Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор

преди 31 минути, B-boy/StyLe/ написа:

Здравейте,

Моля пишете на кирилица и качете и другия лог файл - FRST.txt.

Поздрави!

ок ще го пратя

FRST.txt

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Използвате кракната антивирусна програма, което не е никак добра идея. По-добре използвайте безплатна антивирусна пред това да използване кракната такава.

Есет според логовете, дори не е регистрирана в Security Center-a. А иначе имате остатъци от доста антивирусни и като цяло използвате доста пиратски софтуер и най-вероятно там се корени източника на проблема ви.

По-добре деинсталирайте всички антивирусни и оставете Windows Defender засега.

 

СТЪПКА 1

 

Изтеглете програмата GeekUninstaller и я запазете на десктопа.

Разархивирайте я и стартирайте файла geek.exe IxXO5oO.jpg
От списъка намерете FastDataX 1.20  (примера е за Mozilla Firefox, но това е просто за показно).

Кликнете с десен бутон върху програмата и изберете Force Removal
 
XhV2QLa.png
 
След края на инсталацията ще се отвори прозорец подканващ ви да премахнете всички остатъци от програмата (ако има такива, ако няма този прозорец няма да се появи):
 
Пример за Mozilla браузъра:

geekuninstaller-3.png

Уверете се, че всички редове са маркирани и натиснете бутона Finish за да изтриете останките от програмата.

 

СТЪПКА 2

 

Изтеглете edit-text.giffixlist.txt и го запазете на в папката, където сте свалили FRST64.exe (в папката C:\Users\georgi dobrev\Downloads).

Стартирайте FRST64.exe и натиснете бутона Fix веднъж!

След като приключи, ако ви поиска рестарт - съгласете се. След рестарта публикувайте лог файла - fixlog.txt, който ще се създаде след работата на програмата на десктопа.
 
Внимание: Скрипта е създаден за текущата система. Да не се ползва за други системи с подобни проблеми!

 

 

СТЪПКА 3

 

След изпълнението на скрипта за FRST стартирайте файла geek.exe IxXO5oO.jpg
От списъка намерете Online Application  (примера е за Mozilla Firefox, но това е просто за показно).

Тя беше скрита за деинсталация, но със скрипта ние направихме да се появи в списъка и да може да се избере за деинсталация.

Кликнете с десен бутон върху програмата и изберете Force Removal
 
XhV2QLa.png
 
След края на инсталацията ще се отвори прозорец подканващ ви да премахнете всички остатъци от програмата (ако има такива, ако няма този прозорец няма да се появи):
 
Пример за Mozilla браузъра:

geekuninstaller-3.png

Уверете се, че всички редове са маркирани и натиснете бутона Finish за да изтриете останките от програмата.

 

СТЪПКА 4

 

  • Изтеглете и стартирайте 6sv1DN9.jpgAdwCleaner 7.2.4.0 Final
  • Натиснете бутона Scan Now (или Сканиране сега, ако ви е на български)

4lqbd6J.png

  • AdwCleaner ще обнови базата с дефинициите си и ще започне да проверява компютъра. Проверката ще отнеме не повече от няколко секунди.
  • След като проверката приключи ако има намерени обекти ще се появи диалогов прозорец подканващ ви да натиснете бутона Clean & Repair (Почисти & Поправи).
  • Програмата ще затвори всички излишни процеси и след почистването ще иска да рестартира машината. Съгласете се.

FCuQiuz.png

  • Ако не бъдат открити зарази ще видите следния прозорец:

CWWivYK.png

  • Натиснете бутона Skip Basic Repair (Пропускане на основното поправяне).
  • И в двата случая ако няма открити зарази или ако програмата е почистила такива, стартирайте пак програмата и отидете до табът Log files (Журнални файлове на български, но превода не се събира в интерфейса на програмата и съм докладвал за проблема).
  • Кликнете с двукратен клил на мишката върху лог файла с последната дата и част (новите файлове са най-отдолу в списъка) и публикувайте съдържанието на файла в следващия си коментар.

