Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте,

Преди няколко дни исках съвет какъв телефон да избера. Реших отново да си купя Samsung Galaxy S7 Edge. Попаднах на един онлайн магазин, за който прочетох доста хубави мнения и предлагаше добра цена. Въпросния сайт е novtelefon.com. След като предварително се свързах с тях, ме убедиха, че телефоните, които предлагат са нови и така реших да поръчам. Днес отидох в офиса на Спиди да го взема. Служителя ми даде пратката и аз почнах да я разопаковам. Първото, което ми направи впечатление е, че печата се отлепяше и залепваше без дори да трябва да се скъса по средата. Поогледах и кутията. Нещата в нея бяха разположени по по-различен начин в сравнение, с когато купих първия телефон от Техномаркет. Телефона нямаше батерия да го пробвам, а на гърба му имаше надпис, който отсъства на този, който вече имам. И в този момент служителя ми казва, че съм имал само опция ,,Преглед , без ,,Тест" и че след, като веднъж съм бил отворил кутията съм трябвало да плащам. Аз му обясних, че няма как да знам какво има в кутия със очевидно счупен печат и отказах да платя. Той тръгна да се тюхка, как това можело да се отрази на него и как аз съм бил постъпвал нередно. След като ме видя, че няма да отстъпя, взе нещата и ги запечата отново. А аз трябваше да платя 3,80 за доставка, което на фона на 710 лева за подозрителен телефон е нищо. Та сега се чудя: Могат ли по някакъв начин да ме държат отговорен за случилото се? Имам ли аз какво да направя, като клиент, към който очевидно беше проявена некоректност?

Не знам за вас, но след това фиаско повече няма да пазарувам скъпа електроника по интернет.

Поздрави.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не могат да ти търсят никаква отговорност. Единственият съвет, който би трябвало да възприемеш, е да не се занимаваш повече с разни измислени сайтове, за да спестиш някой лев, може да си докараш какво ли не на главата. Има достатъчно коректни магазини.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А защо не го взехте и тествахте за известно време? Така или иначе имате по закон 15 работни дни в които да върнете продукта. Иначе абсолютно никакъв проблем не е, че сте го отказал. Това че стикерът не се къса при разопаковане е често срещано. Колкото до различното разположение, един и същ модел може да се различава, както по кутия, така и по комплектацията, та дори и хардуерно според това, кога е произведен и за кой пазар е предназначен. В повечето случаи са 3 версии ,Global , China , India. Примерно един и същ телефон за глобалния пазар версия "global" може да е с различна рам, различна вградена памет, различна честота на процесора, и примерно да присъстват или отсъстват слушалки ,в сравнение с версия India. Да не говорим и за разни надписи по телфоните. Виждал съм лично телефон, като моя, но предназначен за руския пазар с различни надписи на гърба на устройството. Датата на производство също е фактор, защото с времето се въвеждат изменения. Имаше ако си спомняте модели на Самсунг, които се палеха заради некачествени батерии. След откриване на проблема, производителя бе сменен. Ако отворите две едни и същи устройства обаче произведени по различно време ясно може да забележите разлики. Както споменах в комплектацията на един и същ модел, може на практика всичко да е различно, от надписите по апарата, та през зарядното, защото примерно в САЩ ползват друг тип на 110 волта а ние 220-250. Може да присъстват или отсъстват кейс или слушалки. Нещата са много относителни и не е редно да си правите извод заради малки отличия, те не означават обезателно, че има нещо гнило в цялата работа. 
Аз лично не виждам, какъв е смисълът да се набутвам с повече пари, пазарувайки от така наречените "коректни магазини" ,при положение че ако ми пратят продукт с някаква нередност бих могъл просто да го върна, ако не веднага, то в рамките на 15 дни. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Не разбирам каква е тая мания все от измислени сайтове да си поръчвате телефони. Толкова ли няма магазини за техника във вашия град ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Soviet Soldier написа:

