Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте! Закупих си тв сони 55xe9305 преди 4 месеца. От около месец започна да прави следния проблем. През няколко дни не успявам да включа телевизора, нито от дистанционното, нито от копчето на самия телевизор. Проблема се оправя като изключа от кабела. След това при включването му, се изписва за секунди някаква грешка от сорта на С++ error. Буквално е за секунда и не успявам да прочета цялата грешка. Ако някой може да ми помогне, ще съм много благодарен!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, plamenkolev1984 написа:

Здравейте! Закупих си тв сони 55xe9305 преди 4 месеца. От около месец започна да прави следния проблем. През няколко дни не успявам да включа телевизора, нито от дистанционното, нито от копчето на самия телевизор. Проблема се оправя като изключа от кабела. След това при включването му, се изписва за секунди някаква грешка от сорта на С++ error. Буквално е за секунда и не успявам да прочета цялата грешка. Ако някой може да ми помогне, ще съм много благодарен!

Ще ти помогнат в сервиз, предполагам има някакъв проблем със софтуера, но без диагностика е трудно да се каже.
Телевизора има гаранция, възползвай се от нея!

  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, AAUUXX написа:

Телевизора има гаранция, възползвай се от нея!

Това не е много сигурно :) . Телевизорът е по-стар модел, може да е купен и втора ръка.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, RudeBoy написа:

Това не е много сигурно :) . Телевизорът е по-стар модел, може да е купен и втора ръка.

Стар модел е, но още се продават и може да го е купил нов.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Телевизорът е закупен чисто нов. Благодаря ви за отклика, ще се възползвам от гаранцията.


  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай да му направиш фабрично нулиране, виж и дали няма по-нов софтуер да го обновиш.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Raze написа:

Пробвай да му направиш фабрично нулиране, виж и дали няма по-нов софтуер да го обновиш.

Такива съвети не са хубави! Опитите на клиента сам да отстрани повредата могат да доведат до анулиране на гаранцията! 

:angry: 

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това не са действия, при които може да му отпадне гаранцията. Нито обновяване на софтуера, още по-малко пък нулиране с фабрични настройки ще повреди нещо. Ти като си обновяваш телефона примерно или го нулираш поврежда ли се и отпада ли ти гаранцията? Или ако си преинсталираш лаптопа?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имам - давам. Ти като нямаш си мълчи ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хайде обясни ми като много знаеш къде в гаранционните условия пише, че ако на даден уред му върнеш фабрични настройки ще ти отпадне гаранцията. Или пък ако си обновиш софтуера. Ако не знаеш, на повечето телевизори обновяването е настроено автоматично, както на смарт телефоните и така нататък. Ти спориш за безмислени неща, не аз! И много добре знам сервизи за какво отказват гаранции и за какво не, работил съм със почти всички големи сервизи в продължение на 5+ години!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Raze написа:

И много добре знам сервизи за какво отказват гаранции и за какво не, работил съм със почти всички големи сервизи в продължение на 5+ години!

А аз - от 2004-а година, и продължавам да работя. Надцакан си :cool:

Нямаш си идея откъде е купен телевизорът, и кой му е гаранционния сервиз. Не знаеш за какво могат да се заядат. След като си в тази сфера, знаеш много добре какво пише в упътванията - при проява на определен вид дефекти да се потърси сервиз. Никой няма да каже нищо, ако си ъпдейтваш софтуера на нормално работещ уред. Но щом е проявил дефект, и се опитваш да го отстраниш сам по този начин - това е евентуална причина за отказ от гаранция.

И аналогията ти с телефон и лаптоп не е добра. Те са по принцип устройства, при които (пре-)инсталацията на софтуер е част от нормалната експлоатация. Докато при телевизорът не е така.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не се карайте, телевизора е с ОС андроид, и може да се върне във фабрични настройки, както и да се потърси ъпдейт от мрежата, като правилния ред е първо да се потърси ъпдейт и след неговата инсталация да се рестартира телевизора и да се върне във фабрични настройки.Ако няма наличен ъпдейт, можеш направо да върнеш заводските настройки, ако и след това остане проблема не ти остава нищо друго освен да го носиш в сервиз.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Колев60 написа:

" И много добре знам сервизи за какво отказват гаранции и за какво не, работил съм със почти всички големи сервизи в продължение на 5+ години!" 

Хората със стаж по 20-30, 40 години нищо не казват а ти с 5 години си научил всички процедури? И какво си работил със всички сервизи? Забърсвал си прахта с мокра кърпа на дисплеите им? Че и нахален, та се обяснява. Новобранец! Нали ти написах бре момче? Мини вляво!

Многознайко, недей дава акъл, след като нямаш достатъчно, казах ти и по-горе, ама не чуваш :) Това, че си със 20+ години стаж, не означава, че много разбираш!