 

Пишете как е положението след изпълнението на стъпките.

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, B-boy/StyLe/ написа:

Здравейте,

Използвате кракната антивирусна програма, което не е никак добра идея. По-добре използвайте безплатна антивирусна пред това да използване кракната такава.

Есет според логовете, дори не е регистрирана в Security Center-a. А иначе имате остатъци от доста антивирусни и като цяло използвате доста пиратски софтуер и най-вероятно там се корени източника на проблема ви.

По-добре деинсталирайте всички антивирусни и оставете Windows Defender засега.

 

СТЪПКА 1

 

Изтеглете програмата GeekUninstaller и я запазете на десктопа.

Разархивирайте я и стартирайте файла geek.exe IxXO5oO.jpg
От списъка намерете FastDataX 1.20  (примера е за Mozilla Firefox, но това е просто за показно).

Кликнете с десен бутон върху програмата и изберете Force Removal
 
XhV2QLa.png
 
След края на инсталацията ще се отвори прозорец подканващ ви да премахнете всички остатъци от програмата (ако има такива, ако няма този прозорец няма да се появи):
 
Пример за Mozilla браузъра:

geekuninstaller-3.png

Уверете се, че всички редове са маркирани и натиснете бутона Finish за да изтриете останките от програмата.

 

СТЪПКА 2

 

Изтеглете edit-text.giffixlist.txt и го запазете на в папката, където сте свалили FRST64.exe (в папката C:\Users\georgi dobrev\Downloads).

Стартирайте FRST64.exe и натиснете бутона Fix веднъж!

След като приключи, ако ви поиска рестарт - съгласете се. След рестарта публикувайте лог файла - fixlog.txt, който ще се създаде след работата на програмата на десктопа.
 
Внимание: Скрипта е създаден за текущата система. Да не се ползва за други системи с подобни проблеми!

 

 

СТЪПКА 3

 

След изпълнението на скрипта за FRST стартирайте файла geek.exe IxXO5oO.jpg
От списъка намерете Online Application  (примера е за Mozilla Firefox, но това е просто за показно).

Тя беше скрита за деинсталация, но със скрипта ние направихме да се появи в списъка и да може да се избере за деинсталация.

Кликнете с десен бутон върху програмата и изберете Force Removal
 
XhV2QLa.png
 
След края на инсталацията ще се отвори прозорец подканващ ви да премахнете всички остатъци от програмата (ако има такива, ако няма този прозорец няма да се появи):
 
Пример за Mozilla браузъра:

geekuninstaller-3.png

Уверете се, че всички редове са маркирани и натиснете бутона Finish за да изтриете останките от програмата.

 

СТЪПКА 4

 

  • Изтеглете и стартирайте 6sv1DN9.jpgAdwCleaner 7.2.4.0 Final
  • Натиснете бутона Scan Now (или Сканиране сега, ако ви е на български)

4lqbd6J.png

  • AdwCleaner ще обнови базата с дефинициите си и ще започне да проверява компютъра. Проверката ще отнеме не повече от няколко секунди.
  • След като проверката приключи ако има намерени обекти ще се появи диалогов прозорец подканващ ви да натиснете бутона Clean & Repair (Почисти & Поправи).
  • Програмата ще затвори всички излишни процеси и след почистването ще иска да рестартира машината. Съгласете се.

FCuQiuz.png

  • Ако не бъдат открити зарази ще видите следния прозорец:

CWWivYK.png

  • Натиснете бутона Skip Basic Repair (Пропускане на основното поправяне).
  • И в двата случая ако няма открити зарази или ако програмата е почистила такива, стартирайте пак програмата и отидете до табът Log files (Журнални файлове на български, но превода не се събира в интерфейса на програмата и съм докладвал за проблема).
  • Кликнете с двукратен клил на мишката върху лог файла с последната дата и част (новите файлове са най-отдолу в списъка) и публикувайте съдържанието на файла в следващия си коментар.

 

Пишете как е положението след изпълнението на стъпките.

Поздрави!

 

AdwCleaner[C00].txt


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Къде е лог файла след изпълнението на стъпка 2?

