Премини към съдържанието
ismail67

Не усещам паренето след фитнес

Препоръчан отговор


здравейте имам един въпрос към вас.

Свързано е със фитнеса.тренирам 5 пъти седмично на 16 съм но наскоро става нещо странно с тялото ми . Не усещам паренето като преди и се свиха мускулите. не съм пил никаква химия и ми е добър хранителния режим.дали е заради това,че дигнах килограмите на уредите малко.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тренирай три пъти седмично с кръгови тренировки, без да претоварваш много. Очевидно претренираш. На твоята възраст не ти трябват кой знае какви тренировки с тежести, заложи по-скоро на такива със собствено тегло. И яж качествена храна и спи достатъчно.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Прилича на неврологична увреда. Уточни къде не усещаш паренето! Намали тежеестите, увеличи повторяемостта (сериите).
Но по принцип най-доброто е да те види невролог.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Осадил си се. Може да започнат да ти изтръпват крайниците. Да стигнеш до парализа и да усещаш перманентно изтръпване из пръстите, все едно си спял върху ръката си и притока на кръв е бил оскъден.

Прекрати тренировките.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Под "парене" предполагам има предвид или мускулна треска, или напомпване на мускула по време на тренировка.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е ако визира мускулната треска, то това, че я няма е положителен показател. Но пет пъти седмично и още повече пък на тази възраст, то със стопроцентова сигурност ще претренира. Това е свръхинтензивен режим, дори за супер професионални спортисти, който спазват изключително рядко и със строго специфични цели. Инак като цяло, няма такъв фитнес пет дена в седмицата - просто организма е невъзможно да се възстановява качествено при такава натовареност.

На тази възраст най- подходящо е три пъти седмично предимно със собствена тежест, защото тъкмо сега растат и заякват ставните връзки, а този тип упражнения тренират най- вече именно тях, докато уредите, като цяло са най- безсмислени - те помпят и изморяват, без да дават силов прогрес или развитие на маса. За добри резултати във фитнеса - а и не само - ти трябва основа т.е. развита костна система, силни скелетни мускули, видимите мускули са само повърхността от целия опорно- двигателен апарат, колкото и да ги тренираш, и да ги помпиш, за да реализираш пълния им потенциал, то трябва да развиеш цялата костно- мускулна система. Но обикновено хората не обръщат внимание на това и да го разбират се отнасят пренебрежително, защото съответно тези мускули не са така атрактивни, не се виждат в огледалото и се губи стимула да се тренира. Но всеки си решава, истината е, че спорта е наука в най- емпиричен вид - има си биологични, анатомични и физиологични закономерности, които са неизбежни ….. колкото и химия да нагъват някои. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.