А защо не го взехте и тествахте за известно време? Така или иначе имате по закон 15 работни дни в които да върнете продукта. Иначе абсолютно никакъв проблем не е, че сте го отказал. Това че стикерът не се къса при разопаковане е често срещано. Колкото до различното разположение, един и същ модел може да се различава, както по кутия, така и по комплектацията, та дори и хардуерно според това, кога е произведен и за кой пазар е предназначен. В повечето случаи са 3 версии ,Global , China , India. Примерно един и същ телефон за глобалния пазар версия "global" може да е с различна рам, различна вградена памет, различна честота на процесора, и примерно да присъстват или отсъстват слушалки ,в сравнение с версия India. Да не говорим и за разни надписи по телфоните. Виждал съм лично телефон, като моя, но предназначен за руския пазар с различни надписи на гърба на устройството. Датата на производство също е фактор, защото с времето се въвеждат изменения. Имаше ако си спомняте модели на Самсунг, които се палеха заради некачествени батерии. След откриване на проблема, производителя бе сменен. Ако отворите две едни и същи устройства обаче произведени по различно време ясно може да забележите разлики. Както споменах в комплектацията на един и същ модел, може на практика всичко да е различно, от надписите по апарата, та през зарядното, защото примерно в САЩ ползват друг тип на 110 волта а ние 220-250. Може да присъстват или отсъстват кейс или слушалки. Нещата са много относителни и не е редно да си правите извод заради малки отличия, те не означават обезателно, че има нещо гнило в цялата работа. 
Аз лично не виждам, какъв е смисълът да се набутвам с повече пари, пазарувайки от така наречените "коректни магазини" ,при положение че ако ми пратят продукт с някаква нередност бих могъл просто да го върна, ако не веднага, то в рамките на 15 дни. 

Една дълга, дъра бъра за различните комплектации и други глупости. Самсунг си имат производство за ЕС,комплектът на което е описан на сайта на компанията и това е което би трябвало да се предлага и у нас, без различия в описанието. За модификации предназначени за други региони, закупени у нас, може да има проблеми с гаранцията, заради описаните и от самият теб разлики в зарядните устройства, пригодени за работа с електрически мрежи с различни напрежения от това в България, заради различните поддържани честотни диапазони на GSM мрежите и други особености. Дори хардуера на телефона се различава. Едните моделни линии на S7, са с SoC Snapdragon 820, другите с Samsung Exynos 8890.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Никой не може да ти търси отговорност. Затова е прегледът при получаване. Имаш право да върнеш стоката при най-малкото съмнение, че има нещо нередно. А куриерът е длъжен първо да ти поиска парите за транспорта, след това да ти разреши преглед. Не си е спазил задълженията, и се опитва да изкара теб виновен.

Просто повече не поръчвай от съмнителни магазини. И намери начин да оставиш отзив за този - в pazaruvaj.com например.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, sliderum написа:

Една дълга, дъра бъра за различните комплектации и други глупости. Самсунг си имат производство за ЕС,комплектът на което е описан на сайта на компанията и това е което би трябвало да се предлага и у нас, без различия в описанието. За модификации предназначени за други региони, закупени у нас, може да има проблеми с гаранцията, заради описаните и от самият теб разлики в зарядните устройства, пригодени за работа с електрически мрежи с различни напрежения от това в България, заради различните поддържани честотни диапазони на GSM мрежите и други особености. Дори хардуера на телефона се различава. Едните моделни линии на S7, са с SoC Snapdragon 820, другите с Samsung Exynos 8890.

А вие от къде знаете, какво точно е било описано в конкретния сайт? Имам познати, на които са им пращали версии предназначени за китайския пазар. Не знам дали от наши онлайн магазини са ги поръчвали или от международни. Изобщо не са глупости нещата, които съм написал, напълно възможно е един и същ модел закупен през различен период да има разлики по кутията, по надписите или хардуера. Също така телефоните често се произвеждат от фабрики в различни страни. Това също може да е фактор за леки различия, но със сигурност различния шрифт на гърба на телефона, примерно защото единия е произведен в завод във Виетнам, друг в Китай не ги прави непригодни за употреба или продажба. И двата може да са предназначени за европейския пазар. 
Ще дам пример с устройствата предназначени са руския пазар, които по надписите на гърба се различават от тези предназначени са ЕС, с тяхната експлоатация няма абсолютно никакви проблеми, било то европейска версия в Русия или руска версия в ЕС. Принципно и двата апарата се водят версии "global", хардуерно са еднакви, но имат различия по комплектацията и по надписите на гърба на устройството. Нещата са много относителни, аз лично не бих си правил прибързани изводи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, Soviet Soldier написа:

.......................