 

  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, RudeBoy написа:

И аналогията ти с телефон и лаптоп не е добра. Те са по принцип устройства, при които (пре-)инсталацията на софтуер е част от нормалната експлоатация. Докато при телевизорът не е така.

Брей, а едно време с Оперите какъв кеф е да хванеш някоя програма с по-чист и ясен образ. И да, така е. Едно е смартфон и компютър (първото е умалена версия на второто), а друго е телевизор. Това как, какво и колко си барникал се гледа стриктно и ако нещо си барнал повечко от необходимото, голяма е вероятността да не ти зачетат гаранцията. Хиени са, не трябва да ги подценяваш. А ако се възползваш от гарацията, се почват едни сърдежи, цупения и дори може въобще да не обърнат нужното внимание на повредения уред. Аз така си патих с един телефон. И най-добре авторът на тази тема да не рискува, защото в противен случай може да го смъмрят в магазина и да го отпратят по живо, по здраво.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Колев60 написа:

Я сега попитай питащият дали ще се справи с тези всички изброени функции от теб? Трябва да успее без проблем от първи път. След всичко това, ако не е успял, аз не му признавам гаранцията. А и той нищо не споменава, дали сам ще може да се справи!

Ще се справи не е кой знае какво, гаранцията би следвало да бъде призната, ако не са нанесени външни намеси в софтуера, като root например.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като чета, автора не му зарежда ОС на телевизора, а  някои го карат да ъпдейтва. Осмисляте ли какво му пишете? Тва като Windows, когато има проблем с интернета и ОС го кара да провери в www за повече информация. На сервиз веднага, без да си прави експерименти.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е то винаги трябва да има 1-2 или повече умници, според които ако не са сервизите, потребителите няма да могат и една крушка да си завият, да не говорим за преинсталация или връщане на фабрични настройки... Виждам горните двама колко разбират, все пак говорим за съвременна техника, не за техника от тяхната абитуренска!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Eclipse2G написа:

Като чета, автора не му зарежда ОС на телевизора, а  някои го карат да ъпдейтва. На сервиз веднага, без да си прави експерименти.

Казва, че е успял да го пусне телевизора.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Забелязвам че от известно време и доста канали не тръгват, след изписване на съобщение за или липсащ или неправилно поставен ка модул. След изваждането и поставянето на ново на картата, всичко си е нареф. Незнам дали има връзка това с проблема за нетръгването и изписването на c++ error.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, AAUUXX написа:

Казва, че е успял да го пусне телевизора.

Освен, че вижда грешка за няколко секунди, не се разбира дали тръгва след това.

току-що, plamenkolev1984 написа:

Забелязвам че от известно време и доста канали не тръгват, след изписване на съобщение за или липсащ или неправилно поставен ка модул. След изваждането и поставянето на ново на картата, всичко си е нареф. Незнам дали има връзка това с проблема за нетръгването и изписването на c++ error.

Закарай го до сервиза тоя 55 инчов дзвер и да му мислят.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, plamenkolev1984 написа:

Забелязвам че от известно време и доста канали не тръгват, след изписване на съобщение за или липсащ или неправилно поставен ка модул. След изваждането и поставянето на ново на картата, всичко си е нареф. Незнам дали има връзка това с проблема за нетръгването и изписването на c++ error.

Значи е проблема в CA модула.
Като за начало, свали CA модула, рестартирай телевизора, потърси от менюто ъпдейт, ако няма такъв наличен върни фабрични настройки от менюто, след това сложи CA модула при изключен телевизор и включи телевизора, ако проблема продължава и преди да си го занесъл в сервиз поискай да ти сменят CA модула от оператора.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, Eclipse2G написа:

Закарай го до сервиза тоя 55 инчов дзвер и да му мислят.

Както казва определена персона - "В сервиза!". Като си има гаранция, нека я ползва и да не се мъчи. Макар че тоя толуп е малко тегавина да го мъкне. Добре, а няма ли някой познат, който може да съдейства с разрешаването на проблема? Някой приятел, който да е в час с тази материя и да дойде на място да го оправи?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ъпдейнат съм последната версия. Всичко си върви без проблем.

преди 14 минути, Колев60 написа:

Ами то се иска акъл за тази работа, а не драскане на кой каквото му падне. Щото изделието е чуждо!И гледам, питащият си седи най спокойно тук и не взема  ама никакво участие в темата.

Всичко си е наред с ОС, ъпдейтнат е споследна версия. Само фабрични не съм пускал все още.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, plamenkolev1984 написа:

Ъпдейнат съм последната версия. Всичко си върви без проблем.

