Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте! Имам проблем със игрите постоянно крашват на десктоп-а без никакав ерор..
Все още не мога да намеря фикс за този проблем, моля помогнете!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

публикувано (редактирано)

Няма нещо което да се случва на компютъра и да не остави следа. Ние до този момент знаем само че имате настолен компютър и че имате игри, които крашват. Подробности йок, а бобът за гадаене го сварихме и опапахме още вчера.

ПС. Операционна система, някакво бегло описание на хардуера, как изглежда крашването на игрите, кои са игрите?

Редактирано от sliderum (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ОС- Windows 10 Pro 1803
Крашването - просто излиза на десктоп-а без никакво съобщение след 2-3 часа...
Няма значение на какви игри, просто на всички игри е така.
ПЦ то е:
AMD Ryzen 5 1400 3.2 Ghz
8GB RAM ADATA XPG Z1 3000MHz
MSI GTX 1050 ti Gaming 4gb
MSI B350 PRO VDH

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Дано да знаеш английски език. Тук има кратко ръководство за работа с Преглеждача на събитията. Ако не Ви мързи изгответе пълен лог, или ако Ви се занимава може и само поотделно Application Log и System Log. Прикачете файла/файловете към следващият си коментар, а може и Вие самият да прегледате записите за грешки(Errors) и предупрежденията(Attentions)

Редактирано от sliderum
добавка (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, sliderum написа:

Дано да знаеш английски език. Тук има кратко ръководство за работа с Преглеждача на събитията. Ако не Ви мързи изгответе пълен лог, или ако Ви се занимава може и само поотделно Application Log и System Log. Прикачете файла към следващият си коментар, а може и Вие самият да прегледате записите за грешки(Errors) и предупрежденията(Attentions)

Ето лог-а от играта:
Име на приложение с грешки: SpecOpsTheLine.exe, версия: 1.0.6890.0, времево клеймо: 0x50041f0c
Име на модул с грешки: PhysXCore.dll, версия: 2.8.3.14, времево клеймо: 0x4c068806
Код на изключение: 0xc0000005
Отместване на грешка: 0x00266728
ИД на процес на грешка: 0x114c
Начален час на приложението с грешки: 0x01d43eb2cbdcf3b9
Път на приложението с грешки: D:\Spec Ops The Line\Binaries\Win32\SpecOpsTheLine.exe
Път на модула с грешки: D:\Spec Ops The Line\Binaries\Win32\PhysXCore.dll
ИД на доклад: d98ea299-6bbc-417d-b5c3-a48ae1797f73
Пълно име на пакета с грешка:
ИД на свързаното с пакета с грешка приложение:
.. Другите не мога да намеря

А, проблема може ли да е от драйверите?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Грешката се отнася за видео драйвер. Инсталирайте най - новите драйвери, преди това използвайте софтуер за цялостно премахване на стария драйвер от системата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Да, ще трябва да обновите драйверите си. Това е добре да се прави, защото ако е с оригиналните драйвери от диска към картата, те вероятно са на около 2 години, а ако не сте инсталирали от диска, а сте оставили каквото си намери Виндовса с неговите общи драйвери, като едното нищо може да има липси или да има повредени(или стари версии на файлове), както е и в  случая.

Туй са последните,  ако се не лъжа 399.07 WHQL

Тук пък е последната засега версия на NVIDIA PhysX System Software не знам дали не трябва да се инсталира отделно, чисто теоретично поддържа и 1000 серията на Нвидиа картите и липсващият .dll файл би трябвало да е част от този софтуер или да си го има и в драйверите. А може и цялата работа да се оправи само с намирането и поставянето в подходящата папка на правилният и здрав PhysXCore.dll. Изчакайте колегите, които знаят повече от мен по въпроса да дадат мнение кое действие е най-подходящо.

ПС. Все пак си публикувайте лог файловете от вюъра, които съм споменал, те съдържат хиляди записи и едва ли сте успял да прегледате всичко.

Редактирано от sliderum (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, може да е от драйверите.. Ше пробвам да деинсталирам със програма DDU.
Благодаря все пак, пичове!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.