Премини към съдържанието
dsa1996

Проблем със растартиране на лаптоп Kernel power 41

Препоръчан отговор


Здравейте от скоро лаптопа ми започна да се растартира, черен екран и до тук. Като отворя Event Viewer ми дава грешка critical Event 41 Kernel power. 

Лаптопа ми е Elitebook8460p, Windows 10 Enterprise. Лаптопа се изпозлва за dj stvo към usb тата съм свързал Контролер, външен хард и мишка.

 

Предварително благодарности на помогналите 

42787636_239372420256597_647983953625481216_n.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как използваш лаптопа. Постоянно ли е на зарядно или го държиш и на батерия???

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвах да извадя батерията защото ми е повредена и  пак го прави този проблем, постоянно е на зарядно лаптопа. Преди 2 седмици Сложих допълнително рам лаптопа беше със 4гб и добавих още 4 гб - Добавиха ми рамта в сервиз.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, dsa1996 написа:

Пробвах да извадя батерията защото ми е повредена и  пак го прави този проблем, постоянно е на зарядно лаптопа. Преди 2 седмици Сложих допълнително рам лаптопа беше със 4гб и добавих още 4 гб - Добавиха ми рамта в сервиз.

А температурите как са? И правена ли е профилактика на машината?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

всичко е наред с температурите. Натоварвам го със Aida64 всичко на макс и не се рестартира, може 2 дена да не се рестартира но на 3 тия ще се растартира 5 пъти. 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 34 минути, dsa1996 написа:

всичко е наред с температурите. Натоварвам го със Aida64 всичко на макс и не се рестартира, може 2 дена да не се рестартира но на 3 тия ще се растартира 5 пъти. 

Лаптопа трябва да се отвори и да се провери лоша спойка. Освен това е хубаво хардуера да се почисти с контактен спрей. Ако имаш възможно тествай с друго зарядно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Емил Костов написа:

Лаптопа трябва да се отвори и да се провери лоша спойка. Освен това е хубаво хардуера да се почисти с контактен спрей. Ако имаш възможно тествай с друго зарядно.

Ясно благодаря ти :) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Преди поставянето на паметта правил ли е този проблем - ако я извадиш и си ползваш само 4 ГБ, с които си бил преди, има ли го проблема? Пусни стрес теста на Aida64, но сложи отметка на "Stress FPU" САМО, по този начин се генерира максимум топлина. Напиши какви са максималните температури след 10-15 минути тест, ако изкара толкова. Тествай и видеокартата с нещо като това примерно:

https://benchmark.unigine.com/valley

Това "kernel power", което гледаш като грешка, означава, че лаптопа не е изключен правилно, нищо повече. Изключи опцията за автоматично рестартиране при грешки, така ако излезе син екран ще можеш да го видиш какво точно пише. Качи логовете някъде да ги погледнем. Може да ползваш и това:

https://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html

и това:

http://www.resplendence.com/whocrashed

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ще ги кача само да се прибера вкъщи. Преди поставянето на памета не го правил, обаче и след това не го прави , от 6 7 дена се появи този проблем.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тествай и диска за грешки, виж му SMART статуса в AIDA64 и го качи и него.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, Raze написа:

така ако излезе син екран ще можеш да го видиш какво точно пише.

На Windows 10?
@dsa1996, от папка C:\Windows\System32\winevt\Logs копирай(не премествай!) на работния плот следните файлове:
Application.evtx
system.evtx
Направи архив с тези два файла и го качи на https://ndox.abv.bg//
Публикувай тук линка за изтегляне на архива.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какво като е "На Windows 10?"

109014d1485973748-enable-disable-bsod-au

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Оф, и кво ще му изпише на синия екран освен : (?
Нищо, нали? И аз така мисля!
Ао преди това стартира cmd с администраторски права и изпълни:
reg add "HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\CrashControl" /f /v "DisplayParameters" /t REG_DWORD /d 1
и рестартира компютъра, тогава вече може да плучи информация за грешката.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами отдолу си пише и каква е грешката, може да е обща, но пак дава някаква информация. За повече подробности най-сигурно е да се прегледат логовете.

https://www.google.com/search?q=windows+10+blue+screen&num=20&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjhjMrFleLdAhXlsIsKHXOcBRUQ_AUIDigB&biw=1321&bih=903#imgrc=RzrHYcUWZTohdM:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Raze написа:

Ами отдолу си пише

точно нищо...ако не е активиран посочения по-горе ключ.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, понеже не бях сигурен дали не е от драйвери или от windows 10 защото бях със LSTB версия, сложих друга версия и иснталирах последните драйвери на лаптопа и за сега нямам проблем, ако тази вечер пак направи проблема ще ви кача логовете.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 часа, DarkEdge написа:

На Windows 10?
@dsa1996, от папка C:\Windows\System32\winevt\Logs копирай(не премествай!) на работния плот следните файлове:
Application.evtx
system.evtx
Направи архив с тези два файла и го качи на https://ndox.abv.bg//
Публикувай тук линка за изтегляне на архива.

Лаптопа се изключи направо все едно съм натиснал продължително копчето ето логовете. Просто искам да разбера дали е технически проблема или софтуерен.

