Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте! Много бих се радвала, ако някой се отзове и ми каже какво мога да направя , за да разреша този проблем. Така , наложи ми се да използвам вайбъра на лаптопа и нали всичко точно въведох номера, след това сканирах , за да мога да вляза ( и преди съм го правила, но сега не очаквах това). Та , след сканирането програмата се затвори и се появи малко прозорче , на което пишеше Viber upgrade... и сигурно 40 минути съм чакала да се промени нещо, но уви ..... нищо. Реших да затворя това прозорче и от тогава до сега не мога да вляза в самата програма, зарежда ми около 3 секунди мишката и вайбър не се отваря. Рестартирах лаптопа и винаги при включване се показва Viber , а сега го няма и отново не мога да вляза. Не знам какво да правя, ако го изключа и го оставя , а на сутринта вляза, дали ще е пак същото и дали сега мога да променя нещо? Ще съм благодарна за споделяне на мнения и за помощ вероятно :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Коя е операционната система ?

Опитай да ДЕинсталираш каквато имаш инсталирана сега и да свалиш последната версия от https://download.cdn.viber.com/desktop/windows/ViberSetup.exe ...

 

Ако си с Windows XP: Този линк може и да проработи, ако не, в темата долу има и други:

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, [email protected] написа:

Коя е операционната система ?

Опитай да ДЕинсталираш каквато имаш инсталирана сега и да свалиш последната версия от https://download.cdn.viber.com/desktop/windows/ViberSetup.exe ...

 

Ако си с Windows XP: Този линк може и да проработи, ако не, в темата долу има и други:

 

С Windows 7 съм 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвайте с

преди 11 часа, [email protected] написа:

Опитай да ДЕинсталираш каквато имаш инсталирана сега и да свалиш последната версия от https://download.cdn.viber.com/desktop/windows/ViberSetup.exe ...

Може първо да се пробва да се инсталира върху старата версия. Ако възникне проблем със стартиането, тогава да се деинсталира и да се инсталира отново.

Или да използва портативна версия - ViberPortable_9.8.5.7
Изтегляте и разархивирате архива. Стартирате разархивирания ViberPortable_9.8.5.7.paf.exe и указвате място за разопаковане на портативната версия. По подразбиране това е подпапка в папката от която е стартиран инсталаторът на портативната версия.
Ако изберете примерно да свалите файла в D:\Portables ще се създаде D:\Portables\viiberportable папка, от където можете да стартирате файла ViberPortable.exe
Важно! Преди всеки рестарт на компютъра трябва да излизате от програмата. Иначе следващото й стартиране ще генерира грешка. Е, можете след затваряне на прозореца с грешката да стартирате отново и вайбър ще тръгне нормално.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И при мен Viber нещо се срива от вчера насам. Отваря се - остава на бял екран и крашва. Повторно дори не се и пуска. Инсталирах XP версията, но при всеки рестарт на компютъра, то Viber се ъпгрейдва до неработещата версия.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От няколко дни съм с версия 9.8.5.7 портативна и си работи

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След като не е от официалния сайт, то дали няма как да има пъхнато нещо, което да не осигурява същата защита, която вайбър осигурява?

Не, че се използва за кой знае какви цели, но все пак, ако някой е по-предпазлив.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте! Не знам дали трябва да пиша в тази тема, но не намирам другаде отговори на въпросите ми. Имам вайбър на iPhone и сега искам да го инсталирам и на таблет/Android със същия номер. При завършване на инсталацията и регистрацията на таблета абсолютно веднага вайбъра на телефона се деактивира. А когато го активирам отново на телефона, се деактивира на таблета...

Може ли да се намери разрешение на проблема. Благодаря :))

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Трябва да активираш таблета като вторично(второстепенно/допълнително) устройство, а не като единствено:

https://support.viber.com/customer/portal/articles/1593168-use-viber-on-your-tablet-or-ipad#activate-secondary-device

 

Viber | Use Viber on your tablet or iPad

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По никакъв начин не мога да достигна до тази опция “активиране като вторично устройство”....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...