Човек, не ти ли омръзна да пишеш глупости във форума?... Явно отварян телефон, без батерия, а се опитват да го пробутат за нов. И ти се опитваш да си изсмукваш доводи от пръстите, за да защитиш мошениците. Айде нема нужда, никой не ти се връзва!

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, RudeBoy написа:

И намери начин да оставиш отзив за този - в pazaruvaj.com например.

За да оставиш отзив в този сайт за конкретен магазин, първо трябва да си закупил продукт, и вече ако магазинът благоволи ще ти прати линк, чрез който имаш възможност да пишеш отзив. При върнат продукт едва ли ще му пратят такъв. На мен не ми пратиха, само защото поръчката ми закъсня. Самия магазин преценява дали да прати мийл с линк за отзив, а това се случва, само когато всичко е било изрядно от тяхна страна. Писах на администраторите на въпросния сайт, но по никакъв начин не си направиха труда да реагират и преустановят некоректните практики. 

преди 2 минути, RudeBoy написа:

Човек, не ти ли омръзна да пишеш глупости във форума?... Явно отварян телефон, без батерия, а се опитват да го пробутат за нов. И ти се опитваш да си изсмукваш доводи от пръстите, за да защитиш мошениците. Айде нема нужда, никой не ти се връзва!

Аз ли пиша глупости? Въпросния телефон е МОНОБЛОК, как ще разбереш дали има батерия или не? Ще го отвориш с голи ръце или? Мошеници били хората, после викаш аз съм писал глупости, при положение, че си правиш изводи за напълно непонятна за теб ситуация. Може всичко да си е било напълно коректно, но бързаш да с разни заключения. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Погледнах този сайт  novtelefon.com и никъде не видях  име на фирмата, ИН, име на МОЛ.. Има някакъв общ адрес , на който може и да не ги намериш. в пазарувай им пише фирмата и намерих тази информация: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:UPC5kdNvc8wJ:www.mobilebulgaria.com/shop/view/148/mobilen-butic+&cd=3&hl=bg&ct=clnk&gl=bg&lr=lang_bg|lang_ru

Този сайт също е техен http://mobilenbutic.com/

В ТР адреса им е пък БЪЛГАРИЯ гр. Пещера 4550 ул. Гео Милев 15

работата става още по- съмнителна..

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А и да знаете, че въпросните лепенки там печати, както ги наричате, ако са разлепвани се появяват или символи или надписи. Когато не е разлепван въпросния стикер, такива не се наблюдават, те се формират при отлепване. Не е изобщо обезателно да се късат и отлепването им да е невъзможно. Ето пример: 

heGTHH9.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Служителят в Еконт се е взел малко по-насериозно отколкото е трябвало. Няма от какво да се притеснявате според мен. Аз в подобен случай бих се обадил на хората, които ви продават телефона и бих ги питал нещата, които ме интересуват - надали ще възразят, ако са почтени. Иначе лесно можете да проверите оригиналността на продукта и по закон наистина имате време, в което да реагирате

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Айде пак с твоите Нокии ... :doh:  Официално внесен Samsung в България не би трябвало да се продава запечатан, с ненарушен заводски стикер.

А сетѝ се защо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, RudeBoy написа:

Айде пак с твоите Нокии ... :doh:  Официално внесен Samsung в България не би трябвало да се продава запечатан, с ненарушен заводски стикер.

А сетѝ се защо.

Ами такава кутия имам за пример под ръка, но всички имат предпазен стикер, който служи за индикация, дали кутията е отваряна. Не се сещам, обясни ми ако обичаш, защо пък официално внесените Samsung трябва обезателно да са с нарушен стикер? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какъв е този сайт, който продава стока онлайн и не дава преглед и тест? Защо не се свърза с тях да ги питаш защо и тези неща не ги ли уточнихте предварително? Че те може да ти продадат кутия с тухла вътре, или най-малкото повреден/неработещ телефон, счупен и т.н., после иди ги търси и пускай жалби, особено ако са някой неизвестен двудневен магазин!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Megumi написа:

Не разбирам каква е тая мания все от измислени сайтове да си поръчвате телефони. Толкова ли няма магазини за техника във вашия град ?