 

New folder.rar

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При такова изключване няма как проблема да е софтуерен. Най-добре го занеси в сервиз за диагностика.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Raze написа:

При такова изключване няма как проблема да е софтуерен. Най-добре го занеси в сервиз за диагностика.

Да утре ще го занеса, обаче на скоро ми добавиха още рам и искам да знам дали е от това....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По-горе нали ти казах как да тестваш? Вадиш новата памет и си тестваш само със другата. Бях ти писал да тестваш и други неща, не виждам да си го правил. Освен това виждам и грешки в дисковете, също не си дал SMART статус.

The IO operation at logical block address 0x0 for Disk 1 (PDO name: \Device\0000007d) was retried.

An error was detected on device \Device\Harddisk2\DR4 during a paging operation.

The IO operation at logical block address 0x2800 for Disk 2 (PDO name: \Device\00000085) was retried.

и така нататък.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, Raze написа:

По-горе нали ти казах как да тестваш? Вадиш новата памет и си тестваш само със другата. Бях ти писал да тестваш и други неща, не виждам да си го правил. Освен това виждам и грешки в дисковете, също не си дал SMART статус.

The IO operation at logical block address 0x0 for Disk 1 (PDO name: \Device\0000007d) was retried.

An error was detected on device \Device\Harddisk2\DR4 during a paging operation.

The IO operation at logical block address 0x2800 for Disk 2 (PDO name: \Device\00000085) was retried.

 

Да разбирасе ще го направя, само да се прибера защото съм дж и съм на участие в момента.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Стартирай cmd с администраторски права и в черния прозрец изпълни:
CHKDSK d: /SPOTFIX
Имаш проблем с услугата ShellServiceHost. За целта трябва да се зададат права за твоя профил на следните ключове:
HKEY_CLASSES_ROOT\AppID\{4839DDB7-58C2-48F5-8283-E1D1807D0D7D}
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{6B3B8D23-FA8D-40B9-8DBD-B950333E2C52}
Десен клик по ключа в левия панел и избираш Properties, избираш раздел Securty, бутон Add..., бутон Advanced, бутон Find Now, долу полето Search Results превърташ, докато намериш името на профила си, кликаш двукратно на него, слагаш отметка на Full, бутон ОК.
Тази операция се извършва за двата ключа по-горе.
Сега в comexp.msc в левия панел навигираш до:
>Component Services
> Computers
> Computer
> DCOM Config
в средния панел намираш ShellServiceHost - десен клик по елемента и избираш Properties, избираш раздел Security и под Launch and Activation Permissions кликаш на бутон Edit. Ако се появи предупреждение, кликни бутон Remove, кликни бутон Add..., бутон Advanced, бутон Find Now, долу в полето Search Results превърташ, докато намериш името на профила си, кликаш двукратно на него, слагаш отметка на Full, бутон ОК, бутон ОК.
Рестартирай компютъра.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, DarkEdge написа:

Стартирай cmd с администраторски права и в черния прозрец изпълни:
CHKDSK d: /SPOTFIX
Имаш проблем с услугата ShellServiceHost. За целта трябва да се зададат права за твоя профил на следните ключове:
HKEY_CLASSES_ROOT\AppID\{4839DDB7-58C2-48F5-8283-E1D1807D0D7D}
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{6B3B8D23-FA8D-40B9-8DBD-B950333E2C52}
Десен клик по ключа в левия панел и избираш Properties, избираш раздел Securty, бутон Add..., бутон Advanced, бутон Find Now, долу полето Search Results превърташ, докато намериш името на профила си, кликаш двукратно на него, слагаш отметка на Full, бутон ОК.
Тази операция се извършва за двата ключа по-горе.
Сега в comexp.msc в левия панел навигираш до:
>Component Services
> Computers
> Computer
> DCOM Config
в средния панел намираш ShellServiceHost - десен клик по елемента и избираш Properties, избираш раздел Security и под Launch and Activation Permissions кликаш на бутон Edit. Ако се появи предупреждение, кликни бутон Remove, кликни бутон Add..., бутон Advanced, бутон Find Now, долу полето Search Results превърташ, докато намериш името на профила си, кликаш двукратно на него, слагаш отметка на Full, бутон ОК, бутон ОК.
Рестартирай компютъра.

А тези ключове къде да ги намеря ? HKEY_CLASSES_ROOT\AppID\{4839DDB7-58C2-48F5-8283-E1D1807D0D7D}
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{6B3B8D23-FA8D-40B9-8DBD-B950333E2C52}

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тези ключове са в регистратурата на Windows. За да можеш да манипулираш разрешенията ще трябва да си изтеглиш нужната версия (32/64) на PowerRun в зависимост от разредността на Windows. Разархивираш и стартираш с админски права.
Добавяш в менюто й C:\windows\regedit и го старртираш от бутона със стрелката. Нататък писанието е в предходния ми пост.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, DarkEdge написа:

Тези ключове са в регистратурата на Windows. За да можеш да манипулираш разрешенията ще трябва да си изтеглиш нужната версия (32/64) на PowerRun в зависимост от разредността на Windows. Разархивираш и стартираш с админски права.
Добавяш в менюто й C:\windows\regedit и го старртираш от бутона със стрелката. Нататък писанието е в предходния ми пост.

Адски благодарности като се прибера ще го направя да се надявам, че ще ми оправи нещата. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.