И разбира се, че имате антивирусна...Windows 10 идва с доста подобрената версия на Windows Defender, която е по-добра от тази в предходните версии на Windows и с повече възможности.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, B-boy/StyLe/ написа:

Къде е лог файла след изпълнението на стъпка 2?

И разбира се, че имате антивирусна...Windows 10 идва с доста подобрената версия на Windows Defender, която е по-добра от тази в предходните версии на Windows и с повече възможности.

съжалявам че не ви го пратих сега ви го пращам и благодаря эа антивиросната :wors:

Fixlog.txt

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Стартирали сте fix-a три пъти, макар че бях написал да го стартирате веднъж и в момента не ми върши много работа.

Ще помоля за пълно изчитане на инструкциите, защото иначе нищо не правим.

Направете нова проверка с FRST и прикачете новите лог файлове - FRST.txt и Addition.txt

До довечера, че имам служебни ангажименти!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

FRST.txtFRST.txt

преди 4 часа, B-boy/StyLe/ написа:

Стартирали сте fix-a три пъти, макар че бях написал да го стартирате веднъж и в момента не ми върши много работа.

Ще помоля за пълно изчитане на инструкциите, защото иначе нищо не правим.

Направете нова проверка с FRST и прикачете новите лог файлове - FRST.txt и Addition.txt

До довечера, че имам служебни ангажименти!

 

FRST.txt

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защо сте сканирали с допълнителни инструменти по време на почистването без да ви е дадена инструкция да ги ползвате? Като приключим ползвайте каквото си искате, но в момента не е добра идея.

Лог файловете изглеждат чисти вече. В момента почистваме остатъци от инсталираните от вас антивирусни програми (а те са доста) и поправяме различни проблеми в Windows.

Изтеглете edit-text.giffixlist.txt и го запазете на в папката, където сте свалили FRST64.exe (в папката C:\Users\georgi dobrev\Downloads).

Стартирайте FRST64.exe и натиснете бутона Fix веднъж!

След като приключи, ако ви поиска рестарт - съгласете се. След рестарта публикувайте лог файла - fixlog.txt, който ще се създаде след работата на програмата на десктопа.
 
Внимание: Скрипта е създаден за текущата система. Да не се ползва за други системи с подобни проблеми!

Пишете и как е положението.

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, B-boy/StyLe/ написа:

Защо сте сканирали с допълнителни инструменти по време на почистването без да ви е дадена инструкция да ги ползвате? Като приключим ползвайте каквото си искате, но в момента не е добра идея.

Лог файловете изглеждат чисти вече. В момента почистваме остатъци от инсталираните от вас антивирусни програми (а те са доста) и поправяме различни проблеми в Windows.

Изтеглете edit-text.giffixlist.txt и го запазете на в папката, където сте свалили FRST64.exe (в папката C:\Users\georgi dobrev\Downloads).

Стартирайте FRST64.exe и натиснете бутона Fix веднъж!

След като приключи, ако ви поиска рестарт - съгласете се. След рестарта публикувайте лог файла - fixlog.txt, който ще се създаде след работата на програмата на десктопа.
 
Внимание: Скрипта е създаден за текущата система. Да не се ползва за други системи с подобни проблеми!

Пишете и как е положението.

Поздрави!

етого и лог фаила дано правилно да съм го сканирал дано да няма грешки вече

Fixlog.txt

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как е сега положението? Работи ли вече Windows Defender-a? Ако да, можете да използвате този инструмент с който по-лесно да го настроите според вашите нужни и ниво на сигурност:

https://github.com/AndyFul/ConfigureDefender

Направете финална проверка с FRST и прикачете новите логове. Искам да проверя дали вече Windows Firewall работи, както трябва и след това ще проверим за остатъци от зловреден софтуер и ако няма проблеми се ориентираме към приключване.

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 часа, B-boy/StyLe/ написа:

Явно вече всичко е наред и случая се маркира като решен.

