Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте имам рутер TP-LINK Archer C2 AC900. Тази сутрин ми светна лампичката за интернета в оранжево и няма интернет... какво означава като светне в оранжево?

20181204_093402.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Или дефектирало устройство на доставчика или повреден WAN порт на рутъра.
Пробва ли да го изключиш/включиш? Не виждам да свети индиацията за включен LAN. Само безжично ли се ползва? Влез в уеб интерфейса на рутъра през браузър на адрес 192.168.0.1
Или с помощта на Tether ако се ползват Android/iOS

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няколко пъти го рестартирах и нищо. Само безжично се ползва рутера.

Какво да правя като влезна в интерфейса?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Обади се като за начало на доставчика. Толкоз ли е трудно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е сега пробвах със стария рутер и всичко е нормално.

Значи проблема най вероятно е в рутера ... той е от EMAG,ще трябва да го връщам :/


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Klin411 написа:

Е сега пробвах със стария рутер и всичко е нормално.

Значи проблема най вероятно е в рутера ... той е от EMAG,ще трябва да го връщам :/

Ето!! Можело значи. Изгорял WAN на рутера. За смяна. Ако има гаранция се възползвай от нея.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, Klin411 написа:

той е от EMAG,ще трябва да го връщам

Първо се свържи с emag -  по принцип подлежи на сервиз. Ако оторизираният сервиз реши се подмменя с нов.

30 дни право на връщане

https://www.emag.bg/info/?ref=hdr_help

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Подобни теми

    • от Philip Stoynov
      Привет! От два дни имам много интересен проблем - при свързване на лаптопа ми Asus Vivobook pro с домашния wifi на Виваком уайфай мрежата изчезва за всички устройства. Лаптопът казва Cannot connect to network ,после губи мрежата и тя изчезва за всички устройства. При рестартиране на рутера се появява отново и си работи добре, докато не се опитам пак да вържа лаптопа. Настолният компютър си има интернет без проблем. Вързах лаптопа с друга мрежа в работата и си работи без да я крашва. Рутерът е Вивакомски The bonds Sam. Опитах повечето неща които четох в нета - ъпдейтвах драйвери на лаптопа, ресетвах уиндоус но без ефект. Дали някой се е сблъсквал с подобен проблем на такъв лаптоп и рутер и знае ли как да го реша? Утре ще звъня и на Виваком , та дано те да са се сблъсквали с подобен проблем. Не откривам потребителското си име и парола за влизане в сайта на Виваком за настройка на рутера - дано да могат да ми дадат ново.
       
      Благодаря предварително и лека вечер
    • от DarkEdge
      По-рано един от «бащите-основатели» на интернет Тим Бърнърс Лий заяви в интервю за списание Vanity Fair, че интернет е претърпял крах, вместо да служит на човечеството. По данни на СМИ, сега екипът на Бърнърс-Лий работи над проект за «алтернативен» децентрализиран интернет с кодово название DWeb.
       

      На третата Децентрализирана уеб среща, която се състоя по-рано в СанФранциско с участието на около 800 специалиста, Бърнърс Лий представи проект за създаване на децентрализирани социалноо приложение Solid (social linked data), разработено в Масачузетския технологически институт, съобщава ИА REX. «В интернет може да съществоува друго общество, ако предоставим на хората анонимност и им върне контрола над данните им. Ние строим цяла екосистема», — казва Бърнърс-Лий.

      https://solid.mit.edu/
       
    • от Ivendjar777
      Здравейте!
      Имам следния проблем:
      Преди седмица си взех лаптопа от сервиз. На него му инсталираха Windows8.1Pro, 64 битова архитектура.
      Прибрах се вкъщи и въведох настройките си за интернет. Всичко премина нормално. Когато, обаче, пуснах инсталирането на актуализациите, нищо не се случваше. Плъзгачът си седеше на 0 процента, а по описание на зрящи хора край мен (понеже аз съм незрящ), инициира, че прави нещо, т.е., има движение на скалата, но реално нищо не се изтегля и плъзгачът все си седи на 0 процента. Пуснах диагностика на актуализациите на Windows. най-напред се появи грешката 0x800700490.  Потърсих информация за нея в интернет. Опитах се да я отстраня с програмата за отстраняване на неизправности с актуализациите. Резултатът - нулев. Според описание в други сайтове, спрях всички услуги, свързани с актуализациите. Преименувах папката Software Distribution на Software Distribution.old, пуснах sfc /scannow. След това въведох командата за откриване и възстановяване на повредени системни файлове и след всичко направено, резултатът отново е нулев.
      За сметка на това, обаче, програмата за диагностика на проблеми с Windows Update започна да ми извежда този път друга грешка.
      0x80070005.
      Започнах да търся инфо за нея в интернет. Повечето от направените до преди това процедури, изпълних отново, и отново без резултат.
      Допълнително успях да дам пълен контрол върху папката Local, както бе обяснено в някои инструкции. Изтрих папката Software Distribution, спрях временно защитната стена и антивирусния софтуер като възможни причини за появилата се грешка. И резултатът в крайна сметка ме доведе до тук. Все така никакъв. Всичко, което успях да намеря в интернет изпробвах, и нищо от това не даде резултат. От тук какво следва?
    • от илия кочев
      Здравейте!!!!!!!!
      Имам нужда от помощ!!!!
      Имам лаптоп Sony Vaio VPCEJ2Z1E.
      Купен е втора употреба.
      Характеристики
      intel core i5 2430m
      Nvidia 410M 1GB
      8GB Ram
      1TB hard disk
      Windows 7 ultimate 64 bit
      Проблема е следния понякога когато сърфирам из интернет или играя някоя игра (cs go) Лаптопа ми замръзва (екран,светлини) и за да го оправя трябва да задържа бутона за изключване или пък става черен екрана.
      Рамта е тествана нищо и няма - Процесора е тестван нищо му няма - Видеото е тествано нищо му няма - Хард диска е купен наскоро и нищо му няма.
      Предложения на какво може да се дължи това ?
      Благодаря за вниманието!!!!!!!
       
    • от Zami Dexter
      Привет,
      Питането ми е за кв. Света Троица, гр София.
      Знаете ли доставчици, които предлагат интернет без дългосрочен договор? С други думи - безсрочен договор. месец за месец да се плаща. Както са надежда.нет, които нямат покритие за блока ми.
      Благодаря предварително.
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...