Да пазаруваш от такива сайтчета е меко казано малоумно.

преди 2 часа, RudeBoy написа:

Човек, не ти ли омръзна да пишеш глупости във форума?... Явно отварян телефон, без батерия, а се опитват да го пробутат за нов. И ти се опитваш да си изсмукваш доводи от пръстите, за да защитиш мошениците. Айде нема нужда, никой не ти се връзва!

Просто толкова си му е умствения капацитет. Още преди му казах да излезе от филмите, в които живее, да започне да разсъждава адекватно и чак тогава да се включва в дискусиите.

преди 3 часа, TigerBG написа:

Здравейте,

Преди няколко дни исках съвет какъв телефон да избера. Реших отново да си купя Samsung Galaxy S7 Edge. Попаднах на един онлайн магазин, за който прочетох доста хубави мнения и предлагаше добра цена. Въпросния сайт е novtelefon.com. След като предварително се свързах с тях, ме убедиха, че телефоните, които предлагат са нови и така реших да поръчам. Днес отидох в офиса на Спиди да го взема. Служителя ми даде пратката и аз почнах да я разопаковам. Първото, което ми направи впечатление е, че печата се отлепяше и залепваше без дори да трябва да се скъса по средата. Поогледах и кутията. Нещата в нея бяха разположени по по-различен начин в сравнение, с когато купих първия телефон от Техномаркет. Телефона нямаше батерия да го пробвам, а на гърба му имаше надпис, който отсъства на този, който вече имам. И в този момент служителя ми казва, че съм имал само опция ,,Преглед , без ,,Тест" и че след, като веднъж съм бил отворил кутията съм трябвало да плащам. Аз му обясних, че няма как да знам какво има в кутия със очевидно счупен печат и отказах да платя. Той тръгна да се тюхка, как това можело да се отрази на него и как аз съм бил постъпвал нередно. След като ме видя, че няма да отстъпя, взе нещата и ги запечата отново. А аз трябваше да платя 3,80 за доставка, което на фона на 710 лева за подозрителен телефон е нищо. Та сега се чудя: Могат ли по някакъв начин да ме държат отговорен за случилото се? Имам ли аз какво да направя, като клиент, към който очевидно беше проявена некоректност?

Не знам за вас, но след това фиаско повече няма да пазарувам скъпа електроника по интернет.

Поздрави.

Нищо няма да стане, защото така или иначе не си тествал, а просто си се възползвал от възможната опция за преглед и си се отказал. Не се връзвай, те тия служителчета са пълна мъгла.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, Деянчо написа:

Просто толкова си му е умствения капацитет. Още преди му казах да излезе от филмите, в които живее, да започне да разсъждава адекватно и чак тогава да се включва в дискусиите.

Твоя щото е много голям. Пишеш, колкото да се заяждаш с хората в форума. Добре е ти да излезеш от филмите, защото явно си се филмирал в ролята на авторитет, чието мнение има значение. Излез от филмът, че можеш да казваш кой къде да се включва. Ето включвам се, и какво ще направиш по въпроса ми е интересно? Можеш най-много да идеш да се оплачеш на арменския поп. 

преди 36 минути, Деянчо написа:

Да пазаруваш от такива сайтчета е меко казано малоумно.

Иначе казано наричаш авторът на темата и още много други хора малоумници. После аз съм бил в филма, но като гледам само ти избиваш комплекси чрез обидни личностни квалификации към останалите тук. Излез обиждай на улицата, готов да си понесеш последствията . . . ама то трябва да си мъж за тая работа, в форумите на всеки мишок много му знае плювалника. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Soviet Soldier написа:

в форумът

Перфектно, поздравления! Изписал си го много правилно! :wors:

преди 3 минути, Soviet Soldier написа:

Ето включвам се, и какво ще направиш по въпроса ми е интересно? Можеш най-много да идеш да се оплачеш на арменския поп. 

Нищо няма да направя, но просто за пореден път пишеш невъобразими щуротии.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Деянчо написа:

Перфектно, поздравления! Изписал си го много правилно! :wors:

Нищо няма да направя, но просто за пореден път пишеш невъобразими щуротии.