да но не може да се ъпдеитва два  пъти го преинсталирах но ми дава грешка 0x80070424 ако искате може да ми помогнете Tnx предварително

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 часа, Georgi Iovchev написа:

да но не може да се ъпдеитва два  пъти го преинсталирах но ми дава грешка 0x80070424 ако искате може да ми помогнете Tnx предварително

 

А защо изобщо сте преинсталирали след като почистихме? Моя труд явно го нямате за нищо. Разбирам ако не съм се справил и не ви се чака, това си е ваше право, но иначе като ще преинсталирате защо си правите труда да пускате тема и само да губите времето и на тези, които биха се заели с вашия случай.

А иначе щом вече сте преинсталирали темата не е за нашия раздел. Пуснете тема в раздела за Операционни Системи или вижте това ръководство:

https://www.drivethelife.com/windows-10/fix-windows-update-error-0x80070424.html

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.
Бележка: Вашата публикация изисква одобрение от модератор, преди да стане видима за всички.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от klass
      Здравейте! Опитвам да се запиша за платено почистване ми излиза това -
      "Съжаляваме, възникна проблем
      Нещо се обърка. Моля опитайте отново Код на грешка EX1406"
       
      Накратко искам платено почистване на компютъра ако е възможно.
      Проблема е следния:  В един момент Мозила Файерфокс ми съобщава, че не мога да използвам отметките, защото се използвали от друга програма.
      Рестартирах компютъра и на влизане уиндоус ми казва че няма връзка с интернет и да позвам други опции да вляза.
      Само дето нямам спомен как съм се регистрирал за майкрософтски акаунт, нито име нито имеил.
      На единия диск имам GRUB от който избирам Линукс или уиндоус да заредя, през който влизам в Линукс Минт. И от там пиша сега.
      Само че каквото и да сваля за проверка е за уиндоус и не мога да го стартирам в Линукса.
      Има ли начин през Линукса да се почисти компютъра или да го преинсталирам?
      Благодаря за вниманието, и извинявайте ако не е това начина за контакт.
       
