Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте! Пиша ви, защото съм изпаднал в малко неловка ситуация. Вчера ми пристигна новата косачка, марка Viki (пише, че е японска, ама яко ме съмнява). Взех я на цена от 148лв.  и вчера с помощта на приятел я схлобих. Иначе хич ме няма с техниката и механиката, не съм се интересувал преди и не е имало от кого да се уча, от което малко се срамувам. Така, смесих бензина с двутактово масло, както беше обяснено, всичко както трябва, изпомпих малко гориво със смукача и още вчера изкосих малко от двора, изключих я и я прибрах. Днес отидох отново, за да довърша работата, изкарах я, запалих я (забравих да изпомпя смукача този път), запали, косих две минути и започна да се чува дрънчене. Незабавно я изгасих и се сетих, че не напомпих смукача, като веднага се поправих. По време на на това, обаче, забелязах, че има пукнатина около захватното място на двигателя и пръта, която я нямаше преди. Вероятно залавното място се е напукало от вибрациите, не зная. Та, реших да опитам отново, издърпах въжето, за да запаля, но въжето "заседна" и не мърдаше повече. Някой може ли да ми обясни дали аз съм оплескал работата или просто косачката е боклук?

  • Еха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Опрасила се е без слама :)  Косачката ти е китайска  и то от най ниското качество.  Връщай я   от където си я взел за рекламация.  Когато  косачката е нова  се коси с половин газ  около 10 минутки и  и даваш да почине. По тая схема косиш докато изгориш 1 резервар  а след това увеличаваш интервала  на косене с по 10 минути за още 2 резервара.  В жегата не я зориш много  и косиш не повече от 45 минути след което и дай почивка поне 15 минутки.  На литър бензин сипвай   25 грама двутактово масло за предпочитане да е някакво по качествено.  Когато я палиш ако е регулирана качествено  трябва да запали от половин  дръпване на стартера.  Въжето на стартера не го дърпай до края  защото стартерита са пластмасови и се трошат лесно. Когато е  студена помпиш 10-на пъти  и буташ смукача  да е богата сместа. Дърпаш 1,2,3 пъти докато  препали и угасне след което  сваляш от смукач и палиш. Когато е гореща не  пипаш смукача а палиш  директно. За дозировка на маслото си купи спринцовка защото е най точно и лесно с нея. Не дръж разреден бензин повече от 1 месец  защото  маслото се разгражда в него. Чистиш косачката с четка след всяко косене  и преглеждай на 2-3 косения за разхлабени болтчета защото от температурата и вибрациите се развиват. 

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

може ли снимка на косачката

 или точен модел че не ми се правят съчинения.

https://www.viki-mashini.com/bg/Продукти/БЕНЗИНОВИ-ХРАСТОРЕЗИ-29/БЕНЗИНОВА-МОТОРНА-КОСА-VIKI-52-CC-СЕРИЯ-MAX-С-ЦЯЛ-ПРЪТ-ТЕМПОМАТ-И-САМАР-МОДЕЛ-2018-ГОДИНА-215/

 ако е това

 въжето се дърпа рязко и се пуска бавно ( при здрава машина)

 там  където е  пукнатината не трябва да има пукнатина

 

 

 

 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Въжето на стартера се дърпа леко до зацеп и след това ако е  здрава и добре настроена косачката ще запали  без проблем. Като гледам линка двигателя е същия като на моята.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.