Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


 Имам проблем с нов монитора . От начало си мислих, че ще се оправи, но уви не.
Постоянно докато е включен се чува едно пищене, нещо като ултра звук -не мога да го опредяля и е много дразнещо. Когато го изключа спира.
Модела на монитора ми е AserXB271HU

https://www.acer.com/ac/en/US/content/predator-model/UM.HX1AA.001

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нери, умеете ли да ремонтирате монитори? Да работите с поялник например, и др. инструменти? Ако да - изчакайте. Има компетентни хора във форума, които ще ви кажат коя точно част трябва да смените.

Но ако не умеете - безсмислено е да пускате тема. Просто закарайте монитора в сервиз.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Но тои е в гаранция защо да го карам в сервиз ако е нещо което не е отмене а е дефект на монитора  мога да го върна просто питам за да знам какво да правя 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Neri New написа:

Но тои е в гаранция защо да го карам в сервиз ако е нещо което не е отмене а е дефект на монитора  мога да го върна просто питам за да знам какво да правя 

Ами тогава, ако все още не са изминали 15 дни от покупката, го върнете.

Ако тези 15 дни са изминали ще трябва да го занесете в оторизиран сервиз. От там ще ви кажат дали ще отстранят проблема и ще ви ремонтират монитора или ще сменят монитора с нов.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не е от теб, дефект на монитора е. Ако можете да го върнете - направете го.

За колегата над мен - срокът е 14 дена, важи само за покупки онлайн, и не за използвани и дефектни стоки.


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По това дефект на монитора ли е или е нещо от мен

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Neri New написа:

По това дефект на монитора ли е или е нещо от мен

Ти четеш ли и разбираш ли Български език изобщо?

преди 1 час, RudeBoy написа:

Нери, умеете ли да ремонтирате монитори? Да работите с поялник например, и др. инструменти? Ако да - изчакайте. Има компетентни хора във форума, които ще ви кажат коя точно част трябва да смените.

Но ако не умеете - безсмислено е да пускате тема. Просто закарайте монитора в сервиз.

 

преди 11 минути, RudeBoy написа:

Не е от теб, дефект на монитора е. Ако можете да го върнете - направете го.

За колегата над мен - срокът е 14 дена, важи само за покупки онлайн, и не за използвани и дефектни стоки.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Оказа се че проблема е от тонколоноте когато не са свързани с PC не се чува такъв проблем

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.