еми след като сканира свободното място, прозореца изчезва почти веднага и не можах да видя нищо повече, опитах се да намеря лог файл или нещо такова но не успях, има ли начин да го видя ?

виждам нови грешки в евентите :

1. 

Volume Shadow Copy Service error: A critical component required by the Volume Shadow Copy service is not registered. This might happened if an error occurred during Windows setup or during installation of a Shadow Copy provider. The error returned from CoCreateInstance on class with CLSID {faf53cc4-bd73-4e36-83f1-2b23f46e513e} and Name VSSEvent is [0x80040154, Class not registered
 

2. 

Volume Shadow Copy Service error: Unexpected error calling routine CoCreateInstance.  hr = 0x80040154, Class not registered

Operation:
   Gathering Writer Data
   Executing Asynchronous Operation

Context:
   Execution Context: Requestor
   Current State: GatherWriterMetadata

 

3. 

Volume Shadow Copy Service information: The COM Server with CLSID {faf53cc4-bd73-4e36-83f1-2b23f46e513e} and name VSSEvent cannot be started. [0x80070057, The parameter is incorrect.

Operation:
   Abort Backup

Context:
   Execution Context: Requestor
   Current State: SnapshotSetCreated

4.  

Volume Shadow Copy Service error: Unexpected error calling routine CoCreateInstance.  hr = 0x80070057, The parameter is incorrect.

Operation:
   Abort Backup

Context:
   Execution Context: Requestor
   Current State: SnapshotSetCreated

5.

Failed to create restore point (Process = C:\Windows\system32\rundll32.exe /d srrstr.dll,ExecuteScheduledSPPCreation; Description = Scheduled Checkpoint; Error = 0x80042302).

6.

The scheduled restore point could not be created.  Additional information: (0x80042302).

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.