Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Проблема е следния.Когато кабела за интернета е включен директно в компютъра - проблеми няма.Ако обаче го включа в рутера(Tp-Link TL-WR340G), интернета става доста бавен, че и спира да отваря сайтове.

"This site can't be reached" Youtube took too long to respond.Ей това ми излиза сега, като се опитам да вляза в youtube.От телефона е същото.Влизам през мобилното приложение на тубата, отваря клипчетата, но като пусна някое - не зарежда.Проблема е от няколко дена.Преди това всичко си беше точно.Откачах кабели, ресетвах рутера, но ефект - никакъв.Със съседа сме на един доставчик, вържа ли се към него - отново няма проблем.Най-вероятно проблема е някъде по рутера и неговите настройки, но нищо не съм барал.Ако някой има някаква идея - моля да сподели.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Гост

с голяма вероятност, ще ти трябва нов рутър
но нека първо спецовете да се изкажат по въпроса
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Достъп до настройките на рутера имаш ли?

През какъв протокол се свързваш с доставчика си - какво задаваш на компютъра си за да има интернет?

За проба може с комшията да направите следния опит - свързвате твоя рутер след неговия (тук трябва да се пипнат настройките на WAN порта) и пробвате така.

Ако всичко работи нормално - рутера ти е хардуерно изряден и е въпрос на настройка или външен за него проблем.

Ако положението е същото - най-вероятно има проблем с рутера >

Тогава:

- Връщане на фабрични настройки

- Ъпдейт на firmware ако има наличен (внимава се коя хардуерна ревизия е рутера ти

Разбира се винаги е вариант и да пробваш с друг/нов рутер и ако всичко работи да си останеш с него, а този отива за опити/тест.

Хубав и спорен ден!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мерси за мненията, пичове, ама съм кръгла 0 в тая област.

преди 35 минути, дръндю написа:

с голяма вероятност, ще ти трябва нов рутър
но нека първо спецовете да се изкажат по въпроса
 

Нов рутер нямам нагласата да купувам в момента.Мен ми трябва колкото до леглото(2 метра) сигнал да прати.Иначе най-вероятно ще се наложи, но като типичен българин - първо опитвам с безплатно решение на проблема. 

преди 12 минути, plamen_petrov_80 написа:

Достъп до настройките на рутера имаш ли?

През какъв протокол се свързваш с доставчика си - какво задаваш на компютъра си за да има интернет?

За проба може с комшията да направите следния опит - свързвате твоя рутер след неговия (тук трябва да се пипнат настройките на WAN порта) и пробвате така.

Ако всичко работи нормално - рутера ти е хардуерно изряден и е въпрос на настройка или външен за него проблем.

Ако положението е същото - най-вероятно има проблем с рутера >

Тогава:

- Връщане на фабрични настройки

- Ъпдейт на firmware ако има наличен (внимава се коя хардуерна ревизия е рутера ти

Разбира се винаги е вариант и да пробваш с друг/нов рутер и ако всичко работи да си останеш с него, а този отива за опити/тест.

Хубав и спорен ден!

Достъп до настройките имам, но точно колко време ще го имам, никой не знае.

Протокола е IPv4(дано да е това).Иначе доставчика ми настройва рутера.

Друг в момента нямам.Най-вероятно нещо в рутера се е прецакало.

Ето сега съм го свързал.Работеше 5 минути, тубата си свиреше, пуснах друго видео  и отново - This site cant be reached - ip addres could not be found.Настройките както казах не са барани.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 55 минути, The Negative One написа:

Иначе доставчика ми настройва рутера.

Значии най-лесното решение е да се звънне на доставчика, да се опише точно ситуацията и те да погледнат.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Случи ми се и на мен и купих рутер и пак същото. Звъннах на доставчика. По телефона ме напътстваше, какво да правя. Сменях някакви канали и се получи. От тогава няма проблем.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Да винаги е това в 99% от случаите.

Само да вметна двата гигахерца вече станаха толкова натоварени в населени места че вече е време за 5 гигахерца.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 29.09.2018 г. в 13:14, upper@D написа:

Сменях някакви канали

Прослушване на каналите! Това е първото нещо, което се прави, особено в по-населени места.
Няма значение дали с лаптоп или с мобилно устройство. Има инструментии за двете платформи (Windows и Android).
И като се намери най-тихият канал се задава в рутъра.
Вариант е и 5GHz-овият обхват, но той има други недостатъци - по-силно затихване при преминаване през прегради в сравнение с 2,4GHz-овия обхват.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако проблема е само с безжичната връзка това е съвсем нормално особено ако около теб има много безжични мрежи. В TP-link рутер има опция да се види на кой канал колко устройства има закачени и с какви децибели излъчват.  Така ще може да избереш канал където устройствата са най-малко.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бях забравил за темата.Проблема оправих, слагайки "8.8.8.8" и "8.8.4.4"  - "Use the following DNS server adresses".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 1 час, The Negative One написа:

Бях забравил за темата.Проблема оправих, слагайки "8.8.8.8" и "8.8.4.4"  - "Use the following DNS server adresses".

В този случай проблемът е бил в DNS.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.