      Това е компютъра: System: Host: xaxa-desktop Kernel: 4.15.0-62-generic x86_64 bits: 64 gcc: 7.4.0 Desktop: Cinnamon 3.8.9 (Gtk 3.22.30-1ubuntu4) dm: lightdm Distro: Linux Mint 19 Tara Machine: Device: desktop Mobo: ASRock model: Z370 Pro4 serial: N/A UEFI: American Megatrends v: P3.20 date: 09/06/2018 CPU: 6 core Intel Core i7-8700 (-MT-MCP-) arch: Skylake rev.10 cache: 12288 KB flags: (lm nx sse sse2 sse3 sse4_1 sse4_2 ssse3 vmx) bmips: 38304 clock speeds: min/max: 800/4600 MHz 1: 1210 MHz 2: 938 MHz 3: 1064 MHz 4: 1624 MHz 5: 1582 MHz 6: 1650 MHz 7: 1004 MHz 8: 1016 MHz 9: 1097 MHz 10: 1018 MHz 11: 969 MHz 12: 804 MHz Graphics: Card: NVIDIA GP104 [GeForce GTX 1080] bus-ID: 01:00.0 chip-ID: 10de:1b80 Display Server: x11 (X.Org 1.19.6 ) drivers: nvidia (unloaded: modesetting,fbdev,vesa,nouveau) Resolution: [email protected] OpenGL: renderer: GeForce GTX 1080/PCIe/SSE2 version: 4.6.0 NVIDIA 390.116 Direct Render: Yes Audio: Card-1 NVIDIA GP104 High Def. Audio Controller driver: snd_hda_intel bus-ID: 01:00.1 chip-ID: 10de:10f0 Card-2 Intel 200 Series PCH HD Audio driver: snd_hda_intel bus-ID: 00:1f.3 chip-ID: 8086:a2f0 Sound: Advanced Linux Sound Architecture v: k4.15.0-62-generic Network: Card: Intel Ethernet Connection (2) I219-V driver: e1000e v: 3.2.6-k bus-ID: 00:1f.6 chip-ID: 8086:15b8 IF: eno1 state: up speed: 1000 Mbps duplex: full mac: <filter> Drives: HDD Total Size: 8513.7GB (0.4% used) ID-1: /dev/sda model: ADATA_SU800 size: 512.1GB serial: <filter> ID-2: /dev/sdb model: ST4000VN008 size: 4000.8GB serial: <filter> ID-3: /dev/sdc model: ST4000VN008 size: 4000.8GB serial: <filter> Partition: ID-1: / size: 1.1T used: 32G (4%) fs: ext4 dev: /dev/sdc1 RAID: System: supported: N/A No RAID devices: /proc/mdstat, md_mod kernel module present Unused Devices: none Sensors: System Temperatures: cpu: 33.0C mobo: N/A gpu: 0.0:42C Fan Speeds (in rpm): cpu: N/A Repos: Active apt sources in file: /etc/apt/sources.list.d/official-package-repositories.list deb http: //packages.linuxmint.com tara main upstream import backport deb http: //archive.ubuntu.com/ubuntu bionic main restricted universe multiverse deb http: //archive.ubuntu.com/ubuntu bionic-updates main restricted universe multiverse deb http: //archive.ubuntu.com/ubuntu bionic-backports main restricted universe multiverse deb http: //security.ubuntu.com/ubuntu/ bionic-security main restricted universe multiverse deb http: //archive.canonical.com/ubuntu/ bionic partner Info: Processes: 255 Uptime: 1:05 Memory: 3446.9/15974.9MB Init: systemd v: 237 runlevel: 5 Gcc sys: 7.4.0 Client: Unknown python3.6 client inxi: 2.3.56  
    • от Alpine Trail
      Здравейте!От известно време имам забавяне  и забиване на системата и затова вчера и днес пуснах няколко сканирвания с две различни версии на Eset-a.С най-новата версия откри 4 инфектирани файла.С другата при първото сканирване включих и дял D и също 4.При второто без дял D,3 такива.Чудя се дали трябва да се трият тези файлове.Това са логовете.
      Eset Online Scanner-07.09.2019.txt Eset Online Scanner-08.09.2019.txt
    • от pyrpyl
      Здравейте, повече от  година изполвам емuлатора за Android под Windows MEmu Play. Седмица след автоматичното му обновяване до версия 6.2.3 антивируса ми - Avira започна почти постоянно да ми изкарва прозорец за засечен Malwarе. Почти година не съм инсталирал нищо ново и за това мисля че гадините са се промъкнали с ъпдейта. Моля за помощ. Предварително  Ви благодаря.


    • от hjhj
      Здравейте.
      Имам един компютър който е доставен преди години от фирма свързана със софтуер за управление на дадена апаратура.
      Вчера не искаше да тръгне.  При пускането на машината започва да зарежда в началото както трябва докато стигне до момента в който трябва да покаже  десктопа. Но вместо десктоп, показваше съобщение,че Windows не е легален и трябва да го активирам. Имаше две възможности YES или NO, но която и да избера нищо не се променяше. Съобщението се показваше отново и не ме да вляза. След няколко многократни опита по някакъв начин влязох в системата, но тя работеше много бавно. Каквото и да отворя водеше до затормозяване на компа. Сега даже през Хром не успях да сваля Farbar, даваше, ми че е вирус. Успях с много зор да го сваля през Мозила. Сканирах и с Касперски вчера.
      FRST.txt Addition.txt report.txt
    • от Duclos
      Здравейте,
      преди ден антивирусната ми програма непрекъснато даваше известия за троянец, който се опитва да се свърже - "Website Blocked Due to Trojan". При сканиране обаче, не се откриваше нищо. При днешното пускане на компютъра забелязах, че работи изключи бавно, непрекъснато забива и т.н. Пробвах да сканирам - антивирусната отказа да стартира. Когато цъкна рестарт всeки път излиза съобщение "Preparing to configure your computer", и отново лаптопът работи видимо затруднено.
      Нямам диск за операционна система, по-долу съм прикачил файловете от сканирането с Farbar.
       
      FRST.txt Addition.txt
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...