Премини към съдържанието
Денислав Ангелов

Проблем с крашване, батерията и звука на чисто нов лаптоп.

Препоръчан отговор


Здравейте,

Преди няколко дни си закупих лаптоп HP Pavilion 15 Gaming CX0058NU от Technopolis.

Инсталирах му Windows 10 (от Замунда) 64 бит, като ползвам абсолютно същият на компютъра ми където нямам проблеми.

След като инсталирах windowsa, му сложих всички драйвъри с Driver Booster, като установих, че след всичките инсталации, спрях да имам звук.

Реших, че е от някой драйвър и му върнах restore point'а и инсталирах всичко освен драйвърите за звука и до към този момент нямам проблеми със звука.

След няколко часа ползване установих, че батерията му пада сравнително бързо за чисто нов GAMING лаптоп, като предимно съм brows'вал и седял в youtube - 2 часа 100% - 0%.

Скоро след това докато гледах youtube, започна да се нагрява много да нацепва картината и това водеше до краш с blue screen, където ми дава няколко различни exception'а (грешки) в различните пъти в, които крашва като някой от тях са:

CRITICAL_PROCESS_DIED,
MEMORY_MANAGEMENT_EXCEPTION,
UNEXPECTED_STORE_EXCEPTION

Подчертавам, че това вече го прави десетки пъти, след като преинсталирах и windows'а (със същия).

Изтеглих Core Temp, където показва числа от сорта на 70-80 градуса, което не знам колко е нормално за чисто нов лаптоп.

Също така, когато вкарам слушалки се струва ужасен пращящ звук от едната от тях, като съм сигурен, че не е от слушалките.

Всякакви мнения и препоръки, ще са от ползва.

Благодаря предварително.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Според мен всичко идва заради смотания Driver Booster. Както знаеш драйвърите се свалят от официалните сайтове. При windows 10 повечето си ги намира. Съветвам те да направиш отново преинсталация и да инсталираш всички драйвъри там от където трябва. https://support.hp.com/bg-en/drivers/selfservice/hp-pavilion-gaming-15-cx0000-laptop-pc/20284020/model/23045330

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Точно това направих след преинсталацията, оставих го сам да си ги инсталира. Един ден, нямаше проблем (ползвах го 3-4 часа) и на следващия пак се започна.

Забравих да уточня ..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Носи го в сервиз! Още ти е в гаранция предполагам! А и Windows от Замунда....

Изтегли си Windows  от тука.

  • Любов 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Явно лаптопа има много проблеми. Ти си изредил поне десетина проблема, което е прекалено много за чисто нов лаптоп. Връщай го в магазина и искай да ти го сменят с друг. Нали е в гаранция.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Той е в гаранция, но в момента не съм в България и реших да се поровя тук дали някой ще има идея.

Другото което се чудя е дали, ще ми направят проблем, че не използвам закупен лицензиран windows?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Направи си чиста инсталация на windows, като изтриеш дяла на сегашната инсталация и инсталираш от сайта, посочен ти по-горе:

https://tb.rg-adguard.net/public.php

След това изтегли и инсталирай драйвери само от официалния сайт на HP и тествай дали ще ги има същите проблеми. Драйвера за видеокартата си го изтегли от сайта на NVIDIA. Лаптопа е горещ, в долната връзка може да видиш, че при игри температурите отиват до 99 градуса и има тротълинг -  т.е. при средно тежки игри кати witcher 3 е възможно на моменти да имаш насичания и спад на кадрите:

https://www.notebookcheck.net/HP-Omen-15-i5-8300H-GTX-1050-Ti-FHD-Laptop-Review.318520.0.html

Не знам дали е точно за твоя модел, но е подобен. Просто охлаждането не е достатъчно за този процесор. Батерията ти трябва да изкара повече от 2 часа при не много товареща работа, но пак зависи и какви драйвери и какво си инсталирал и дали не си закачил нещо, което не трябва покрай тях. Също така ако се опитваш да играеш игри на батерия, не очаквай голяма производителност, както при играта на кабел - батериите на лаптопите все още не са достатъчно мощни, за да поддържат максимума на видеокартите и процесорите, така че най-малкото видеокартата ти ще работи на много по-ниска честота и кадрите ще са малко, също така по този начин драстично ще съкращаваш живота на батерията, понеже я товариш на максимум. Относно гаранцията, можеш да си закупиш от ebay примерно лицензи за windows за по няколко долара, а също така като го даваш за ремонт може да го дадеш или без ОС, както е бил като си го купувал, като за тази цел изтриеш всичко от диска, или да го дадеш с неактивиран/пробен windows (освен ако не си закупиш лиценз).

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте. И аз имам същия проблем,получавам и 3те грешки. Ползвам 2 харддиска като единия е на около 10 години,другият е чисто нов на половин година.Та въпроса ми е може ли от това да идва проблема?Забелязах че преди да получа UNEXPECTED_STORE_EXCEPTION  се чуват някакви странни,леко скърцащи звуци от към кутията на PCто все едно харддиска цикли на едно място.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Прехвърли ценната информация от тракащия диск на здравия и го ползвай докато спре съвсем да работи, ако толкова ти трябва. Също така ако не знаеш ценна информация се държи минимум на 2 места.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 22.09.2018 г. в 20:35, Денислав Ангелов написа:

в момента не съм в България

Регистрира ли си покупката на сайта на производителя? Провери и за международна гаранция, Явно машината има хардуерни проблеми, които не се решават дистанционно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 часа, Raze написа:

Прехвърли ценната информация от тракащия диск на здравия и го ползвай докато спре съвсем да работи, ако толкова ти трябва. Също така ако не знаеш ценна информация се държи минимум на 2 места.

Ценна информация нямам. Интересува ме дали това е причината за сините екрани.Благодаря все пак.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Виж в event viewer/windows logs/system какво пише. Може да си изтеглиш и

http://www.resplendence.com/whocrashed

и да видиш каква е причината за синия екран.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 часа, Raze написа:

Виж в event viewer/windows logs/system какво пише. Може да си изтеглиш и

http://www.resplendence.com/whocrashed

и да видиш каква е причината за синия екран.

Имам bluescreenview и ми дава само ntoskrnl.exe

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.