Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Dreamzzz

Препоръчайте ми автомобил до 7000лв.

Препоръчан отговор


преди 23 минути, sound написа:

За мен риска си струва - не ме вълнува особено какво показва километража, макар и на 200К този Мерцедес явно е бил поддържан автомобил, щом и специалист не може да познае 120К върнати.

Така е, но мисля разликата бе някъде 5 или 8000 евро :) Ти даваш напразно тия пари. След 200 000 не е като след 100 000 и ще го разбереш почти веднага.  Не мога да разбера, що българина е такъв мазохист - лъжат го телефони измамници, лъжат го работодатели, лъжат го и джамбази :)

 

преди 23 минути, sound написа:

До 30 000лв има 4-и годишни и тройки, и цедки, А4, авенсис, акорд, 3008, избор да искаш. Извинявай, но за 30 бона де факто не мога да си купя, дори голф и фокус - е как да се навия? Само за да пръдна пръв в една смотана кола разбираш ли, която после да я дундуркам 15 години, че инак съвсем не ми идва на фитка, ако я продам до десета година. Има риск - е има наистина, но за мен е оправдан този риск, минимален е, а ако си умен и търпелив, ще го сведеш още повече.

Има си начини за покупка. Първия - щом имаш 30 000 сега, вероятно си ги събрал бързо, а не за 30 години. А щом имаш 30 000, спокойно може и 20 000 да дадеш отначало, да си купиш Голф или каквото ти сърце иска.  Втория начин - щом си събрал бързо 30 000, след известно време, бързо ще събереш и 40-50 000. В това спор няма, стига  да не си любител на червено-черно. 

 

Забелязал съм, че всички вие, дето защитавате старите покупки, сте много внимателни в карането. И сега като обиколиш автокъщите и надникнеш под ламарините на колите, 95% ще са или блъскани, или пребоядисвани, или с кит или с дъно на паяжина. Значи, тия дето са ги карали и ония, дето са ги внесли, не са мислили как да пазят колите си и какви коли продават. От тая гледна точка рискът е почти 100% да попаднеш на боклук в някоя автокъща. Не си застрахован от това и в чужбина, че и там хората не пасат трева. 

 

Навремето първата ми кола бе Запорожец, дето наддавах до 300 лева за него. Не ми пукаше, че пода му пробит, че багажника и той и че ако сложа нещо в багажника, пада на асфалта :)  Тогава са чудех и на такива като теб, дето купуват западни коли и дето си ремонтират ламарините. За мен ламарината бе едно нищо и щом не пропадам като Флингстон, няма проблем. Разбирам какво искаш да кажеш и ти и много хора, които си купуват кола, за да стоят под нея или просто да не им пука в какво състояние е. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

:Д Как ги правиш тези сметки на разбирам - щом си събрал седем хиляди, значи имаш 20 000, те където 20К там и 30К, пък щом имаш 30К, значи ще намериш 40-50К .... ти тва парите за нищо ги нямаш, ами че давай нататък, щом имаш 50К значи имаш и 100К, пък щом имаш сто хиляди, значи си милионер и кво си се стиснал сега със седем хиляди лева кола да купуваш, ам не идеш да си вземеш едно Бентли от магазина.

Блазе ти, честно. :Д Жена ти, като те прати до магазина да купиш прах за пране, предполагам се връщаш с пералня.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 часа, BG-Team-DRIFT написа:

Казах, че на Запад една част от хората купуват коли на 4-5 годни за 20-30 000. 

 

 

На хората на запад,мисленето по отношението на колите, е толкова различно,колкото и на тука дискусиращите темата.Но не вярвай много на приказките на нашенските гастарбайтери,че всички хора на запад карат нови(чисто нови коли) или най-много до 2-3 годишни.Няма такова нещо.Всеки ден съм по пътищата,и мога да ти кажа,че най-караните в средния и висок клас са около 10 годишни 2-ра и 3-ра ръка.Тия,които са до 5 годишни са в ниския клас.Фиести,дачии,полота,кия.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е щом масово предпочитат среден към висок клас пък бил той и над 4- 5 годишен, значи хората не мислят кой знае колко по- различно от нас по въпроса. В крайна сметка средния клас започва от 50, че и 60К,  престижните марки стигат до 100 000лв., ако не си милионер как се харчат такива пари само за едната кола, дори и с европейски заплати две години работиш само за да я купиш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 15.11.2018 г. в 14:35, Игнатов написа:

- обслужването в официелен сервиз на Рено вероятно ще излиза малко по-скъпо от това на Вектрата - да речем 2500лв;

- гуми 800лв

- за извънгаранционни ремонти, които не се покриват и от каско - 2000лв да си вържем гащите за вески случай;

Не разбирам, хората не си ли вземат нов автомобил, за да наливат бензин и да карат. 2500 лв за поддръжка на нов автомобил. На един нов автомобил първите няколко години се сменят само масло и филтри. Масло за 2500?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, Sandocan написа:

Не разбирам, хората не си ли вземат нов автомобил, за да наливат бензин и да карат. 2500 лв за поддръжка на нов автомобил. На един нов автомобил първите няколко години се сменят само масло и филтри. Масло за 2500?

Прочети пак сметката е за 70 000км и 5 години, това са 5 обслужвания грубо. На моя познат за Октавията му взеха 400 по спомен за първото обслужване на 12000км ( ще потвърдя по-късно). Ето ти 2000лв, а за 70 000 може и нещо друго да се наложи да се смени при обслужване, даже се замислям дали и 2500 са достатъчни.  Иначе Дачията сигурно ще е по-евтино в сервиза от Шкодата, ама познати с нова Дачия нямам, че да питам. :D

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Евтино, евтино, колко да е евтино 300лв. си ги плащаш одма - оторизираните сервизи са най- скъпи, нормално все пак.  Та наистина, ако за пет години се разминеш само с 2500лв. за ТО ще е добре. Имам приятел два пъти си е купувал чисто нови Хонди, първите три години даже гумите трябваше да си сменя в оторизиран сервиз ,100- 150лв. литват ей така, да ти развият едните джанти и да ти завият другите, ам като кажат бензинов филтър, въздушен филтър, филтър на купето, филтър на климатика, филтър на филтъра, по сто, по сто снасяш братче, нов автомобил, няма как.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Леле а аз си мислех, че на запад е скъпо.Тук има програма за около 9стотин евро подръжка за 5 г и то на БМВ. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, sound написа:

Евтино, евтино, колко да е евтино 300лв. си ги плащаш одма - оторизираните сервизи са най- скъпи, нормално все пак.  Та наистина, ако за пет години се разминеш само с 2500лв. за ТО ще е добре. Имам приятел два пъти си е купувал чисто нови Хонди, първите три години даже гумите трябваше да си сменя в оторизиран сервиз ,100- 150лв. литват ей така, да ти развият едните джанти и да ти завият другите, ам като кажат бензинов филтър, въздушен филтър, филтър на купето, филтър на климатика, филтър на филтъра, по сто, по сто снасяш братче, нов автомобил, няма как.

Един познат нашенец тука, преди години,искаше хем да си вземе уж нова кола,хем да мине тукашната  система.Намери една фиеста в Германия , дизел  с пълен пакет екстри на около 2 години и 60 000км за 3500 евро.И като го натовариха тука и с мито 2400 евро, те по толкова вървяха тука същите.Накрая ми се оплака,че уж по каталог ги давали 3,5л./100 извънградско нафта,а реално със 140км.ч по магистрала лапала 6л/100км. нафта.А аз тогава търкалях 10 годишно ауди  на 250 000км дизел и ми даваше 5,5л./100 нафта със 140км/ч..Но човека и се кефеше много,особенно на климатроника и ,,старт бутона,,    ,понеже беше скочил на нея от кола,която нямаше и хидравлика на волана.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Sandocan написа:

Леле а аз си мислех, че на запад е скъпо.Тук има програма за около 9стотин евро подръжка за 5 г и то на БМВ. 

Всъщност политиката на БМВ е едно странно изключение в това отношение или поне не съм срещал такава сред друга марка. Техните сервизни пакети са страхотни оферти, само това би ми наклонило сериозно везните в полза на БМВ - те имат  гаранции, които и маслата ти поемат, и тотално рухнал двигател ремонтират, и никак не са скъпи. Сега не ми се проверява кое колко пари точно е, но от хора с нови баварци го знам, че сервизните им пакети са много изгодни.

Та за БМВ и в България е така.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...