Добре, върни фабрични настройки по начина който написах по-горе и напиши резултат има ли.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Деянчо написа:

Както казва определена персона - "В сервиза!". Като си има гаранция, нека я ползва. Макар че тоя толуп е малко тегавина да го мъкне. Добре, а няма ли някой познат, който може да съдейства с разрешаването на проблема? Някой приятел, който да е в час с тази материя и да дойде на място да го оправи?

Наистина си е толуп 30 кг :)

преди 12 минути, AAUUXX написа:

Значи е проблема в CA модула.
Като за начало, свали CA модула, рестартирай телевизора, потърси от менюто ъпдейт, ако няма такъв наличен върни фабрични настройки от менюто, след това сложи CA модула при изключен телевизор и включи телевизора, ако проблема продължава и преди да си го занесъл в сервиз поискай да ти сменят CA модула от оператора.

Точно това смятам да направя. Иначе винаги при спрял телевизор си сменям модула. Ще му пусна отново търсене на нови ъпдейти.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Mario Georgiev
      Здравейте, имам проблем с телевизора. Качил съм 4k blue-ray филм на флашка, който има субтитри на няколко езика, като го пусна на компютъра мога да сменям езиците, но като го пусна на телевизора, въпреки че съм нагласил primary language да ми е на български, както и secondary ( за всеки случай), субтитрите винаги се пускат на английски. Търсих файла на българските субтитри, да го оставя само него например, но нищо не намирах, може би няма такъв, а са направо вградени във видео файла на филма, При натискане на копчето на дистанционното за субтитри пише,че те са недостъпни. Телевизорът е Sony KD-43xe7077. Ако някой може да ми помогне, ще съм много благодарен
    • от IvankaPetrova
      Здравейте,
      бих искала да помоля за съвет някой който се е сблъсквал с моя проблем. Имам телевизор Samsung UE55JU6400 който закупих с вече инсталирано приложение на HBO GO. От както HBO GO си обновиха приложението филмите постоянно прекъсват или блокират. Казаха ми че трябва да изтрия приложението и да го сваля наново, но когато тръгна да го трия, на екрана се изписва съобщение,   че приложения от основния набор на приложения на устройството не могат да бъдат изтрити. Моля някой ако има идеи как да се справя с проблема да пише!
    • от Ndishev
      Трлевизора е Toshiba 32av933g
      Свързвам таблета към телевизора (като усб памет) разпознава го като мултимедийно устройство но като ми иьлезнат директориите  с "снимки" "музика" и "филми" не ми дава да отворя нито една от тях. 
      Свалих файлове в формати avi, xvid, mp4 и др. Пробвах в няколко директории да преместя но не намира нищо. 
       Пробвах с DivX регистрация (ако случайно е от там проблема) но ми иска да кача файла който се сваля на телевизора. 
      Телевизора беше на ремонт но имаше проблем с рамта и техника каза, че няма проблеми с usb-то. 
      Някой дали си има идея как мога да подкарам някое филмче или да отворя снимките? 
      Нямам под ръка флашка но не мисля че е проблем като пускам през таблет като usb памет. 
    • от Ndishev
      Здравейте имам следния проблем с посочения в заглавието телевизор. 
      Телевизора е закупен преди 4г и е ползван 2. От 2г стои в кашон докато не ми потрябва. 
      Докато чаках да дойдат за инсталация на цифрова телевизия си включих аналогова с коксиалн кабел. Дойде един съсед и каза, че телевизора има вграден цифров тунер и може по коксиалния да се пусне цифрова. Разбира се аз се съгласих. 
      Та по време на настройките заби и той го изключи от контакта. При включване отново телевизора сам се включи, светна зеления индикатор но дава черен екран. 
      Стоя дълго време изключен и също така включен но не реагира. 
      Не намерих в нета никакво рвшение, четох за подобен случай който телевизора бил в режим на търсене на канали. Пробвах с комбинациите които намерих за връщане на заводски настройки, но просто не реагира. 
      Дали случайно някой знае как да се върнат заводските настройки или нещо да се направи. Все пак ако не е сериозен проблем да спестя разходите по техник. 
      Мерси предварително. 

    • от pilence7707
      Телефона е sony z ,номер на модела c 6603,версията на андроид 5.1.1.  Не е мокрен,изтърван,удрян ,нито е сменяно нещо по него.От известно време,месец може би,се рестартира по време на разговор,без значение дали е входящо или изходящо обаждане,след това няма информация за последния разговор,все едно не се е състоял и батерията е на минимален заряд 12 или 14 %.Вярно ,че е старичък,на 4 г.,но работи идеално с изключение на това рестартиране.Връщах фабрични настройки няколко пъти,но ефект никакъв.Та въпроса ми е от къде може да е проблема,благодаря на всички отзовали се .
       
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.