Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте.

Имам молба към Вас да ме посъветвате за избран от мен автомобил.Ако няма никъде ръжда струва ли си цената този автомобил:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11537208066081049&slink=8jkh0s

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тоя иска майка си в злато за тая кочина.Това е с екотек мотора,известен,че лапа масло на поразия и има егр клапан,който прави е*ати мизериите.Тунджа също лапа на поразия тая въшка.11-12 извънградско.И градско толкова.Вози като каруца и апсолютно не си залсужава тия пари.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Че те тия няма ли да ги забраняват? Аз Корса от тоя модел без ръжда не знам. Сигурно газовата вдига цената. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Намират се и без ражди, но хората се оплакват от този модел. При дизеловия вариант се радват на 2.5 / 100 разход нафта.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, nikolela написа:

При дизеловия вариант се радват на 2.5 / 100 разход нафта.

Мдаааа ... а дори и по малко!
Те съвременните малолитражни дизели монтирани по кибритени кутийки не могат да дадат тоя разход в реални условия ама корсата, хайде нямаше нужда.
 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дизелите на тия корси са големи боклуци.Исузу двигатели, трагедия...Единствения читав модел на тия корси, е GSI, първия модел, който се произвежда през 93г, само и единствено, той не е с екотек двигател, тоест без егр клапан 109 к.с ускорение от 0 до 100км/ч  9,5 секунди., а пакета на GSI включва климати,шибидах,по-ниска предна броня с цвета на купето и фарове за мъгла,подгрев на огледалата,спортни седалки,регулиране на фаровете,електрически стъкла,електрически огледала, централно заключване, подгрев на задния джам,абс-система, огледала с цвета на купето и антикрило и на джантака лята 15-ка.Съмняваме и една чиста нова дачия да има толко екстри.След 93г. пускат корса ,,B,,  GSI с екотек, обаче спънат на 106 к.с. и  с една секунда по-бавна от към ускорение.Иначе тия автармаркет стопове, много е възможно да пропускат влага и освен да се замъгляват,много от буксите им си заминават,не светат половината неща,абе мани.

преди 6 часа, nikolela написа:

 но хората се оплакват от този модел.

От лапане на масло.Това лапа по литър на 1000км,ама то и Кайен лапа по-толкова, така, че не виждам аз повед за оплаквания.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 часа, BG-Team-DRIFT написа:

Че те тия няма ли да ги забраняват? Аз Корса от тоя модел без ръжда не знам. Сигурно газовата вдига цената. 

От къв зор? 

Исузу за японски, няма как да са калпави

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колеги отказахте ме от корсата.Сега гледам Mazda 323 1.5 16V

Какво бихте ме посъветвали като за японска машина, има ли части било малко по-скъпа поддръжка от корса и голф.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, kolib4iata написа:

Колеги отказахте ме от корсата.Сега гледам Mazda 323 1.5 16V

То и това е минало покрай неръждавейката, щом става въпрос за тия пари.  Не знам на какво се надяваш и защо питаш тук...но аз преди няколко дена споделих в една тема за данъците, как един мой колега търси кола за 5-6-8000 лева, как ходи с един разбирач по пазарите и как нищо не си купи, точно защото и доста по-нови автомобили са я блъскани, а като паяжина от ръжда, я с проблеми по агрегата...За каране изобщо не става въпрос, щото до там и не се е стигало. Представям си тогава какво още би излязло. 

 

Като си спомня, че през 2006 година аз с 1600 лева налични си купих нова кола от магазина...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, kolib4iata написа:

Колеги отказахте ме от корсата.Сега гледам Mazda 323 1.5

Същия кенеф като корсата.Само където е още по-спъната от към вървеж.Вземи си едно голфче 1,6 16 v и си гледай рахата.

преди 6 часа, BG-Team-DRIFT написа:

как един мой колега търси кола за 5-6-8000 лева, как ходи с един разбирач по пазарите и как нищо не си купи, точно защото и доста по-нови автомобили са я блъскани, а като паяжина от ръжда, я с проблеми по агрегата...За каране изобщо не става въпрос, щото до там и не се е стигало. Представям си тогава какво още би излязло. 

 

 

Твоят колега явно е търсил за тия пари втора употреба кола с кондицията на такава, която е излязла току що от завод производител, която в следващите 5 години само да обслужва.Типичния българин тръгнал на пазар на втора употреба кола, с малко пари и много претенции.Та за това и нищо не си е купил.Реално човек може и за по-малко пари да си купи нещо читаво което да  го изтъркаля няколко години  с дребни ремонти и обслужване, но трябва да си намали претенциите за клас автомобил, пакет екстри, кондиция на екстериор, интериор.С пръдня боя няма как да стане.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пазара в момента е такъв шит, че направо нищо да не си купува човек. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.