Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Голям теч на антифриз и бял пушек


sofiatraffic
 Сподели

Препоръчан отговор

Здравейте, искам да се допитам до Вас.

Колата ми Ford Focus 1.4 1998 бензин/газ, почна да източва антифриза. От ауспуха започна да тече антифриз и бял пушек, който мирише на изгоряло. От София до Банско антифриза от MAX беше на MIN. (прикачвам снимки)

1.Защо го прави и има ли решение.

2.Колата е с права тръба, а не с задно гърне това от значение ли е?

3.Добавки помагат ли?

IMG_2186PNGedbQaWsoEZIiJzopxWok153764416

IMG_2185PNG8kTwvwjUlfXR9QilLZmn153764416IMG_2184PNGbe87cAbtpZYPiUsV8vjV153764416IMG_2183PNGfAqlmiA3Efwt6UyWoArj153764416

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Никакво палене на двигателя и веднага в сервиз! Дано да се отървеш само с гарнитура. Ако не си прегрял двигателя.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, Филипов написа:

Никакво палене на двигателя и веднага в сервиз! Дано да се отървеш само с гарнитура. Ако не си прегрял двигателя.

Никога температурата не се е качила повече от 90 градуса, веднага долях антифриз. Но, защо да не паля двигателя, ако антифриза е на MAX?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 44 минути, sofiatraffic написа:

Никога температурата не се е качила повече от 90 градуса, веднага долях антифриз. Но, защо да не паля двигателя, ако антифриза е на MAX?

За какви 90 градуса говориш.. Карай я на сервиз.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, sofiatraffic написа:

Никога температурата не се е качила повече от 90 градуса, веднага долях антифриз. Но, защо да не паля двигателя, ако антифриза е на MAX?

Шанса е малък, ама може и термодатчиците да са изфирясали. От тая гледна точка Филипов ти стиска палци да не си я прегрял. 

пп. Кола е тва, от техническата й изправност зависи живота ти. Стига си бил циция и отивай на сервиз.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 часа, sofiatraffic написа:

Но, защо да не паля двигателя, ако антифриза е на MAX?

Защото има голяма вероятност да ти направи воден стълб а тогава едва ли ще се разминеш само с гарнитура.
Последиците след това са сериозни.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Като прогори гарнитура зависи накъде е. И ако е към цилиндър, където налягането е най-голямо като влезе охладителна течност вътре става за основен ремонт със счупени клапани, бутала, мотовилка и т.н.  И зависи парчетата накъде ударят и задерат. А ако избие към маслото то става на мармалад и всичко следващо докато спреш - минута е много.

А ако е прегрят се измятат глава и блок според зависи и са допълнителни пари за шлайф.

Веднага на сервиз без никакво палене и се надявай да е само гарнитура, защото иначе е за основен ремонт, а като те гледам каква си скръндза ще смениш колата.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, говорих с един майстор, той каза, най вероятно от гарнитура глава, да сълзи през маркуч, или водна помпа.

Обаче, ми вика, че ако е гарнитура глава 600 лв?? Така ли вървят цените, или сам му поредната жертва?

преди 46 минути, Филипов написа:

Като прогори гарнитура зависи накъде е. И ако е към цилиндър, където налягането е най-голямо като влезе охладителна течност вътре става за основен ремонт със счупени клапани, бутала, мотовилка и т.н.  И зависи парчетата накъде ударят и задерат. А ако избие към маслото то става на мармалад и всичко следващо докато спреш - минута е много.

А ако е прегрят се измятат глава и блок според зависи и са допълнителни пари за шлайф.

Веднага на сервиз без никакво палене и се надявай да е само гарнитура, защото иначе е за основен ремонт, а като те гледам каква си скръндза ще смениш колата.

 

Колко е тая гарнитура? 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не се отговаря с цитат.

преди 40 минути, sofiatraffic написа:

да сълзи през маркуч, или водна помпа.

Тогава няма 

преди 14 часа, sofiatraffic написа:

От ауспуха започна да тече антифриз и бял пушек, който мирише на изгоряло.

Ако си от голямото село - човека да свърши работа и да не те одяла с "голямата секира" https://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=14&t=64271 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Ivelin _ написа:

Ти да не си мислиш че е лесна смяната на гарнитура? 

За някой е рутинна операция, за друг - невъзможна, всичко е относително....кой какво си мисли!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ако си я прави сам, то тогава цената ще е гарнитурата и един динамометричен ключ. 