Ти си съвсем неадекватен май? Темата, ако не си забелязал е "Нося ли някаква отговорност?" ,а не "личностни квалификации към съфорумници и клиенти на онлайн магазини". Ако имаш нещо да кажеш по темата, направи го, за какво е нежно да ти търпим глупостите. Обидните квалификации които даваш можеш да си ги спестиш, и да вземеш да прочетеш правилата на този форум. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Soviet Soldier написа:

Ти си съвсем неадекватен май? Темата, ако не си забелязал е "Нося ли някаква отговорност?" ,а не "личностни квалификации към съфорумници и клиенти на онлайн магазини". Ако имаш нещо да кажеш по темата, направи го, за какво е нежно да ти търпим глупостите. Обидните квалификации които даваш можеш да си ги спестиш, и да вземеш да прочетеш правилата на този форум. 

Аз съм отговорил на питащия, както и останалите са направили. Ти също си отговорил - факт, но отново един куп глупости. Не отправям никакви упреци към теб, просто ти казвам истината, която виждат и останалите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, Деянчо написа:

Аз съм отговорил на питащия, както и останалите са направили. Ти също си отговорил, така е, но отново един куп глупости. Не отправям никакви упреци към теб, просто ти казвам истината, която виждат и останалите.

Че кой си ти да говориш от името на "останалите"? "Останалите" аргументирано са обяснили, с какво точно от казаното са или не са съгласни, докато ти ме наричаш ограничен филмар, а хората пазаруващи от подобни онлайн магазини "малоумници". Това ако е адекватно и по темата . . . . 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Soviet Soldier написа:

ограничен филмар

Баш по този начин не съм те наричал никъде. Много ми е интересно къде го видя или и това е плод на твоята фантазия.

преди 2 минути, Soviet Soldier написа:

"Останалите" аргументирано са обяснили, с какво точно от казаното са съгласни, докато ти ме наричаш ограничен филмар, а хората пазаруващи от подобни онлайн магазини "малоумници".

Според теб кой разумен човек ще тръгне да пазарува от подобен сайт? Аз също съм дал отговор на въпроса на питащия. Погледни и виж.

преди 11 минути, Soviet Soldier написа:

Че кой си ти да говориш от името на "останалите"?

Аз не говоря от тяхно име, но тяхното мнение в случая не е по-различно от моето. Те също забелязват това, което ти казах и което ти определи като обида, но всъщност истината невинаги е приятна.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Деянчо написа:

Баш по този начин не съм те наричал никъде. Много ми е интересно къде го видя или и това е плод на твоята фантазия.

Точно това заявяваш, но индиректно. 

преди 12 минути, Деянчо написа:

Според теб кой разумен човек ще тръгне да пазарува от подобен сайт? Аз също съм дал отговор на въпроса на питащия. Погледни и виж.

Аз не се наемам да определям, кой е разумен и кой не. Всеки сам си решава от къде да пазарува. В крайна сметка по закон има право в рамките на 15 работни дни да върне даден продукт, ако не го устройва. Ни виждам проблем в това, че е пазарувал от подобен сайт. 
 

преди 15 минути, Деянчо написа:

Аз не говоря от тяхно име, но тяхното мнение в случая не е по-различно от моето. Те също забелязват това, което ти казах и което ти определи като обида, но всъщност истината невинаги е приятна.

Ами за какво ги месиш? И какво като има хора с различно мнение от мен? Това не означава обезателно, че написаното от мен не е истина. И за каква "истина" говориш? Това си е истина за теб и може би още двама човека. Ако тръгне тук всеки да казва "истината" на останалите, ще заприличаме на теб и масово ще се заяждаме със своите съфорумници, нарушавайки правилата на този форум. Даже в момента погледни, какъв е резултатът от твоята "истина"? Създаде предпоставка да оспамим темата с глупости. Ако имаш нещо да ми кажеш, направи го на ЛС за да не омазваме темите. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, Soviet Soldier написа:

Ако имаш нещо да ми кажеш, направи го на ЛС за да не омазваме темите. 

Да, бе, как ли пък не?! :lol6:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хора, хайде спрете да водите спор от типа "Кой е по-по-най?". Няма да успеете да убедите другия в правотата си, а на нас, публиката, ни е скучно. На автора на темата също (предполагам).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.