Премини към съдържанието
Plamen Blagoev

Паралелно зареждане на 2 акумолатора

Препоръчан отговор


Имам електрическа тротинетка но нямам зарядно и искам да заредя акумолаторите с зарядно за автомобилен акумолатор но ми казаха че трябва зарядното да е 2 ампера а моето е 4 искам да попитам ако ги свържа паралелно двата акомулатора и ги зареждам едновременно ще падне ли ампеража защото знам че като се зареждат 2 акумолатора на веднъж става по бавно и по пътя на логиката си мисля че така няма да ги прецакам.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На какво напрежение са акумулаторите и за какво напрежение е зарядното?

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Та ти акумулатор не можеш да напишеш правилно, къде си тръгнал с токове да си играеш? 

  • Харесва ми 2
  • Ядосан 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ивелинчо днес откри правописна грешка и успя да се заедеш защото тук естествено знаеш че ще се размине ,на живо като си с хората такъв ли си или там мишуваш тихичко и мазничко ,познах ли .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Plamen Blagoev написа:

и по пътя на логиката си мисля че така няма да ги прецакам.

Аз пък все си мисля че ще ги прецакаш.
Кой инженер ти каза че твоите акумулатори се зареждат с 2А ?
Какви са ти акумулаторите ? Колко са изтощени ?
Въпроса е да си заредиш акумулаторите ли или да ги заредиш и да им  съкратиш живота.
Какво ти е зарядното ?


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Намери си каквото зарядно е предвидил производителя и не се занимавай с ТНТМ. Ще ти трябва постоянно и нееднократно.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, Plamen Blagoev написа:

Имам електрическа тротинетка но нямам зарядно и искам да заредя акумолаторите с зарядно за автомобилен акумолатор но ми казаха че трябва зарядното да е 2 ампера а моето е 4 искам да попитам ако ги свържа паралелно двата акомулатора и ги зареждам едновременно ще падне ли ампеража защото знам че като се зареждат 2 акумолатора на веднъж става по бавно и по пътя на логиката си мисля че така няма да ги прецакам.

 Ако зарядното е на 12v а акумулатора на 6v се свързват двата акумулатора последователно. Зарядното се свързва + на първия и с - на втория.

Събираш общия ампераж на двата акумулатора. Примерно са два по 30А = 60А.

Ти имаш 4 ампера зарядно, което ще рече, че трябва да зареждаш акумулаторите най много 15 часа.

Ако акумулатора е на 9v а зарядното е на 12v е по добре да не се свързват. Макар и там да има решение, но с друга гимнастика.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 1 час, nikolela написа:

Ако зарядното е на 12v а акумулатора на 6v се свързват двата акумулатора последователно.

И паралелно свързана на тях около 20-30W автомобилна крушка, през която да мине зарядния ток.
Но най-разумно е да си вземеш подходящо зарядно!

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Акумулаторите са 12В.Може да се свърже последователно на акумулатора една лампа от автомобилен фар или мигач и да се мери тока.Като по този начин се зареждат един по един акумулаторите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, ivan_pop написа:

Акумулаторите са 12В.Може да се свърже последователно на акумулатора една лампа от автомобилен фар или мигач и да се мери тока.Като по този начин се зареждат един по един акумулаторите.

Тъй тъй, имам подобна количка с 2 по 24V акумулатори. Зареждам я със оригиналното смарт зарядно.
Изобщо процеса по зареждане на батериите не е както да си заредиш акумулатора Балкан Стар на Москвича със самоделното зарядно в мазата през голямата зима на 1978 година.
Една лампа, друга лампа, мерим тока,смятаме часовете и така нататък бакалски сметки от каменната ера.
Имам и смарт импулсно зарядно на 12v за автомобилни акумулатори. И там умува, смята, почне да зарежда по няколко часа батерия 1000Аh с под 2А па по някой време качи на 4-5А па накрая включи вентилаторите и почне да зарежда с по 11-12А и така докато спре и изпише Full.
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Батериите са 2 по 12в 12 ампера ,тип китайска ниско-бюджетна батерия от 40лв не ми се дават 50 лв за зарядно защото имам малко дете и се съобразявам с харчовете ,иначе зарядното за кола което имам зарежда с 4 ампера и ми каза един майстор че трябва да е 2 ампера и наистина оригиналните зарядни са 2 ампера .Разгледах в магазина на викиват има всякакви зарядни по 10,12 лева чудя се дали да купя от там и ако трябва с стъпкова платка да го регулирам или направо с мойто си за кола ако става ще е най добре .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Другият вариант е да дадеш твоето зарядно на майстор да ти добави токоограничител и превключвател и да си има 2 режима на заряд.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Plamen Blagoev написа:

Батериите са 2 по 12в 12 ампера ,тип китайска ниско-бюджетна батерия от 40лв не ми се дават 50 лв за зарядно защото имам малко дете и се съобразявам с харчовете ,иначе зарядното за кола което имам зарежда с 4 ампера и ми каза един майстор че трябва да е 2 ампера и наистина оригиналните зарядни са 2 ампера .Разгледах в магазина на викиват има всякакви зарядни по 10,12 лева чудя се дали да купя от там и ако трябва с стъпкова платка да го регулирам или направо с мойто си за кола ако става ще е най добре .

Щом всичко е на 12v няма какво да се чудиш. Всичко е стандартно и си пасва.

Закачаш един акумулатор към зарядното + към зарядното на +  и – към - на зарядното. Време за зареждане е както следва.

12а го делиш на 4а (Зарядното ) = 3 часа.

След 3 часа ако е напълно изтощен го махаш и закачаш другия.

Ако е за дозареждане на акумулатора му стигат и 2 часа време за зареждане.

3 часа зареждане му е максимума. :yanim:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Питащият още не е казал какъв тип са му акумулаторите. Ni-Cd Ni-MH  Li-Ion или друг. Съвсем отделен въпрос е колко са издъхнали и подлежат ли въобще или са за директна смяна.  Режимът на заряд на всичките е различен, някои допускат и по-бърз заряд, пръ съответни условия, разбира се.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 59 минути, Филипов написа:

Питащият още не е казал какъв тип са му акумулаторите. Ni-Cd Ni-MH  Li-Ion или друг.

Това е много важно!Всички отговори в темата май се отнасят за стартови оловни акумулатори.А акумулаторите на автора май са тягови!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.