Иначе се плаща на час в сервиза и ще е солено. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Е 600лв за гарнитура на форд от '98г. си е меко казано обирджийство - бягай надалеч от тия. Цената на тази гарнитура да е максимум 100лв, най- вероятно около 50лв. - сам си сметни до 600лв, колко трябва да си излъган.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Питащият никакъв го няма. За любителите философи - четиво за подобен случай с доста по-малък теч. Глава, клапани и други неща. https://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=78043 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, rostislaf написа:

Смяната на гарнитура не е като смяна на лампа...

Трябва да си ядрен физик за да я смениш.
Голямата философия, на ладата съм я сменял на пътя  в канавката на аварийна лампа.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ти да не влачиш ремарке със ЗИП-а? Резевен двигател има ли там? А диференциал?

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 часа, DarkEdge написа:

Ти да не влачиш ремарке със ЗИП-а? Резевен двигател има ли там? А диференциал?

Всъщност освен оригиналния инструмент от завода нямах абсолютно нищо друго. Тръбно ключе 8/10, гаечен 13/17 и ключ за джанти 19, отверка кръстата/права и ръчна въздушна помпа.
Пътувах от София за Велико Търново, млад гъзар и музиката докрай. Скъсах ремък на динамо и водна помпа и хич съм видял лампата на динамото че свети.
Класически случай, прегрят мотор та чак аванса чукаше. Стрелката за водата забита в крайно положение. От там на стоп до мототехника Севлиево,  гарнитура, ремък и една торба за боклук едни такива сиво-зелени къде си оставяхме с тях боклука на вън и я напълних с вода.
 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic_s:
Не можах да се сдържа да пусна тематично видео:

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, DarkEdge написа:

Не можах да се сдържа да пусна тематично видео:

С амортисьор от Simson S51 озвучава, обаче месината с която е вързал ремъка се вижда!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Лелееее. Пак тема от 20 поста и мерене на пишки или знания - не знам. Нещата са адски прости. В сервиз подобен проблем се решава бързо и качествено и това без излишни нерви, тичане, цапане. Лично съм имал същия проблем и за 3 дни всичко беше направено + гаранция. Цените? Зависи от региона, града и лакомията на шефа на сервиза

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Black Power написа:

В сервиз подобен проблем се решава бързо и качествено и това без излишни нерви, тичане, цапане.

Или направо в магазина за нова.
 

 

преди 1 час, Black Power написа:

Лично съм имал същия проблем и за 3 дни всичко беше направено + гаранция.

3 дни за смяна на гарнитура !!! ,
Браво, аз за три .дни си направих основния ремонт на ладата. А сега когато го раздавам баро и ходя по сервизи си хабя нервите с майстори и им слушам глупостите кое колко сложно било. А истината е съвсем друга. Че не си струва да инвестираш в специализирани инструменти които ще ползваш веднъж или два пъти в живота си като частно лице.
Отделно хайде за гаранции да не отваряме дума най добре.Че има такива майстори и сервизи къде след тях ремонта автоматично в следващия сервиз скача х3
Аз лично 600 лева да ми сменят гарнитурата при условие че колата ми струва 1000 лева няма да дам никога.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е чудно какво се дърляте. Както вече отбелязах, питащият никакъв го няма. Дадох пример че главата може да е изметната и да трябва шлайф, както и други неща. Така че може и за половин, може и за 3 дни с чакането и допълнителни работи. Съвременните автомобили изискват повече от някои едновремешни, направени за ремонт насред нищото или в колхоза.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, BMW Маниак написа:

3 дни за смяна на гарнитура !!! ,
Браво,

Е, то излезе не само гарнитурата. Това, както казах - без да се мажа, да търся части, да си тровя нервите. Иначе сервиза дето ходя е проверен, и си дава реална гаранция. Е, по - евтино излиза сам да се занимаваш, но вече нямам нито времето, нито желанието.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 часа, BMW Маниак написа:

Отделно хайде за гаранции да не отваряме дума най добре.Че има такива майстори и сервизи къде след тях ремонта автоматично в следващия сервиз скача х3
Аз лично 600 лева да ми сменят гарнитурата при условие че колата ми струва 1000 лева няма да дам никога.

В повечето пъти е така.Едно управи, друго счупи.Последния път му да дох да смени една антена,където първо трябва да се свали плафона с лампите от пред.Смени антената и счупи едно от крачетата на плафона.Е добре де, аз как преди това успях да го извадя три пъти без да счупа нищо,без да съм майстор, той един път го извади и са осра.Защото бърза да вземе парите,дърпа блъска никакво уважение към чуждите вещи.Ама това му е първата издънка до сега, при втора червен картон.За това според мен,каквото може човек сам да си направи,въобще да не прибягва до услугите на майстор.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Сподели

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване